ZAD TROLLA Koszalin
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.
ZAD TROLLA Koszalin

Forum miłośników gier bitewnych oraz strategicznych z Koszalina i regionu.
 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  Zaloguj  

 

 22.09 Gim. 6 na Dąbka, kolejny turniej, tym razem poważne 1500,

Go down 
AutorWiadomość
MGM
Ogr Tyrant
MGM


Liczba postów : 2392
Join date : 13/12/2011
Skąd : Koszalin

22.09 Gim. 6 na Dąbka, kolejny turniej, tym razem poważne 1500,  Empty
PisanieTemat: 22.09 Gim. 6 na Dąbka, kolejny turniej, tym razem poważne 1500,    22.09 Gim. 6 na Dąbka, kolejny turniej, tym razem poważne 1500,  EmptyCzw Wrz 13, 2018 2:52 pm

Format:
- 1500 punktów bez slotu Lord of War
- trzy detatchmenty (można dublować)
- dopuszczone FW (oryginały lub bardzo dobre konwersje)
- dopuszczone wszystkie legalne publikacje, które wyjdą do 7.09 włącznie (jeśli jakiś kodeks ma premierę w dniu turnieju to nie jest dopuszczony)
- gramy wg matched play, chapter aproved, BIG FAQ
- stoły 72”x48”

Rozkład jazdy:
10:00-12:10 – I gra
12:20-14:30 – II gra
14:40-16:50 – III gra
17:00 – ogłoszenie wyników,

Czas gry:
- czas na grę to 130 minut
- gracze nie rozpoczynają kolejnej rundy jeśli został kwadrans lub mniej do końca czasu.
- 10 minut zapasu to czas na rozstawienie się, wymianę rozpisek itd., dodatkowo między grami 10 minut przerwy.

Zasady:
- gracze wspólnie decydują o obecności lub braku Night Fight, jeżeli nie mogą się dogadać to rzucają na 4+. Night Fight trwa całą pierwszą rundę i oznacza karę do trafienia:
- powyżej 12” to -1 to hit
- powyżej 24” to -2 to hit
- powyżej 36" to -3 to hit
Karę do trafienia można zanegować stratagemem Light'em.
Oprócz tego Night Fight utrudnia wyjście z rezerw w pierwszej turze (wychodzą na 3+).


- D3 na tactical objecitivach oznacza 2VP, D6 do 4 VP
- D3, D6 itp. w statystykach broni losujemy normalnie poprzez rzut kością
- obowiązują tactical objectives z 8 edycji, dopuszczalne jest losowanie ich z podręcznika


Tereny na stołach ustawia sędzia/organizator i tylko oni mogą je zmieniać.
- nie można przerzucić żadnego rzutu początkowego (znaczniki, zaczynanie, kradzież zaczynania, noc)
- przy dociągu kart można odrzucić: assassinate, big game hunter, witch hunter, scour the skies i master the warp -> w każdym z tych przypadków tylko jeśli możliwość ta jest teoretycznie niemożliwa. Odpowiednio jeśli przeciwnik nie ma na stole charaktera, modelu o określonej ilości woundów, psionika, flyera lub gracz sam nie może rzucić czaru. Jeżeli teoretycznie cel może się pojawić (wyjdzie z rezerw lub np. może zostać przywołany za pomocą summoningu) nie odrzucamy. Można odrzucić też karty frakcyjne o podobnym zapisie (np. zniszcz vehicle u mechaników), ale należy to uzgodnić z sędzią.
- przy dociągu kart można odrzucić supremacy oraz domination - jeżeli gracz nie ma na stole co najmniej 3 unitów (przy supremacy) lub 6 unitów (przy domination). Można odrzucić też karty frakcyjne, o podobnym zapisie (np. dominacja genokultu), ale należy to uzgodnić z sędzią.
- gramy wg zasad beta GW odnośnie targetowania charakterów (nie zasłaniają ich inni charakterzy) oraz rzucania smite'ów (każdy kolejny smite rzucony w danej fazie dostaje modyfikator -1 do rzutu względem poprzedniego)
- zniszczenie całej armii przeciwnika (lub jego poddanie się) do 4 tury skutkuje wynikiem 20:0, po 4 gracz zwycięski dogrywa pozostałe tury celem ustalenia zdobytych punktów. Gdy gracz dogrywa gry nie może odrzucić żadnej karty
- modele z ruchomymi częściami nie mogą zmieniać położenia owych części w czasie gry (chodzi o uniknięcie manipulowania zasięgiem modelu poprzez poruszanie bronią)
- obowiązują zasady matched play: +1 do zaczynania dla osoby, która się szybciej wystawiła, wszystkie troopsy mają Objective Secure, modele ze slotu Flyer nie scorują znaczników w żaden sposób. Transporty z wkładką na potrzeby obliczenia rezerw liczą się jako osobne unity, natomiast na potrzeby kroków wystawień jako jeden unit. Masakrę liczymy od końca dowolnej fazy gry od drugiej rundy, samotny samolot na stole (nawet z wkładką) = maska. Samotne fortyfikacje z wkładką umożliwiają grę dalej.

Zabronione:
a) modele, których zasady nie zostały oficjalne opublikowane
b) Lord of War (nie mogą się pojawić w żaden sposób, niezależnie czy są w rozpisce czy nie)

Misje:


Punktacja:
Różnica małych punktów 0 lub 1 = 10:10
Różnica małych punktów 2 lub 3 = 11:9
Różnica małych punktów 4 lub 5 = 12:8

Różnica małych punktów 20 i więcej = 20:0

Czynności do wykonania przed bitwą:
1. Rzut na to kto umieszcza pierwszy objective marker. Następnie gracze rozmieszają objectivy na przemian aż rozmieszczą wszystkie.
2. Rzut na wybór strony, zwycięzca wybiera deployment
3. Wybór bądź losowanie Warlord Traitów (zaczyna gracz który pierwszy postawił znacznik).
5. Wybór bądź losowanie mocy (zaczyna gracz który pierwszy postawił znacznik).
6. Wystawienie armii - wystawiamy unity na przemian, zaczyna gracz, który pierwszy postawił znacznik.
7. Rzut na Night Fight (4+), chyba że zawodnicy porozumieją się co do jego obecności
8. Rzut na zaczynanie, gracz który pierwszy się rozstawił ma +1 do wyniku. Zwycięzca decyduje, który z graczy będzie rozpoczynał grę.
9. Kradzież inicjatywy na 6+ (tylko jeśli zwycięzca rzutu na zaczynanie wskazał siebie jako zaczynającego)
10. Ustalenie niepunktujących znaczników (tylko w trzeciej grze)
11. Vanguard Moves i inne ruchy "na początku gry a przed pierwszą turą" jak wyjście z ukrycia itd. (naprzemiennie, począwszy od gracza który ma zacząć)
12. Początek właściwej rozgrywki.

Misje:
I – 3 karty na turę, 2 VP za każdy znacznik na koniec gry – Dawn of War
II – 7 kart minus tura, od 3 rundy gemy kosztują x2, na koniec każdej rundy (nie tury!) 1 VP za kontrolowany znacznik – Search and Destroy
III – 6 kart na początek. Nie ciągniemy kart jeżeli choć jedna jest na ręce. Odrzucić kartę można tradycyjnie jedną na koniec tury + dodatkowo jedną za 1 CP (można użyć wielokrotnie, np. odrzucając jedną kartę tradycyjnie i trzy za 3 CP). Jeżeli pozbędziemy się wszystkich kart z ręki to na początku kolejnej tury ciągniemy 5 kart. Jeżeli ich się pozbędziemy to kolejny raz dobieramy 4 itd.
Po rzucie na przejęcie inicjatywy losowo ustalamy dwa niepunktujące znaczniki, pozostałe cztery warte są po 3 VP na koniec gry.– Hammer and Anvil
W każdej misji różnica kill pointów do maksymalnie pięciu. W każdej misji punktuje first strike, linebreaker i slay the warlord


Zapowiada się, że będą grać:
Kwaku
Szczur
Oscar
Amittus
Emgiem
Fallus
Styr

Powinien:



Może będą:
Skoku


Na pewno nie będzie:
Kuba
Łoś
Malatyn
Powrót do góry Go down
MGM
Ogr Tyrant
MGM


Liczba postów : 2392
Join date : 13/12/2011
Skąd : Koszalin

22.09 Gim. 6 na Dąbka, kolejny turniej, tym razem poważne 1500,  Empty
PisanieTemat: Re: 22.09 Gim. 6 na Dąbka, kolejny turniej, tym razem poważne 1500,    22.09 Gim. 6 na Dąbka, kolejny turniej, tym razem poważne 1500,  EmptyPią Wrz 21, 2018 5:27 pm

Za pierwsze miejsce jest box Aegis Defence Linę sponsorowany przez Waszego kochanego eMGieM'a Smile.
Powrót do góry Go down
MGM
Ogr Tyrant
MGM


Liczba postów : 2392
Join date : 13/12/2011
Skąd : Koszalin

22.09 Gim. 6 na Dąbka, kolejny turniej, tym razem poważne 1500,  Empty
PisanieTemat: Re: 22.09 Gim. 6 na Dąbka, kolejny turniej, tym razem poważne 1500,    22.09 Gim. 6 na Dąbka, kolejny turniej, tym razem poważne 1500,  EmptySob Wrz 22, 2018 10:06 pm

Dziękuję bardzo za turniej, to była przyjemność i dość nieoczekiwanie zagranie na Planszówkach sprawiło mi większą frajdę niż kiszenie się u nas. Powiało prawdziwym turniejem na wyjeździe ;D. Gratki dla Szczura, który o mały włos się minął z Oskarem i dzięki uprzejmości Kwaka, zajął pierwsze miejsce Very Happy. Poniżej tabele i wyniki:
I Bitwa
Kwaku vs. MGM - 0-20
Fallus vs. Oskar - 6-14
Styr vs. Amitus - 20-0
Szczur vs. bye - 13-0

II Bitwa
Kwaku vs. Amitus - 15-5
Fallus vs. Szczur - 3-17
Styr vs. Oskar - 3-17
MGM vs. bye - 13-0

III Bitwa
Kwaku vs. Szczur - 0-20
MGM vs. Oskar - 11-9
Fallus vs. Amitus - 14-6 (?)
Styr vs. bye - 13-0

1. Szczur 50
2. MGM 44
3. Oskar 40
4. Styr 36
5. Fallus 23
6. Kwaku 15
7. Amitus 11

Warte zauważenia jest, że Amitus trzyma równy poziom, jest zawsze pierwszy... z tej czy drugiej strony ;p.
Powrót do góry Go down
Sponsored content





22.09 Gim. 6 na Dąbka, kolejny turniej, tym razem poważne 1500,  Empty
PisanieTemat: Re: 22.09 Gim. 6 na Dąbka, kolejny turniej, tym razem poważne 1500,    22.09 Gim. 6 na Dąbka, kolejny turniej, tym razem poważne 1500,  Empty

Powrót do góry Go down
 
22.09 Gim. 6 na Dąbka, kolejny turniej, tym razem poważne 1500,
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Ustawki w Klubie
» ETC czyli co będziemy grać przez kolejny rok DRAFT 1
» Wrześniowy Turniej 9t Age
» Turniej w Szczyrku
» Turniej w marcu

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
ZAD TROLLA Koszalin :: WH40k-
Skocz do: