ZAD TROLLA Koszalin
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.
ZAD TROLLA Koszalin

Forum miłośników gier bitewnych oraz strategicznych z Koszalina i regionu.
 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  Zaloguj  

 

 Awtopalipsa

Go down 
+11
Carolus
GrimgorIronhide
Tutek
gourou
Kwaku
Bananovitch
wrubel
Szczur
łosiu
MGM
Cezar
15 posters
Idź do strony : Previous  1, 2, 3, 4  Next
AutorWiadomość
Cezar
Ogr
Cezar


Liczba postów : 1412
Join date : 27/10/2009
Age : 35
Skąd : Koszalin

Awtopalipsa - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Awtopalipsa   Awtopalipsa - Page 2 EmptyPon Cze 24, 2013 6:30 pm

Raczej w grudniu, w listopadzie mają być lizaki do batla. Acz do tyrków akurat jakiś wielgas naprawdę pasuje, zobaczymy jak będzie wyglądał Smile.
Powrót do góry Go down
Szczur
Troll
Troll



Liczba postów : 4126
Join date : 05/05/2009
Age : 43
Skąd : Miasto sexu i biznesu

Awtopalipsa - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Awtopalipsa   Awtopalipsa - Page 2 EmptyPon Cze 24, 2013 7:02 pm

Lizaki sierpień / wrzesień
Powrót do góry Go down
GrimgorIronhide
Ork Shaman
GrimgorIronhide


Liczba postów : 873
Join date : 08/03/2010
Age : 27
Skąd : Waaaaagh!

Awtopalipsa - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Awtopalipsa   Awtopalipsa - Page 2 EmptyPon Cze 24, 2013 7:03 pm

Cezar napisał:
Raczej w grudniu, w listopadzie mają być lizaki do batla. Acz do tyrków akurat jakiś wielgas naprawdę pasuje, zobaczymy jak będzie wyglądał Smile.

Jak ? Spójrz na to Czarku i lepiej nie pytaj. Mad Licencja na zabawki z MCDonalda, do których doklejają kolce i pazury.
Awtopalipsa - Page 2 M2980804a_99120201021_SlaughterbruteMutalith01_873x627
Powrót do góry Go down
Cezar
Ogr
Cezar


Liczba postów : 1412
Join date : 27/10/2009
Age : 35
Skąd : Koszalin

Awtopalipsa - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Awtopalipsa   Awtopalipsa - Page 2 EmptyWto Cze 25, 2013 11:06 am

GW robiło już gorsze modele Razz. Do 40k takich beznadziejnych modeli jest stosunkowo niewiele na szczęście.
Powrót do góry Go down
łosiu
Admin
łosiu


Liczba postów : 2696
Join date : 30/04/2009
Age : 41
Skąd : Outter space

Awtopalipsa - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Awtopalipsa   Awtopalipsa - Page 2 EmptyWto Cze 25, 2013 12:14 pm

Szkoda, że pokarali nimi chaos - np. banda dinozaurów.
Powrót do góry Go down
https://zadtrolla.forumpolish.com
Cezar
Ogr
Cezar


Liczba postów : 1412
Join date : 27/10/2009
Age : 35
Skąd : Koszalin

Awtopalipsa - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Awtopalipsa   Awtopalipsa - Page 2 EmptyWto Cze 25, 2013 2:13 pm

Dinosy jeszcze ujdą. Modele nie są najpiękniejsze, ale mają fajny klimacik mechanicznego demona, w stylu defilera. Prawdziwym potworkiem ( i model i zasady ) to jest helldrake Razz.
Powrót do góry Go down
Szczur
Troll
Troll



Liczba postów : 4126
Join date : 05/05/2009
Age : 43
Skąd : Miasto sexu i biznesu

Awtopalipsa - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Awtopalipsa   Awtopalipsa - Page 2 EmptyWto Cze 25, 2013 3:01 pm

Cezar napisał:
Dinosy jeszcze ujdą. Modele nie są najpiękniejsze, ale mają fajny klimacik mechanicznego demona, w stylu defilera. Prawdziwym potworkiem ( i model i zasady ) to jest helldrake Razz.

Czarek Dinosy są w klimacie Denvera ostatniego dinozaura a nie mechanicznego demona :)Smok po zobaczeniu na żywo wiele zyskuje.
Niestety ze smutkiem muszę stwierdzić, że rzeźbiarze do WoChu i CSM musieli ostro imprezować i wszystko na odpierdol robili.
Powrót do góry Go down
Cezar
Ogr
Cezar


Liczba postów : 1412
Join date : 27/10/2009
Age : 35
Skąd : Koszalin

Awtopalipsa - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Awtopalipsa   Awtopalipsa - Page 2 EmptyWto Cze 25, 2013 3:25 pm

Kwestia gustu. Mi mimo wszystko bardziej podobają się dinoboty niż smok cyclops.
Powrót do góry Go down
Cezar
Ogr
Cezar


Liczba postów : 1412
Join date : 27/10/2009
Age : 35
Skąd : Koszalin

Awtopalipsa - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Awtopalipsa   Awtopalipsa - Page 2 EmptyPią Lip 12, 2013 7:31 pm

Tak pocieszne, że aż nie mogłem nie wrzucić Razz :

Awtopalipsa - Page 2 1005151_10152213123987481_653367618_n
Powrót do góry Go down
MGM
Ogr Tyrant
MGM


Liczba postów : 2392
Join date : 13/12/2011
Skąd : Koszalin

Awtopalipsa - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Awtopalipsa   Awtopalipsa - Page 2 EmptyPią Lip 12, 2013 7:47 pm

Lepszy jest zakon Unicorn'a ;D.
Powrót do góry Go down
Carolus
Goblin boss
Carolus


Liczba postów : 224
Join date : 19/11/2011
Skąd : The Rock

Awtopalipsa - Page 2 Empty
PisanieTemat: Awtopalipsa   Awtopalipsa - Page 2 EmptySro Lip 17, 2013 6:20 pm

Lord of Skulls wyglada nie tak strasznie, bylem w sklepie dzien po wypuszczeniu Apo i dopiero zaczeli malowac, wielkosci okolo wraithknighta. ;]
Przegladalem podrecznik, swietne rzeczy, jakie formacje, rozne, dziwne (Captain gwardi na czele bandy orkow) ale tez i fajne (Blood Angels Smile) i mixy. Smile
Tych Marinowych Masterow nie rozumiem, Master of Rites te funkcje powinien pelnic Master of Sanctity albo Chaplain a drugi, Master of Marches to zadanie glownodowodzacego silami jak Captain albo ktos wyzszy ranga.
Za to Lord Egzekutor jest swietny. Cool 
Dinozaury chaosu sa naprawde dziwne lecz czy sa takie slabe ze nikt ich nie bierze?
Powrót do góry Go down
Cezar
Ogr
Cezar


Liczba postów : 1412
Join date : 27/10/2009
Age : 35
Skąd : Koszalin

Awtopalipsa - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Awtopalipsa   Awtopalipsa - Page 2 EmptySro Lip 17, 2013 6:50 pm

Myślę, że głównym powodem niewystawiania dinosów jest to, że konkurują w HS z oblitami, co stawia je na dość trudnej pozycji. Choć maulerfiendy z lashami to super kontra na wszelkie monstra. Szybkie toto, wyporne i w przeciwieństwie do dakkadino, nie pożerają masy pkt. Podbiegasz parą i wróg ma -4 ataki ( które mogą zejść do 0, jak każda statystyka poza inicjatywą ). Powodzenia w smashowaniu, a bez niego ile monstrów może coś takiemu dionobotowi z 12 pancerza, IWND i demonem zrobić ? Z wystawianych chyba tylko Deamon prince z siekierą lub pałką.
Powrót do góry Go down
MGM
Ogr Tyrant
MGM


Liczba postów : 2392
Join date : 13/12/2011
Skąd : Koszalin

Awtopalipsa - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Awtopalipsa   Awtopalipsa - Page 2 EmptySob Lip 27, 2013 11:12 am

Lord "pała na wierzchu" vel "kto mi zapnie rozporek?" wyglądał by ok gdyby wielki działo miał zamiast wielkiej plazmy, wielką plazmę na wysięgniku lub na ramieniu, zamiast wózka inwalidzkiego podwozie a'la Defiler lub Contemptor Drednought.
Powrót do góry Go down
Bananovitch
Troll
Troll
Bananovitch


Liczba postów : 3818
Join date : 01/05/2009
Age : 40
Skąd : Zachodnie Immoren

Awtopalipsa - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Awtopalipsa   Awtopalipsa - Page 2 EmptySob Lip 27, 2013 12:03 pm

Carolus napisał:
miem, Master of Rites te funkcje powinien pelnic Master of Sanctity albo Chaplain a drugi, Master of Marches to zadanie glownodowodzacego silami jak Captain albo ktos wyzszy ranga.

No przecież to są Kapitanowie Razz Każda Kompania ma własną nazwę na swojego szefa (Master of Rites to szef 6. Kompanii, a Master of Marches 5.). Polecam zapoznanie się z fluffem Razz

MAŁA PODPOWIEDŹ Wink
Powrót do góry Go down
Cezar
Ogr
Cezar


Liczba postów : 1412
Join date : 27/10/2009
Age : 35
Skąd : Koszalin

Awtopalipsa - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Awtopalipsa   Awtopalipsa - Page 2 EmptyCzw Sie 01, 2013 9:11 am

Też się w końcu dorwałem do podręcznika ( co prawda jakiejś nieco dziwnej 1100 stronicowej wersji ) Smile . Normalnie machnołbym kobylatego posta opisującego wszystko, ale...nie mam na to siły Razz . Książka jest wielka, dość dosłownie, no ale w końcu skala bitew zobowiązuje Smile .

Zasady - baaardzo podoba mi się pomysł z "momentem chwały", który pozwala na 1 turę poczuć się prawdziwym kozakiem. Szczególnie marines są kozaccy w tym względzie.

Misje - baaaaardzo dobrym pomysłem wydaje mi się jest system scorowania - w standardową bitwę wkomponowane są przerwy podczas których podlicza się pkt zwycięstwa. 1 z każdy w 1 przerwie, 2 w drugiej, 3 w trzeciej i td. Interesujące, bo pozwala wygrać inaczej niż zajęciem na pałę objectivów w ostatniej turze w zwykłym warmłotku Mad . Tym bardziej, ze zobyte wcześniej pkt można wydać na posiłki, czy różnego rodzaju bajery.

Mówiąc zresztą o tychże, najbardziej cziterski tradycyjnie mają chyba eldarzy - kulasz k6 i na 2+ remis zmienia się w zwycięstwo ( ale na 1 zwycięża wróg, foch ).

Dobrze też, ze np. dość średnie zasady katastrof naturalnych są opcjonalne ( choć idea by jeden z graczy dostawał tytuł "master of disaster" i nieco nimi kierował jest dość zabawna )

Formacje - przesunięcie akcentu z assetów na zasady specialne. Części nieco mech ( np formacja gwardzistów w której odradza się co przerwę k3 modele w każdym oddziale, wymagająca zresztą minimum 80 modeli Smile ), inne naprawdę niezłe ( np. bateria 10 HWS dostająca za darmo twin linka do 3 celów w polu widzenia dowódcy formacji ).

Pojazdy super-ciężkie i naprawdę wielkie kreatury - Część zmian fajna, część nieco mniej. Pojazdy dostają glany/penki normalnie, ale ignorują wszelkie efekty tabelki uszkodzeń, poza stratą HP ( no i eksplozją, ale nawet ta ich nie niszczy od razu, tylko zabiera k3+1 HP, zamiast 1 ). HP miewają sporo ( SPX3, benek np. ma 9 HP ). Za to jeśli stracą ostatni HP, wybuchają i to dość widowiskowo ( choć nie aż tak jak apokaliptyczna eksplozja na poprzednich zasadach ). Ulepszono też znacznie tank shocka i taranowanie w ich wykonaniu.

Wielkie potwory, aka gargantuany, zmieniły się mniej. Jedyna znaczna ( za to dość mocno ) zmiana, to taka, że można je teraz związać w kombacie.

Bronie klasy destoyer - osz w mordkę nietoperza, kiedyś były przepotężne, teraz są jeszcze lepsze. Nie pozwalają na żadnego savea ( Żadnego. Nawet inv-a. I nawet FnP i reanimacji blaszaków nie ma ), a każdy strzał od nich zabiera na 2+ k3+1 ran ( na 6 nawet k6+6, mało co przeżyje więcej niż 2-3 strzały ). A pojazdu w najgorszym razie, przebija z automatu. Ała....

Warzone armagedon - oj, czuję nadchodzące suplementy, oj czuję Laughing . W skrócie - własna strefa wojny z własnymi assetami, momentami chwały i formacjami ( acz nie widzę przeciwskazań, by używać ich też gdzie indziej, w końcu Yarrick i Gacek nie tylko na armagedonie ze sobą wojowali ). Zasady w większości są całkiem ciekawe ( np. wspomiana formacja Von Strab + jego orkowi ochroniaże. Formacja o tyle zabawna, że jak żyje, daje pkt zwyciętswa orkom, a jak padnie, to przeciwnej stronie Razz ), ale formacja speed feaksów z nielimitowanym ruchem wydaje mi sie cokolwiek gięta, nawet jak na standardy aopc.

Trzeba będzie kiedyś zorganizowac stosowną bitwę Very Happy .
Powrót do góry Go down
Bananovitch
Troll
Troll
Bananovitch


Liczba postów : 3818
Join date : 01/05/2009
Age : 40
Skąd : Zachodnie Immoren

Awtopalipsa - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Awtopalipsa   Awtopalipsa - Page 2 EmptyCzw Sie 01, 2013 9:17 am

Taaaa... pół dnia będziemy się rozstawiać tylko po to żeby rozegrać jedną turę jak dobrze pójdzie...
Powrót do góry Go down
Cezar
Ogr
Cezar


Liczba postów : 1412
Join date : 27/10/2009
Age : 35
Skąd : Koszalin

Awtopalipsa - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Awtopalipsa   Awtopalipsa - Page 2 EmptyCzw Sie 01, 2013 10:07 am

Niekoniecznie. Wystarczy wprowadzić zasadę ( zresztą z podręcznika ) - 30 minut na wystawienie się, obie strony robią to jednocześnie. Co się nie zdąży wystawić, idzie do rezerw.
Powrót do góry Go down
Tutek
Ork Shaman
Tutek


Liczba postów : 947
Join date : 07/01/2010
Age : 27

Awtopalipsa - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Awtopalipsa   Awtopalipsa - Page 2 EmptyCzw Sie 01, 2013 1:25 pm

Cezar napisał:
Wystarczy wprowadzić zasadę
Panowie, ale grajcie według zasad
Powrót do góry Go down
Cezar
Ogr
Cezar


Liczba postów : 1412
Join date : 27/10/2009
Age : 35
Skąd : Koszalin

Awtopalipsa - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Awtopalipsa   Awtopalipsa - Page 2 EmptyCzw Sie 01, 2013 1:29 pm

Będziemy, nie martw się. Zawsze jak zabrakło by argumentów, możemy użyć ciebie jako broni Twisted Evil .
Powrót do góry Go down
Bananovitch
Troll
Troll
Bananovitch


Liczba postów : 3818
Join date : 01/05/2009
Age : 40
Skąd : Zachodnie Immoren

Awtopalipsa - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Awtopalipsa   Awtopalipsa - Page 2 EmptyCzw Sie 01, 2013 2:57 pm

Cezar napisał:
Niekoniecznie. Wystarczy wprowadzić zasadę ( zresztą z podręcznika ) - 30 minut na wystawienie się, obie strony robią to jednocześnie. Co się nie zdąży wystawić, idzie do rezerw.

No spoko, tylko jak będziesz się zastanawiał dwie godziny jakie to zasady ma Baneblade a po trafieniu czy naprawia się na 2+ z przerzutem czy bez przerzutu to i tak na jedno wyjdzie Razz Ostatnio z chłopakami graliśmy dobre 4 godziny bitwę po 1000 punktów na łeb we czterech, a Ty chcesz rozegrać w 6 klubowych godziny bitwę na 12k na stronę? Do tego potrzeba całego wekendu z graniem non toper.
Powrót do góry Go down
GrimgorIronhide
Ork Shaman
GrimgorIronhide


Liczba postów : 873
Join date : 08/03/2010
Age : 27
Skąd : Waaaaagh!

Awtopalipsa - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Awtopalipsa   Awtopalipsa - Page 2 EmptyCzw Sie 01, 2013 8:53 pm

Ja mam u siebie blat a Falus podobno może donieść drugi. Terenów trochę tylko brakuje. Ale jak i tak nikt nie jedzie do Kolberga to tak w okolicach tego terminu możemy sie u mnie dogadać na Mega Battla według zasad 2.0 Laughing Np 1500 pts na stronę. 
Powrót do góry Go down
Bananovitch
Troll
Troll
Bananovitch


Liczba postów : 3818
Join date : 01/05/2009
Age : 40
Skąd : Zachodnie Immoren

Awtopalipsa - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Awtopalipsa   Awtopalipsa - Page 2 EmptyCzw Sie 01, 2013 9:19 pm

Apokalipsa na 1500 na stronę? lol!  Tam jeden model ty:lol!: e kosztuje lol! lol! lol! 
Powrót do góry Go down
GrimgorIronhide
Ork Shaman
GrimgorIronhide


Liczba postów : 873
Join date : 08/03/2010
Age : 27
Skąd : Waaaaagh!

Awtopalipsa - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Awtopalipsa   Awtopalipsa - Page 2 EmptyCzw Sie 01, 2013 9:31 pm

sry, na gracza
Powrót do góry Go down
Cezar
Ogr
Cezar


Liczba postów : 1412
Join date : 27/10/2009
Age : 35
Skąd : Koszalin

Awtopalipsa - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Awtopalipsa   Awtopalipsa - Page 2 EmptyCzw Sie 01, 2013 9:56 pm

Wszystko kwestia odpowiedniego ustawienia się i zgadania. Takiego eventu nie robi się z doskoku Wink .
Powrót do góry Go down
Cezar
Ogr
Cezar


Liczba postów : 1412
Join date : 27/10/2009
Age : 35
Skąd : Koszalin

Awtopalipsa - Page 2 Empty
PisanieTemat: Eskalacja czyli mała awtopalipsa   Awtopalipsa - Page 2 EmptyWto Gru 10, 2013 2:46 am

A tak się nabijaliście z mojego benka  Evil or Very Mad . Teraz to ja będę nabijał was. Pociskami z niego  Twisted Evil .

Eskalacja, czyli apokalipsa w skali mini - w dużym skrócie jak można wystawiać super-ciężkie zabawki na normalne bitwy.

Zasady wielgachnych pojazdów i nie mniej wielgachnych monstrów są takie same jak w niedawnej apokalipsie - odsyłam więc was do tematu o niej.

