| Codex: Tau Empire | |
|
+4GrimgorIronhide MGM łosiu Cezar 8 posters |
|
Autor | Wiadomość |
---|
Cezar Ogr
Liczba postów : 1412 Join date : 27/10/2009 Age : 35 Skąd : Koszalin
| Temat: Codex: Tau Empire Wto Mar 19, 2013 1:10 pm | |
| | |
|
| |
łosiu Admin
Liczba postów : 2696 Join date : 30/04/2009 Age : 41 Skąd : Outter space
| Temat: Re: Codex: Tau Empire Wto Mar 19, 2013 1:49 pm | |
| Widziałem właśnie już. Ten duży model - KOZAK | |
|
| |
MGM Ogr Tyrant
Liczba postów : 2392 Join date : 13/12/2011 Skąd : Koszalin
| Temat: Re: Codex: Tau Empire Wto Mar 19, 2013 2:02 pm | |
| Hehe, najwyższy czas, już nie mam gdzie upychać tych crysisów (chyba z 20 ;P) - w końcu będzie wyprzedaż. Ten wielki jest rzeczywiście super. | |
|
| |
GrimgorIronhide Ork Shaman
Liczba postów : 873 Join date : 08/03/2010 Age : 27 Skąd : Waaaaagh!
| Temat: Re: Codex: Tau Empire Wto Mar 19, 2013 4:34 pm | |
| XV104 Ripstide - faaajnie i jak już mamy commander Shadowsun to teraz jest i Farsight | |
|
| |
Szczur Troll
Liczba postów : 4126 Join date : 05/05/2009 Age : 43 Skąd : Miasto sexu i biznesu
| Temat: Re: Codex: Tau Empire Wto Mar 19, 2013 7:45 pm | |
| - MGM napisał:
- Hehe, najwyższy czas, już nie mam gdzie upychać tych crysisów (chyba z 20 ;P) - w końcu będzie wyprzedaż. Ten wielki jest rzeczywiście super.
Oby się nie potwierdziło, że nowe wzory są na większych podstawkach i WIĘKSZE co za tym idzie sam wiesz. Pierwsze modele od ponad pół roku, które podobają mi się na zdjęciach. | |
|
| |
MGM Ogr Tyrant
Liczba postów : 2392 Join date : 13/12/2011 Skąd : Koszalin
| Temat: Re: Codex: Tau Empire Wto Mar 19, 2013 9:46 pm | |
| Kurde jak teraz patrzę to możesz mieć rację, tyle że FW są mniejsi niż SM i na ich tle te Crysisy mogą na takie wielkie wyglądać. Poza tym mniejsze z reguły jest lepsze, ja przynajmniej na Świnkę-chudzinkę nie narzekam, a Nurglowego potwora wystawiam od święta. | |
|
| |
Szczur Troll
Liczba postów : 4126 Join date : 05/05/2009 Age : 43 Skąd : Miasto sexu i biznesu
| Temat: Re: Codex: Tau Empire Wto Mar 19, 2013 9:56 pm | |
| Sam się chyba chcesz oszukiwać, DUŻE jest piękne Wiesz dla nas to i mogą być liliputy ale w handlu już będzie mieć znaczenie. | |
|
| |
MGM Ogr Tyrant
Liczba postów : 2392 Join date : 13/12/2011 Skąd : Koszalin
| Temat: Re: Codex: Tau Empire Wto Mar 19, 2013 11:02 pm | |
| - Szczur napisał:
- Sam się chyba chcesz oszukiwać, DUŻE jest piękne
Wiesz dla nas to i mogą być liliputy ale w handlu już będzie mieć znaczenie. Hehe - pro gamerzy wolą jednak mniejsze i co za tym idzie mniej widoczne modele, np. Rhino mk 1 który jest o te parę mm mniejszy od mk 2. Ja też wolę używać starego DP który jest o 1/3 mniejszy od tej Nurglowej krowy, bo znacznie łatwiej go ukryć. Ogólnie jak będzie taki "wypasiony" dex jak CSM czy DA to nic specjalnie nie zarobię na moich zbiorach Tau. Jak go zrobią na Twoją modłę lub jak swego czasu SW to wszystko mi na pniu zejdzie bez marudzenia czy duży czy mały. P.S. No chyba że zacznę tym grać ;PPPPPPPP. P.S.2 Codex Tau na pewno będzie przesadzony bo Banan ich wyprzedaje a ogólnie wiadomo, że on nie gra armiami którymi nie da się zająć ostatniego miejsca na turnieju ;P (tzw. samograje). | |
|
| |
Szczur Troll
Liczba postów : 4126 Join date : 05/05/2009 Age : 43 Skąd : Miasto sexu i biznesu
| Temat: Re: Codex: Tau Empire Wto Mar 19, 2013 11:32 pm | |
| Jak ich zrobią na moją modłę to kurcze zaroi ich się na stołach i może wylądują jako sojusznicy do jedynej słusznej armii, bo jakby nie patrzeć solidne strzelanie to jest coś czego mojej armii brakuje i o dziwo nie żartuje | |
|
| |
Cezar Ogr
