| Projekt ETC 2013 | |
|
+6GrimgorIronhide Artur łosiu konri Szczur Tutek 10 posters |
|
Autor | Wiadomość |
---|
Tutek Ork Shaman
Liczba postów : 947 Join date : 07/01/2010 Age : 27
| Temat: Projekt ETC 2013 Sob Sty 26, 2013 8:52 am | |
| | |
|
| |
Szczur Troll
Liczba postów : 4126 Join date : 05/05/2009 Age : 43 Skąd : Miasto sexu i biznesu
| Temat: Re: Projekt ETC 2013 Sob Sty 26, 2013 9:52 am | |
| No fajne podoba mi się, ciekawe co takie robią lizardmeny na zachodzie bo co nowy zestaw zasad ETC to bardziej pocięte. Hmm nowe zabawki WOChu już max 8 ale można się było tego spodziewać. | |
|
| |
konri Ork Shaman
Liczba postów : 836 Join date : 20/08/2009 Age : 29 Skąd : Mielno
| Temat: Re: Projekt ETC 2013 Sob Sty 26, 2013 8:29 pm | |
| W ogóle fajne cięcia... albo cała armia jest do dupy i mam iron blaster, albo nie mam i w efekcie jest umiarkowanie znośna. Ciekawa idea... żeby ostatecznie plewić armię. Niby można się było spodziewać utraty działka, ale ujęcie jedynego 4-levelowego maga w ograniczeniach to już troszeczkę śmiech. | |
|
| |
łosiu Admin
Liczba postów : 2696 Join date : 30/04/2009 Age : 41 Skąd : Outter space
| Temat: Re: Projekt ETC 2013 Sob Sty 26, 2013 8:51 pm | |
| ja nie wiem czy to trzeba sie smiac czy plakac. Po cholere w wfb sa podreczniki jak gracze sami tworza zasady i inne patche.
BETON. Na szczescie w 40k do tego jeszcze nie doszło. | |
|
| |
Szczur Troll
Liczba postów : 4126 Join date : 05/05/2009 Age : 43 Skąd : Miasto sexu i biznesu
| Temat: Re: Projekt ETC 2013 Sob Sty 26, 2013 9:20 pm | |
| Ostatnio czytałem, że im więcej podręczników zostanie wydanych do WFB w miarę poziomu 8 edycyjnych booków to ETC będzie przycinać samą magię.
WH40k nie dorobiło się takich rzeczy, za to więcej ludzi zmienia armie, czołówka ligii nie gra przez cały sezon jedną armią tylko min 2, nie liczę takich osób jak Emany:P | |
|
| |
konri Ork Shaman
Liczba postów : 836 Join date : 20/08/2009 Age : 29 Skąd : Mielno
| Temat: Re: Projekt ETC 2013 Sob Sty 26, 2013 10:08 pm | |
| Ale tak poza ideologicznymi wywodami - szkoda, że jednak zostało przy tych 2400 punkcikach... | |
|
| |
Artur Ork
Liczba postów : 454 Join date : 29/03/2010 Age : 36 Skąd : z Koszalina urodzony we Wrocławiu ! ;)
| Temat: Re: Projekt ETC 2013 Sob Sty 26, 2013 10:23 pm | |
| Koniec ballady o smoku Tak czytam i czytam i parę rzeczy mnie dziwi - za co 200pts dla Orc&Goblins ? - Ta armia jest zbilansowana dobrze, ma dobre jednostki, niezłą magie i taniutkie maszyny, generalnie fail. Ogry, Lizaki i Empiere docieli najgorzej, co ciekawe robią teraz standard z max 8 monstrus cavalery -> jeszcze moje i konriego są syte, ale np. 2x5 demi-kurczaków nie jest żadnym załamaniem balansu. | |
|
| |
Szczur Troll
Liczba postów : 4126 Join date : 05/05/2009 Age : 43 Skąd : Miasto sexu i biznesu
| Temat: Re: Projekt ETC 2013 Sob Sty 26, 2013 10:51 pm | |
| Ballada o smoku trwa nadal, tylko trza inaczej złożyć i ołtarze rzucają efekty na smoka, ale i tak do soboty, w nowym booku lord + smok niestety golizna powyżej 600 punktów. | |
|
| |
GrimgorIronhide Ork Shaman
Liczba postów : 873 Join date : 08/03/2010 Age : 27 Skąd : Waaaaagh!
| Temat: Re: Projekt ETC 2013 Sob Sty 26, 2013 10:55 pm | |
| - Cytat :
- Koniec ballady o smoku
To ułóż nową o skullcrasherach ! Tu masz wstęp https://www.youtube.com/watch?v=XSQ-RFbL2mA - Cytat :
- Tak czytam i czytam i parę rzeczy mnie dziwi - za co 200pts dla Orc&Goblins ? - Ta armia jest zbilansowana dobrze, ma dobre jednostki, niezłą magie i taniutkie maszyny, generalnie fail.
Weź się ogarnij to jedna z najbardziej niszowych armii systemu, bez mocnych herosów, MC, dostępu do dobrych lorów a z kilkoma skrajnie losowymi acz mocnymi zagrywkami na które zwykle jest kontra. Wszyscy pierdobiadolą że mocne że głupie, a patrzycie co macie w swoich dexach ? Czy ktoś od O&G dostał kiedyś machę ? +200 pts było od dawna zapowiadane i żadna niespodzianka, jednak zauważcie że nie zmniejsza się przy liczeniu dod pkt jak u innych armii co czyni z O&G jeszcze większy free fragowy śmietnik. Pożyczę ci zielonych i spróbuj pokonać tym ogarnięte Emp na open nawet z 300 dodatkowymi punktami - Cytat :
- Ogry, Lizaki i Empiere docieli najgorzej, co ciekawe robią teraz standard z max 8 monstrus cavalery -> jeszcze moje i konriego są syte, ale np. 2x5 demi-kurczaków nie jest żadnym załamaniem balansu
Bo ogry lizaki i emp to teraz ścisła czołówka i najlepsze armie systemu, a nowe cięcia na nich wyglądają bardzo sensownie. 8 MC do dobra rzecz, ten typ jednostki miażdży wszystko inne i powoli dominuje w tym systemie, tylko że nie każda armia to ma. Same kurczaki to faktycznie niezbyt mocno łamie balans ale z boostami z lighta, beasta, Kopernikum, Kapłanów robią nieporównywalnie zaje rzeź ponad balans do tego z savem 1+ | |
|
| |
konri Ork Shaman
Liczba postów : 836 Join date : 20/08/2009 Age : 29 Skąd : Mielno
| Temat: Re: Projekt ETC 2013 Sob Sty 26, 2013 10:59 pm | |
| No nie jest tak źle w sumie - mam nadzieję, że już nic się w kwestii ogrów nie zmieni, bo wymyśliłem naprawdę fajny patent. | |
|
| |
Szczur Troll
Liczba postów : 4126 Join date : 05/05/2009 Age : 43 Skąd : Miasto sexu i biznesu
| Temat: Re: Projekt ETC 2013 Nie Sty 27, 2013 12:24 am | |
| Bobo przestań gadać głupoty, Filip na IMP w Gdańsku robił machy, chcesz to na jakimś turnieju jak mi się znudzi nowy WoCh wezmę Twoich zielonych i zobaczymy czy to takie słabe, jakoś Filip do tej pory gra O&G mimo posiadania Vampirów. Lizaki za bardzo wykastrowali i wcale lizaki to nie czołówka, aktualnie top armie: Vampiry, Ogiery, Skaveny ( te to chyba nigdy się nie znudzą), WoCh
| |
|
| |
Artur Ork
Liczba postów : 454 Join date : 29/03/2010 Age : 36 Skąd : z Koszalina urodzony we Wrocławiu ! ;)
| Temat: Re: Projekt ETC 2013 Nie Sty 27, 2013 6:58 pm | |
| Nie kumam tak czy siak jak można dawać jakiemukolwiek 8ed. bokowi +200p, to jest jest beton - a zawsze jest kontra na wszystko, więc nie ma co płakać - wszyscy gadali, że TK nic nie ugrasz ... młody zagrał tą armią wygrał pare turków - i to jest morał że trzeba wbijać skila w strategi, a nie jak warzywo do przodu, a niech staty moich unitow zrobią wszystko ... Ja gram wochem (czyli strategia do przodu!) a jednak widzę 2x5 murfangów i wiem że nie mogę sobie pozwolić na bezmyślne wychodzenie na front - trzeba myśleć ... dostał być +500 pkt i tak byś taką grą wtopił - jak grałeś z konrim. | |
|
| |
Szczur Troll
Liczba postów : 4126 Join date : 05/05/2009 Age : 43 Skąd : Miasto sexu i biznesu
| Temat: Re: Projekt ETC 2013 Nie Sty 27, 2013 9:52 pm | |
| Młody TK nie wygrał żadnego turnieju na 8ed, przykro mi argument wybity z ręki, najwyżej to na jakimś masterze TOP10, na lokalach top5. Młody po tych eksperymentach definitywnie stwierdził, że TK nie mają szans zaistnieć na ETC 2012. | |
|
| |
Tutek Ork Shaman
Liczba postów : 947 Join date : 07/01/2010 Age : 27
| Temat: Re: Projekt ETC 2013 Nie Sty 27, 2013 11:10 pm | |
| Dux się uciesz - krasie mogą wystawić nawet 5 maszyn jak są bez kowadła, a to już jest syta opcja | |
|
| |
Artur Ork
Liczba postów : 454 Join date : 29/03/2010 Age : 36 Skąd : z Koszalina urodzony we Wrocławiu ! ;)
| Temat: Re: Projekt ETC 2013 Pon Sty 28, 2013 7:36 am | |
| - Szczur napisał:
- Młody TK nie wygrał żadnego turnieju na 8ed, przykro mi argument wybity z ręki, najwyżej to na jakimś masterze TOP10, na lokalach top5. Młody po tych eksperymentach definitywnie stwierdził, że TK nie mają szans zaistnieć na ETC 2012.
Hmm... wiem że o kimś tam słyszałem kto coś wygrał TK ... może zwidy A krasie bez kowadła, to już jest mało syta opcja ... | |
|
| |
Tutek Ork Shaman
Liczba postów : 947 Join date : 07/01/2010 Age : 27
| Temat: Re: Projekt ETC 2013 Sro Mar 06, 2013 7:02 pm | |
| Draft 2.1: Changes in red and things removed are just removed to make it easier to read.
Rules changes: Two characters per unit (owner's choice) will get "look out sir" versus the following spells that automatically kill models or automatically remove an entire regiment: Dwellers Below, Final Transmutation, Dreaded 13th. Normal requirements for lookout sir apply.
I. General Restrictions: No Special or Named Characters. Army used can be any of the currently published GW Army books. Forge World based army lists & units may not be used on the event, except for Chaos Dwarves. An army may have up to 4 war machines and shooting template weapons. Warmachines that use a template count as a single choice in this regard. All template weapons (from magic items, abilities, etc.) count, except for spells. Bolt thr. count as ½ a war machine(round up).
All BSBs can take all the Equipment, their unit type has acces to as if they weren't BSBs.
Army sizes, additional power dice/dispel dice and VP reduction are represented as follows: Army (Point size, additionl power dice/dispel dice, VP reduction, if any (excluding bonus points for banners, general, etc.))
Unit sizes are limited as follows: Units cannot be more than 40 models nor 450 points (including all command, upgrades, magic items/banners). This restriction applies during the creation of the roster - unit size/cost may be increased during the game (for example - by joining characters to the unit). This restriction does not apply to characters.
Magic Restrictions: No duplicate non-signature spells(not including bound spells) and max 2 Spirit Leech (Signature spells are spells you can swap other spells to) - Apart from Winds of magic, an army may only use 2 power dice/DD per magic phase. After an army generates the limit all the other extra dice are discarded. This includes channeled power dice/dispel dice. - Player can use maximum 5 power dice to cast a spell. For spells from Lore of Death/Lore of Shadow/Lore of Hashut this max is lowered to 4 power dice. - An army may use up to 12 power dice during each phase. - You may have units/abilities that actually would generate more than 2 extra dice, but any excess dice are lost - Some magic items/abilities count as generating dice toward this limit. - “Count as” items/abilities may never exceed a cumulative 2 power dice/dispel dice per phase. This means that player who already spent his limit power dice limit, cant take more items which “count as adding power dice” or add power dice from channeling during game (same for dispel dice). - All modifiers are applied from the army list and will not change during the game.
Detailed description Apart from Winds of magic, an army may only use 2 power dice/dispel dice per magic phase (unless army restrictions specify otherwise). After an army generates the limit all the other extra dice are discarded. This includes channeled power dice/dispel dice.
If a dice is stolen from the opponent’s pool, but your army has already generated two extra dice, the dice is removed from the opponent’s pool and then discarded.
Some special items and abilities DECREASE the limit of power or dispel dice you can add to the pool. We refer to those as “count as” items. What this means is that, if your roster includes one “counts as 1 Power Dice (PD)” item, your army can only add 1 power dice (instead of the usual 2 dice) to the pool in each of your own magic phases of the entire game (regardless of whether the item is destroyed or used up). Please note that you cannot have a combination of items that would decrease the limit of extra power or dispel dice to below zero.
Item restrictions: - Any item that auto-dispels a spell counts as generating 1 dispel dice each magic phase. - Folding Fortress is not allowed
Bretonnia (2400p) Dispel Scroll/The Silver Mirror, max 1
Beastmen (2650p, +1 Power Dice, -10%) Tuskgor Chariots, Ungor Raiders 0-4 each A unit cap of 50 models per unit and point cap on units 550 instead of 450 pts.
Chaos Dwarfs (2400p) Hellcannon, Iron daemon are each 0-1 Hobgoblin Khan 0-3 Chalice or Sorcerer Prophet. Chalice of darkness counts as 2 power dice Iron daemon, K'daii destroyer, Second taur'ruk, count as war machines Magma Cannon/Hellcannon/Dreadquake Mortar/Prophet with Lore of Death/Hashut, max 3 in total Crown of Command on mage/K'daii Destroyer, max 1 in total
Dark Elves (2400p) Max. 35 repeater Crossbows (excluding chariots & characters) in the army Harpies 0-2 Dark riders 0-3 Flying characters 0-2 Shades max 20 models Pendant cannot be worn by a Dreadlord or models with Crown of command Pendant of Khaeleth/Crown of command/Cauldron of Blood/Hydra max 2 in total Sacrificial dagger/mage lord, max 2 in total Assassins/Rending stars max 4 in total
Daemons of Chaos (2400p,+1 Dispel Dice) Skull cannon 0-1 Flyers max 4 in total The Rock of Inevitability cannot be taken
Dwarfs (2400, +2 Dispel Dice) Max 45 Quarrelers/Thunderers in total Grudge Throwers are a 0-2 choice Gyrocopter doesn't count for max 5 war machine/template Can have 5 war wachines, anvil counts as 2
Empire (2400p) Max 45 handgunners/crossbowmen in total Knightly orders 0-3 Demigryphs max 10 models Cannon/Steam tank max 3 in total Cannon/Steam tank/Demigryph unit, max 4 in total Crown of Command/Steamtank, max 1 in total
High Elves (2500p,+1 Power Dice) Vortex Shard counts as +1 dispel dice Book of Hoeth counts as 3 power dice and 2 dispel dice Banner of the World Dragon counts as +1 dispel dice
Lizardmen (2400p) Jungle swarm, Skinks <20, Skinks skirmish 0-3 each Salamanders are a 0-1 Scar-Veterans on coldone 0-2 Cogitations counts as +2 dispel dice Cupped hands of the Old Ones +2 power dice Scroll/Cube of darkness/1 or more slanns, max 2 in total Death lore/bane head/feedback scroll/Cupped hands of the Old Ones, max 1 in total. Crown of Comand/Standard of Discipline/Focused Rumination/Higher State of Consciusness/1 or more slanns, max 2 in total Skinks <20/Skink skirmirshers/Jungle swarms/Chameleon skinks/Terradons/Salamanders/Razordons/Slann, units are max 9 in total
Ogre Kingdoms (2400p) Max 15 Leadbelchers/maneaters with pistols in total Gnoblars < 20 0-3 Dispell scroll/Hell heart, max 1 in total Hell heart/Rune Maw Banner count as 1 dispel dice each Iron Blaster/Crown of Command, max 1 in total Slaugther master/Iron blaster/Standard of Discipline, max 2 in total Max 8 Mournfang models
Orcs&Goblins (2600p) Night Goblin Shamans mushroom dice do not count as power dice in regard to the power dice limit Maximum model cap is 60 models per unit Fanatics/Manglers max 9
Skaven (2400p) Slaves/Rat Swarms are 0-3 each Rat Packs <20 0-2 Hellpit Abomination, Warp-Lightning Cannon, Doomwheel 0-1 each Gutter runners are limited to 2 units & max 20 models in total Engineers are a 0-3 choice Screaming Bell/Second Grey Seer/Power scroll, max 1 in total. Hellpit Abomination/Screaming Bell/2nd Assassin, max 2 in total Doom Rocket/Brass Orb/Storm Banner max 2 in total
Tomb Kings (2600p, +1 Power Dice, -10%) Neferra's Scrolls of Mighty Incantations counts as 2 power dice and 2 dispel dice Hierotitan is worth 1 power dice so long as it's alive Skeleton Horsemen, Skeleton Horse archers, Chariots units are 0-3 each Warsphinx/Necrosphinx max 3 in total
Vampire Counts (2400p) Zombies, Dire Wolfs units are 0-3 each Flying units 0-4 Vargheists max 8 models Ethereal units 0-3, and max 2 of same kind/characters Terrorgheist 0-1 Howls/shrieks max 2 in total Red Fury/Quick Blood/Terrorgheist/Necromancer Lord/Vampire Lord, max 3 in total Max 15 mounted characters and black knights combined Master of Black Arts/Blasphemous Tome upgrade are 1pd each
Warriors of Chaos (2400p) Warriors of Chaos (2400p) Core Chaos chariots, Marauder Horsemen, Warhounds are each 0-3 Hell Cannon 0-1 Model with 3+ ward cannot have Crown of Command Talisman of Preservation/Armour of Destiny/Third eye of Tzeentch, max 1 on same model A Daemon Prince model can have max 4 of Scaly skin/Soul feeder/Chaos armour/Mark of Nurgle/Fly/Lvl1-2/Lvl3-4 Flyers 0-4, models with the regenerating flesh upgrade count as 2 Flyers with Breath weapons count as 2 templates
Wood Elves (2600p, -10%) Max 70 glade guard Max 5 Glade guard units Glade Riders, Scouts units are 0-3 each
| |
|
| |
Szczur Troll
Liczba postów : 4126 Join date : 05/05/2009 Age : 43 Skąd : Miasto sexu i biznesu
| Temat: Re: Projekt ETC 2013 Sro Mar 06, 2013 7:27 pm | |
| - Cytat :
- Model with 3+ ward cannot have Crown of Command
Kurcze w starym booku nie przeszkadzało | |
|
| |
Tutek Ork Shaman
Liczba postów : 947 Join date : 07/01/2010 Age : 27
| Temat: Re: Projekt ETC 2013 Sro Mar 06, 2013 7:30 pm | |
| Dokładnie, a DP został bardzo zwarzywiony, czekam na treny Artura z okazji odejścia DP, którego model skonwertował i pomalował | |
|
| |
Szczur Troll
Liczba postów : 4126 Join date : 05/05/2009 Age : 43 Skąd : Miasto sexu i biznesu
| Temat: Re: Projekt ETC 2013 Sro Mar 06, 2013 7:39 pm | |
| Ej w sumie może być ciekawie kurcze szkoda, że mnie w klubie nie będzie w ten weekend posłuchałbym naszego klubowego marudy. Co jest śmieszne DP jakim grałem w Gdańsku traci tylko rzygnięcie | |
|
| |
Bananovitch Troll
Liczba postów : 3818 Join date : 01/05/2009 Age : 40 Skąd : Zachodnie Immoren
| Temat: Re: Projekt ETC 2013 Sro Mar 06, 2013 8:32 pm | |
| <LADACZNICA!> co jeszcze mi potną? może pegazy, bo są takie przegięte? ja jebię... - Cytat :
- Weź się ogarnij to jedna z najbardziej niszowych armii systemu, bez mocnych herosów, MC, dostępu do dobrych lorów a z kilkoma skrajnie losowymi acz mocnymi zagrywkami na które zwykle jest kontra. Wszyscy pierdobiadolą że mocne że głupie, a patrzycie co macie w swoich dexach ? Czy ktoś od O&G dostał kiedyś machę ? +200 pts było od dawna zapowiadane i żadna niespodzianka, jednak zauważcie że nie zmniejsza się przy liczeniu dod pkt jak u innych armii co czyni z O&G jeszcze większy free fragowy śmietnik. Pożyczę ci zielonych i spróbuj pokonać tym ogarnięte Emp na open nawet z 300 dodatkowymi punktami
A Bretończyk na to niemożliwe | |
|
| |
Szczur Troll
Liczba postów : 4126 Join date : 05/05/2009 Age : 43 Skąd : Miasto sexu i biznesu
| Temat: Re: Projekt ETC 2013 Sro Mar 06, 2013 8:56 pm | |
| Poczekaj Banan a czym Ty grasz?? bo nie wiem czy Ci pocieli armię czy nie, aby nie było do wh40k jeszcze pamiętam, że marynaty vaniliowe crimsonowe ale w WFB?? | |
|
| |
Artur Ork
Liczba postów : 454 Join date : 29/03/2010 Age : 36 Skąd : z Koszalina urodzony we Wrocławiu ! ;)
| Temat: Re: Projekt ETC 2013 Sro Mar 06, 2013 9:02 pm | |
| | |
|
| |
MGM Ogr Tyrant
Liczba postów : 2392 Join date : 13/12/2011 Skąd : Koszalin
| Temat: Re: Projekt ETC 2013 Sro Mar 06, 2013 9:03 pm | |
| - Szczur napisał:
- Poczekaj Banan a czym Ty grasz?? bo nie wiem czy Ci pocieli armię czy nie, aby nie było do wh40k jeszcze pamiętam, że marynaty vaniliowe crimsonowe ale w WFB??
Hehe, dobre ;P! | |
|
| |
Bananovitch Troll
Liczba postów : 3818 Join date : 01/05/2009 Age : 40 Skąd : Zachodnie Immoren
| Temat: Re: Projekt ETC 2013 Sro Mar 06, 2013 9:14 pm | |
| - Szczur napisał:
- Poczekaj Banan a czym Ty grasz?? bo nie wiem czy Ci pocieli armię czy nie, aby nie było do wh40k jeszcze pamiętam, że marynaty vaniliowe crimsonowe ale w WFB??
Niespodzianka- Breta już od roku | |
|
| |
Szczur Troll
Liczba postów : 4126 Join date : 05/05/2009 Age : 43 Skąd : Miasto sexu i biznesu
| Temat: Re: Projekt ETC 2013 Sro Mar 06, 2013 9:15 pm | |
| - Bananovitch napisał:
- Szczur napisał:
- Poczekaj Banan a czym Ty grasz?? bo nie wiem czy Ci pocieli armię czy nie, aby nie było do wh40k jeszcze pamiętam, że marynaty vaniliowe crimsonowe ale w WFB??
Niespodzianka- Breta już od roku Jak to Breta a nie DE?? Banan zaskakujesz mnie mam nadzieje, że na latającym cyrku - Artur napisał:
- Eeeee tam, dam rade.
Oj tam na pewno pomarudzisz, ja Ci daje tak do 2-3 tury grając z kimkolwiek | |
|
| |
Sponsored content
| Temat: Re: Projekt ETC 2013 | |
| |
|
| |
| Projekt ETC 2013 | |
|