ZAD TROLLA Koszalin
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.
ZAD TROLLA Koszalin

Forum miłośników gier bitewnych oraz strategicznych z Koszalina i regionu.
 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  Zaloguj  

 

 Komiczni Marines

Go down 
+9
MGM
łosiu
Tutek
Szczur
GrimgorIronhide
Amittus
Kwaku
Bananovitch
Cezar
13 posters
Idź do strony : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
AutorWiadomość
Szczur
Troll
Troll



Liczba postów : 4126
Join date : 05/05/2009
Age : 43
Skąd : Miasto sexu i biznesu

Komiczni Marines - Page 7 Empty
PisanieTemat: Re: Komiczni Marines   Komiczni Marines - Page 7 EmptyNie Cze 07, 2015 10:29 pm

Akurat patrząc co ludzie zamawiają to scena turniejowa jest powiedzmy jakimiś 30% naszego obrotu, reszta to dziwne rzeczy, które u nas siedzą na półkach Smile więc patrząc z ich perspektywy to może się opłacać Smile
Powrót do góry Go down
Carolus
Goblin boss
Carolus


Liczba postów : 224
Join date : 19/11/2011
Skąd : The Rock

Komiczni Marines - Page 7 Empty
PisanieTemat: Re: Komiczni Marines   Komiczni Marines - Page 7 EmptyWto Cze 09, 2015 6:01 pm

Banan ma racje, stary battleforce to był battleforce (mała armia, jakiś dobry początek) a to nowe to *** wie co, nikt nie będzie tego brał, chyba ze jakiś noob. Kapitana się nie używa, dreda tez nie.
Kolejny strzał w stopę GW.
Nowy Codex jakoś dupy nie urywa. Myślałem ze coś przegiętego wrzucą (dla wyrównania) a tu to samo tylko ze formacje i nerf zakonów. WTF!? Raven Guard już się nie opłaca wcale Crying or Very sad - shrouded w 1 turze i co z tym zrobię, kurka nic bo w 1 turze i tak mizerne strzelanie (i Night Fight) a na resztę gry nic nie maja.
Ultrasi nieźle i Iron handsi, jakiś boost Templarów. Centki ze scoutem?? A Raven Guard nie ma. -,-
Nie kupuję więcej booków pirat nie ma sensu skoro ciągle zmiany i nowości, tylko ciekawe kiedy graczom się pieniądze skończą...?
Ale swoją drogą to już nawet nie wiem o co chodzi w tej grze. Smile
Powrót do góry Go down
faLus
Ork Shaman



Liczba postów : 986
Join date : 05/07/2010
Age : 35

Komiczni Marines - Page 7 Empty
PisanieTemat: Re: Komiczni Marines   Komiczni Marines - Page 7 EmptySro Cze 10, 2015 7:47 am

Chapter Tactics:
https://i.imgur.com/9sKOV0Z.jpg
https://i.imgur.com/g2OE3eB.jpg

Imperial Fistowy Bolter Drill w końcu działa na Sternów z ich specjalną amunicją.
Raven Guard jak byli do dupy, tak dalej są, tyle, że mają shrouded w 1 turze.
Ultrasi jacy byli, tacy w praktyce dalej są.
White Scars mają zwykły Skilled Rider (koniec pajaców WS w RCSie z 2+ jinkiem), za to teraz ich centki mają H&R.
Templarzy trochę ugrywalnieni.
Salamandry jakie były, takie są, z tym że teraz nie przerzucają Sv na woundy z palników a mają 4+ fnp na takowe.
I zwycięzcy tego rozdania: Iron Hands. Wszystko po staremu, poza drobnym szczegółem - ich CT daje im +1 do istniejącego fnp.
Moi Sanguinary Priest'ci już zacierają ręce na mysl o współpracy z SMashfuckerem i centurionami Smile

Chyba oczywistym dla was stało się w tej chwili, że znów będę grał Iron Handsami, tym razem z dodatkiem Blood Angels.
4+ fnp na centkach z bazy, TADAAAM!!! Pajace z 4+ fnp zawsze, TADAAAM! H&R wezmę z BA i z Cyphera/DA i sram na White Scarsów Razz
Ja pierniczę, wogóle to IH centki potraktowane endurance'm, mają Eternal Warriora i 3+ fnp. Gruuuubo!!!
Kuleczka będzie już całkowicie niezbędna, żeby z tym grać What a Face

Teraz znów Eldarzy mają przesrane. Np. Imperial Fisty na Centurionach są piękną kontrą na Wrathknight'y ORAZ na Imperial Knight'y.
Wystarczy, że 2 oddziałki wyposamymy w lascannony, a tylko 1 w gravy i BOOOM!
Powrót do góry Go down
Carolus
Goblin boss
Carolus


Liczba postów : 224
Join date : 19/11/2011
Skąd : The Rock

Komiczni Marines - Page 7 Empty
PisanieTemat: Re: Komiczni Marines   Komiczni Marines - Page 7 EmptySro Cze 10, 2015 1:23 pm

Wiedziałem że takiego będzie ci chodzić po głowie. Obym z tobą nie grał. Razz
Raven Guard nie było do dupy, teraz jest. Smile
Powrót do góry Go down
faLus
Ork Shaman



Liczba postów : 986
Join date : 05/07/2010
Age : 35

Komiczni Marines - Page 7 Empty
PisanieTemat: Re: Komiczni Marines   Komiczni Marines - Page 7 EmptySro Cze 10, 2015 1:41 pm

Karolku, o ile Shryke się nie zmienił, to da się nimi sensownie pograć. Stealth + Shroud na Command Squadzie z jump packami/death company/ 10 asfaltów, przy jednoczesnej infiltracji? Spoko.
Poziom ogólny armii się nie zmienił. Scouta i Stealtha które w praktyce działały były używane tylko na tacticalach, nie ma. Ale za to masz Shrouded (i większą szansę na night fight, a tym samym i na odzyskanie dodatkowo Stealtha ;P ) na wszystkim co nie jest pojazdem w tym na jumppackach, Centkach, Motorach itd. Dla mnie spoko deal. 1 turę masz przetrzymać a potem robisz "deszcz kwiatów", a resztą armii robisz maelstromy, ostrzeliwujesz się z daleka czy co tam chcesz Razz
Brak Scouta z kolei możesz łatwo nadrobić Inkwizytorem z książką na kluczowym (test na Ld 10 i masz scout move Razz ) albo Sammaelem.
Powrót do góry Go down
Szczur
Troll
Troll



Liczba postów : 4126
Join date : 05/05/2009
Age : 43
Skąd : Miasto sexu i biznesu

Komiczni Marines - Page 7 Empty
PisanieTemat: Re: Komiczni Marines   Komiczni Marines - Page 7 EmptySro Cze 10, 2015 9:29 pm

Jakby kogoś interesowało:
http://bloodofkittens.com/blog/2015/06/09/rumor-it-tired-reading-german-space-marine-rules/

wszystko online Very Happy


I tarcza nadal jest no co za porażka Sad
Powrót do góry Go down
faLus
Ork Shaman



Liczba postów : 986
Join date : 05/07/2010
Age : 35

Komiczni Marines - Page 7 Empty
PisanieTemat: Re: Komiczni Marines   Komiczni Marines - Page 7 EmptyCzw Cze 11, 2015 5:53 am

Centurioni potanieli, tralalala. CO prawda z gravami wciąż tyle samo (ale nie, -10 pkt. bo sierżant zwykły z opcją ulepszenia za owe 10 pkt. Czyli 3 centki z gravami i omniscopem już tylko 250 pkt.) ale laski już są tańsze Smile
I hit sezonu jesli ktos nie zauważył - Land speeder storm ma BS4, z multimeltą kosztuje 50 pointsów. Mega-uber!!!
Ja pierdylę, bez jaj. Ichni "decurion" nie dosć, że ma Objective Secured na podstawowej formacji, to jeszcze całosć dedyki za darmo (że nie wspomnę o dodatkowej doktrynie)? Sorry ale to przebiło nawet formację Cultu ze Skitarii i Knight'em :/
Powrót do góry Go down
Cezar
Ogr
Cezar


Liczba postów : 1412
Join date : 27/10/2009
Age : 35
Skąd : Koszalin

Komiczni Marines - Page 7 Empty
PisanieTemat: Re: Komiczni Marines   Komiczni Marines - Page 7 EmptyPią Cze 12, 2015 3:23 am

Cytat :
Ja pierdylę, bez jaj. Ichni "decurion" nie dosć, że ma Objective Secured na podstawowej formacji, to jeszcze całosć dedyki za darmo (że nie wspomnę o dodatkowej doktrynie)? Sorry ale to przebiło nawet formację Cultu ze Skitarii i Knight'em :/
A czego się spodziewałeś po ukochanym dziecku GW ? Ech...Jeszcze mechanicum nie opisałem, a tu nowy codex do analizy Neutral . A pierwsze skany już w necie.
Powrót do góry Go down
Carolus
Goblin boss
Carolus


Liczba postów : 224
Join date : 19/11/2011
Skąd : The Rock

Komiczni Marines - Page 7 Empty
PisanieTemat: Re: Komiczni Marines   Komiczni Marines - Page 7 EmptyPią Cze 12, 2015 8:40 am

Storm teraz może strzelać z assault cannona. Very Happy aczkolwiek tego nie proponuję.
Terminatorzy za 175p? Shocked Assaultowi z młotkami i tak 225p ale strzelających może się zobaczy na stołach. Razz
W sumie się wiele nie zmieniło oprócz dodania formacji i drobne zmiany.
Czekam na przegiętą rozpiskę Falusa. Very Happy
Powrót do góry Go down
łosiu
Admin
łosiu


Liczba postów : 2696
Join date : 30/04/2009
Age : 41
Skąd : Outter space

Komiczni Marines - Page 7 Empty
PisanieTemat: Re: Komiczni Marines   Komiczni Marines - Page 7 EmptyPią Cze 12, 2015 12:17 pm

We wszystkich dexach wprowadza formacje i wydaca nowy RB. Będzie tam, że nie ma już dawnego układu HQ+troops+reszta, a będzie zapis o konieczności formacji. I już Smile . Co moim zdaniem może być fajne.
Powrót do góry Go down
https://zadtrolla.forumpolish.com
Szczur
Troll
Troll



Liczba postów : 4126
Join date : 05/05/2009
Age : 43
Skąd : Miasto sexu i biznesu

Komiczni Marines - Page 7 Empty
PisanieTemat: Re: Komiczni Marines   Komiczni Marines - Page 7 EmptyPią Cze 12, 2015 6:27 pm

Za dodatki się płaci do darmowych taksówek.
Gdzie masz napisane, że mają objective secure bo nie mogę znaleźć
Powrót do góry Go down
faLus
Ork Shaman



Liczba postów : 986
Join date : 05/07/2010
Age : 35

Komiczni Marines - Page 7 Empty
PisanieTemat: Re: Komiczni Marines   Komiczni Marines - Page 7 EmptyPią Cze 12, 2015 7:19 pm

Objective Secured masz zapisane przy samej Demi Company.
Powrót do góry Go down
Cezar
Ogr
Cezar


Liczba postów : 1412
Join date : 27/10/2009
Age : 35
Skąd : Koszalin

Komiczni Marines - Page 7 Empty
PisanieTemat: Re: Komiczni Marines   Komiczni Marines - Page 7 EmptySob Cze 13, 2015 9:40 am

Z przeglądnięcia tak na szybko :

- termosy tańsze (35 bazowo)
- chapter taktyki nieco silniejsze
- koszty relatywnie bez zmian
- większość pojazdów (dredy, predki, wirniki, vindyki) można brać szwadronami. Czasami są nawet ponusy za branie 3 (np. 3 predki dostają moster/tank huntera).
- Relikty jak sądzę kopiuj-wklej
- #formacje#formacje#formacje

Pełny przegląd machę, jak posiedzę trochę nad codexem i porównam z poprzednim, czyli pewnie we wtorek.
Powrót do góry Go down
Cezar
Ogr
Cezar


Liczba postów : 1412
Join date : 27/10/2009
Age : 35
Skąd : Koszalin

Komiczni Marines - Page 7 Empty
PisanieTemat: Re: Komiczni Marines   Komiczni Marines - Page 7 EmptyWto Cze 16, 2015 11:08 am

Czasami aż chce się powiedzieć "śpieszmy się kochać codexy, tak szybko odchodzą" Crying or Very sad . Ile mineło od poprzedniego codexu marynarzy, dwa lata ? Chyba nawet mniej. Ech, GW i jego niezaspokojona żądza pieniądza Evil or Very Mad . Ale po kolei :

Warlordy :
1- fear, testowany na 3k6
2 - FC dla warlorda i jednostki
3 - FnP
4 - W każdej fazie strzelania nominujemy jedną jednostkę z tego samego zakonu w 12", dostaje ona rending w strzelaniu.
5 - Wszystkie modele w detachmencie warlorda mogą używać jego LD w miejsce swojej.
6 - Warlord i wszytskie przyjazne jednostki z Imperium w 12" muszą przerzycać nieudane morale, piniy i testy strachu.

Detachment zwie sie "Gladius Strike force" i jego bonusami jest możliwość użycia raz każdej z doktryn. Plus jeśli podwoimy bazowy składnik, demi-kompanię (samą mającą Objetive secured i doktrynę taktyczna raz na grę), to zyskujemy jeszcze transportery dedykowane (rhino/razor/drop pod) Rolling Eyes za darmo....

Taktyki zakonne :
Ultramarines - mogą użyć doktryny taktycznej, szturmowej lub dewastatorskiej, każdej raz na grę (np. demi-kompania daje doktrynę taktyczną do jednorazowego użycia nawet jak nie jest się ultrasami, a ci mogą jej wtedy użyć dwa razy). Dają one odpowiednio

taktyczna - przerzut 1 w strzelaniu i walce wręcz, dla taktycznych wszystkich nieudanych trafień

Szturmowa - przerzut 1 w walce wręcz, dla szturmowców, bicykli obu typów i centków szturmowych, wszystkich nieudanych trafień

Dewastatorska - przerzut 1 w strzelaniu, dla dewastatorów i dakka centków, wszystkich nieudanych trafień.

White Scarsi - skilled rider, hit&run dla każdego, +1 do siły hammer of wrath i jednostki w całości scarsowe przerzucają dystans biegu.

Imperial Fists - bez zmian, tylko przerzuty 1 na bolterach działają teraz też i na specialną amunicję sterników.

Black Templarsi - crusader, adamantium will, nie mogą brać librów. Oddziały które poniosą straty od strzelania, w tym i overwatch-a, zyskują kontr-atak i rage-a (imperialny mark of khorne Razz )

Iron Handsi - jak poprzednio, tylko 6+ fnP dodaje się do każdego już istniejacego.

Salamandry - przerzut sv przeciw palnikom zmieniono na 4+ FnP przeciwko palnikom (czytaj "chędoż się, smoku"), reszta bez zmian.

Raven Guard - scout i stealth zmieniono na pierwszoturowego shrouda, o ile jednostka nie jest pojazdem, lub nie zaczynała w takowym. Armia z chociaż jedną jednostką raven guardu moze dodać +1 do rzutu na noc w pierwszej turze gry. Reszta bez zmian.

HQ
Emperor's Champion - cena i saty po staremu, ale nie ma już róznych postaw, ani opcji dobycia miecza jedno lub dwu rącz. Musi rzucać i przyjmować czelki, ale przerzuca w nich trafienia, instantuje na 6 na ranienie, a miecz ma po prostu S+2, Ap2, master crafted. Tylko te 2A bazowo tak trochę kłują w oczy.

Capitan - 90 pkt po staremu, chapter master jest po prostu jego ulepszeniam za +40 pkt (130, tyle co poprzednio). Obaj staty bez zmian, opcje zasadniczo tez (doszła tylko możliwość wykupienia relic blade-a w terminatorce). Wyleciał za to terminator-kapitan jako oddzialny profil, terminatorka jest po prostu jedną z opcji.

Librarian - cena i opcje bez zmian, tylko wybór dyscyplin większy, bo do wszystkich starych (biomancja, piromancja, telepatia, telekineza) doszły dywinacja i demonologia (obie ?)
Chaplain - bez zmian

Techmarine - 65 pkt (+15), ale ma profil byłego master of the forge (który stał 90 pkt i wyleciał ), poza ciut niższą LD (9 miast 10, ale stary techmarine miał Cool. Opcje i zasady po staremu, tyle. że może brać relikty (co mógł robić mistrz, ale już nie zwykły techmarynata). Za to serwitory dokładnie tak samo jak były.

TR

Taktyczni - dokładnie tacy sami

Scouci - lata trenowania na półkach najwyraźniej dały efekt, bo nawet szeregowi wrócili do "nadludzkiego" standardu WS/BS 4, oczywiście bez zmianny w cenie, bo po co. Opcje po staremu.

Crusader squady - Tak jak byli

Elity

Command Squad - jest teraz normalną elitą i nie wymaga nikogo do wystawienia, ale też i normalnie zabiera slot ( nie żeby było to teraz jakimś wielkim problemem ). 90 pkt (10 mniej) za 5 luda, opcje i zasady bez zmian.

Vanguard weci - po staremu 19 pkt za model, jump pack na +3 pkt. Heroiczna interwencja pozwala zignorować karę za disordered charge, plus pozwala przerzucić jedną lub obie kostki na dystans szarży. Co ciekawe bronie "specialne" do klepania są u nich bardzo tanie, np. power weapon/claw tylko 5 pkt, a fist tylko 15 ( a młotek 20).

Assoult Centurion - 55 pkt za sztukę (-5), tańszy (bo bazowo słabszy) jest też ich sierżant. Ulepszono im też wiertarki, do Siły 10 (no, w zasadzie 5x2, w miesjce starej 9)

Honor guard - podobnie jak command squad, teraz to normalna elita. Cena i opcje bez zmian.
Sternguard wets - troszekczkę tańsi bazowo, 110 zamiast 120 pkt, reszta bez zmian.

Drednot - cena i opcje po staremu, acz można brać szwadrony po 1-3 ( acz tylko pojedyńcze mogą brać drop pody ) i podkręcili mu bazowe ataki do czterech ( z przypominam, dwóch) !

Venerable Dred - j/w

Ironclad dred - j/w

Legion - Cena i zasady bez zmian, choć ich DS jest jeszcze bezpieczniejszy, bo mogą przerzucać i scaterkę i dystansówkę. Nie mogą jednak brać grav-gunów, ani grav-cannonów.

Terminatorzy - 35(-5) za jednego (czyli 175 za 5), reszta bez zmian, dalej jedna broń specialna na 5 luda.

Terminatorzy szturmowi - 35 (-5) za jednego z szponami, 45 (czyli jak kiedyś ) za tarczownika z młotkiem.

FA

Assoult squad - 14 ptk za model, ale wtedy idą z buta. Z jump packiem już 17, czyli tyle co kiedyś. Jedyną nową opcją jest to że jeden model na 5 może zmienić obie swoje bronie na evisceratora (de facto chainfista ) za +25 pkt. Szaaaaał... Razz

Scout bikes - boost WS/BS do 4, reszta bez zmian.

Bike squad - nosz ja pier&^%@*. GW chyba naprawdę zakochało się bikach (albo piszący był w młodści psychofanem kreskówki "motomyszy z marsa" Rolling Eyes ). Cena (zupełnie nieadekwatna do możliwośći IMHO) jak była. Opcje - tak samo. Co więcej, teraz by przenosić je do TR potrzeba tylko dowolnego indepa na motorku w tym samym etachmencie. Fail, fail fail.

Attack bike - 40 (-5) za jednego, reszta bez zmian.

Razor, Rhino, Drop - jak były, tak są

Land Speeder - 45 pkt (5 mniej), plus opcje z podbrzusza potaniały o 5 pkt ( działko szturmowe nawet o 10). Szwadron 1-3, 3 sppedery dodają sobie 6" do zasięgu flat-outa.

Land Speeder Storm - 40 (-5) pkt, o 5 potaniało też działko, a rekietnica cerberus zancząco urosła w siłę (z 2 do 4, dalej mając duży blast z blindem ). Acha i BS 4.

Stormtalon gunship - 110 bazowo jaki kiedyś, ale opcje uzbrojenia tańsze - skyhammer 5 pkt(-10), lascannony 15 (-15), a tajfun 20 (-15) pkt. Wywalili mu zasadę eskortowca, ale ma teraz zwiększoną manwewrowość - +6" do flat outa w zoomie, lub +1 do jinka w hoverze. No i dalej ma strafing run-a.

HS

Dakka Centurioni - 55 za jednego (5 mniej), ale grav-cannon jest równie drogi jak był (+25, czyli 80 pkt jak kiedyś ). Podobnie jak swoja szturmowa wersja, tańsze teraz o sierżanta, który ma staty jak zwyklas, a opcja na lepszego sierżanta swoje kosztuje.

Dewastatorzy - cena i zasady właściwie bez zmian, doszła tylko opcja na cherubinka amunicyjnego ( raz na grę przerzuty trafień dla jednego modelu ) i branie grav-cannonów z wzmacniaczami, za drobne 35 pkt od sztuki (cięzkie palniki niestety dalej są zarezerwowane dla sterników i legionu).

Thunderfire cannon - bateria 1-3 dział, przy trzech działonowi zyskują +1 do BS (z 5 do 6). Reszta bez zmian.

Predator - cena i opcje bez zmian poza szwadronem 1-3 pojazdy. Pełen szwadron zyskuje monster/tank huntera.