Liczba postów : 1412 Join date : 27/10/2009 Age : 35 Skąd : Koszalin
| Temat: Re: Codex: Tau Empire Sro Mar 20, 2013 9:12 am | |
| Trochę o zasadach : - Cytat :
- XV104 Riptide battlesuit - £50/US$85
Plastic kit sculpted by Matt Holland, Dale Stringer and Tom Walten
Elite choice Monstrous creature with T6 W4 2+ save, 5+ invulnerable save and a jump/jetpack of some kind Primary Weapon options are upgraded versions of the Ion cannon and burst cannon, Railcannon may also be an option It also mounts "Crisis level" weapons (missiles/SMS and plasma rifles in pictures) on it's shoulders and underslung beneath the primary weapon Comes with two shielded missile drones (a new type) Equipped with a Nova reactor, which it can activate to boost weapon power (changing the Ion cannon from S7 AP 2 3shots to a large blast, possibly at S8 AP2), increase it's invulnerable save to 3++ or to do other things (increase stats and maybe required in order to jump). Can buy an option granting Skyfire Is poseable enough that weapon arms can be switched around and can be assembled in a kneeling position, similar to that of the Firewarriors
Sunshark Bomber/Razorshark fighter - £40/US$65 Plastic kit sculpted by Colin Grayson
Fast Attack choices Fighter/gunship is armed with nose mounted burstcannons, and an array of ion weapons mounted in a turret underneath the fuselage. It also has two "pop up" seeker missiles. Bomber is armed with a plasma generator which it uses to launch balls of plasma instead of having conventional bombs and a bomb bay. Bomber also has two drone fighters, armed with railrifles, that can be launched to defend itself.
Pathfinders
Still a Fast Attack choice Markerlights work more or less the same as they do now (boost BS, reduce cover etc) Have access to more experimental weapons, as well as Railrifles and pulse carbines. Pulse carbines are assault 2 The 3 drones in the kit are Grav inhibitor, pulse accelerator and recon drone (which can fit in the turret cupola of a devilfish and provide communication relays and fire support). It's unknown as to whether other units can take these or if drones are now specific options for each unit Special character Pathfinder called Nightstrider
XV88 Broadside Battlesuit - £30/US$50 Plastic kit with two drones (box art appears to show shield/missile pods), sculpted by Samir Battistotti and Matt Holland
Sniper pose New drone options Carry the mid range rail weapon - S8 AP1 (looks to be Heavy 1, no rumours of Salvo 2/1) Slow and Purposeful, 2+ and T4 now. Can take plasma or missiles as well. They have a suit upgrade that let's them at the start of a shooting phase have skyfire (with it, they are 85 points). They don't have interceptor, nor do they snap fire ground targets. Also appears to be a missile pod variant, with a suit mounted seeker missile 60mm base
XV8 Crisis suit team - £45/US$75 Plastic set of 3 models, current models
Just a rebox, no new sprue Almost certainly can't be taken as troops Lots of new bits of wargear, but it's currently how much standard suits can take and how much is special issue wargear. Information about this has been put at the bottom under "Miscellaneous rumours"
Commander Farsight - unknown Finecast Might have rejoined the returned to the Tau'va, Dawn Blade is now a Power Glavie with Tau symbols and designs on it Looks almost exactly like the test model Matt Holland did that appeared at GD 2009
Comander in Crisis Enforcer Armour - unknown Finecast (presumably)
Very little information, mentioned in Riptide design article Apparently has hands extended out for some reason.
