| Mordheim - dyskusja | |
|
+7łosiu Bananovitch konri Morvius wrubel Konrad Cezar 11 posters |
|
Autor | Wiadomość |
---|
Cezar Ogr
Liczba postów : 1412 Join date : 27/10/2009 Age : 35 Skąd : Koszalin
| Temat: Re: Mordheim - dyskusja Wto Lut 16, 2010 3:15 pm | |
| Wychodzi na to ze gracze i bandy to nastepująco : Ja - wojacy chaosu Konri - mariennburg Banan - krasnale ( na razie proksy mu odpuszczę ) Ivo - Gladiatorzy Szpon - skaveny 5 graczy czyli zrobię 10 lokacji. No chyba, ze jeszcze się ktoś rzutem na taśmę dołączy . | |
|
| |
Bananovitch Troll
Liczba postów : 3818 Join date : 01/05/2009 Age : 40 Skąd : Zachodnie Immoren
| Temat: Re: Mordheim - dyskusja Wto Lut 16, 2010 3:23 pm | |
| Z tego co pamiętam to jeszcze sztajger chciał grać skavenami. | |
|
| |
Cezar Ogr
Liczba postów : 1412 Join date : 27/10/2009 Age : 35 Skąd : Koszalin
| Temat: Re: Mordheim - dyskusja Wto Lut 16, 2010 3:27 pm | |
| Mówił, że się zastanawia, ale potwierdzenia nie dał . Więc na razie graczy jest 5. Choć jak che to go z chęcią przyjmę do kampanii. | |
|
| |
Konrad Goblin boss
Liczba postów : 324 Join date : 01/05/2009 Age : 34 Skąd : Koszalin
| Temat: Re: Mordheim - dyskusja Wto Lut 16, 2010 8:23 pm | |
| | |
|
| |
wrubel Ork
Liczba postów : 529 Join date : 08/05/2009
| Temat: Re: Mordheim - dyskusja Sro Lut 17, 2010 7:10 am | |
| | |
|
| |
łosiu Admin
Liczba postów : 2696 Join date : 30/04/2009 Age : 41 Skąd : Outter space
| Temat: Re: Mordheim - dyskusja Sro Lut 17, 2010 7:15 am | |
| Łosiu - Dwarf tresure hunters lub skavy | |
|
| |
Tutek Ork Shaman
Liczba postów : 947 Join date : 07/01/2010 Age : 27
| Temat: Re: Mordheim - dyskusja Sro Lut 17, 2010 12:45 pm | |
| Iwo grac nie będzie (tak mi w szkole powiedział, bo ten system nie odpowiada), ale za to będzie grał mój kolega z klasy (battlowiec) orkami. Zamiast iwa wpiszcie Bartek Boguski pożyczę mu podręcznik do mordy (internet mu kablówa ukradła na 2 tygodnie )bo se cały za free drukłem. | |
|
| |
Cezar Ogr
Liczba postów : 1412 Join date : 27/10/2009 Age : 35 Skąd : Koszalin
| Temat: Re: Mordheim - dyskusja Sro Lut 17, 2010 3:19 pm | |
| Nie szkodzi, warbanda orków też jest. | |
|
| |
Tutek Ork Shaman
Liczba postów : 947 Join date : 07/01/2010 Age : 27
| Temat: Re: Mordheim - dyskusja Czw Lut 18, 2010 1:34 pm | |
| mógłby mi ktoś druknąć dwie sztuki kart postaci do mordy, bo ojciec mi druknoł w robocie i oprawił cały podręcznik do mordheima, ale o najważniejszych kartach postaci zapomniał | |
|
| |
Cezar Ogr
Liczba postów : 1412 Join date : 27/10/2009 Age : 35 Skąd : Koszalin
| Temat: Re: Mordheim - dyskusja Czw Lut 18, 2010 4:12 pm | |
| Dobrze, druknę ci, tylko nie zapomnij przynieść podręcznika w sobotę . Bo jak zapomnisz to wyślę na tortury . I jutro wrzucę zasady lokacji, powinny się spodobać. | |
|
| |
Bananovitch Troll
Liczba postów : 3818 Join date : 01/05/2009 Age : 40 Skąd : Zachodnie Immoren
| Temat: Re: Mordheim - dyskusja Czw Lut 18, 2010 5:28 pm | |
| Czy stosujemy zasady szarży mordowe czy battlowe? | |
|
| |
konri Ork Shaman
Liczba postów : 836 Join date : 20/08/2009 Age : 29 Skąd : Mielno
| Temat: Re: Mordheim - dyskusja Czw Lut 18, 2010 5:52 pm | |
| Są tu tacy którzy nie znają battlowych. | |
|
| |
łosiu Admin
Liczba postów : 2696 Join date : 30/04/2009 Age : 41 Skąd : Outter space
| Temat: Re: Mordheim - dyskusja Czw Lut 18, 2010 6:10 pm | |
| To ja se jednak zagram w 40k. | |
|
| |
konri Ork Shaman
Liczba postów : 836 Join date : 20/08/2009 Age : 29 Skąd : Mielno
| Temat: Re: Mordheim - dyskusja Czw Lut 18, 2010 6:11 pm | |
| Moja nieznajomość zasad wfb cie zniechęciła? | |
|
| |
łosiu Admin
Liczba postów : 2696 Join date : 30/04/2009 Age : 41 Skąd : Outter space
| Temat: Re: Mordheim - dyskusja Czw Lut 18, 2010 6:15 pm | |
| Nie - chęć przetestowania nowych BA. | |
|
| |
Bananovitch Troll
Liczba postów : 3818 Join date : 01/05/2009 Age : 40 Skąd : Zachodnie Immoren
| |
| |
konri Ork Shaman
Liczba postów : 836 Join date : 20/08/2009 Age : 29 Skąd : Mielno
| Temat: Re: Mordheim - dyskusja Czw Lut 18, 2010 7:13 pm | |
| Z tego co mi wiadomo zasady się zmieniają no i dzida już nie bije pierwsza tylko po inicjatywie. A poza tym nie zgadzam się aby dwórak bił pierwszy przy szarży. Po prostu w mojej frakcji się ich nie stosuje i jest mi to wybitnie nie na rękę. Poza tym zasada dotycząca tej broni jest sensownie wyjaśniona więc nie widzę powodu aby ją zmieniać dla "ugrywalnienia". | |
|
| |
Konrad Goblin boss
Liczba postów : 324 Join date : 01/05/2009 Age : 34 Skąd : Koszalin
| Temat: Re: Mordheim - dyskusja Czw Lut 18, 2010 8:05 pm | |
| to tak jakby fist bił po normalnej inicjatywie | |
|
| |
Bananovitch Troll
Liczba postów : 3818 Join date : 01/05/2009 Age : 40 Skąd : Zachodnie Immoren
| Temat: Re: Mordheim - dyskusja Czw Lut 18, 2010 8:28 pm | |
| Tylko że: 1. w battlu nie ma instantów 2. wyciągniesz góra 6 siły 3. moje biedne krasnale z I2 w takim razie nie mają szans w HtH. 4. konri-poczytaj zasady a potem się mądruj | |
|
| |
Cezar Ogr
Liczba postów : 1412 Join date : 27/10/2009 Age : 35 Skąd : Koszalin
| Temat: Re: Mordheim - dyskusja Pią Lut 19, 2010 12:29 pm | |
| Dwurak poza szarżą bije ostatni ( choć jest zdolność pozwalająca to obejść ), w szarży normalnie - czyli pierwszy. Włócznia zaś faktycznie ( wg. dość już starej, ale chyba jedynej oficialnej erraty ) nie bije pierwsza, tylko wymusza starcie wg. inicjatywy ( czyli wyższa inicjatywa, niższa inicjatywa, dwuraki z wyższą inicjatywą, dwuraki z niższą inicjatywa i tak dalej ). Największa zaletą dwuraków jest to, ze jak ma się siłę 2x większą niż cel, to nie można ich ataków parować. - Cytat :
- 3. moje biedne krasnale z I2 w takim razie nie mają szans w HtH.
