ZAD TROLLA Koszalin
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.
ZAD TROLLA Koszalin

Forum miłośników gier bitewnych oraz strategicznych z Koszalina i regionu.
 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  Zaloguj  

 

 Turniej 8.12 zasady

Go down 
AutorWiadomość
MGM
Ogr Tyrant
MGM


Liczba postów : 2392
Join date : 13/12/2011
Skąd : Koszalin

Turniej 8.12 zasady Empty
PisanieTemat: Turniej 8.12 zasady   Turniej 8.12 zasady EmptyNie Gru 02, 2018 10:22 pm

Turniej będzie zgłoszony do ligi, wejściówka 10 PLN na nowe tereny


1. RAMÓWKA:

09:00 - 11:00 I Bitwa
11:00 - 13:00 II Bitwa
13:00 - 15:00 III Bitwa
15:00 - IV Bitwa

Jeżeli każdy skończy swoją grę przed czasem to szybciej zaczniemy kolejną bitwę.

2. ZASADY OGÓLNE:
- Obowiązują zasady 8 ed. Wh40k, z uwzględnieniem aktualnych FAQ'ów ze strony GW
- Gramy na stołach 48”x48”
- Tereny na stołach ustawiamy zgodnie z mapką
- Gramy 6 rund
- modele typu flyer nie mogą kontrolować znaczników


Klaryfikacje Terenowe:
- Lasy traktowane są jakby zasłaniały w 51% i są „do nieba”. Latajki korzystają tylko w Hoverze.
- Partery ruin traktujemy jako zabite dechami (blokują LOS).



3. BUDOWA ARMII:

- Każdy z graczy ma do dyspozycji 1000 pkt.
- Każdy z graczy może użyć maksymalnie 3 detachmentów, mogą się powtarzać.
- FW dopuszczony
- Niedopuszczone armie Unbound
- proxy dopuszczone
- Niedopuszczone Lords of War
- Niedopuszczone Special/Named Characters


Dodatkowe ograniczenia:
Maksymalnie jeden model (vehicle/monster) w squadron/brood/unit, dotyczy jednostek (vehicle/monster) które możemy wystawić 1-3 w datasheet, a po wystawieniu działają jako osobne oddziały, np. Leman Russ, Carnifex.
Zakaz dublowania datasheets, nie dotyczy Troops. Na potrzeby tego turnieju wszystkie Daemon Prince traktujemy jako jeden datasheet (niezależnie z którego kodeksu go bierzemy - DG, TS, CSM, CD).

4. PUNKTACJA

Misje pierwszoplanowe (18 Punktów Max)
W każdej bitwie wybierz jeden ze sposobów punktowania A lub B

A) W trakcie. Zdobywasz punkty na początku swojej tury, zaczynając od drugiej. Poniższe punkty się sumują.
1. Jeżeli kontrolujesz 1 Znacznik, otrzymujesz 1 Punkt
2. Jeżeli kontrolujesz co najmniej 2 Znaczniki, otrzymujesz 1 Punkt
3. Jeżeli kontrolujesz więcej Znaczników niż twój przeciwnik, otrzymujesz 2 Punkty
4. Jeżeli kontrolujesz co najmniej 3 Znaczniki więcej niż twój przeciwnik, otrzymujesz 2 Punkty

B) Na koniec. Zdobywasz punkty na koniec gry:
1. za każdy Znacznik który kontrolujesz, otrzymujesz 4 Punkty
2. Jeżeli kontrolujesz więcej Znaczników niż twój przeciwnik, otrzymujesz 2 Punkty

Misje Drugoplanowe I (12 Punktów Max)
Wybierz 3 spośród poniższych misji. Każda z nich pozwala zdobyć 4 punkty. Jednostki, które mają zapis, że nie pozwalają zdobyć punktów misji (np Mucocydy) nie mogą być wybierane jako cel Misji Drugoplanowych.
1. Moment of Bloodshed. Zniszcz co najmniej dwie jednostki przeciwnika w swojej turze by otrzymać 1 Punkt.
2. Cull the Hordes. Za zniszczenie każdych 20 modeli armii przeciwnika otrzymasz 1 Punkt.
3. Behind Enemy Lines. Jeżeli co najmniej jedna twoja jednostka, na początku twojej tury, jest w całości w strefie rozstawiania przeciwnika, to zdobywasz 1 Punkt. By jednostka była w całości w strefie przeciwnika, to każdy jej model musi choćby częściowo być w tej strefie.
4. Recon. Jeżeli na koniec twojej tury w każdej ćwiartce stołu znajduje się w całości co najmniej jedna twoja jednostka, to zdobywasz 1 Punkt.
5. Ground Control. Otrzymujesz po 1 punkcie za każdy znacznik, który kontrolujesz na koniec gry.
6. Old School. Otrzymujesz po 1 Punkcie za każde z: Zniszczenie wrogiej jednostki w pierwszej rundzie bitwy; Zniszczenie wrogiej jednostki w ostatniej rundzie bitwy; Zniszczenie dowódzy armii przeciwnika; Skończenie gry z co najmniej jedną jednostką będącą w całości w strefie rozstawiania przeciwnika
7. *Strike the Rank and File. Zniszcz co najmniej jedną jednostkę troops w swojej turze, by otrzymać 1 Punkt. Jeżeli na początku twojej tury przeciwnik nie ma troopsów w armii, to również otrzymujesz 1 Punkt.
8. *Marked for Death. Wyznacz cztery jednostki przeciwnika. Za zniszczenie każdej z nich otrzymujesz 1 Punkt. Nie może to być najtańsza jednostka przeciwnika.
9. *Shoot the Big Ones. Za zniszczenie każdego modelu w armii przeciwnika mającego więcej niż 10 woundów otrzymasz 1 Punkt.
10. *Headhunter. Za zniszczenie w armii przeciwnika jednostki będącej Charakterem otrzymasz 1 Punkt. Dodatkowo jeżeli character był Warlordem, otrzymasz dodatkowo 1 Punkt.
11. *Titanslayer. Za każde łącznie zadane 8 woundów we wrogie unity z keywordem Titanic otrzymujesz 1 Punkt. Jeżeli zadeklarujesz scorowanie punktów na którymś z unitów Titanic to nie dają one więcej punktów do zdobycie w innych, wybranych przez ciebie misjach (np. Shoot the Big Ones).
* Realizując drugoplanowe misje o numerach 7-11 nie można zdobyć więcej niż jednego punktu za zniszczenie jednego oddziału. Jeżeli za zniszczenie oddziału można otrzymać punkty w kilku misjach. należy wskazać, którą misję się realizuje w momencie zniszczenia danego oddziału. Np. Jeśli zostały wybrane misje 7 i 8, a w misji 8 został wyznaczony transporter Rhino, to po zniszczeniu tego transportera należy zdecydować, czy jego zniszczenie realizuje misję 8, czy 7.

Misje Drugoplanowe II (6 Punktów Max)
W czasie wybierania misji, wyznacz dwa swoje oddziały, by pełniły rolę Inżynierów. Jeżeli wybrane oddziały mają keyword Monster lub Vehicle to oddziały te muszą składać się tylko z jednego modelu. Jeżeli w trakcie gry oddział Inżynierów podzieli się, to tylko jedna jego część zachowuje rolę Inżynierów. Jeżeli oddział Inżynierów w trakcie gry połączy się z innym oddziałem, to nowo powstały oddział dalej pełni rolę Inżynierów.
Na koniec własnej fazy ruchu oddział Inżynierów może przeprowadzić Badanie znacznika znajdującego się 3" od nich. Takie badanie powoduje następujące konsekwencje, które trwają do początku kolejnej, własnej tury:
Żadne zasady, właściwości lub stratagemy, nie blokują strzelania do jednostki z keywordem Character.
Jednostka nie może manifestować mocy psionicznych, strzelać z wyjątkiem Overwatcha, deklarować szarży. Poza tym zawsze walczy jako ostatnia w fazie walki wręcz.
Za każde zbadanie znacznika otrzymujesz 1 Punkt. (do max 6 punktów). Jeden oddział Inżynierów może badać tylko jeden znacznik w danej turze. Znacznik nie może być jednocześnie badany przez dwa oddziały Inżynierów.

Misje Drugoplanowe III (4 Punktów Max)
Punkty za tę misję możesz otrzymać w następujący sposób:
Zniszcz 465 punktów armii przeciwnika – 1 Punkt
Zniszcz 925 punktów armii przeciwnika – 1 Punkt
Zniszcz 1400 punktów armii przeciwnika– 2 Punkty
Jednostka jest warta połowę swoich nominalnych punktów jeżeli straciła co najmniej połowę swoich HP (punktów życia). Jednostki, które się rozdzielają jak Hellhoundy, Combat squads, itp na potrzeby tej misji są traktowane jako osobne oddziały

Przegrany może zdobyć max 30 pkt.

5. KOLEJNOŚĆ CZYNNOŚCI PRZED BITWĄ:

1. Wymień się rozpiską z przeciwnikiem, sprawdź przeciw komu grasz.
2. Sekretnie wybierz i zapisz, a następnie równocześnie ujawnij Warlord Trait, Psychic Powers, Relics.
3. Sekretnie wybierz i zapisz Primary Mission.
4. Sekretnie wybierz i zapisz trzy Secondary Missions.
5. Równocześnie ujawnij wybrane Primary i Secondary Missions.
6. Roll off d6, zwycięzca wybiera Deployment Zone.
7. Rozstawienie Objectives wg. zasad misji. Jeśli misja tego wymaga to naprzemienne wystawianie znaczników, zaczynając od gracza który wygrał #6.
8. Naprzemienne wystawianie oddziałów, zaczynając od gracza, który przegrał #6.
9. Roll off d6, dodaj 1 do rzutu, jeśli zakończyłeś wystawianie się jako pierwszy.
10. Zwycięzca #9 wybiera czy zaczyna grę albo czy będzie drugi.
11. Gracz, który nie zaczyna gry może odebrać inicjatywę.
12. Rozpoczynamy pierwszą turę gry.

6. MISJE

Bitwa I

Rozstawienie: Dawn of War
4 znaczniki w odległości 18" od krótkiej krawędzi i 12" od długiej. 2 znaczniki 6" od krótkiej krawędzi i 24" od długiej.

Bitwa II

Rozstawienie: Search & Destroy
4 znaczniki w w środku ćwiartek. 2 znaczniki wystawiane przez graczy (każdy 1) zgodnie z zasadami z rb.

Bitwa III

Rozstawienie: Hammer & Anvil
4 znaczniki w odległości 18" od krótkiej krawędzi i 12" od długiej. 2 znaczniki 21" od krótkiej krawędzi i 24" od długiej.

Bitwa IV

Rozstawienie: Spearhead Assault
4 znaczniki ustawione 24' od długiej krawędzi, pierwszy 6' od krótkiej, drugi 18', trzeci 30', czwarty 42', 2 znaczniki 12' od długiej i 24' od krótkiej krawędzi na każdej połowie.

Długa to krawędź gdzie jest strefa rozstawienia graczy.


Turniej 8.12 zasady 45220818_1932288546882349_1133155721513271296_n.jpg?_nc_cat=102&_nc_ht=scontent-frx5-1

Zgłoszeni:
- eMGieM
- Szczur
- Oscar
- Styr
- Kwaku
- Amittus
- Jakub
- Windu
-
-
-
-
Powrót do góry Go down
 
Turniej 8.12 zasady
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
ZAD TROLLA Koszalin :: WH40k-
Skocz do: