| Codex: Dark Angels | |
|
+9Mad Mike Malatyn Cezar Carolus Tutek GrimgorIronhide łosiu wrubel MGM 13 posters |
|
Autor | Wiadomość |
---|
Szczur Troll
Liczba postów : 4126 Join date : 05/05/2009 Age : 43 Skąd : Miasto sexu i biznesu
| Temat: Re: Codex: Dark Angels Sro Sty 16, 2013 5:14 pm | |
| - Cezar napisał:
- Fakt, przeoczyłem, że ma być ich 5. Ale 4 rakiety na 5 luda to proszenie się o odstrzał .
- Cytat :
- siła 7 na 12 pancerza to jak laska do landka
Czyli na 5 Glan, na 6 penka. Przerabiałem już nieraz laski przeciw moim lemanom i uważam, ze nie jest to poziom niezawodności jaki uważam za wystarczający. Ale może nadmiernie marudzę. Wiadomo, że nie jest super ale jak dla mnie 1/3 szans to całkiem sporo, poza tym mając taki odział będę się już zastanawiał po trafieniach czy unikać, w ogóle będę latał aby ich omijać co za tym idzie nie uderzę tam gdzie bym dokładnie chciał. | |
|
| |
łosiu Admin
Liczba postów : 2696 Join date : 30/04/2009 Age : 41 Skąd : Outter space
| Temat: Re: Codex: Dark Angels Sro Sty 16, 2013 10:04 pm | |
| Ej - załamka mnie bierze jak widzę co piszecie.
Szkoda IMHO punktów na sflakowanychy devków. Już lepiej wchodzi pestko-predek. Za niewiele więcej masz takie dwa. Chaos ma jeszcze gorsze AA.
A zupełnienie nie rozumiem sapania roberta na Burzo-Kruka. Ma odpornosc na melto podobne. Transportuje. Ma siłę ostrzału i 12AV (co na latawki obecnie to dużo). Może wejść w hoover mode. A jak powiesz, że Vendetta lepsza - to tylko ci powiem, że reszta armii IG nie ma takiego wygaru jak twoja i nie może wozić terminatorów.
@Czarek: Jak masz sapać to w ogóle nic nie pisz dobra. Bo co post to czytam, że nie fair. DA podnieśli się z płaskiego na kolana i już jest lepiej. Można grać czymś więcej niż Skrzydłem-Śmierci. A IG po długim czasie nadal można grać bez niczego - a mało tego ze wsparciem to już w ogóle mogą kopać i gryźć. | |
|
| |
Szczur Troll
Liczba postów : 4126 Join date : 05/05/2009 Age : 43 Skąd : Miasto sexu i biznesu
| Temat: Re: Codex: Dark Angels Sro Sty 16, 2013 11:37 pm | |
| - łosiu napisał:
A zupełnienie nie rozumiem sapania roberta na Burzo-Kruka. Ma odpornosc na melto podobne. Transportuje. Ma siłę ostrzału i 12AV (co na latawki obecnie to dużo). Może wejść w hoover mode. A jak powiesz, że Vendetta lepsza - to tylko ci powiem, że reszta armii IG nie ma takiego wygaru jak twoja i nie może wozić terminatorów. Napisałem, że jest mega tylko na razie jeszcze drogi Co do SR, to pare opcji hmm transport hmm no w lataczu na fiście woziłem 3 ziutków od inkwizytora wysiedli raz, jak SR spadł na ziemie a na zranienie koleś rzucił jedna gałę, poza termitami z tarczami ( których nie mam ) nie opłaca się tam nic wozić, taka opcja możesz ale i tak nie będziesz nic woził Wiem, że jest dobry ale porównując do innych lataczy mój SR jest troszke za drogi i tyle. Chociaż patrząc po tendencjach to raczej niedługo będzie w średniej cenie. | |
|
| |
MGM Ogr Tyrant
Liczba postów : 2392 Join date : 13/12/2011 Skąd : Koszalin
| Temat: Re: Codex: Dark Angels Czw Sty 17, 2013 8:46 am | |
| A tam marudzicie, z miłą chęcią oddam smokodupa (nawet obrotowego ;P) za (kurde, nawet nie mam pomysłu jak to obraźliwie nazwać) Vendettę lub SR.
A wracjąc z offtopu - darkshroud fajnie działa z Rav.. Knightami sam ma cover save po ruchu na 3+(Jink 5+ i shrouded +2 do covera) a RK przy nim na 2+ ((Jink 5+ i shrouded +2 do covera i +1 do Jinka za Skilled raider;P) więc przy rapidzie na plasma talonach stają się śmiertelnie groźne!!! | |
|
| |
Szczur Troll
Liczba postów : 4126 Join date : 05/05/2009 Age : 43 Skąd : Miasto sexu i biznesu
| Temat: Re: Codex: Dark Angels Czw Sty 17, 2013 9:22 am | |
| - MGM napisał:
- A tam marudzicie, z miłą chęcią oddam smokodupa (nawet obrotowego ;P) za (kurde, nawet nie mam pomysłu jak to obraźliwie nazwać) Vendettę lub SR.
A gdzie można podpisać się pod petycją na zmianę ?? - MGM napisał:
A wracjąc z offtopu - darkshroud fajnie działa z Rav.. Knightami sam ma cover save po ruchu na 3+(Jink 5+ i shrouded +2 do covera) a RK przy nim na 2+ ((Jink 5+ i shrouded +2 do covera i +1 do Jinka za Skilled raider;P) więc przy rapidzie na plasma talonach stają się śmiertelnie groźne!!! Ołtar zawsze może robić flat outować i mieć 2+ covera, bo w sumie strzelać nie musi on ma tylko przeżyć Dzięki temu Ołtarzowi to robią się takei termity z plasmami, ciekawe. No ale po FaQach to cover sevami chaos się już przestał martwić Sonic weapony na stoły ?? Chyba zrobili to aby DA nie za bardzo cieszyli się z dużego cover sava | |
|
| |
MGM Ogr Tyrant
Liczba postów : 2392 Join date : 13/12/2011 Skąd : Koszalin
| Temat: Re: Codex: Dark Angels Czw Sty 17, 2013 9:40 am | |
| Hehe, chyba już zapomniałeś jaką sieczkę zrobiłeś mi ze smoków ostatnim razem ;D! Co do Noisów to bym ich nie przeceniał, po prostu 10 żeby mieć blasmastera to było mega niegrywalne i ktoś się obudził że trochę przesadzili. Teraz można zrobić takie minimaxy ale po prawdzie to i tak według mnie Plagusy są lepsze. | |
|
| |
Cezar Ogr
Liczba postów : 1412 Join date : 27/10/2009 Age : 35 Skąd : Koszalin
| Temat: Re: Codex: Dark Angels Czw Sty 17, 2013 10:04 am | |
| - Cytat :
- po prostu 10 żeby mieć blasmastera to było mega niegrywalne i ktoś się obudził że trochę przesadzili. Teraz można zrobić takie minimaxy ale po prawdzie to i tak według mnie Plagusy są lepsze.
Zależy jak patrzeć. Ile taka dyszka z 2 wielkimi pałami kosztuje ? 230 ? 240 pkt. ? 2 blasty z AP3 i no cover save to spokojnie 3-4 MEQ ściąganych co turę ( a czasami sporo więcej ), a i przeciw pojazdom można używac z powodzeniem. Może nie szał ciał, ale IMO nie najgorsze. - Cytat :
- DA podnieśli się z płaskiego na kolana i już jest lepiej. Można grać czymś więcej niż Skrzydłem-Śmierci.