Biorąc pod uwagę jakie puszki z nich można zrobić i zasadę "hard to kill" śmiem wątpić . Dobra - oto zasady terenów, jakie wyznaczyłem na mapie miasta : Karczma Dzięki zgromadzonym tu zapasom banda kontrolująca karczmę na potrzeby obliczania kosztów utrzymania jest traktowana jako o 3 modele mniej liczna ( do minimum 1 modelu ) Rynek Dzięki drobnym kradzieżom, wymuszeniom i opłatom "za ochronę i spokój" lokacja ta przynosi kontrolującej ją bandzie co rundę 2k6 zk dochodu. Dodatkowo drużyna otrzymuje premie +1 do rzutu na sprawdzenie czy jest dostępny jakiś rzadki towar. Doki Dzięki drobnym kradzieżom, niewinnemu "porzyczaniu" czy wymuszeniom lokacja ta przynosi kontrolującej ją bandzie co rundę 2k6 zk dochodu. Dodatkowo drużyna kontrolująca doki ma znacznie ułatwiony dostęp do różnorakich używek - wszystkie narkotyki i trucizny są automatycznie dostępne i kosztują o 5 zk na sztuce mniej. Gildia najemników Drużyna kontrolująca tą lokację może łatwiej wynajmować różnych najemników - ich koszt bazowy i koszt utrzymania kosztuje odpowiednio o 5 i o 2 zk mniej. Świątynia Shayli Drużyna kontrolująca tą lokację może wydać 20 zk by uleczyć efekty jednego z poważnych obrażeń jakich doznał jeden z jej bohaterów ( poza oczywiście efektami takimi jak "pojmany" czy "na arenę" ). Można zapłacić wielokrotność tej sumy by wykurować wiele efektów na raz. Kapłanki nie pomogą nigdy bandom orków, skavenów czy chaosu. Krater Drużyna kontrolująca tą lokację może oddelegować jednego lub wiecej swoich bohaterów do przeszukiwania krateru. Każdy przeszukujący znajduje dodatkowo K3 odłamki spaczenia, ale po przeszukaniu należy rzucić k6. Na wyniku 1-2 bohater spotkał jakąś przerażająca istotę zamieszkującą krater i zostaje usunięty z bandy wraz z całym wyposażeniem. Opuszczona światynia Jeśli drużyna ma jakiegoś jeńca może złożyć go tu w ofierze za dodatkowe k3 pkt. doświadczenia ( rozdzielane wedle woli ). W wypadku niektórych gangów będzie to reprezentowane przez wydanie jeńca inkwizycji, pożarcie go, rytualną egzekucję czy wysłanie jako niewolnika do skavenblight albo podobne działania w zależności od charakteru bandy. Efekty są identyczne. Płatnerz Drużyna kontrolująca tą lokację może nabyć dowolną broń do walki wręcz ( poza broniami specyficznymi dal niektórych band ) bez rzucania na dostępność danego towaru. Dodatkowo drużyna może tu nabyć bron z gormilu za 3 a nie 4-krotność standardowej ceny. Willa Drużyna kontrolująca tą lokację może oddelegować jednego lub więcej swoich bohaterów do przeszukiwania willi. Każdy przeszukujący znajduje drobiazgi i bibeloty warte 3k6 zk. Po przeszukaniu należy rzucić k6. Na 1-2 bohater nadział się na jakąś pułapkę i należny wykonać rzut na poważne obrażenia, przerzucając wyniki "martwy", "pojmany", "okradziony" i "na arenę" . Wielka biblioteka Drużyna kontrolująca tą lokację może co rundę wynieść stąd księgi warte 2k6 zk. Jeśli drużyna wyrzucała 12, może wedle wyboru zamiast złota wziąć jeden z następujących tomów : Tom magii, Święty tom lub książka kucharska niziołka.
Ostatnio zmieniony przez Cezar dnia Pią Lut 19, 2010 2:23 pm, w całości zmieniany 1 raz | |
|
| |
konri Ork Shaman
Liczba postów : 836 Join date : 20/08/2009 Age : 29 Skąd : Mielno
| Temat: Re: Mordheim - dyskusja Pią Lut 19, 2010 2:16 pm | |
| Ten krater jest wg mnie poważnie przegięty. EDIT: Mogą wysłać więcej bohaterów, czyli ilu? Poza tym inne lokacje są lipne w porównaniu z tą i należy ją przyciąć. | |
|
| |
Cezar Ogr
Liczba postów : 1412 Join date : 27/10/2009 Age : 35 Skąd : Koszalin
| Temat: Re: Mordheim - dyskusja Pią Lut 19, 2010 2:23 pm | |
| - Cytat :
- Mogą wysłać więcej bohaterów, czyli ilu?
Ilu chcesz . Edytowałem odrobinę krater. Teraz winno być ok. | |
|
| |
konri Ork Shaman
Liczba postów : 836 Join date : 20/08/2009 Age : 29 Skąd : Mielno
| Temat: Re: Mordheim - dyskusja Pią Lut 19, 2010 2:39 pm | |
| Ta lokacja jest świetna bo można delegować najgorszego wieśniaka i nabijać kupę forsy! Kto będzie ją kontrolował??? | |
|
| |
Cezar Ogr
Liczba postów : 1412 Join date : 27/10/2009 Age : 35 Skąd : Koszalin
| Temat: Re: Mordheim - dyskusja Pią Lut 19, 2010 2:49 pm | |
| Wieśniaka nie wyślesz, można tylko bohaterów, nie stronników. Zysk może być spory, ale masz 1/3 szansy na utratę gościa. Pozatym eksploracja jest przed kupnem nowych członków bandy. | |
|
| |
konri Ork Shaman
Liczba postów : 836 Join date : 20/08/2009 Age : 29 Skąd : Mielno
| Temat: Re: Mordheim - dyskusja Pią Lut 19, 2010 2:52 pm | |
| Miałem na myśli takiego wieśniaka jak młodzik w najemnikach, czy giermek w Beretonii. | |
|
| |
Sponsored content
| Temat: Re: Mordheim - dyskusja | |
| |
|
| |
| Mordheim - dyskusja | |
|