Cadre Fireblade - unknown (probably £9) Plastic character
Firewarrior upgrade called Cadre Fireblade (maybe be SC or just 'unique') IC with split fire, markerlight, supporting fire, volley fire (+1 shot for Pulse Rifles/Carbines if unit and IC do not move).
Special Characters Finecast characters Dark strider - Pathfinder SC
Longstrike - Special character is "like" Chronus/Pask for tanks. Tank Hunter, potential cover boost, tank can overwatch. Hammerhead roughly 160-170 WITH character.
Other units Firewarriors are 9 points Stealthsuits can overwatch at BS2 Skyray can shoot and ground and air targets (one assumes at full BS). Piranhas get cheaper Shadowsun may get split fire Kroot and Vespid are in, but no new units*
Miscellaneous rumours There is something called.... Puretide engram neurochip probably a reserve modifier, Steal the Initiative boost - Tastyfish Supporting fire allows other Tau units within 6" to overwatch a charging unit as well. Not sure if this is all Tau units or just specific types. Repulsor field. D6 s4 ap- hits to attacking units at I10 All Ion weapons have a 'supercharge' option but at a risk (gets hot?). Drones can have Ion weapons. Disruption pod gives a boost to cover saves | |
|
| |
łosiu Admin
Liczba postów : 2696 Join date : 30/04/2009 Age : 41 Skąd : Outter space
| Temat: Re: Codex: Tau Empire Wto Mar 26, 2013 7:59 am | |
| Nadciągają mistrzowie dyplomacji. Dyplomacja ma S10 i Ap1. | |
|
| |
Carolus Goblin boss
Liczba postów : 224 Join date : 19/11/2011 Skąd : The Rock
| Temat: Re: Nowy codex Tau Sro Mar 27, 2013 12:20 pm | |
| Fajne to tau, trzeba się zastanowić nad sojuszykiem. | |
|
| |
Szczur Troll
Liczba postów : 4126 Join date : 05/05/2009 Age : 43 Skąd : Miasto sexu i biznesu
| Temat: Re: Codex: Tau Empire Sro Mar 27, 2013 3:53 pm | |
| Wszystko uzależnione od rzeczywistych kosztów, jakie dokładnie troopsy jak z mobilnością i siła ognia itp jak ta latajka będzie się przestawiać. Na razie czekam na podręcznik i podziwiam latające ryby | |
|
| |
Kwaku Black Ork Chieftain
Liczba postów : 1045 Join date : 23/06/2009 Age : 42 Skąd : Karak Kwak
| Temat: Re: Codex: Tau Empire Sro Mar 27, 2013 5:22 pm | |
| podręczniki, które do tej pory wychodziły, raczej szału nie robią. chyba, że się mylę, to proszę o pokazanie takiegoż ;p | |
|
| |
Szczur Troll
Liczba postów : 4126 Join date : 05/05/2009 Age : 43 Skąd : Miasto sexu i biznesu
| Temat: Re: Codex: Tau Empire Sro Mar 27, 2013 8:35 pm | |
| Podręcznik chaosu robi szał, szczególnie jak widzę na ostatnim mastrze jako najliczniejsza armia. | |
|
| |
Kwaku Black Ork Chieftain
Liczba postów : 1045 Join date : 23/06/2009 Age : 42 Skąd : Karak Kwak
| Temat: Re: Codex: Tau Empire Sro Mar 27, 2013 8:46 pm | |
| podręcznik chaosy? czyli csm czy cd (pisząc po czarkowemu)? | |
|
| |
MGM Ogr Tyrant
Liczba postów : 2392 Join date : 13/12/2011 Skąd : Koszalin
| Temat: Re: Codex: Tau Empire Sro Mar 27, 2013 8:53 pm | |
| - Szczur napisał:
- Podręcznik chaosu robi szał, szczególnie jak widzę na ostatnim mastrze jako najliczniejsza armia.
Jeżeli chodzi o Demony to: Może tak być ale to i tak wyjątek potwierdzający regułę, zresztą prawda jest taka że może być 10 przeciętnych i jeden mega mocny równie dobrze jak to że teraz będą same ultra wypasione. Jeżeli chodzi o CSM to: Weź mnie nie osłabiaj, już akurat Ty to się w tej kwestii nie powinieneś odzywać ;P. I nie nie robi szału, nie jest nawet w przybliżeniu tak miażdżący jak były Necrony, Szaraki , czy Burki swego czasu.
Ostatnio zmieniony przez MGM dnia Czw Mar 28, 2013 10:32 pm, w całości zmieniany 1 raz | |
|
| |
Szczur Troll
Liczba postów : 4126 Join date : 05/05/2009 Age : 43 Skąd : Miasto sexu i biznesu
| Temat: Re: Codex: Tau Empire Sro Mar 27, 2013 9:14 pm | |
| Chodziło mi o CSM i mówię to tylko po przejrzeniu rozpisek z wojny światów gdzie dominującą armią byli właśnie CSM o dziwo mniej liczne były necrony, nie mówiąc o GK które lekko zaginęły w akcji | |
|
| |
MGM Ogr Tyrant
Liczba postów : 2392 Join date : 13/12/2011 Skąd : Koszalin
| Temat: Re: Codex: Tau Empire Sro Mar 27, 2013 9:52 pm | |
| | |
|
| |
Szczur Troll
Liczba postów : 4126 Join date : 05/05/2009 Age : 43 Skąd : Miasto sexu i biznesu
| Temat: Re: Codex: Tau Empire Sro Mar 27, 2013 10:04 pm | |
| Musisz sobie poszukać na forum ligowym, już dawno je czytałem, to był turniej parowy 2x1000 punktów. | |
|
| |
Kwaku Black Ork Chieftain
Liczba postów : 1045 Join date : 23/06/2009 Age : 42 Skąd : Karak Kwak
| Temat: Re: Codex: Tau Empire Czw Mar 28, 2013 8:52 pm | |
| | |
|
| |
łosiu Admin
Liczba postów : 2696 Join date : 30/04/2009 Age : 41 Skąd : Outter space
| Temat: Re: Codex: Tau Empire Pią Mar 29, 2013 8:03 am | |
| Jest kozak.
Są z każdą edycją coraz bardziej dynamiczne. W porównaniu z kostkami betonowymi z pierwszego Dexu. | |
|
| |
MGM Ogr Tyrant
Liczba postów : 2392 Join date : 13/12/2011 Skąd : Koszalin
| Temat: Re: Codex: Tau Empire Wto Kwi 02, 2013 4:07 pm | |
| | |
|
| |
łosiu Admin
Liczba postów : 2696 Join date : 30/04/2009 Age : 41 Skąd : Outter space
| Temat: Re: Codex: Tau Empire Wto Kwi 02, 2013 4:15 pm | |
| Dla mnie brudas-suit w pozycji klęczącej i duży-suit - wymiatają. Z pojazdami już nic się nie da zrobić. Mają już taki styl i chu .. | |
|
| |
MGM Ogr Tyrant
Liczba postów : 2392 Join date : 13/12/2011 Skąd : Koszalin
| Temat: Re: Codex: Tau Empire Wto Kwi 02, 2013 5:23 pm | |
| Jakoś w statsach ten wieli suit nnie urywa dupy W 5 T6 ale już BS tylko 3 ;/ | |
|
| |
Sponsored content
| Temat: Re: Codex: Tau Empire | |
| |
|
| |
| Codex: Tau Empire | |
|