Duże zabawki, czyli lords of war tworzą oddzielny mini slot, podobnie jak fortyfikacje, sojusz czy inkwizycja. W normalną armię można więc wcisnąć dodatkowo 0-1 jakiejś wielgachnej machiny wojennej.

Oczywiście by nie było za miło, wiąże się to z paroma niedogodnościami, poza kosztem w pkt i zł zbliżonym do odprawy prezesa Orlenu.

Armia walcząca bez super-zabawki z taką która ją ma, dostaje +1 do przejęcia inicjatywy.

Dodatkowo za każde pełne 3 HP lub Rany jakiemu brakuje wrogiemu lordowi wojny z początkowej puli na koniec gry, dostajemy +1 VP.

Ba, jest nawet oddzielna tabelka warlorda na starcia z tymi olbrzymami :

1 - warlord i jego jednostka mają twin-linka na wrogiego LoW
2 - warlord i jego jednostka mają prefera na wrogiego LoW
3 - warlord dostaje 2k6 penki i ranienie na 2+ przeciw wrogiemu LoW w cc
4 - Ataki broniami D, thunderblitzem i stompami mają -1 do rzutu na tabelkę.
5 - Rezerwy wychodzące 6" od wrogiego LoW nie scaterują
6 - Raz na grę. Warlord i jego jednostka strzelając do wrogiego LoW dostają AP1 i rending na wszystkim.

A dostępne na razie machiny to :

IG :

Benek - 525 pkt, +50 za każdą z do 2 par sponsonów. 14/13/12, 9HP, Główne działo ma 10" blast z S9 Ap2.

Banehammer - 410 pkt, +50 za każdą z do 2 par sponsonów. 14/13/12, 9HP, Główne działo ma 7" blasta z S8, Ap3, wszystkie trafione modele które przeżyją strzał muszą natychmiast zdawać dungerusa. Transport na 25 modeli, 10 fire pointów.

Banesword - 430 pkt, +50 za każdą z do 2 par sponsonów. 14/13/12, 9HP, Główne działo ma 10" blasta z S9, Ap3, z zasięgiem bagatela 24-180 cali  Laughing .

Doomhammer - 420 pkt, +50 za każdą z do 2 par sponsonów. 14/13/12, 9HP, Główne działo ma 5" blasta z 10S Ap1. Transport na 25 modeli, 10 fire pointów.

Hellhammer - 540 pkt, +50 za każdą z do 2 par sponsonów. 14/13/12, 9HP, Główne działo ma 7" blasta z S10, Ap1, ignore cover  Twisted Evil .

Shadowsword - 455 pkt, +50 za każdą z do 2 par sponsonów. 14/13/12, 9HP, Główne działo ma 5" blasta z Siłą D. Sponsonowe lascannony można zmienić na celowniki, ma wtedy BS4.

Stormlord - 480 pkt, +50 za każdą z do 2 par sponsonów. 14/13/12, 9HP, Główne działo ma S6, Ap3, Heavy15  Laughing . I jeśli czołg się nie ruszał, można nim strzelać 2 razy, w ten sam, lub inne cele  lol! . Transport na 40 modeli  afro , 20 fire pointów, na potrzeby wsiadania/wysiadania, ale już nie strzelania do niego, jest opentoped.

Stormsword - 485 pkt, +50 za każdą z do 2 par sponsonów. 14/13/12, 9HP, Główne działo ma 10" blast z S10, Ap1, Ignore cover  Smile .

Kosmiczni melines :

Tandethawk - 685 pkt, 12/12/10, 9HP, trasport ( i rampa szturmowa !) na 30 modeli. W tym bike-i i jump packowcy  santa . 2 laski, 4 linkowane h. boltery, 6 hellstike missilei, i battale cannon z 7" blastem, z opcją podmiany tegoż na turbo-laser za 90 pkt.

Chaos :

Lord of skulls - 888 pkt, rage, IWnD, Demon, Deamonforge. Ma wielki tasak rzeźniczy Khorna ( ataki w cc, a może ich mieć sporo, bo dorabia je sobie za stracone HP, wliczając te zregenerowane, idą z siłą D ), hades gatlinga (S8, AP3, Heavy 12 ), z opcją podmiany na skullhullera ( S9, Ap3, 10" blast, przerzuty udanych sv ), no i 3 równie kretyńsko brzmiące miotacze w pępku, 2 z 18" templatą :
- S8, AP3
- 5" blast z S7, AP2 (+10 pkt )
- S9, Ap3, get's hot, instantkill (+65 pkt )

Nekroni :

(U)belisk - 355 pkt, 12/12/12, 6HP. Bazowo ma 3+ inv-a, ale musi się go pozbyć, aby móc zacząć strzelać i ruszać się. Każdy flyer/skrimmer w 24" od niego dostaje w każdej ( swojej też ) fazie strzelania hit z S8, Ap4 w bok. Ma 4 paskudne działka, każde walące z S7,AP-, Ass5, Tesla.

Tessact Vault - 315 + 2 moce, niektóre dość drogie ( np. meteor +150 pkt ). Ma do wyboru 6 mocy, powiazanych z uwięzionym w środku c'tanem, niektóre naprawdę kozackie. Wspomniany meteor ma 15" blast z S10/8/6 Ap1/3/5. Najdroższa moc, sejsmic assout za +200 pkt, ma profil S8, AP3, heavy 6k6.

Wielki C'tan - 420 pkt, S9, T9, w6, A8, 4+ inv, jak zginie wszystko w 4k6 calach obrywa z S10, Ap2. Musi wziąć 2 moce identyczne z tymi w krypcie, + jedna koniecznie z 3 do wyboru - aura S6, Ap3, no cover co turę we wszystko w dużym blaście scentrowanym na c'tanie, stompowanie dyżymi, a nie małymi blastami, oraz 18" ruch zamiast normalnego, ignorujacy teren, a wsztystko po czym przeleci dostaje hita z siłą D.

Orkz !

Stompa - 770 pkt, 13/13/12, 12Hp, mega choopa ( bije w cc z siłą D ), deff kannon ( 7" balst, S10, Ap1) i supa glatter ( S7, Ap3, heavy 2k6, może strzelać 3 razy do różnych lub tych samych celów, chyba że wcześniej wyrzuci dublet na liczbie strzałów, poza 1 celem, bo wtedy kończy mu się amunicja i nie można go dalej używać ). Transport na 20 modeli.

Eldki :

Revendant titan - Ma specialny 4+ save przeciw trafieniom (sic!) ( a 3+ jak się ruszał ), 12/12/10, 9Hp, moze zasuwać do 36" na turę i jeszcze biegać ( i nawet strzelać po biegu, choć tylko z 1 broni ). Bazowa broń to pulsary ( dwa 5" blasty z siłą D ) do darmowej wymiany na soniczne lance ( hellstorm + extra 18" zasiegu, S-, Ap2, poison 3+, 3k6+1 penki ).

Tau

Tiger shark - 520 pkt. Latacz, 12/12/10, 6HP. linkowany ion cannon, linkowany missile pod, 2 brust cannony, i 14 gun dronek, które może DS na pole bitwy bez scatera.

Tyranidzi :

Harradrim - 735 pkt. Latacz, 10S, 8T, 8W, 2 bio cannony ( S10, AP3, assoult 6 ), może robić za transport dla 20 gargulców.

Warto zauważyć, że spora część z powyższych to zabawki forgeworld-u ? Kolejny znak oficjalności FW do 40K ?
Powrót do góry Go down
Sponsored content





Awtopalipsa - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Awtopalipsa   Awtopalipsa - Page 2 Empty

Powrót do góry Go down
 
Awtopalipsa
Powrót do góry 
Strona 2 z 4Idź do strony : Previous  1, 2, 3, 4  Next

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
ZAD TROLLA Koszalin :: WH40k-
Skocz do: