| Codex: Necrons | |
|
+6Konrad konri Tutek Szczur Bananovitch Morvius 10 posters |
|
Autor | Wiadomość |
---|
łosiu Admin
Liczba postów : 2696 Join date : 30/04/2009 Age : 41 Skąd : Outter space
| Temat: Re: Codex: Necrons Pią Gru 12, 2014 8:05 pm | |
| Czarek. Jebne ci z półobrotu. Jakiego H"U" zakladasz nowy temat? | |
|
| |
Cezar Ogr
Liczba postów : 1412 Join date : 27/10/2009 Age : 35 Skąd : Koszalin
| Temat: Re: Codex: Necrons Sob Gru 13, 2014 9:08 am | |
| Nowy codex - nowy temat ! | |
|
| |
łosiu Admin
Liczba postów : 2696 Join date : 30/04/2009 Age : 41 Skąd : Outter space
| Temat: Re: Codex: Necrons Sob Gru 13, 2014 9:47 am | |
| Nowy niepotrzebny temat = plaskacz od moderatora | |
|
| |
Bananovitch Troll
Liczba postów : 3818 Join date : 01/05/2009 Age : 40 Skąd : Zachodnie Immoren
| Temat: Re: Codex: Necrons Sob Gru 13, 2014 10:13 am | |
| - Cezar napisał:
Termin wygląda na niespodziewanie bliski, ale z drugiej strony GW już raz z szarakami wyskoczyło jak Filip z konopii, niekoniecznie indyjskiej Poznaj najpierw etymologię zwrotu a dopiero potem go używaj. W tym wypadku filip pisze się małą literą. | |
|
| |
łosiu Admin
Liczba postów : 2696 Join date : 30/04/2009 Age : 41 Skąd : Outter space
| Temat: Re: Codex: Necrons Sob Gru 13, 2014 10:23 pm | |
| w WD są zdjęcia na których są już BA wraz z nowymi warriorami necrosów. Wiec termin moze sie zgadzac. Jeśli przejęcie przez Hasbro GW okaże się prawdą to sesnsownym jest wypchnać wszystko co się ma w rękawie - na rynek. | |
|
| |
Cezar Ogr
Liczba postów : 1412 Join date : 27/10/2009 Age : 35 Skąd : Koszalin
| Temat: Re: Codex: Necrons Nie Gru 14, 2014 3:27 am | |
| Trudno powiedzieć czy są to nowe blaszaki, czy konwersje z działkami z arki. Bo za wiele na tym obrazku to nie widać. Editto : Tu widać zdecyudowanie lepiej. Wojacy istotnie na 32mm ... | |
|
| |
łosiu Admin
Liczba postów : 2696 Join date : 30/04/2009 Age : 41 Skąd : Outter space
| Temat: Re: Codex: Necrons Czw Gru 18, 2014 10:19 am | |
| Artefakty dla Mephrytowej Dynastii: God Shackle (10) - tylko cryptek. puki jest na stole jeden nominowany c'tan podnosi o 1 S i T. Edge of Eternity (20) - kosa wskakuje zamiast staff of light S+2 AP2; Armourbane; Precision Strike; 2-handed Solar thermasite (25) - cryptek albo overlord. podnosi S bronie (do ww i do strzelania) o 1 oraz pozwala przerzucic 1 na sejva.
Triaty dla Mephrytowej Dynastii 1- Eternal Warrior 2- wszystkie bronie do h2h mają haywire 3- Lord i jednostki w 12" mogą przerzucić testy morale, pinning i fear 4- adamentium will 5- Hate 6- It will not die | |
|
| |
łosiu Admin
Liczba postów : 2696 Join date : 30/04/2009 Age : 41 Skąd : Outter space
| Temat: Re: Codex: Necrons Czw Gru 18, 2014 10:44 am | |
| jak na moje - wygląda na to że z początkiem roku dostaniemy w twarz jakimś dziwnym niusem od GW. Nie będzie bowiem już dexów starszych niż 3 lata. (nie liczę Sisterek ) | |
|
| |
Szczur Troll
Liczba postów : 4126 Join date : 05/05/2009 Age : 43 Skąd : Miasto sexu i biznesu
| Temat: Re: Codex: Necrons Czw Gru 18, 2014 10:52 am | |
| Ponoć ma wyjść jakiś Exterminatus z 16 czy 18 formacjami dla 4 armii w tym bloodzie i necroni, może GK dostaną fajną grywalną formacje. | |
|
| |
łosiu Admin
Liczba postów : 2696 Join date : 30/04/2009 Age : 41 Skąd : Outter space
| Temat: Re: Codex: Necrons Czw Gru 18, 2014 10:59 am | |
| podejrzewam ze sprowadzi sie to do specjalnych detachmentów pokroju wilkoywch czy orkowych dla armi ktore nie miały + kilka nowych. | |
|
| |
Cezar Ogr
Liczba postów : 1412 Join date : 27/10/2009 Age : 35 Skąd : Koszalin
| |
| |
Szczur Troll
Liczba postów : 4126 Join date : 05/05/2009 Age : 43 Skąd : Miasto sexu i biznesu
| Temat: Re: Codex: Necrons Sob Sty 17, 2015 10:37 pm | |
| | |
|
| |
Cezar Ogr
Liczba postów : 1412 Join date : 27/10/2009 Age : 35 Skąd : Koszalin
| Temat: Re: Codex: Necrons Nie Sty 18, 2015 3:13 pm | |
| Przełom styczeń/luty. 31 prawdopodobnie będą pre-ordery. | |
|
| |
łosiu Admin
Liczba postów : 2696 Join date : 30/04/2009 Age : 41 Skąd : Outter space
| Temat: Re: Codex: Necrons Czw Sty 22, 2015 1:41 pm | |
| https://imgur.com/a/dD8Zg#HdWt2NJuhahahahałem się "w dzisiejszym odcinku jak wydoić klienta i wprowadzić debilizm - pokażemy codex Nekronów. szanowni telewidzowie potrzebujemy: - 1 dobrze działający kodex - sprawdzamy co się nie sprzedaje - sprawdzamy co się sprzedaje (ale uwzględniamy trzykrotność) Następnie mieszamy to wszystko, ciągle, na wolnym ogniu hejtu fanów. Trzymamy tak długo aż wyjdzie jednolita papka. W efekcie możemy wydać coś co wydoi potencjalnego klienta (jeśli jakiś jeszcze zostanie) za pośrednictwem kazania kupwania czegoś co nie gra, ażeby można było wziąć coś co gra." Do zobaczenia w następnym odcinku, kiedy to pokażemy jak wqrwić klientów po tym wszystkim i wprowadzić nową edycję. Do zobaczeni. Yours truly - GW Management | |
|
| |
Bananovitch Troll
Liczba postów : 3818 Join date : 01/05/2009 Age : 40 Skąd : Zachodnie Immoren
| Temat: Re: Codex: Necrons Czw Sty 22, 2015 2:06 pm | |
| Jakiż jestem szczęśliwy że wyszedłem z GWowskiem matrixa i do 40k to mam tylko figurki a nie chęć grania Nie chce nikt Sióstr kupić? | |
|
| |
Cezar Ogr
Liczba postów : 1412 Join date : 27/10/2009 Age : 35 Skąd : Koszalin
| Temat: Re: Codex: Necrons Czw Sty 22, 2015 3:00 pm | |
| Nie przesadzaj z tym "dobrze działającym" . IMHO najmniej połowa obecnego dexu wymaga przekalibrowania pod nową edycję . | |
|
| |
łosiu Admin
Liczba postów : 2696 Join date : 30/04/2009 Age : 41 Skąd : Outter space
| Temat: Re: Codex: Necrons Czw Sty 22, 2015 6:54 pm | |
| Na pewno grywalnych był. Do D byli lychguardzi ctanie monol (chociaż ten po prostu przegrywał z innymi wyborami HS) i arka. Reszta grywalna | |
|
| |
Szczur Troll
Liczba postów : 4126 Join date : 05/05/2009 Age : 43 Skąd : Miasto sexu i biznesu
| Temat: Re: Codex: Necrons Czw Sty 22, 2015 8:01 pm | |
| Jest lepsza opcja na wydojenie klienta Wydajmy kodeks do necrosów, kurcze będą musieli coś kupić zajebiście, więc co wydajmy FaQi do każdego dexu i po sprawie Wydadzą jeszcze więcej kasy to mnie przeraża, może GK zostawią w spokoju bo tam wszystkie jednostką są na 3 boksach więc sprzedaż każdego jest | |
|
| |
łosiu Admin
Liczba postów : 2696 Join date : 30/04/2009 Age : 41 Skąd : Outter space
| Temat: Re: Codex: Necrons Pon Sty 26, 2015 2:17 pm | |
| Necrosy już w sprzedaży. Oficjalna premiera 31 stycznia. | |
|
| |
Cezar Ogr
Liczba postów : 1412 Join date : 27/10/2009 Age : 35 Skąd : Koszalin
| Temat: Re: Codex: Necrons Wto Sty 27, 2015 2:54 pm | |
| Za BOLS-em, wygląda dość prawdopodobnie : - Cytat :
- HQ
Anrakyr the Traveller* Cryptek Illumninor Szeras* Lord Nemesor Zahndrekh Orikan the Diviner* Orikan Empowered* Overlord Trazyn the Infinite Vargard Obyron
* Ciekawe, bo ci goście nie mają jeszcze modeli jak pamiętam
Troops: Necron Warrior Immortal Elites: Deathmark Flayed One Lychguard C’tan Deceiver C’Tan Nightbringer Triarch Praetorian
Fast Attack: Canoptek Wraith Canoptek Scarab Destroyer Heavy Destroyer Tomb Blade
Heavy Support: Canoptek Spyder Heavy Destroyer Transcendent C’Tan (pasował by raczej jako LoW, ale może go jakoś przytną )
Vehicles: Annihilation Barge Catacomb Command Barge Doom Scythe Doomsday Ark Ghost Ark Monolith Night Scythe Obelisk Triarch Stalker Tessaract Vault
Lord of War Imotekh the Stormlord
Necron Special Rules:
Renanimation Protocols – When a model with this rule suffers an unsaved wound, it can make a special reanimation roll to avoid being wounded. This is not a saving throw and can be used against attacks that state “no saves of any kind are allowed”. Reanimation protocols rolls may even be made against hits that cause Instant Death, but cannot be used against hits from Destroyer weapons, or an attack that states the model is removed from play.
Roll a D6 each time the model suffers an unsaved wound, subtracting 1 if the wound caused Instant Death. On a 5+, discount the unsaved wound. Modifiers to this dice roll can never be improved to better than 4+.
If a model has both reanimation and FNP, you can choose to use one or the other but not both.
Ciekawe nie powiem, ale mam trochę mieszane uczucia jeśli tak to będzie wyglądało. Wychodzi z tego taki FnP (który i tak jest bardzo mocną zasadą), tylko jeszcze lepszy .
Living Metal – A model with this special rule ignores the effects of crew shaken, but still loses a hull point. At the end of each of your turns, roll a D6 for each heavy or super heavy vehicle with this special rule that has less than its starting number of hull points, but has not been destroyed. On a roll of a 6 it regains a hull point.
Taka trochę słabsza kombinacja opętania i IWnD
Technoarcana is as follows: Chronometron – The model and his unit have 5+ invuln. against shooting attacks Dispersion shield – Model has 3+ invuln., cannot claim Two Weapon bonus Kopiuj wklej Storm shield
Fabricator Claw Array - During shooting phase, instead of shooting, a model with the claw can repair a single friendly vehicle in base contact. D6 roll: on a 4+, restore a hull point or repair weapon destroyed or immobilised result, effective immediately.
Gloom Prism – Model and all units within 12″ have Adamantium Will.
Mindshackle Scarabs – During a challenge, model with the scarabs causes Fear. Ld. tests against the model are taken on 3D6.
Nebuloscope – model ignores cover when shooting
Phase Shifter – 4+ invuln. save, but only for the model and not any chariot it rides on
Phylactery – It Will Not Die, for both the model and any chariot it rides on
Resurrection Orb – Once per game, after an unsuccessful reanimation roll has been made for the model (or another model in the same unit), you can re-roll it and any other failed reanimation rolls (for the model and its unit) until end of phase.
Przerzuty są statystycznie troszeczkę lepsze od podniesienia do 4+ (55/100 zamiast 50/100)
Quantum Shielding - The vehicle has AV13 all around, but after the first penetrating hit, it falls back to the normal AV values.
Shadowloom – +1 cover save (6+ in the open)
Shield Vanes – 3+ armour save
Artefacts of the Aeons
Gauntlet of Conflagrator – Template, S7 AP2, Assault 1, One Use Only
Nightmare Shroud – 2+ armour save and fear. Once per game can force enemy unit within 18″ to take a morale check (Fearless and Know No Fear units are immune)
Orb of Eternity – See the Resurrection Orb above, except this also gives +1 to the reanimation rolls
Solar Staff – 12″, S5 AP3, Assault 3, Blind, Solar Pulse
Solar Pulse: Once per game, at the start of any turn, cancel night fighting for the turn. When activated, enemy units can only fire snap shots at the model and its unit until the staff bearer’s next turn.
Taka "niewidzialność na życzenie"
Veil of Darkness – Deep strike. Once per game, can remove itself and its unit from the table and immediately deep strike somewhere else (even if locked in assault)
Voidreaper – S+2 AP2, Melee, Armourbane, Fleshbane, Master Crafted, Two Handed | |
|
| |
Szczur Troll
Liczba postów : 4126 Join date : 05/05/2009 Age : 43 Skąd : Miasto sexu i biznesu
| Temat: Re: Codex: Necrons Wto Sty 27, 2015 6:59 pm | |
| Gadaj kiedy będziesz mieć je w odpowiedniej wersji. | |
|
| |
Cezar Ogr
Liczba postów : 1412 Join date : 27/10/2009 Age : 35 Skąd : Koszalin
| Temat: Re: Codex: Necrons Wto Sty 27, 2015 7:29 pm | |
| Jak będę miał, to oznajmię, nie wcześniej . | |
|
| |
łosiu Admin
Liczba postów : 2696 Join date : 30/04/2009 Age : 41 Skąd : Outter space
| Temat: Re: Codex: Necrons Sro Sty 28, 2015 7:47 pm | |
| Na zakrwawionch kotłach zkomasowali wszystko razem. Jak pójdzie wszystko w te stronę to może uratuja system.
Ładnie obcięli mindschakle vaila i orby. Podoba mi się ten ruch. | |
|
| |
Cezar Ogr
Liczba postów : 1412 Join date : 27/10/2009 Age : 35 Skąd : Koszalin
| Temat: Re: Codex: Necrons Sro Sty 28, 2015 8:38 pm | |
| Mnie się ( z tego co do tej pory widziałem, bo są już skany. Ale nie podlinkuję, bo jakość jest taka, ze nie chcę was straszyć, poza tym, wszystkiego na nich nie ma ) z kolei ten nowy codex się tak trochę średnio podoba. Z rzeczy które wymagały potężnego neffa i go akurat dostały to są tylko w zasadzie mind [o żesz] scaraby. No i jeszcze może tesle, które nie mają już triple shotów na snapach. Bo dla przykładu Gauss - lepszy niż był (przywrócili mu zasadę z 4ed, że zawsze rani na 6+, części o pojazdach nawet nie tknęli ) Reanimacja - Działa teraz natychmiast, bardzo podobnie do FnP (tyle, że w przeciwieństwie do FnP instanty jej nie negują, tylko raptem obniżają o 1 ). Jak dla mnie buff do i tak grubej zasady. Albo wrighty - podrożały o 5pkt. Z 35 do 40. ŁAŁ . Szczególnie, że nic nie straciły, a wręcz zyskały, bo mają teraz T5, a nie 4..... Ech, i tak ostatnie słowo w tym temacie będzie dopiero w przyszłości jak pełny już codex przejdzie tetsty turniejowe. | |
|
| |
Bananovitch Troll
Liczba postów : 3818 Join date : 01/05/2009 Age : 40 Skąd : Zachodnie Immoren
| |
| |
Sponsored content
| Temat: Re: Codex: Necrons | |
| |
|
| |
| Codex: Necrons | |
|