Dokładnie. W końcu mamy Codex:Dark Angels, a nie codex Death-raven-wing . | |
|
| |
MGM Ogr Tyrant
Liczba postów : 2392 Join date : 13/12/2011 Skąd : Koszalin
| Temat: Re: Codex: Dark Angels Czw Sty 17, 2013 10:22 am | |
| - Cezar napisał:
- Zależy jak patrzeć. Ile taka dyszka z 2 wielkimi pałami kosztuje ? 230 ? 240 pkt. ? 2 blasty z AP3 i no cover save to spokojnie 3-4 MEQ ściąganych co turę ( a czasami sporo więcej ), a i przeciw pojazdom można używac z powodzeniem. Może nie szał ciał, ale IMO nie najgorsze.
Czekaj bo nie bardzo wiem co chciałeś przekazać w swojej wypowiedzi~ że Plagusy są lepsze a Noisi w tym wydaniu z niegrywalnych awansowali do przeciętnych? Bo to właśnie wcześniej napisałem ;p! | |
|
| |
Cezar Ogr
Liczba postów : 1412 Join date : 27/10/2009 Age : 35 Skąd : Koszalin
| Temat: Re: Codex: Dark Angels Czw Sty 17, 2013 10:29 am | |
| Chciałem raczej przekazać, że dyszka noisów z 2 blastmajsterami jest moim zdaniem jak najbardziej grywalna . Nie wiem, czy bardziej od podobnego oddziały plagusów, bo w sumie oba te oddziały mają nieco inny sposób wykorzystywania . | |
|
| |
łosiu Admin
Liczba postów : 2696 Join date : 30/04/2009 Age : 41 Skąd : Outter space
| Temat: Re: Codex: Dark Angels Czw Sty 17, 2013 12:41 pm | |
| Nie no mniejsza o większość, ale teraz nosiciele mega-wbiratora kosztują 125 pts a nie 140. Nawet jak się da im CCW to kosztują 130. Jest deal ? JEST | |
|
| |
MGM Ogr Tyrant
Liczba postów : 2392 Join date : 13/12/2011 Skąd : Koszalin
| Temat: Re: Codex: Dark Angels Nie Sty 20, 2013 3:45 pm | |
| EDIT:
Latająca kapliczka daje stealth więc Ravenwing Kights'i mają z nią "tylko" 3+ cover save ;(! | |
|
| |
MGM Ogr Tyrant
Liczba postów : 2392 Join date : 13/12/2011 Skąd : Koszalin
| Temat: Re: Codex: Dark Angels Wto Sty 22, 2013 12:27 am | |
| Post pod postem bo przynajmniej raz w miesiącu tak muszę (poza tym większość z Was nie czyta nowych postów a co dopiero edytowane stare ;p).
Pierwsze koty za płoty i małe starcie CSM contra DA: Nie wiem czy to już tradycja ale Krzysiek nie może znaleźć recepty na Oblity - na pewno nie jest nią Deep Strike'owanie się z uporem maniaka prosto pod ich lufy. Ale do rzeczy: CSM - standardzik czyli Świnia na 3 levelu z Tzeetchem, lord Nurgle'a na bikeu z Black M., 2*5 Plasma Plagusów w Rhino, 2*3 Oblity Nurgle'a i rezerwy 2*10 Kultysi, 2*Analdrake (Bane i Hades)
DA - 2*3 R. Biker'ów i w DP Belial i 1*5DKnightów, 3*5 dakkakataryniarzy, rezerwy 2*N. Jetfighter'y
Scenario Anihilacja, rozst. Dawn of war Wygrałem stronę i rozstawienie (tak się zaczął festiwal moich super rzutów), wylosowałem 3 czary (6T,4B,4T) i oddałem inicjatywę Kwakowi: T1. K. Podjechał plasmabike'ami (scout + move =24') pod oblity i zranił (sic!) jednego Ja. Zmasakrowałem mu bike'i T2. K. Zrzut 3*DT naokoło trójki oblitów, Świni i plagusów oraz Belial ze świtą za oblitami (były otoczone), poszła linkowana salwa z przerzutami 1-ek która nie zrobiła nic oprócz zranienia drugiego Oblita, wyszedł Nefilim który nie zrobił nic Ja. Świnia użyła 6T i zabiła 2*DK, oblity zabiły trzeciego, drugie oblity razem z Plagusami zabiły 5 DT, wyszedł smok i zestunnował nefilima, wyszli Kultysie i nic nie zrobili T3.K. Ostrzał bez znaczenia, zniszczenie w szarży jednych kultysi, i cudem ocalałe (inv 5,5,6) oblity po szarży DK z siłą 10!!!!!! Ja. dobijam termosy świnią, lord na bike'u zabiera się za drugie DT, smoki rozpracowują Nefilima T4 Jest praktycznie po grze, cała piechota DK albo nie żyje albo dogorywa drugi Nefilim nadlatuje aby zobaczyć tylko pejzaż totalnego zniszczenia i zginąć.
Wnioski: Pomimo Preferreda DA nie są w stanie zaszarżować na zasieki CSM, wydaje się że nawet jakby zastąpić DakkaTermi Młotkowymi w ogólnym rozrachunku i tak powinni przegrać. Pewną opcją wydaje się kapliczka z RK i masa plazm, co powinno znacznie uprościć unieszkodliwianie Oblitów. Drugą kwestią jest nowo nabyta obrotowość drake'ów - jest to olbrzymi boost w przypadku flyer'ów gdzie widoczność celu ma diametralne znaczenie przy ich ograniczonej manewrowości. Co do lorda na biku to w sumie za ~ 150-170 Pts był w stanie bić się z piątką termosów więc w wersji Nurgle jak najbardziej spoko. Nephilimy są słabe, Anusy są znacznie lepsze a SR bez porównania. Okaleczyli DA niesamowicie nie dając im dostępu do Sztormowych Kruków. | |
|
| |
Szczur Troll
Liczba postów : 4126 Join date : 05/05/2009 Age : 43 Skąd : Miasto sexu i biznesu
| Temat: Re: Codex: Dark Angels Wto Sty 22, 2013 11:09 am | |
| Ja się w ogóle dziwie po co teraz szarżować na chałas, nie lepiej DA stać i strzelać. jeszcze na dodatek mając tanie plasma cannony to przecież oblity wyparują zanim dobrze zaczną strzelać. Na motorkach knightów też plasma talony szybko wysyłają je na tamten świat. Ogólnie nie wiem czemu ale przy aktualnych zasadach to jestem fanem DA a nie samych skrzydeł, trza chyba zacząć grać całością zielonymi, białymi i czarnymi na raz. | |
|
| |
MGM Ogr Tyrant
Liczba postów : 2392 Join date : 13/12/2011 Skąd : Koszalin
| Temat: Re: Codex: Dark Angels Wto Sty 22, 2013 12:15 pm | |
| - Szczur napisał:
- Ja się w ogóle dziwie po co teraz szarżować na chałas, nie lepiej DA stać i strzelać. jeszcze na dodatek mając tanie plasma cannony to przecież oblity wyparują zanim dobrze zaczną strzelać. Na motorkach knightów też plasma talony szybko wysyłają je na tamten świat.
Ogólnie nie wiem czemu ale przy aktualnych zasadach to jestem fanem DA a nie samych skrzydeł, trza chyba zacząć grać całością zielonymi, białymi i czarnymi na raz. Chyba przemawia przez Ciebie taktyka GK bo nie tak łatwo się mierzyć z CSM-ami w strzelaniu. Plasmacannony są mało skuteczne przeciw Oblitom - rozstawiam się co 2' i już trafiasz tylko jednego. Rknighci to już inna bajka;D, plasma talony miażdżą i jinka mają na 4+. Ale przylatuje smok/świnia/lord i je sprząta flamerem lub w combacie. Na ten moment świnia jest o klasę wyżej w CC niż poprzednio i taktycznych zjada na śniadanie (oczywiście nie Gejów z ich "magicznymi" brońmi) a drake jest ich wrogiem naturalnym. Ogólnie wydaje mi się kluczowa taktyka gry Nephilimami ponieważ przy braku ducha każdy ich strzał jest na wagę złota. | |
|
| |
Szczur Troll
Liczba postów : 4126 Join date : 05/05/2009 Age : 43 Skąd : Miasto sexu i biznesu
| Temat: Re: Codex: Dark Angels Wto Sty 22, 2013 1:13 pm | |
| Możliwe, że taktyka GK ale za to działa Najpierw postrzelać i to dużo postrzelać następnie znowu postrzelać, a jak się przeciwnik zmęczy to resztki odstrzelić i dopiero zaszarżować. Granie DA tak samo wygląda, jeszcze teraz przy tej szmacie z salvo 2/4 to już w ogóle bajka. Muszę siąść na spokojnie ściągnąć plik do AB z nowymi DA i zaraz jakaś rozpę się wykmini. | |
|
| |
GrimgorIronhide Ork Shaman
Liczba postów : 873 Join date : 08/03/2010 Age : 27 Skąd : Waaaaagh!
| Temat: Re: Codex: Dark Angels Wto Sty 22, 2013 2:47 pm | |
| Na ile pkt ten meczyk z Kwakiem ? | |
|
| |
MGM Ogr Tyrant
Liczba postów : 2392 Join date : 13/12/2011 Skąd : Koszalin
| Temat: Re: Codex: Dark Angels Wto Sty 22, 2013 4:47 pm | |
| - GrimgorIronhide napisał:
- Na ile pkt ten meczyk z Kwakiem ?
Klasyk na 1750. | |
|
| |
Cezar Ogr
Liczba postów : 1412 Join date : 27/10/2009 Age : 35 Skąd : Koszalin
| Temat: Re: Codex: Dark Angels Czw Sty 24, 2013 1:50 pm | |
| A co powiecie na jeden z "ynternetowych" super-patentów jaki wyszperałem :
Libra z power fieldem CS z dakka bannerem LR crusader jako DT I tyle dark talonów i crusaderów ile zmieści się w pobliżu.
Idea jest jedna - libra daje wszystkiemu w 3" od landka w którym siedzi 4+ inva, więc nawet latajki mają hooverować, a dakka banner daje całości nieziemskie ilości pestek. | |
|
| |
MGM Ogr Tyrant
Liczba postów : 2392 Join date : 13/12/2011 Skąd : Koszalin
| Temat: Re: Codex: Dark Angels Czw Sty 24, 2013 5:14 pm | |
| Niezłe, tylko gorzej jak się pojawi Vindicator/nalot orbitalny/Marbo. Druga sprawa to troopsy. Trzecia że latacze wychodzą różnie i 4+ inva jest dużo gorsze od trafiania na 6+. Czwarta że Nephilim nie ma Hoover'a a Talon ma jakiegoś dziwnego (tam jest coś że nie może się ruszać???? A do tego nie nadaje się do zwalczania czegokolwiek poza lekką piechotą). Piąta jak tam wparuje coś pokroju Świni to rozłoży te czołgi na części. Szósta przylecą dwa SR i zrobią to samo co Świnia. Poza tym jest ok.
Acha siódma a co tam jest jako Ppanc?? Bo SR w tym układzie wchodzi w "god mode" jak to mówi Gryzoń. | |
|
| |
Tutek Ork Shaman
Liczba postów : 947 Join date : 07/01/2010 Age : 27
| Temat: Re: Codex: Dark Angels Czw Sty 24, 2013 5:39 pm | |
| Brać latajki żeby hoverowały całą grę | |
|
| |
Szczur Troll
Liczba postów : 4126 Join date : 05/05/2009 Age : 43 Skąd : Miasto sexu i biznesu
| Temat: Re: Codex: Dark Angels Czw Sty 24, 2013 6:56 pm | |
| przepraszam ja czasami latam SRami w trybie Hover, szczególnie po wejściu w god mode Co do koncepcji Czarka to jest jakaś myśl szkoda, że sztandar daje tylko na 6 cali pytanie czy jak siedzi w Landku to czy liczymy te 6 cali od landka. Do takiego zestawu trza by było dorzucić 2 predzie laskowe i koniecznie termity aby mogły osłaniać być kontrą, do takiego zestawu ze 3 troopsy i może się coś uda ugrać. Jak dla mnie za bardzo kombinowane, trafiasz na teren patelnie super możesz poszaleć ale przeważnie nie masz patelni, więc może się okazać, że masz 1 turę na odstrzelenie piechoty potem znikasz. Jedno co muszę przyznać, landek z huricanami w opcji salvo 2/4 hmm to daje 24 strzały na 24 cale z linkiem, fajne. | |
|
| |
Kwaku Black Ork Chieftain
Liczba postów : 1045 Join date : 23/06/2009 Age : 42 Skąd : Karak Kwak
| Temat: Re: Codex: Dark Angels Wto Sty 29, 2013 5:15 pm | |
| tak w tym opisie bitwy Mgm przypisał sobie całe zasługi, a raczej powinien podziękować moim kosteczkom, za dość wybredne podejście do tematu.
fakt faktem, że muszę od nowa uczyć się gry nowym podręcznikiem.
p.s. dw najci są dla mnie numero uno. | |
|
| |
MGM Ogr Tyrant
Liczba postów : 2392 Join date : 13/12/2011 Skąd : Koszalin
| Temat: Re: Codex: Dark Angels Wto Sty 29, 2013 6:28 pm | |
| Hehe, spoko;P, poszło by Ci na kostkach i co byś zdziałał?? Nie wiem czy pamiętasz ale w tej potyczce straciłem: 1 oddział kultystów za 50 pts, chyba jednego oblita i jeden na 1 W został, i lord też na 1 W i to by było na tyle - natomiast Tobie wymiotłem wszystko. Niestety moim zdaniem tego na kostki zwalić mnie można.
Przyznaję że 2 na prefferze się zdarzały, a 5,5,6 na inva przy bule z siłą 10 (sic!) na obolach to fart miesiąca ale specjalnie całokształtu gry to nie wypaczyło bo już dogorywałeś w tym momencie. | |
|
| |
Kwaku Black Ork Chieftain
Liczba postów : 1045 Join date : 23/06/2009 Age : 42 Skąd : Karak Kwak
| Temat: Re: Codex: Dark Angels Wto Sty 29, 2013 6:48 pm | |
| tak, tak, nie byłbyś sobą jakbyś się nie pochwalił ;]
następnym razem nie będziesz tak wesoły. jety są do dupy. kombinuję zastąpić je dewastatorami ale jakoś nei trafia do mnie ta opcja. | |
|
| |
Kwaku Black Ork Chieftain
Liczba postów : 1045 Join date : 23/06/2009 Age : 42 Skąd : Karak Kwak
| Temat: Re: Codex: Dark Angels Wto Lut 12, 2013 10:27 pm | |
| w necie znalazłem powody dla których chce się grać darkami:
Why Play Dark Angels?
Because you want to field an entire army of Terminators without being teased about being a powergamer or a furry, or entire army of Bikers. The 6th Edition update boosted both Ravenwing and Deathwing builds (bracketed Toughness values are now actual and Power Swords are AP3), meaning that your Ravenwing Bikers are no longer vulnerable to Krak Missile Instant Death and your Deathwing Terminators are now even scarier to that squad of Howling Banshees. Oh, and you have the last Jetbike in the Imperium. Did we mention it comes with a Plasma Cannon? Bitches love Plasma Cannons. | |
|
| |
Sponsored content
| Temat: Re: Codex: Dark Angels | |
| |
|
| |
| Codex: Dark Angels | |
|