| Codex: Dark Angels | |
|
+9Mad Mike Malatyn Cezar Carolus Tutek GrimgorIronhide łosiu wrubel MGM 13 posters |
|
Autor | Wiadomość |
---|
Szczur Troll
Liczba postów : 4126 Join date : 05/05/2009 Age : 43 Skąd : Miasto sexu i biznesu
| Temat: Codex: Dark Angels Sro Gru 19, 2012 11:58 pm | |
| No Kwaku i chyba Karol jak dobrze pamiętam, na święta pod choinkę życzcie sobie bony na zakupy w sklepach z figurkami: Link do fotek ze styczniowego WDZajebiste modele, jacyś rycerze na bikach i w termitach, nowa latajka jak dla mnie super, land speeder platforma też super, nie ma modeli jakie by mi się nie podobały. Pytanie jak z zasadami, bo DA mają tendencje do słabości. Patrząc na modele to zastanawiam się sam nad zbieraniem ich, aczkolwiek szkoda kasy na 2 armię. | |
|
| |
MGM Ogr Tyrant
Liczba postów : 2392 Join date : 13/12/2011 Skąd : Koszalin
| Temat: Re: Codex: Dark Angels Czw Gru 20, 2012 7:48 am | |
| No to biedne chłopaki od DA - czekają ich spore wydatki . | |
|
| |
Szczur Troll
Liczba postów : 4126 Join date : 05/05/2009 Age : 43 Skąd : Miasto sexu i biznesu
| Temat: Re: Codex: Dark Angels Czw Gru 20, 2012 7:57 am | |
| - MGM napisał:
- No to biedne chłopaki od DA - czekają ich spore wydatki .
patrząc co im wydali pewnie 75% tego towaru trza będzie kupić, w szczególności latajki chyba, że ktoś będzie się bardzo upierał jak MGM przed zakupem latajek i będzie chciał sprawdzać ostatnie stoły Land Speederowa platforma też pewnie będzie must have. Ciekawe czy da radę dobrze połączyć DA z GK foteczki kolejne łącznie z okładką codexu.Wydanie lub pre order ciężko się rozczytać 12 stycznia, ale obstawiam, że wyjście. | |
|
| |
Bananovitch Troll
Liczba postów : 3818 Join date : 01/05/2009 Age : 40 Skąd : Zachodnie Immoren
| Temat: Re: Codex: Dark Angels Czw Gru 20, 2012 9:14 am | |
| A więc to tutaj będą te nowe lightningi... W pytę, chociaż Belial jest trochę badzeiwny jak dal mnie. No i czy mi się wydaje nie czy nie ma TDA? | |
|
| |
wrubel Ork
Liczba postów : 529 Join date : 08/05/2009
| Temat: Re: Codex: Dark Angels Czw Gru 20, 2012 11:18 am | |
| Figurki GW im nowsze tym bardziej zabawne. Wystające aniołki, figurki na pojazdach, marines obklejeni jak choinki - przestaje to wyglądać jak fajna gra, a przypomina mi schyłkowy czas WARZON'a - nawymyślane figsy, kosmiczne zasady itp. | |
|
| |
łosiu Admin
Liczba postów : 2696 Join date : 30/04/2009 Age : 41 Skąd : Outter space
| Temat: Re: Codex: Dark Angels Czw Gru 20, 2012 12:00 pm | |
| Ten land speeder to jakaś pomyłka. Latawki takie sobie - ale bywało gorzej. Marnaty choinkowe jak SW. Ale w SW ma to lepszy smaczek. A tu najebali SEALów. | |
|
| |
Szczur Troll
Liczba postów : 4126 Join date : 05/05/2009 Age : 43 Skąd : Miasto sexu i biznesu
| Temat: Re: Codex: Dark Angels Czw Gru 20, 2012 12:28 pm | |
| - wrubel napisał:
- Figurki GW im nowsze tym bardziej zabawne. Wystające aniołki, figurki na pojazdach, marines obklejeni jak choinki - przestaje to wyglądać jak fajna gra, a przypomina mi schyłkowy czas WARZON'a - nawymyślane figsy, kosmiczne zasady itp.
pamiętajmy, że rzeźbiarze Warzona/Chronopii w dużej ilości pracują teraz dla GW, szczególnie dało się odczuć na moim biednym WOCHu już w czasach wydania aktualnego podręcznika. Mówcie co chcecie mnie się podobają te figurki i to bardzo mocno, no może parę modeli (Belial z nie opróżnionym pęcherzem) jest po prostu przeciętne. | |
|
| |
łosiu Admin
Liczba postów : 2696 Join date : 30/04/2009 Age : 41 Skąd : Outter space
| Temat: Re: Codex: Dark Angels Czw Gru 20, 2012 12:55 pm | |
| Nie no Belial spoko, ale mogli go troszkę bardziej dynamicznego zrobić. Mistrzami dynamiki są termosy ze Space Hulka ostatniego. Rozumiem ze DW Knights beda w troopsach - pewnie cos a'la GK. | |
|
| |
GrimgorIronhide Ork Shaman
Liczba postów : 873 Join date : 08/03/2010 Age : 27 Skąd : Waaaaagh!
| Temat: Re: Codex: Dark Angels Czw Gru 20, 2012 1:22 pm | |
| Mariny choinki idealnie pod klimat swiąt. | |
|
| |
Bananovitch Troll
Liczba postów : 3818 Join date : 01/05/2009 Age : 40 Skąd : Zachodnie Immoren
| Temat: Re: Codex: Dark Angels Czw Gru 20, 2012 1:29 pm | |
| Ja bym raczej strzelał że termosy będą w troopsach a knighci w elitach (jak paladyni w GK). Z resztą, za miesiąc się dowiemy. | |
|
| |
Tutek Ork Shaman
Liczba postów : 947 Join date : 07/01/2010 Age : 27
| Temat: Re: Codex: Dark Angels Czw Gru 20, 2012 1:32 pm | |
| Mariany choinki idealne dla BT, może się skusze na DA do czasu wydania jedynych i prawdziwych marines, bo skoro dex pisze Jeremy to suaby nie będzie | |
|
| |
Kwaku Black Ork Chieftain
Liczba postów : 1045 Join date : 23/06/2009 Age : 42 Skąd : Karak Kwak
| Temat: Re: Codex: Dark Angels Czw Gru 20, 2012 5:53 pm | |
| szkoda, że pierwszy link ma usunięte zdjęcia. reszta wygląda przyzwoicie i podoba mi się stylizacja. co do warzona - tak, zasady go zabiły. w 40k, że uszczegółowiły niedopowiedzenia poprzedniej edycji. szkoda, że kapsli nei mam. | |
|
| |
Szczur Troll
Liczba postów : 4126 Join date : 05/05/2009 Age : 43 Skąd : Miasto sexu i biznesu
| Temat: Re: Codex: Dark Angels Czw Gru 20, 2012 8:44 pm | |
| W pierwszym linku były zdjęcia powtórzone w drugim, więc nic nie straciłeś, no może były odrobinę ostrzejsze. W ogóle to wszędzie wyrzuciło zdjęcia, szkoda | |
|
| |
Szczur Troll
Liczba postów : 4126 Join date : 05/05/2009 Age : 43 Skąd : Miasto sexu i biznesu
| Temat: Re: Codex: Dark Angels Sob Gru 22, 2012 12:22 am | |
| Dobra link do zdjęć oraz parę zasad na podstawie raportu z bitwy z white dwarfa. link do zdjęć - Cytat :
- Dark Talon: Rift cannnon (no rules sited), hurricane bolters and stasis bomb (one use only, dropped on an enemy for - 3 WS and - 3 I)
Niphilim fighter: heavy bolters, blacksword missiles (no rules sited, but the battle report later in the issue mentions that the fighter is supposed to be good at taking on enemy flyers, so I guess the missiles are for that), avenger mega bolter/lascannon.
Deathwing Command: multiple options incl. apothecary and standard bearer. A "Champion" wielding the "massive halberd of Caliban" is mentioned and there's a picture (no rules sited).
Deathwing Knights: Terminators with WS5, Storm Shields, power mauls and special rules, incl. Hammer of Wrath and "Smite" which makes them strike at S10 AP2 for one round. BTW both DW terminators and the knights can be fielded in units of 10 now! Oh and the DW can take plasma cannon and they have USR "split fire"!!!!
Land Speeder Vengeance: AC/HB, plasma storm battery (mentioned in the battle report to be able to fire either 3 small blasts or 1 large blast, I'm guessing plasma stats).
Darkshroud: HB/AC, Shrouded USR and conferes Stealth to allies within 12", and it has a rule that gives units +1 to charge distance (as far as I can read - the picture is quite small and hard to read, so perhaps it's plus 1 to something else).
RW Black Knights: plasma talons (instead of bolters, no rules sited, and not being called twin-linked plasma gun/pistols leads me to believe the rules could be a bit different), corvus hammer (no rules sited, but I guess they are power mauls), they also have the option of a RW grenade launcher.
Sammael: pretty much the same as before, as far as I can tell, though with a 4+ inv.save (which is confered to the land speeder if he chooses that instead) - can't remember if that's new.
Dreadnaught: has option for dual twin-autocannons, venerable dreadnaught has "DW vehicle" rule Rules mentioned:
DW knights and black knights have a rule called "Inner Circle" and in the battlereport it is mentioned as giving them some form of re-roll in close combat.
New rule calles DW Vehicle
DW assault rule is mentioned in the battle report as ensuring a DS in turns 1 or 2 with no dice roll needed, decided by the DA player before the game begins.
There are more special rules mentioned but no rules sited. DW, DW command and knights are in the same box. RW command and RW black knights are in the same box. - Cytat :
- - In the battle report, the DA scouts are listed under Troops, so it looks like they have finally been moved to that section
- the DW terminators are still listed as Elite, so if the rumour that you don't need Belial to field a DW army is true, there must be another way of doing it (e.g. selecting a Comp. Master in TDA or something - there is (as far as I can tell from the small picture) no rule to make them Troops under their own entry. - RW Knights and Sammael have the Skilled Rider USR - DW Knight Champion (called Knight Master) is mentioned as wielding "the flail of the Unforgiven" (no rules sited), considering the name, perhaps it has special rules. - in the battle report Adam Troke (playing DA) selects Flakk missiles for his tactical marine missile launcher, so it's not only Devastators, who can take that upgrade. - LS Vengeance is listed as a Heavy Support entry. - RW still have homing beacons. - and in response to a comment I read: Yes, DA of course still has normal Land Speeders.
-In the battle report Adam's librarian I TDA has two mastery levels, so apparently you can buy more than the one. -And his Chaplain is an HQ entry, so apparently no 3 for 1 Elite choice like the rumours said - And the Dark Talon has hover mode
| |
|
| |
Carolus Goblin boss
Liczba postów : 224 Join date : 19/11/2011 Skąd : The Rock
| Temat: Temat: Re: 6 edycja WH40K Pią Sty 11, 2013 7:46 pm | |
| Mam nowego White Dwarfa (crap jeśli chodzi o gazetę, kiedyś było lepiej) To co Szczur wrzucił się zgadza ale ja mam jeszcze info(zdjęcia z dexu). Veterani za 90p bardzo małe zmiany. DEATHWING TERMINATOR SQUAD - 220p Sierżant z power swordem i storm bolter reszta z fistami i storm bolterami. Special rules: Deathwing Assault (z battle reportu wynika że deklaruje się czy wychodzą w 1 czy 2 turze i wychodzą bez rzucania) Inner Circle (nie wiem) Split Fire Vengeful Strike (nie wiem) Opcje: kolejny Terminator - 44p ( do 5, 10 w squadzie max) Lightnig Claw'y za darmo Młotki i tarcze za 5p od łebka Chainfist - 5p Za każdych 5 gości: heavy flamer - 10p plasma cannon - 15p assault cannon - 20p cyclone missile launcher - 25p Moga wziąć Landka jako Dedicated Transport i ówże Landek musi mieć Deathwing Vechicle za darmo (whatever that is) DEATHWING KNIGHTS - 235p (goscie z maczugami i tarczami WS 5 reszta statów jak Termosi) Sierżant z Flail of the Unforgiven i shieldem, reszta z mace of cośtam i shieldami. Special rules: Deathwing Assault Fortress of shields (chyba toughness 5 jak są w kupie<kupą mościpanowie!>) Hammer of Wrath ( Strenght 10 AP 2 chyba raz dunno) Inner Circle You Cannot Hide (nie wiem czy dobrze przeczytałem bo małe literki, nie wiem co to) Opcje: dodatkowi knightsi za 46p od gościa do 5 (10 w squadzie max) May take a (cośtam na P) Relic of the Unforgiven - 10p Moga wziąć Landka jako Dedicated Transport i ówże Landek musi mieć Deathwing Vechicle za darmo (whatever that is) No i Dread za 100p reszta raczej niewiele zmian tylko że Venerable można kupić. Statsy Land Speederów Zwykły Land Speeder bez zmian. Land Speeder Vengence - jak zwykły 10Armora 2 HP heavy bolter i plasma storm battery (chyba 3 blasty lub 1 large blast) Land Speeder Darkshroud - jak zwykły Land Speeder 10Armora 2 HP Shrouded na 6" i jakiś bonus +1 na 12" dla unitów Dark Angelowych. Sammael WS-6 BS-5 S-4 T-5 W-3 I-5 A-3 Ld-10 SV-3+ Jetbike bolt pistol, fragi, kraki, teleport homer Warlord Trait - Rapid Maneuver Special Rules: Hit & Run; Indep; Inner Circle; Scouts; Skilled Rider Chapter Relics Adamantite Mantle - Eternal Warrior Corvex - jetbike with plasma cannon & linked storm bolter Night Halo - 4+ inva na bike'u lub Speederze Raven Sword Strenght-user Ap-2 Melee,Master-crafted Upgrade do Land Speedera S-5 F-14 S-14 R-10 2 HP linked heavy bolter i linked assault cannon; Deep Strike Z Battle Reportu wynika, że Scouci są w Troopsach! I Tacticale. Chaplain w HQ. Poza tym latajki sa ładne Ale wyglądają jak Stormtalon ( oby nie 2 HP) Over and Out | |
|
| |
Szczur Troll
Liczba postów : 4126 Join date : 05/05/2009 Age : 43 Skąd : Miasto sexu i biznesu
| Temat: Re: Codex: Dark Angels Pią Sty 11, 2013 7:55 pm | |
| Już wiadomo, że Belial i Samael dają Deathwing i ReavenWing, a ten szef szefów daje jedno i drugie jako troopsy.
Latajki są super, według mnie najładniejsze z aktualnie dostępnych od GW, co prawda skopiowali po jakimś marinsowkim lataczu z FW ale trudno też ładny, tylko szkoda, że 11 pancerza będzie szybko schodził. | |
|
| |
Carolus Goblin boss
Liczba postów : 224 Join date : 19/11/2011 Skąd : The Rock
| Temat: Re: Codex: Dark Angels Sob Sty 12, 2013 3:02 am | |
| - Szczur napisał:
- Już wiadomo, że Belial i Samael dają Deathwing i ReavenWing, a ten szef szefów daje jedno i drugie jako troopsy.
skąd? nie widziałem. Latajka z 11 armora i 2 HP słaba będzie słaba Stromraven wygrywa ale Dark Angelow latajka jest ciekawa. | |
|
| |
Szczur Troll
Liczba postów : 4126 Join date : 05/05/2009 Age : 43 Skąd : Miasto sexu i biznesu
| Temat: Re: Codex: Dark Angels Sob Sty 12, 2013 7:03 am | |
| Latajka jeszcze nie wiadomo ile HP więc spokojnie, pytanie ile będzie kosztować. Pamiętaj, żę stormreaven kosztuje z bazy 205 punktów więc jest bardzo drogi. | |
|
| |
Bananovitch Troll
Liczba postów : 3818 Join date : 01/05/2009 Age : 40 Skąd : Zachodnie Immoren
| Temat: Re: Codex: Dark Angels Sob Sty 12, 2013 7:33 am | |
| Storm Talon jest o połowę tańszy. Ale ma dookoła 1 mniej pancerza, 2 HP, nie ma ducha i mniej ciekawe opcje uzbrojenia. Na dodatek nie może przewozić oddziałów, więc jakbyś się nie uparł tak Storm Raven wychodzi lepiej, pomimo że jest droższy. | |
|
| |
łosiu Admin
Liczba postów : 2696 Join date : 30/04/2009 Age : 41 Skąd : Outter space
| Temat: Re: Codex: Dark Angels Sob Sty 12, 2013 2:07 pm | |
| Powiem, że ze wstępnych oględzin (plotki+WD) sprawa ze speederami wygląda miękko. Pewnie skończy się na jakiem wingu albo mieszance odpowiednio skomponowanej. Termosy wyglądają na droższe. Trzeba by przekalkulować.
Jak nie będzie jakiegoś Tesco-price w armii to nie wiele się zmieni - ale może i dobrze. W sumie to libra wymagał konkretnej poprawki.
Ale nie ma co gdybać jak nie mam papieru/pdf'a w rękach. | |
|
| |
Szczur Troll
Liczba postów : 4126 Join date : 05/05/2009 Age : 43 Skąd : Miasto sexu i biznesu
| Temat: Re: Codex: Dark Angels Sob Sty 12, 2013 3:07 pm | |
| Powiem tak jak zobaczę tanie motorki w tropsach i dobrą tanią latajkę to możecie być pewni, że Koszalinie będzie o jednego DA więcej oczywiście w połączeniu z GK, przecież termitów nie wezmę z DA Gdyby GK mieli storm talony nie zobaczyłbyś u mnie ani jerdnego Storm Reavena, bo za cenę 2 mam 3 talony, wolę opcję więcej za tę samą cenę. | |
|
| |
Carolus Goblin boss
Liczba postów : 224 Join date : 19/11/2011 Skąd : The Rock
| Temat: Re: 6 edycja WH40K Sob Sty 12, 2013 7:45 pm | |
| Stormtalon za połowę ceny?? 130p z bazy plus 20p za lascannona... pff słabo trochę. 2 Stormraveny kontra 4 stormtalony chciałbym to zobaczyć w akcji Stawiam na stormraveny, Blood Angelsów of course. | |
|
| |
Szczur Troll
Liczba postów : 4126 Join date : 05/05/2009 Age : 43 Skąd : Miasto sexu i biznesu
| Temat: Re: Codex: Dark Angels Sob Sty 12, 2013 8:32 pm | |
| Chodzi o fakt, że talon koszt 150p x 3 = 450p za tę cenę mam 2 stormreaveny z czego oba z huricanami. Ogólnie taka konfrontacja raczej zakończy się śmiercią SR niż talonów, ale to jest gdybanie. Tak naprawdę wszystko zależy od terenów, kto pierwszy ten gorszy itp. | |
|
| |
Bananovitch Troll
Liczba postów : 3818 Join date : 01/05/2009 Age : 40 Skąd : Zachodnie Immoren
| Temat: Re: Codex: Dark Angels Sob Sty 12, 2013 9:30 pm | |
| Szczur, wybacz, ale gadasz bzdury. Talony są mniej wyporne niż Raveny. Za tą samą cenę dostajesz tyle samo hull pointów (czyli takie same szanse na zaglanowanie) i mniejsze o 1/6 szanse na penetrację (czyli takim heavy bolterem Ravenowi nic nie zrobisz, a dla talona to śmiertelne zagrożenie). Choćbyś się uparł to Raven wypada w każdym porównaniu lepiej niż Talon. No, Talon ładniejszy jest | |
|
| |
Szczur Troll
Liczba postów : 4126 Join date : 05/05/2009 Age : 43 Skąd : Miasto sexu i biznesu
| Temat: Re: Codex: Dark Angels Sob Sty 12, 2013 9:53 pm | |
| Patent polega na tym, że talony są 3 więc musisz walić w 3 cele a nie 2. | |
|
| |
Sponsored content
| Temat: Re: Codex: Dark Angels | |
| |
|
| |
| Codex: Dark Angels | |
|