| Codex: Blood Angels | |
|
+4Malatyn GrimgorIronhide MGM Kwaku 8 posters |
|
Autor | Wiadomość |
---|
Cezar Ogr
Liczba postów : 1412 Join date : 27/10/2009 Age : 35 Skąd : Koszalin
| Temat: Re: Codex: Blood Angels Pon Gru 15, 2014 12:04 pm | |
| Ładnie, teraz łatwiej jest wskazać w czym BA są tacy sami jak SM, niż wskazać w czym są różni . Taktyczni jak w SM, drop pody jak u SM, landki jak u SM, relikty i traity wrzucone, ech nie ma o czym pisać . Mamy kolejny 7-edycja style. Składny, ale jakoś wyprany z charakteru. Choć z drugiej strony "odwardowano" w końcu ten codex pozbywając się masy różnorakich bzdurek i głupotek. Z takich pomniejszych uwag : - Mefistaszek nie jest już wielkim demonem imperatora i nauczył się bratać z kolegami. - A Sanqinior dalej lata solo . I jego aura działa teraz wprost na modele, nie oddziały. - Priesci stracili ten absurdalny bąbel FnP + FC dookoła siebie. Z drugiej strony zyskali drugą ranę, no i nareticum działa po prostu na oddział. Coś czuję, że będą poszukiwani jako zródło FnP dla np. Blobów, czy centurionstarów. - Dante jako LoW jest głupi. Seth jako LoW jest po prostu bzdurny. - Seth jest chyba moim ulubionym specialem. Od marinsów się może odbić, ale oddziały z 4+ i mniej będzie wcinał na śniadanie jak chciał. No i każda 6 na trafienie w cc liczy mu się podwójnie. - Death company, ech.... . Nie ma to jak kolejny "genialy" pomysł by buffować i tak już bardzo mocny oddział. - pojazdy na bazie rhino mogą ( a niektóre już mają wbudowany) mieć fasta za +10 pkt. | |
|
| |
Bananovitch Troll
Liczba postów : 3818 Join date : 01/05/2009 Age : 40 Skąd : Zachodnie Immoren
| Temat: Re: Codex: Blood Angels Pon Gru 15, 2014 12:16 pm | |
| BA dają mi to, co potrzebne, już wiem, z czym będzie sojusz Ciekawi mnie czy Veritas Vitae daje dodatkowy trait nawet jak koleś go noszący nie jest warlordem. | |
|
| |
łosiu Admin
Liczba postów : 2696 Join date : 30/04/2009 Age : 41 Skąd : Outter space
| Temat: Re: Codex: Blood Angels Pon Gru 15, 2014 12:18 pm | |
| na prawde fajna opcja w postaci DC na specjalnym detachmencie. Niewielkie oddziały 7-8 gości na packach lub w transporcie. Można ich przyspieszyć mocami. Można fajnie kopać tyłki charakterami po booscie z czarów. | |
|
| |
Cezar Ogr
Liczba postów : 1412 Join date : 27/10/2009 Age : 35 Skąd : Koszalin
| Temat: Re: Codex: Blood Angels Pon Gru 15, 2014 12:28 pm | |
| - Cytat :
- Ciekawi mnie czy Veritas Vitae daje dodatkowy trait nawet jak koleś go noszący nie jest warlordem.
Niet. Jest adnotacja : - Cytat :
- May only be taken by your Warlord.
| |
|
| |
Szczur Troll
Liczba postów : 4126 Join date : 05/05/2009 Age : 43 Skąd : Miasto sexu i biznesu
| Temat: Re: Codex: Blood Angels Pon Gru 15, 2014 3:57 pm | |
| Szału nie ma, 0 nowych jednostek, generalnie odgrzewane kotlety. Pewnie dostaną jakiś potem dataslate lub suplement to będzie dobrze. Generalnie ich specjalny detachment ma fajną zasadę +1I ale wiadomo trza dość do przeciwnika, a z tym może być ciężko. Kolejna armia potrzebująca solidnego wsparcia od innych armii. | |
|
| |
MGM Ogr Tyrant
Liczba postów : 2392 Join date : 13/12/2011 Skąd : Koszalin
| Temat: Re: Codex: Blood Angels Pon Gru 15, 2014 4:19 pm | |
| Kurde nie wiem czego Wy oczekujecie po nowych deksach: zrobią rewolucję?? GWAŁT NA FLUFFIE, PRZEGIĘCIE, OP itd. Dostosują dex do aktualnej edycji bez ekscesów?? NUDAAAA, NIC NOWEGO, "ODGRZEWANE KOTLETY" ;P itp.
Ja tam uważam że aktualnie to GW robi świetną robotę i czasy potworków typu TAU/ELDARÓW/SM minęły a jedynym bólem jest to że powyższe jeszcze nie zostały spiłowane... Na razie uważam ze jest coraz lepiej, nowe dexy nie łamią balansu a do pełni szczęścia brakuje mi tylko zrównoważenie konkurencji wewnątrz deksów i wtedy byłoby super.
Jestem jak najbardziej za tym aby zmiany w dexach były tylko kosmetyczne i ukierunkowane na ugrywalnienie jak największej ilości jednostek co ma akurat sens również komercyjnie ;D. | |
|
| |
łosiu Admin
Liczba postów : 2696 Join date : 30/04/2009 Age : 41 Skąd : Outter space
| Temat: Re: Codex: Blood Angels Pon Gru 15, 2014 5:24 pm | |
| Wiesz jak to jest zawsze Polakowi cos nie pasuje. Osobiście mi des pasuje. Brakuje mi tylko możliwości wymiany bolterow na ccw na taktycznych. To tak dla klimatu. Do fluffu tez bardziej pasował by speeder transportowy do scoutów. Mega mocny nie jest a juz bybylo smaczniej. | |
|
| |
Szczur Troll
Liczba postów : 4126 Join date : 05/05/2009 Age : 43 Skąd : Miasto sexu i biznesu
| Temat: Re: Codex: Blood Angels Pon Gru 15, 2014 7:36 pm | |
| - MGM napisał:
- Kurde nie wiem czego Wy oczekujecie po nowych deksach: zrobią rewolucję?? GWAŁT NA FLUFFIE, PRZEGIĘCIE, OP itd. Dostosują dex do aktualnej edycji bez ekscesów?? NUDAAAA, NIC NOWEGO, "ODGRZEWANE KOTLETY" ;P itp.
Spoko rewolucji lepiej aby nie było Czasów taudarów itp nie chce, chodzi mi tylko oto aby wprowadzili jakąś nową jednostkę, nawet takie sanki Logana. Odgrzewane kotlety - jak dex GK, brak nowości. Nawet nie wysilili się w zasadach psychic powerów - większość to czary z innych dyscyplin zebrane razem, to samo z Tactical Objective doliczając te z GK prawie nie mają nowych poza jednym, poświęceniem Warlorda. - MGM napisał:
Jestem jak najbardziej za tym aby zmiany w dexach były tylko kosmetyczne i ukierunkowane na ugrywalnienie jak największej ilości jednostek co ma akurat sens również komercyjnie ;D. No raczej nie widzę szans na to, to co było dobre jest dobre i nawet lepsze, to co lubili tylko klimaciarze nadal będzie się kurzyć na półkach. | |
|
| |
Cezar Ogr
Liczba postów : 1412 Join date : 27/10/2009 Age : 35 Skąd : Koszalin
| Temat: Re: Codex: Blood Angels Wto Gru 16, 2014 7:37 pm | |
| - MGM napisał:
- Kurde nie wiem czego Wy oczekujecie po nowych deksach: zrobią rewolucję?? GWAŁT NA FLUFFIE, PRZEGIĘCIE, OP itd. Dostosują dex do aktualnej edycji bez ekscesów?? NUDAAAA, NIC NOWEGO, "ODGRZEWANE KOTLETY" ;P itp.
Wiesz MGM-ie, ból jest w tym, że GW (rzadko bo rzadko, ale jednak) pokazało że potrafi zrobić codexy które ciekawie i w miarę z sensem rozwijają koncepcję danej armii, dodają do niej nowe opcje i utrzymują w miarę sensowny balans wewnętrzny tak by niebyło dobijającej monorozpiskowości. Przykładami ( nie idealnymi, bo idealnych nie ma ) mogą być np. 5 ed codex Dark Eldarów, 5 (i w miejszym stopniu 6)ed codex Gwardii, czy 6 ed Marines. Skoro udało im się raz i drugi, czemu nie moga trzeci i czwarty ? - MGM napisał:
- Ja tam uważam że aktualnie to GW robi świetną robotę i czasy potworków typu TAU/ELDARÓW/SM minęły a jedynym bólem jest to że powyższe jeszcze nie zostały spiłowane... Na razie uważam ze jest coraz lepiej, nowe dexy nie łamią balansu a do pełni szczęścia brakuje mi tylko zrównoważenie konkurencji wewnątrz deksów i wtedy byłoby super.
Poczekaj aż dostaniesz trzeci niedorobiony codex Chaosiarzy z rzędu, inaczej będziesz mówił . | |
|
| |
Sponsored content
| Temat: Re: Codex: Blood Angels | |
| |
|
| |
| Codex: Blood Angels | |
|