Główny sponsor:
Gdzie: Klub Wojskowy ul. 4-go Marca 3
Kiedy: 22.03.2015 niedziela
ilość bitew: 3
start: od 11.00 pewnie do 18.00-19.00
FORMAT: 2x500 parowy
Wejściówka: wjazd wolny
PROXY: ZAKAZ PROKSÓW
Malowanie: Wystawiamy jak najwięcej modeli pomalowanych jakie mamy, nie muszą spełniać wymogu WYSIWIGU
Każdy nowicjusz nie wyjdzie bez pamiątkowej pacynki.
Kawa i herbata za darmo.
Zasady parowania:
Każdy z graczy, którzy przyjdą na turniej dostają nowicjusza do pary, dlatego każdy powinien przygotować dwie armię na 500 punktów, nowicjusz jest przypisany na stałe do doświadczonego gracza.
Nowicjusz: każda osoba co wcześniej nie grała w wh40k, więc jak pojawi się batlowiec to nadal świeżak
Gramy na stołach 60x48
Kompozycja armii, dotyczy każdego 500 punktowego detachmentu:
max 500p w detachmencie.
max jeden detachment na 500 punktów
Zabronione: Formacje, Dataslaty, gramy na czyste kodeksy i ich suplementy
CAD na potrzeby turnieju zmodyfikowany, inne detachmenty (wilkowe, GK, orkowe itp ) zabronione
1 HQ
1-3 troopsy
0-1 Elite, FA, HS - max jeden wybór na detachment czyli można mieć 1HS ale już wtedy nie można mieć FA, czy Elity
Ograniczenia:
Armour pojazdów ograniczony do 32 ( suma pancerza przedniego, jednego bocznego i tylnego nie może przekroczyć 32 punktów)
Max T - 5 - nie będą ganiać Wrightknighty i Nemesisy z Tyrantami
Save 2+ dopuszczony ale bez opcji FnP, dopiero przy save 3+ lub gorszym można mieć FnP
Warlord Traity losujemy osobno dla każdego detachmentu
Armię zawsze mają sojusz: średni, czyli ten pierwszy po battle brothers
W przypadku posiadania 2Woundów lub więcej max inv wynosi 4+, nie będą latać chapter masterzy z 3+ invem.
harmonogram:
10.00 - proszę o przybycie i pomoc przy ustawianiu stołów, chcemy aby wypadło dobrze więc się musimy przygotować
11.00 - 11.15 parowania
11.15-13.15 - pierwsza bitwa
13.30-15.30 - druga bitwa
15.45 - 17.45 - trzecia bitwa
18.00 - rozdanie dyplomów i koniec imprezy
Scenariusze:
1. Rozstawienie: Dawn od War
4 znaczniki warte 3VP na koniec bitwy, oczywiście rozstawiamy wszystkie 6 znaczników na potrzeby mealstormów
Mealstormy: co turę dobieramy do 3 kart misji, można wykonać maksymalnie 2 na turę
Kill Pointy: za każde 2 punkty różnicy 1VP
2. Rozstawienie: trójkąty
Jeden znacznik na środku stołu - relikt (6VP) - wszelkie zasady jak w scenariuszu relikt
Mealstormy: co turę dobieramy do 3 kart misji, jednak nie pokazujemy ich przeciwnikowi aż do czasu wykonania ich, można wykonać 2 karty misji na turę
Kill Pointy: za każde 2 punkty różnicy 1VP
3. Rozstawienie: Dawn of War
6 znaczników każdy wart 2 VP na koniec bitwy
Mealstormy: dobieramy do tylu jaką mamy turę czyli np. w turze 3 dobieramy do 3 kart misji.
Kill Pointy: za każde 2 punkty różnicy 1VP
Kolejność wydarzeń przed bitwą:
1. rzucamy kto wygra ten rozstawia pierwszy znacznik mealstorm
2. rzucamy zwycięzca wybiera stronę
3. Traity, ten gracz co wybrał stronę rzuca jako pierwszy
4. Rzucamy za gifty, boonsy i inne rzuty przed bitwą, gracz co wybrał stronę rzuca pierwszy
5. Losowanie mocy, gracz co wybrał stronę zaczyna jako pierwszy
6. rzut na night fight
7. rzut na wystawienie, zwycięzca decyduje czy rozstawia się jako pierwszy i zaczyna czy oddaje pierwszeństwo.
8. rzut kto pierwszy wystawia infiltrację
9. Decyzja gracza co się pierwszy rozstawiał czy zaczyna czy oddaje pierwszą turę
10. rzut na scout move
11. Przejęcie inicjatywy
Różnica VP...................wynik bitwy
0 .................................. 10 - 10
1-2 ............................... 11 - 9
3-4 ............................... 12 - 8
5-6 ............................... 13 - 7
7-8 ............................... 14 - 6
9-10 ............................. 15 - 5
11-12 ........................... 16 - 4
13-14 ........................... 17 - 3
15-16 ........................... 18 - 2
17-18 ........................... 19 - 1
19+ .............................. 20 - 0
Mealstormy:
Losujemy karty dla całej armii nie dla detachmentu.
Misje nie możliwe do zrealizowania odrzucamy i dobieramy na jego miejsce nowy, np wyciągamy rzucenie chelenga, a armia przeciwnika już nie posiada charaktera.
Maelstorm of War:
11 Secure Objective 1
12 Secure Objective 2
13 Secure Objective 3
14 Secure Objective 4
15 Secure Objective 5
16 Secure Objective 6
21 BEHIND ENEMY LINES—Score 1 VP if one of your scoring units is within 12" of your opponent's table edge at the end of your turn.
22 ASCENDENCY—Score 2 Victory Points if you control any three objective markers at the end of your turn. (Changed from D3 Victory Points)
23 SUPREMACY—Score 2 Victory Points if you control at least two Objective Markers and at least twice as many Objective Markers as your opponent controls at the end of your turn. (Changed from D3 Victory Points)
24 OVERWHELMING FIREPOWER— Score 2 Victory Points if you completely destroyed 3 units or more in the shooting phase
25 BLOOD AND GUTS— Score 2 Victory Points if you completely destroyed 2 units or more in the Assault Phase
26 NO PRISONERS—Score 2 Victory Points if you completely destroyed 3 or more enemy units during your turn.
31 HUNGRY FOR GLORY—Issue a Challenge in a HTH Phase
32 WITCH HUNTER—Score 1 Victory Point at the end of your turn if at least one enemy unitwith the Psyker, Psychic Pilot or Brotherhood of Psykers/Sorcerers special rule was completely destroyed during your turn.
33 SCOUR THE SKIES—Score 1 Victory Point at the end of your turn if at least one enemy Flyer or Flying Monstrous Creature was removed as a casualty during your turn.
34 ASSASINATE—Score 1 Victory Point at the end of your turn if at least one enemy character was removed as a casualty during your turn.
35 DEMOLITIONS—Score 1 Victory Point at the end of your turn if at least one gun emplacement or enemy building was destroyed during your turn.
36 BIG GAME HUNTER—Score 1 Victory Point at the end of your turn if at least one enemy Vehicle or Monstrous Creature was destroyed during your turn.
Zapisani:
1. Szczur
2. Malatyn
3. Falus
4. Skoczek
5. Łoś
6. MGM
7. Bagli
8. Rafał
9. BoBo
10.
11.
12.
13.