ZAD TROLLA Koszalin
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.
ZAD TROLLA Koszalin

Forum miłośników gier bitewnych oraz strategicznych z Koszalina i regionu.
 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  Zaloguj  

 

 Otwarte Mistrzostwa Koszalina 27.10.2018 Sobota

Go down 
2 posters
AutorWiadomość
Szczur
Troll
Troll



Liczba postów : 4126
Join date : 05/05/2009
Age : 43
Skąd : Miasto sexu i biznesu

Otwarte Mistrzostwa Koszalina 27.10.2018 Sobota Empty
PisanieTemat: Otwarte Mistrzostwa Koszalina 27.10.2018 Sobota   Otwarte Mistrzostwa Koszalina 27.10.2018 Sobota EmptyNie Paź 14, 2018 4:13 pm

Koszaliński Klub Gier Bitewnych i Strategicznych "Troll" wraz z Klubem 8 Koszalińskiego Pułku Przeciwlotniczego pragnie zaprosić wszystkich na:

Otwarte Mistrzostwa Koszalina

Data: 27.10.2018 Sobota
Miejsce: Klub Wojskowy ul.4-go Marca 3
Format: 1444 punktów
Wpisowe: 10zł
Limit miejsc: BRAK

Turniej zgłoszony do ligii

Grafik:

09.00-9.30 Zapisy
09.30-12.00 I Runda
12.10-14.40 II Runda
14.50-17.20 III Runda
17.30 - Ogłoszenie Wyników



Sędziowie:

Niegrający sędzia główny - Podręcznik, Big Faq, Erraty, Zasady ETC
Grający sędzia - Robert "Szczur" Sońta
Sędzia dodatkowy - Zdrowy rozsądek

Zasady ogólne:

- Gramy na 8ed "Matched Play" z uwzględnieniem FAQów GW i "Chapter Approved".
- Obowiązują beta rulsy.
- Do grania będą dopuszczone publikacje, które pojawią się do 22.10.2018r. włącznie.
- Traity i moce wybieramy
- Karty Maelstrom z podręcznika można używać swoich armijnych ale decydujemy na etapie rozpiski
- Wszystkie jednostki typu "Troops" otzrymują zasadę "Objective Secured".
- Zagramy na stołach 72x48 cali
- Table do 3 tury daje wynik 20:0. Table od 4 tury wzwyż pozwala osobie, która została na stole dograć pozostałe tury, wraz z rzutami na 6 i 7. Wynik liczymy na podstawie małych punktów.
- Tereny na stołach ustawiają sędziowie
- Parter wszystkich ruin w 100% blokuje LOS (wszystkie pełne okna, szczeliny, drzwi ect)
- Graczom przyłapanym na ewidentnym oszustwie po raz pierwszy (nieautoryzowana zmiana terenu, używanie sprzętu nie ujętego w rozpisce, rażące naruszenie zasad gry ect.), zostanie zmieniony wynik gry od -3DP do 0:20, po zapoznaniu się z sytuacją sędziego głównego. Przyłapanie na oszustwie po raz drugi skutkuje dyskwalifikacją.
- Awanturowanie się na turnieju grozi dyskwalifikacją.
- Każdy z graczy MUSI mieć ze sobą wydrukowaną, czytelną rozpiskę, papierową lub elektroniczną wersję zasad do swojej armii oraz pomoce do gry które będą mu/jej potrzebne czyli -  kości, karty obdzektiwów, miarkę, znaczniki ect.
- Proxy dopuszczone byleby model był na odpowiedniej podstawce
- Na prośbę gracza można w czasie gry używać stopera. W takim przypadku każdy z graczy otrzymuje 1h45' na grę. W momencie kiedy jeden z graczy przekroczy swój limit czasu, musi automatycznie w tym momencie skończyć swoją turę i pozwolić swojemu przeciwnikowi rozpocząć jego następną turę. Od tej pory gracz któremu skończył się czas może do końca gry jedynie wykonywać testy "save" oraz "morale".
- FW niedopuszczone.
- Od decyzji sędziego nie można się odwołać.

Budowa armii:

- Każdy z graczy ma 1444 pkt na budowę armii.
- Dopuszczane są tylko armie battle-forged, max 3 detachmenty
- Żaden z datachmentów nie może się powtarzać. Wyjątkiem od zasady jest "Fortyfication Network" który nie wlicza sie w ogolna ilośc datachmentów.


Punktacja
Wynik bitwy wyznaczamy z tabelki:
Różnica VP...................wynik bitwy
0-1 ............................... 10 - 10
2-3 ............................... 11 - 9
4-5 ............................... 12 - 8
6-7 ............................... 13 - 7
8-9 ............................... 14 - 6
10-11 ........................... 15 - 5
12-13 ........................... 16 - 4
14-15 ........................... 17 - 3
16-17 ........................... 18 - 2
18-19 ........................... 19 - 1
20+ .............................. 20 - 0

Za bitwę oddaną walkowerem, gra kończy się wynikiem 20-0 z możliwością modyfikacji punktów według uznania przez sędziego, jeżeli po rozpoznaniu sprawy uzna to za konieczne.

Do rankingu wgląd będą mieli tylko sędziowie. Zaglądanie do rankingu grozi kara -10DP.

KOLEJNOŚĆ CZYNNOŚCI PRZED BITWĄ
1. Rzut na to kto umieszcza pierwszy objective marker. Następnie pary rozmieszają objectivy na przemian aż rozmieszczą wszystkie.
2. Rzut na wybór strony.
3. Wybór Warlord Traitów.
4. Wybór mocy.
5. Wybór opcji dla "Freeblade" i podobne.
6. Wystawienie.
7. Rzut na rozpoczęcie.
8. Rzut na przejęcie inicjatywy.
9. Vanguard Moves.
10. Początek właściwej rozgrywki.

Konkurs "Army on Parade"

Ocena Malarska
1pkt - jezeli armia nie ma proxów
1pkt - jeżeli armia jest w pełni pomalowana z podstawkami jeżeli modele posiadają
1pkt - jeżeli armia ma pełny wysiwig
1pkt - sędzia może przyznać za WOW, armia pomalowana naprawdę super, np Bagli i jego siostry itp

Misje:
I Misja
1. Rozstawienie: Vanguard Strike
2. Znaczniki: 6 znaczników rozstawianych na zasadach z podręcznika każdy jest warty 2VP na koniec bitwy. Każdy z graczy ma obowiązek postawić jeden znacznik w strefie neutralnej.
3. Mealstorm: Co turę dobieramy do 3 kart na ręke. Nie można odrzucić kart typu Secure Objective X, za to można robić karty trzymane na ręce przez przeciwnika z typu Secure Objective X

II Misja
1. Rozstawienie: Dawn of War
2. Znaczniki: 6 znaczników według zasad z rulebooka, na koniec bitwy znaczniki 1-4 warte są 0 punktów, natomiast 5 i 6 po 5VP, dodatkowo znaczniki 5 i 6 mają zasadę RELIKT czyli można ją przenosić przez jednostki INFANTRY, model dotyka reliktu i od razu go podnosi, nie można go upuścić chyba, że model zginie, ucieknie lub przejdzie więcej niż 9 cali na fazę. Nie można przekazywać reliktu między modelami oraz nie można przewozić w transporcie.
3. Mealstorm: Dobieramy do tylu kart, która jest tura.

III Misja
1. Rozstawienie: Search and Destroy
2. Znaczniki: Każdy znacznik jest wart 0VP pod koniec bitwy, dodatkowo za każdą zniszczoną jednostkę zyskujemy 1VP - max różnica do 12VP  
3. Mealstorm: zaczynamy z 6 kartami i co turę możemy mieć o jedną mniej, w 2 max 5, w 3 max 4. Dodatkowo za 3CP możemy zresetować całą rękę, wymieniamy wszystkie nie tylko wybrane.


ZAPISY:
1. Szczur
2. Kwaku
3. Styr
4. MGM jego pewnie nie będzie
5. Falus pewnie będzie miał ptasią grypę.
6. Oskar
7. Wiśnia
8. Karol ale to pewnie wyjdzie w praniu
itd


Ostatnio zmieniony przez Szczur dnia Pon Paź 15, 2018 5:20 pm, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry Go down
Kwaku
Black Ork Chieftain
Kwaku


Liczba postów : 1045
Join date : 23/06/2009
Age : 42
Skąd : Karak Kwak

Otwarte Mistrzostwa Koszalina 27.10.2018 Sobota Empty
PisanieTemat: Re: Otwarte Mistrzostwa Koszalina 27.10.2018 Sobota   Otwarte Mistrzostwa Koszalina 27.10.2018 Sobota EmptyPon Paź 15, 2018 8:47 am

Będę.
Powrót do góry Go down
 
Otwarte Mistrzostwa Koszalina 27.10.2018 Sobota
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Otwarte Mistrzostwa Koszalina wybór terminu i formatu
» Otwarte Mistrzostwa Polski 2016
» V Otwarte Mistrzostwa Poznania 2014
» Drużynowe Mistrzostwa Śląska
» DMP 2018 WARSZAWA 14-15 IV

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
ZAD TROLLA Koszalin :: WH40k-
Skocz do: