Zad Trolla zaprasza na turniej lokalny w Koszalinie.
Turniej odbędzie się 19.05.19 r. w Klub Wojskowy na 4 marca w Koszalinie
https://www.google.pl/maps/place/Klub+Wo...16.2111734parking jest na miejscu. Ewentualne pytania do mnie na priv, poniżej lub na
emgiem@wp.pl. Wstęp 10 PLN. Zgłoszenia do rozpoczęcia pierwszej bitwy.
1. RAMÓWKA:
09:00 - 10:30 I Bitwa
10:45 - 12:15 II Bitwa
12:30 - 14:00 III Bitwa
14:15 - 15:45 IV Bitwa
16:00 - do końca V Bitwa
Jeżeli każdy skończy swoją grę przed czasem to szybciej zaczniemy kolejną bitwę.
2. ZASADY OGÓLNE:
- Obowiązują zasady 8 ed. Wh40k, z uwzględnieniem aktualnych FAQ'ów ze strony GW
- Gramy na stołach 48”x48” (dostosuję do nich misje ETC)
- Tereny na stołach ustawiam ja
- sędziowie Jan Maria Podręcznik i Henryka Leopold Kodeks
- moce i warlord traity wyznaczamy wg rulebooka (tj. można wybrać lub losować)
- karty Maelstrom - wg podręcznika/codexu z tą różnicą, że zamieniamy D3VP na 2VP
- obowiązują zasady Acceptable Casualties oraz Refined Strategies
- Random Game Lenght: 6 tura na 3+, 7 tura na 4+
- Lasy traktowane są jakby zasłaniały w 50% i są „do nieba”
Klaryfikacje Terenowe:
- Lasy traktowane jak na ETC czyli dają cover tylko piechocie, inne modele muszą być w 50% podstawki w lesie oraz być zasłonięte z innego źródła (inny las nie zasłania). Latajki korzystają tylko w Hoverze.
- Partery ruin traktujemy jako zabite dechami (blokują LOS).
- Duża ściana jest traktowana jak ruina (piechota może przez nią przechodzić, małe ściany trzeba obejść naokoło/górą)
3. BUDOWA ARMII:
- Każdy z graczy ma do dyspozycji 500 pkt.
- Każdy z graczy może użyć maksymalnie 3 detachmentów, mogą się powtarzać.
- FW dopuszczony
- Niedopuszczone armie Unbound
- Proxy dopuszczone
- Zakaz dublowania slotów poza Troops
- Zakaz modeli 10+ W
- Zakaz LoW
4. Punktacja
Na wynik składają się 4 elementy:
a) Kill Pointy - co 1 KP różnicy - 1VP (do max 6)
b) Eternal War - zgodnie z zasadami misji
c) Tactical Objectives
d) First Strike, Linebreaker, Slay the Warlord
Ostateczny wynik bitwy wyznaczamy z poniższej tabelki:
Różnica VP...................wynik bitwy
0 .................................. 10 - 10
1-2 ............................... 11 - 9
3-4 ............................... 12 - 8
5-6 ............................... 13 - 7
7-8 ............................... 14 - 6
9-10 ............................. 15 - 5
11-12 ........................... 16 - 4
13-14 ........................... 17 - 3
15-16 ........................... 18 - 2
17-18 ........................... 19 - 1
19+ .............................. 20 - 0
5. KOLEJNOŚĆ CZYNNOŚCI PRZED BITWĄ:
1. Rzut na to kto umieszcza pierwszy objective marker.
2. Zaczynając od gracza, który wygrał #1 następuje wybór Warlord Traitów.
3. Zaczynając od gracza, który wygrał #1 następuje wybór Psychic Powers.
4. Zaczynając od gracza, który wygrał #1 następuje wybór Relics oraz wszelkie decyzje odnośnie wykorzystania stratagemów na dodatkowe relikty i tym podobne, np. Death Visions of Sanguinius.
5. Rozmieszczenie objective markerów.
6. Rzut na wybór strony.
7. Gracz, który przegrał #6 wystawia swoją całą armię, następnie armię wystawia przeciwnik.
8. Gracz, który wystawił się jako pierwszy decyduje kto zacznie.
9. Rzut na przejęcie inicjatywy.
10. Pre-game deployment (wynikający np ze zdolności oddziałów czy użytych stratagemów takich jak Forward Operatives).
11. Gracze oznajmiają i wyraźnie oznaczają pozostałą im ilość CP oraz to, jakie karty zostały przez nich odrzucone w ramach zasady Refined Strategy
6. MISJE
Bez numeru 3 stąd:
Misje ETC
Zgłoszeni:
- eMGieM
- JaSzczur
- Oscar
- Jakub
- Kwaku
- Michał
- Falus
- Windu
-
-
-
-