Główny sponsor:
Gdzie: Klub Wojskowy ul. 4-go Marca 3
Termin: 25.10.2015 (niedziela)
Start godzina 9.00
Wpisowe 5zł
Format punktowy 1850p
Ilość detachmentów: dowolna oraz można dublować ile się chce, czyli można wystawić 20 detachemntów inkwizycji.
Proxy: Dopuszczone bez najmniejszych ograniczeń, w końcu sprawdzamy co na fisty dobre więc po co się ograniczać.
SUPER HEAVY I GARGAUNT: max 1szt, nie można mieć super heavy i gargaunta w jednej armii
Ilość bitew 3
Ocena malarska: od 0-3p do generalnie punktacji
Wysiwig 0-3p do generalnej punktacji
Progi:
0-25% - 0VP
26%-50% - 1VP
51% - 99% - 2VP
100% - 3 VP
Gramy na stołach 72x48cali.
Gramy na zasady ETC
Dopuszczone armie:
Wszystkie aktualne codexy, suplementy, dataslate'y, web exclusivy ktorych nie nadpisaly wyjscia kolejnych kodeksów (ponownie w razie W, glos decyzyjny ma org)
Różnica w VP przekłada się następująco na wynik końcowy bitwy w DP, wg. Tabelki:
0-2 -> 10:10
3-5 -> 11:9
6-8 -> 12:8
9-11 -> 13:7
12-14 -> 14:6
15-17 -> 15:5
18-20 -> 16:5
21-23 -> 17:3
24-26 -> 18:2
27-29 -> 19:1
30++ -> 20:0
MOŻNA REALIZOWAĆ MAX 3 karty na raz
Lista Tactical Objectives:
D46 # Tactical
Objective #
Opis:
11 31 Secure Objective 1
12 32 Secure Objective 2
13 33 Secure Objective 3
14 34 Secure Objective 4
15 35 Secure Objective 5
16 36 Secure Objective 6
21 11 Secure Objective 1
22 12 Secure Objective 2
23 13 Secure Objective 3
24 14 Secure Objective 4
25 15 Secure Objective 5
26 16 Secure Objective 6
31 42 BEHIND ENEMY LINES—Zyskujesz 1 Vp jeżeli jeden z twoich scoring unitów znajduje się w 12” od krawędzi przeciwnika na końcu twojej tury
32 44 ASCENDENCY—Zyskujesz 2 Vp jeżeli kontrolujesz dowolne 3 znaczniki na końcu swojej tury
33 45 SUPREMACY—Zyskujesz 2 Vp jeżeli kontrolujesz co najmniej 2 znaczniki i co najmniej dwa razy więcej znaczników niż przeciwnik na końcu swojej tury
34 51 OVERWHELMING FIREPOWER— Zyskujesz 2 Vp jeżeli całkowicie zniszczyłeś 3 lub więcej jednostek przeciwnika w trakcie swojej fazy strzelania
35 52 BLOOD AND GUTS— Zyskujesz 2 Vp jezli całkowicie zniszczyłeś 2 lub więcej jednostki przeciwnika w trakcie swoje fazy walki wręcz
36 53 NO PRISONERS—Zyskujesz 2 Vp jeżeli całkowicie zniszczyłeś 3 lub więcej jednostki przeciwnika w trakcie swojej tury
41 54 HUNGRY FOR GLORY—Zyskujesz 1 Vp jeżeli zainicjowałeś Challenge w trakcie fazy walki
42 62 WITCH HUNTER—Zyskujesz 1 Vp jeżeli co najmniej jedna jednostka z zasada Psyker/Psychic Pilot/Brotherhood of Psykers została zniszczona w trakcie twojej tury
43 63 SCOUR THE SKIES—Zyskujesz 1 Vp jeżeli co najmniej 1 Fyer/Flying Monstrous Creature został zniszczony w trakcie twojej tury
44 64 ASSASINATE—Zyskujesz 1 Vp jeżeli co najmniej jeden Character został zabity w trakcie twojej tury
45 65 DEMOLITIONS—Zyskujesz 1 Vp jeżeli w trakcie swojej tury został zniszczony co najmniej 1 Gun Emplacement lub budynek przeciwnika
46 66 BIG GAME HUNTER—Zyskujesz 1 Vp jeżeli w trakcie swojej tury zniszczyłeś co najmniej 1 pojazd/Monstrous Creature przeciwnika
Scenariusze:
1. 4 znaczniki po 3VP każdy, mealstormy: dobieramy do 3 kart co turę, rozstawienie dawn of war
2. Misja #3:
Cel główny: Dwa relikty warte po 8 Vp (relikty można zajmować dopiero od drugiej tury)
Cel poboczny: Znacznik na środku stołu (6 Vp)
Mealstormy: dobieramy do ilości która jest tura czyli np. w 3 turze mamy max 3 karty w 5 /5 itp.
Rozstawienie: Trójkąty
3. UWAGA DUŻA ZMIANA - w misji są mealstormy
Rozstawienie - Dawn of War
Znaczniki - jeden nie zmienny na środku stołu oraz 2 na lini środkowej oddalone od krótszej krawędzi o 18 cali. pozostałe 6 znaczników z numerami od 1 do 6 rozmieszczają gracze - te znaczniki biorą udział jako znaczniki do misji mealstorm.
Capture the flag. Na stole jest 9 znaczników. Znaczniki zajmuje się w ten sposób, że jeśli na koniec tury gracza oddział zajmuje znacznik (zgodnie z zasadami rulebooka, t.j. scoring w 3" od, brak wroga w 3" calach) to flaga została wbita - znacznik uważa się za zajęty bez względu na dalszą obecność przy nim scorringa. Znacznik można odebrać tak samo jak się go zajmuje.
Pod koniec pełnej tury za posiadanie większej ilości flag gracz otrzymuje 1VP.
Na koniec bitwy różnica w ilości wbitych flag daje dodatkowy 1VP za punkt róznicy.
Za kontrolowanie znacznika na koniec bitwy dodatkowy 1VP ( tutaj trza stać już na znaczniku zgodnie z zasadami rulebooka, t.j. scoring w 3" od, brak wroga w 3" calach.