Wirniki - j/w. Pełen szwadron zyskuje pinning i shred na rakietach.

Windyki - j/w. Pełen szwadron może strzelić profilem kombinowanym, z 10 calowym blastem z S10, Ap2 i ignore cover.

Hunter - j/w. Pełen szwadron przerzuca savant lock-a (tą zasadę, że rakieta która nie trafiła, goni cel).

Stalker - dzielenie ognia uproszczono - albo strzelamy w jeden cel z twin-linkiem, albo w dwa różne bez. Tylko ilość pestek z działek spadła do 3, czego nie nadrobi nawet dodanie interceptora. Pełen szwadron ma ignore cover na działkach.

Stormraven - bez zmian.

Land Rider, Crusader, Redeemer - jak były, tak są.

Lord of War

Calgar - ta, biedny, marny Calgar jako Sm-owy odpowiednik Stompy. Wybiera sobie traita z tabelki marynarzy plus raz na grę może odpalić dowolną z doktryn. Najciekawsza zmiana zaszła jednak w rękawiczkach, które są teraz dwoma power fistami bez unwieldy.

Relikty -pierwotnie miałem napisać, że jest kopiuj-wklej, ale nie, jest jedna zmiana Razz - sztandar (którego chyba nikt nie wystawiał ) został ulepszony, bo teraz daje posiadaczowi fear-a, a modelom z tego samego zakonu w 12" fearless i +1 atak.

#formacje#bo#formacje#teraz#muszą#być

AA defence force (1 jednoska hunterów, 1 jednostka 2+ stalkerów) - jak hunter trafi, to stalkery mają +1 do BS jeśli strzelają w ten sam cel.

1st company task force (3-5 oddziałów weteranów/termosów) - fear, fearless, prefered enemy na jeden wybarany oddział wroga, wróg w 12" od co namniej 3 oddziałów tej formacji odejmuje sobie 2 LD.

10th company task force - (3-5 scoutów/scout bików z minami, 0-1 telion ), percision shoty w 1 turze, stealth dla infiltujacych oddziałów do momentu ruchu.

recusiam command squad - (kapeć i command squad w razorze ) - crusader i hate na 6" od kapcia.

Strike force ultra - (kapitan w terminatorce, 2x zwykłe termosy, 2x szturmowe termosy, redeemer/crusader, veneryk i storm raven, wszystko musi zaczynać w pojazdach, albo w DS), jednostki z tej formacji mogą wychodzić z rezerw od 1 tury, termosy po pierwszej wysiadce/DS oddaja 1 strzał więcej z każdej broni do końca tury, termosy szturmowe po pierwszej wysaidce/DS dostają +1 atak do końca tury.

storm wing - 2 stormtalony, 1 stormraven - formacja wychodzi rezerw jednym rzutem, póki jest choć jeden stormtalon, to stormraven dostaje staring runa.

Sigebraker cohort - 2-4 centki szturowe, jedna jednostka ironcladów - omniscopy dodają tank huntera na budynki, jak formacja niszczy budynek/transport w walce wręcz, to wysiadajacy oddział dostaje dodatkowo 2k6 randomowych hitów z S6, Ap4, ignore cover.

Land raider spearhead - 3 dowolne landki - przerzuty zranień/penek przeciw gargantuanom, super ciężkim i potężnym fortyfikacjom, plus landki póki pozostają 2 6" od siebie, ignorują shake-a, stuna, immobila i urwaną broń.

Libarius concave - 3-5 librów (w tym jeden z nich moze być Tiguriusem ). Wybieramy jednego librę z formacji - reszta nie może czarować, ale wybrany zna wszystkie moce resztu, lus kostki mocy wchodzą mu na 3+, jeśli jest choć jeden wspomagacz, albo na 2+ jeśli jest 2 i więcej.

Armoured task force - 1 techmarin, 0-3 thunderfire cannony, 3-5 oddziałów windyków, predków lub wirników, 0-1 chronus - pojazdy w 6" od dowolngo techmarina formacji ignorują shake-a i stuna, plus techmarini dostają +1 do rzutów na naprawę.

Suppersion force - land sppeder i oddział 2+ wirników - wirniki w 18" od speedera mają a rakietach przerzuty trafień i nieograniczony zasięg.

Specialsi (machnę ich teraz, bo potem nie będzie mi się chciało )

Cassius - bez zmian
Tigurius - bez zmian
Sicarius - 175 pkt (-10), rozdwanie LD ma z traita, a nie z zasady specialnej.
Telion - tak, jest teraz normalnym indepem z HQ. Trait nr 4, ale może dołączać się tylko do zwykłych scoutów.
Chronus - też ponownie jest teraz normalnym HQ, tyle że wożącym się w czołgu. Dostal drugą ranę, by zmieszyć prawdopodobieństwo, że zejdzie razem z swoją limuzyną.
Khan - bez większych zmian, tylko dopisali, że instantująca 6 na ranienie, rani niezależnie od T celu, no i scout dotyczny rhino/razorów, ale już nie drop podów.
Vulkan - bez zmian.
Shrike - bez zmian
Lusander - trait nr 3, młotek jest S+6, zamiasn S10 (co będzie miało znaczenie raz na święto lasu gdy mu bazowa siła spadnie ), reszta bez zmian.
Don pedro - dostał wreszcie artificerkę i nie będzie już zchodził od jakichś randomowych rakiet na ryj. Reszta bez zmian.
Helbreht - bez zmian
Grimaldus - 150 pkt (35 mniej!). Zasady bez zmian, ale serwitory dają oddziałom black temparsów w 6" FnP.

Ogólnie, jestem nowymi SM srodze rozczarowany. Zmian jest malutko (a sensownych właściwie wcale), do tego wzmocniono u tak już wystarczająco mocny codex. De facto kupujący płaci drugi raz za praktycznie to samo co poprzednio.

I ciekawostaka na koniec - nie widzę przeszkód by nadal używać obu SM owych suplementów w całości.
Powrót do góry Go down
Bananovitch
Troll
Troll
Bananovitch


Liczba postów : 3818
Join date : 01/05/2009
Age : 40
Skąd : Zachodnie Immoren

Komiczni Marines - Page 7 Empty
PisanieTemat: Re: Komiczni Marines   Komiczni Marines - Page 7 EmptyWto Cze 16, 2015 5:55 pm

Żuczki moje kochane, niech ktoś mnie oświeci bo wciąż nie kumam jak się teraz rozpiski składa. Mogę jako sojusz wziąć Kantora albo ciapę czy innego librę i którąś z formacji? Co teraz z dawnymi obowiązkowymi dwoma troopsami?
Powrót do góry Go down
MGM
Ogr Tyrant
MGM


Liczba postów : 2392
Join date : 13/12/2011
Skąd : Koszalin

Komiczni Marines - Page 7 Empty
PisanieTemat: Re: Komiczni Marines   Komiczni Marines - Page 7 EmptyWto Cze 16, 2015 10:14 pm

@ Banan też tego w ogóle nie ogarniam i nawet w sumie już nie próbuję, możesz chyba wszystko z wszystkim ale nie możesz unbound chociaż nie wiem w sumie co za różnica skoro możesz wszystko z wszystkim ;P.

@ Czarek musisz podkręcić tempo bo DA już na zakręcie Razz

Komiczni Marines - Page 7 1434482017783
Powrót do góry Go down
Cezar
Ogr
Cezar


Liczba postów : 1412
Join date : 27/10/2009
Age : 35
Skąd : Koszalin

Komiczni Marines - Page 7 Empty
PisanieTemat: Re: Komiczni Marines   Komiczni Marines - Page 7 EmptySro Cze 17, 2015 2:00 pm

Cytat :
Żuczki moje kochane, niech ktoś mnie oświeci bo wciąż nie kumam jak się teraz rozpiski składa. Mogę jako sojusz wziąć Kantora albo ciapę czy innego librę i którąś z formacji? Co teraz z dawnymi obowiązkowymi dwoma troopsami?
Mówiąc w skrócie, w porównaniu z poprzednimi edycjami, system budowania armii przypomina teraz kwadraturę koła. Armię składasz sobie z detachmentów, czyli de facto mniejszych mini armii. Kazdy detachment ma swoje, sobie właściwe bonusy i swoje, sobie właściwe ograniczenia i kompozycję. Bazowy zwie się combined arms i wygląda zupełnie jak stary foc ( min 1 HQ i 2 TR ), ale istnieje masa inncyh. Detachmentów w jednej rozpisce może być teoretycznie ile tylko zechcesz, tak długo jak wystawiasz jednostki z obowiazkowych slotów i mieścisz się w pkt. Detachmentami są też formacje, i by było jeszcze zabawniej, istnieją też detachemnty złożone z kilku formacjii. Jeden z detachmentów musi być wybrany jako primary, i będzie to ten z którego bierze się swojego Warlorda ( dowódce, nie tytana Razz , choć FW ostatnio i temu zasady wypuścił ).

Dla przykładu więc, można zbudować sobie armię z motorady (eldarska formacja seer council) jako primary, dorzucić ryca (oathsword detachment), gwardię w sojusz (alied detachemnt) i jeszcze zabójcę (officio assasinorum detachment), i będzie to legalna armia z 4 detachmentów, tak długo jak spełnia w/w warunki ( wystawienie obowiązkowych oddziałów i zmiesczenie się w pkt).

Witamy w 7ed jocolor geek .
Powrót do góry Go down
MGM
Ogr Tyrant
MGM


Liczba postów : 2392
Join date : 13/12/2011
Skąd : Koszalin

Komiczni Marines - Page 7 Empty
PisanieTemat: Re: Komiczni Marines   Komiczni Marines - Page 7 EmptySro Cze 17, 2015 2:33 pm

MGM napisał:
@ Banan też tego w ogóle nie ogarniam i nawet w sumie już nie próbuję, możesz chyba wszystko z wszystkim ale nie możesz unbound chociaż nie wiem w sumie co za różnica skoro możesz wszystko z wszystkim ;P.

@ Czarek musisz podkręcić tempo bo DA już na zakręcie Razz


No przecież tak pisałem Rolling Eyes .
Powrót do góry Go down
Bananovitch
Troll
Troll
Bananovitch


Liczba postów : 3818
Join date : 01/05/2009
Age : 40
Skąd : Zachodnie Immoren

Komiczni Marines - Page 7 Empty
PisanieTemat: Re: Komiczni Marines   Komiczni Marines - Page 7 EmptyPią Cze 19, 2015 11:53 am

Jakoś to umknęło wszystkim albo nikt nie zauważył, ale w WD wyszły traity dla Crimson Fistów i Black Templarów:

CF
1. Fnp dla Warlorda.
2. W 3" od objectivu counter-attack i stubborn dla Warlorda i oddziału w którym siedzi.
3. Hate i prefer na orki dla Warlorda i oddziału w którym siedzi.
4. Jeżeli Warlord nie strzela ani nie biegnie, jeden model w 12" może skorzystać z jego BSa.
5. Eternal Warrior dla Warlorda.
6. Warlord i wszyscy Crimsoni w 12" od niego mają fearless.

Szczerze mówiąc, mocno takie se.

BT.
1. +1WS i +1A dla Warlorda.
2. Jeżeli Warlord obleje testmorale w fazie strzelania lub czarowania biegnie 2k6" w kierunku przeciwnika (musi się zatrzymać cal od niego).
3. Hate i prefer na psykerów.
4. Przerzut zasięgu szarży dla Warlorda i oddziału w którym siedzi.
5. Fearless i przerzut trafienia w challenge'u.
6. Przerzut morale, pinningu i feara (heh, dla marianów, którzy mają ATSKNF? lol! ) dla Warlorda i przyjaznych oddziałów (tak, niekoniecznie muszą to być Templariusze) w 12" od niego.

Też trochę bezjajeczne, ale lepiej to wygląda niż u CF Sad
Powrót do góry Go down
Szczur
Troll
Troll



Liczba postów : 4126
Join date : 05/05/2009
Age : 43
Skąd : Miasto sexu i biznesu

Komiczni Marines - Page 7 Empty
PisanieTemat: Re: Komiczni Marines   Komiczni Marines - Page 7 EmptyPią Cze 19, 2015 6:49 pm

Jestem ciekaw w którym numerze WD?
Powrót do góry Go down
Bananovitch
Troll
Troll
Bananovitch


Liczba postów : 3818
Join date : 01/05/2009
Age : 40
Skąd : Zachodnie Immoren

Komiczni Marines - Page 7 Empty
PisanieTemat: Re: Komiczni Marines   Komiczni Marines - Page 7 EmptySob Cze 20, 2015 9:10 am

72.
Powrót do góry Go down
Sponsored content





Komiczni Marines - Page 7 Empty
PisanieTemat: Re: Komiczni Marines   Komiczni Marines - Page 7 Empty

Powrót do góry Go down
 
Komiczni Marines
Powrót do góry 
Strona 7 z 7Idź do strony : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
ZAD TROLLA Koszalin :: WH40k-
Skocz do: