ZAD TROLLA Koszalin
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.
ZAD TROLLA Koszalin

Forum miłośników gier bitewnych oraz strategicznych z Koszalina i regionu.
 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  Zaloguj  

 

  Fast Troll 500 Zad Trolla Koszalin 500 PTS 19.05.19 r.

Go down 
AutorWiadomość
MGM
Ogr Tyrant
MGM


Liczba postów : 2392
Join date : 13/12/2011
Skąd : Koszalin

 Fast Troll 500 Zad Trolla Koszalin 500 PTS 19.05.19 r.  Empty
PisanieTemat: Fast Troll 500 Zad Trolla Koszalin 500 PTS 19.05.19 r.     Fast Troll 500 Zad Trolla Koszalin 500 PTS 19.05.19 r.  EmptySob Maj 11, 2019 12:06 pm

Zad Trolla zaprasza na turniej lokalny w Koszalinie.
Turniej odbędzie się 19.05.19 r. w Klub Wojskowy na 4 marca w Koszalinie
https://www.google.pl/maps/place/Klub+Wo...16.2111734
parking jest na miejscu. Ewentualne pytania do mnie na priv, poniżej lub na emgiem@wp.pl. Wstęp 10 PLN. Zgłoszenia do rozpoczęcia pierwszej bitwy.

1. RAMÓWKA:

09:00 - 10:30 I Bitwa
10:45 - 12:15 II Bitwa
12:30 - 14:00 III Bitwa
14:15 - 15:45 IV Bitwa
16:00 - do końca V Bitwa

Jeżeli każdy skończy swoją grę przed czasem to szybciej zaczniemy kolejną bitwę.

2. ZASADY OGÓLNE:
- Obowiązują zasady 8 ed. Wh40k, z uwzględnieniem aktualnych FAQ'ów ze strony GW
- Gramy na stołach 48”x48” (dostosuję do nich misje ETC)
- Tereny na stołach ustawiam ja
- sędziowie Jan Maria Podręcznik i Henryka Leopold Kodeks
- moce i warlord traity wyznaczamy wg rulebooka (tj. można wybrać lub losować)
- karty Maelstrom - wg podręcznika/codexu z tą różnicą, że zamieniamy D3VP na 2VP
- obowiązują zasady Acceptable Casualties oraz Refined Strategies
- Random Game Lenght: 6 tura na 3+, 7 tura na 4+
- Lasy traktowane są jakby zasłaniały w 50% i są „do nieba”



Klaryfikacje Terenowe:
- Lasy traktowane jak na ETC czyli dają cover tylko piechocie, inne modele muszą być w 50% podstawki w lesie oraz być zasłonięte z innego źródła (inny las nie zasłania). Latajki korzystają tylko w Hoverze.
- Partery ruin traktujemy jako zabite dechami (blokują LOS).
- Duża ściana jest traktowana jak ruina (piechota może przez nią przechodzić, małe ściany trzeba obejść naokoło/górą)



3. BUDOWA ARMII:

- Każdy z graczy ma do dyspozycji 500 pkt.
- Każdy z graczy może użyć maksymalnie 3 detachmentów, mogą się powtarzać.
- FW dopuszczony
- Niedopuszczone armie Unbound
- Proxy dopuszczone
- Zakaz dublowania slotów poza Troops
- Zakaz modeli 10+ W
- Zakaz LoW



4. Punktacja


Na wynik składają się 4 elementy:
a) Kill Pointy - co 1 KP różnicy - 1VP (do max 6)  
b) Eternal War - zgodnie z zasadami misji
c) Tactical Objectives
d) First Strike, Linebreaker, Slay the Warlord



Ostateczny wynik bitwy wyznaczamy z poniższej tabelki:

Różnica VP...................wynik bitwy
0 .................................. 10 - 10
1-2 ............................... 11 - 9
3-4 ............................... 12 - 8
5-6 ............................... 13 - 7
7-8 ............................... 14 - 6
9-10 ............................. 15 - 5
11-12 ........................... 16 - 4
13-14 ........................... 17 - 3
15-16 ........................... 18 - 2
17-18 ........................... 19 - 1
19+ .............................. 20 - 0




5. KOLEJNOŚĆ CZYNNOŚCI PRZED BITWĄ:


1. Rzut na to kto umieszcza pierwszy objective marker.  
2. Zaczynając od gracza, który wygrał #1 następuje wybór Warlord Traitów.
3. Zaczynając od gracza, który wygrał #1 następuje wybór Psychic Powers.
4. Zaczynając od gracza, który wygrał #1 następuje wybór Relics oraz wszelkie decyzje odnośnie wykorzystania stratagemów na dodatkowe relikty i tym podobne, np. Death Visions of Sanguinius.
5. Rozmieszczenie objective markerów.
6. Rzut na wybór strony.
7. Gracz, który przegrał #6 wystawia swoją całą armię, następnie armię wystawia przeciwnik.  
8. Gracz, który wystawił się jako pierwszy decyduje kto zacznie.
9. Rzut na przejęcie inicjatywy.
10. Pre-game deployment (wynikający np ze zdolności oddziałów czy użytych stratagemów takich jak Forward Operatives).
11. Gracze oznajmiają i wyraźnie oznaczają pozostałą im ilość CP oraz to, jakie karty zostały przez nich odrzucone w ramach zasady Refined Strategy


6. MISJE

Bez numeru 3 stąd:
Misje ETC

Zgłoszeni:
- eMGieM
- JaSzczur
- Oscar
- Jakub
- Kwaku
- Michał
- Falus
- Windu
-
-
-
-
Powrót do góry Go down
 
Fast Troll 500 Zad Trolla Koszalin 500 PTS 19.05.19 r.
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Logo Zad Trolla do forum
» Liga o Puchar Trolla
» Nowy zadek trolla- logo
» Troll 2.0 wersja beta
» Statuetka GOLD TROLL

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
ZAD TROLLA Koszalin :: WH40k-
Skocz do: