| Codex: Space Wolves | |
|
+13Tutek Bananovitch Mad Mike Cezar GrimgorIronhide Artur MGM łosiu Amittus quins Kwaku Szczur Szatański 17 posters |
|
Autor | Wiadomość |
---|
Szczur Troll
Liczba postów : 4126 Join date : 05/05/2009 Age : 43 Skąd : Miasto sexu i biznesu
| |
| |
faLus Ork Shaman
Liczba postów : 986 Join date : 05/07/2010 Age : 35
| Temat: Re: Codex: Space Wolves Pią Sie 08, 2014 7:43 pm | |
| Przy T 5, mając za plecami 2 woundowe potworki z tym samym? Proszę cię... | |
|
| |
faLus Ork Shaman
Liczba postów : 986 Join date : 05/07/2010 Age : 35
| Temat: Re: Codex: Space Wolves Pią Sie 08, 2014 7:46 pm | |
| A pomyśl sobie co taki pan robi twoim ripkom jak siedzi w RCSie. 1 niewyinvowana rana i składa ci ripka, bo thunderwolfy z fistami mają s 10 :p | |
|
| |
faLus Ork Shaman
Liczba postów : 986 Join date : 05/07/2010 Age : 35
| Temat: Re: Codex: Space Wolves Pią Sie 08, 2014 7:48 pm | |
| Z fistem Jarl składa świnię jednym strzałem. | |
|
| |
MGM Ogr Tyrant
Liczba postów : 2392 Join date : 13/12/2011 Skąd : Koszalin
| Temat: Re: Codex: Space Wolves Pią Sie 08, 2014 7:52 pm | |
| - faLus napisał:
- Z fistem Jarl składa świnię jednym strzałem.
Jak dożyje do jego wypłaty , chociaż teraz jak oddział wypłaca hity także w gościa w challengu... Nie chce mi się szukać: czy mogę się sojuszować ze swoim suplementem? Tzn. CSM z np. BL? | |
|
| |
faLus Ork Shaman
Liczba postów : 986 Join date : 05/07/2010 Age : 35
| Temat: Re: Codex: Space Wolves Pią Sie 08, 2014 7:53 pm | |
| Jeśli ofc. itemków w stylu talizmany itp. nie zmienili. Wtenczas jeden z najlepszych trzaskaczy na bohów (jesli nie naj). | |
|
| |
MGM Ogr Tyrant
Liczba postów : 2392 Join date : 13/12/2011 Skąd : Koszalin
| Temat: Re: Codex: Space Wolves Pią Sie 08, 2014 8:04 pm | |
| Nie chce mi się szukać: czy mogę się sojuszować ze swoim suplementem? Tzn. CSM z np. BL? | |
|
| |
łosiu Admin
Liczba postów : 2696 Join date : 30/04/2009 Age : 41 Skąd : Outter space
| Temat: Re: Codex: Space Wolves Pią Sie 08, 2014 8:34 pm | |
| | |
|
| |
SkullBoy Snotling
Liczba postów : 38 Join date : 04/01/2014
| Temat: Re: Codex: Space Wolves Nie Sie 10, 2014 8:30 am | |
| Wczoraj przymierzyłem się trochę do złożenia takiego uber - wolflorda ( w nawiasie punkty ) - Wolf Lord ( 105 ) - Mount ( 50 ) - Hełm Durfasta ( 20 ) ( Przerzut wszystkich to hitów , strzelanie ignoruje cover ) - Armor of Russ ( 35 ) ( 2+ , 4++ , redukcja inicjatywy w wyzwaniu o -5 ) - I tu jak to się mówi to masz 2 wyjścia z tą samą cenę albo Black Death S+2 AP 2 Rampage zawsze na +3 ataki ale inicjatywa 1 lub Fangsword S+1 Ap3 Rending z Hellfrostem ( Jeśli zada ranę i nie zda testu siły automatyczny wypad z gry co omija eternala ) Obydwa 25 Ogólnie Kaban za 255 z 7 atakami jeśli używamy miecza ( wliczam kontr-szarżę ) , lub 10 toporka Oczywiście jeśli zabierzemy Wulfenstone ( 40 ) mamy rage a cały unit Furious Charge Wniosek końcowy witamy następnego op pajaca | |
|
| |
Bananovitch Troll
Liczba postów : 3818 Join date : 01/05/2009 Age : 40 Skąd : Zachodnie Immoren
| Temat: Re: Codex: Space Wolves Nie Sie 10, 2014 8:54 am | |
| Ten kask daje tez ignorowanie covera unitowi w ktorym siedzi gieroj? | |
|
| |
SkullBoy Snotling
Liczba postów : 38 Join date : 04/01/2014
| Temat: Re: Codex: Space Wolves Nie Sie 10, 2014 9:30 am | |
| No właśnie nie kask daje ignore cover tylko pajacowi ale przerzut wszystkich to hit i tak jest bardzo ok Mam takie przemyślenie tak jak ten talizman co był poprzednio tylko 2.0 | |
|
| |
Szczur Troll
Liczba postów : 4126 Join date : 05/05/2009 Age : 43 Skąd : Miasto sexu i biznesu
| Temat: Re: Codex: Space Wolves Nie Sie 10, 2014 1:41 pm | |
| - faLus napisał:
- A pomyśl sobie co taki pan robi twoim ripkom jak siedzi w RCSie. 1 niewyinvowana rana i składa ci ripka, bo thunderwolfy z fistami mają s 10 :p
Na szczęście siła 10 nie zabija ripków od razu Pisałeś, że mają t4 a nie t5 więc to zmienia postać rzeczy. | |
|
| |
MGM Ogr Tyrant
Liczba postów : 2392 Join date : 13/12/2011 Skąd : Koszalin
| Temat: Re: Codex: Space Wolves Nie Sie 10, 2014 1:43 pm | |
| Brak FnP, IWND i inv na 4+ nie na 3+ czynią różnice imho, do tego taki niuans jak bombardowanie planetarne... ale test siły i na 5+ (w większości przypadków) zgon jest gruuuuube. | |
|
| |
Szczur Troll
Liczba postów : 4126 Join date : 05/05/2009 Age : 43 Skąd : Miasto sexu i biznesu
| Temat: Re: Codex: Space Wolves Nie Sie 10, 2014 1:50 pm | |
| Takie pytanko to teraz po wilkach będą bloodzie?? | |
|
| |
Amittus Ork
Liczba postów : 444 Join date : 12/12/2010 Age : 42 Skąd : Słonowice
| Temat: Re: Codex: Space Wolves Nie Sie 10, 2014 1:54 pm | |
| Link od Kuby nie działa, ma juz to ktoś na swoim chomiku??
| |
|
| |
Malatyn Ork
Liczba postów : 488 Join date : 19/09/2013 Skąd : JS1373
| Temat: Re: Codex: Space Wolves Nie Sie 10, 2014 2:14 pm | |
| - Szczur napisał:
- Takie pytanko to teraz po wilkach będą bloodzie??
chyba GK | |
|
| |
SkullBoy Snotling
Liczba postów : 38 Join date : 04/01/2014
| Temat: Re: Codex: Space Wolves Nie Sie 10, 2014 2:24 pm | |
| | |
|
| |
Amittus Ork
Liczba postów : 444 Join date : 12/12/2010 Age : 42 Skąd : Słonowice
| Temat: Re: Codex: Space Wolves Nie Sie 10, 2014 2:31 pm | |
| ale cokolwiek nie klikne wywala sie strona i nic sie nie da zrobić
| |
|
| |
faLus Ork Shaman
Liczba postów : 986 Join date : 05/07/2010 Age : 35
| Temat: Re: Codex: Space Wolves Nie Sie 10, 2014 2:39 pm | |
| - Szczur napisał:
- faLus napisał:
- A pomyśl sobie co taki pan robi twoim ripkom jak siedzi w RCSie. 1 niewyinvowana rana i składa ci ripka, bo thunderwolfy z fistami mają s 10 :p
Na szczęście siła 10 nie zabija ripków od razu Dlatego napisałem, że to robi siekę siedząc w RCSie. Miałem tu na myśli Ravenwing Command Squad gdzie normą jest wzięcie granatnika obniżającego toughnes ;P Właściwie wystarczy nawet 3 zwykłych Black Knightów by mieć dobre kulochwyty i taki granatnik. - Szczur napisał:
- Pisałeś, że mają t4 a nie t5 więc to zmienia postać rzeczy.
A gdzie ja niby napisałem, że HQ na psie ma 4 toughnes'a? | |
|
| |
Bananovitch Troll
Liczba postów : 3818 Join date : 01/05/2009 Age : 40 Skąd : Zachodnie Immoren
| Temat: Re: Codex: Space Wolves Nie Sie 10, 2014 3:40 pm | |
| Nobbynobbs.83 zaprasza do chomiczej jamy przejechać się turbosankami | |
|
| |
Szczur Troll
Liczba postów : 4126 Join date : 05/05/2009 Age : 43 Skąd : Miasto sexu i biznesu
| Temat: Re: Codex: Space Wolves Pon Sie 11, 2014 6:23 am | |
| Dobra kolejny detachment jak u orków co troopsy nie mają zasady super scorowania, wiem, że 6 slotów HQ kusi ale nie wiem czy tak bardzo da to przewagę, z drugiej strony armia w dużej mierze z opcją na Outflank niestety rzuca się kostkami jakie oddziały ( każdy oddział bazowa na 6+ ale jak masz troops i idepa w nim to na 4+ ). Latające żelazko w wersji transportowej ma niezłą silę ognia Twin Linked hellfrost cannon (24 cale, S6, AP 3 blast, hellfrost lub 24 cale S8 AP1 heavy 1 hellfrost ) Hellfrost - model jak mu się zada ranę musi zdać test siły jak nie to ginie twin linked lascannon 2 x twin linked heavy bolter ( za dopłatą 2 x twin linked multi melta lub skyhammer missile luncher ) oczywiście wozi zaledwie 16 modeli ( co to ma być ) i ma assault vehicle i ducha maszyny Jeszcze nic nie wykombinowałem w rozpie, ale armia zdgredów też może być ciekawa z biornem na czele | |
|
| |
łosiu Admin
Liczba postów : 2696 Join date : 30/04/2009 Age : 41 Skąd : Outter space
| Temat: Re: Codex: Space Wolves Pon Sie 11, 2014 6:44 am | |
| UrWał oczko mi uciekło. Ile to kosztuje i ile ma pancerza (mniemam ze AV12 - bo inaczej to przegina) | |
|
| |
Szczur Troll
Liczba postów : 4126 Join date : 05/05/2009 Age : 43 Skąd : Miasto sexu i biznesu
| Temat: Re: Codex: Space Wolves Pon Sie 11, 2014 6:51 am | |
| 12 pancerza wszędzie i koszt bazowy 215 za multimelty dopłata 20 zapomniałem dodać, że ma jak latająca cegła ceramiczne pancerze, multi melty już nie takie straszne. Cholercia 16 modeli to trochę dużo, wejdzie cała 8 termitów ( nie jest fajnie ) albo 16 kolesi co w walce wręcz wypłacają masę ataków. Wersja transportowa jest w fastach, wersji niby mocniej strzelająca w heavy | |
|
| |
Amittus Ork
Liczba postów : 444 Join date : 12/12/2010 Age : 42 Skąd : Słonowice
| Temat: Re: Codex: Space Wolves Pon Sie 11, 2014 6:59 am | |
| Duży wybór w jednostkach więc będzie więcej opcji grania kawaleria może teraz mieć wszystko z meele wepon i rending na kazdej broni, speedery w wersji typhon tansze, taniutkie motory na WG i jumppacki więc wreszcie będzie można zagrać na prawdziwym gangu motocyklowym i sensownych jumppackach, dobrze że coś mnie tknęło i kupiłem dodatkowych gości z jumpami tylko czeka mnie dużo magnesowania znowu:D ogólnie nie jest źle da się grać tym co mam bez wydawania fortuny na nowe modele | |
|
| |
Szczur Troll
Liczba postów : 4126 Join date : 05/05/2009 Age : 43 Skąd : Miasto sexu i biznesu
| Temat: Re: Codex: Space Wolves Pon Sie 11, 2014 7:04 am | |
| - Amittus napisał:
ogólnie nie jest źle da się grać tym co mam bez wydawania fortuny na nowe modele Spoko fortunę i tak wydasz, jedno żelazko, nie wiem czy masz kawalerię ale ona teraz dużo zyskała, więc pociągnie też. z podręcznikiem to lekko trza liczyć 500 PLNów na nowe zabawki nie wiem czy mało. | |
|
| |
Sponsored content
| Temat: Re: Codex: Space Wolves | |
| |
|
| |
| Codex: Space Wolves | |
|