ZAD TROLLA Koszalin
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.
ZAD TROLLA Koszalin

Forum miłośników gier bitewnych oraz strategicznych z Koszalina i regionu.
 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  Zaloguj  

 

 Jak zorganizować turniej lokalny w naszym klubie??

Go down 
AutorWiadomość
Szczur
Troll
Troll



Liczba postów : 4126
Join date : 05/05/2009
Age : 43
Skąd : Miasto sexu i biznesu

Jak zorganizować turniej lokalny w naszym klubie?? Empty
PisanieTemat: Jak zorganizować turniej lokalny w naszym klubie??   Jak zorganizować turniej lokalny w naszym klubie?? EmptyWto Wrz 23, 2014 10:35 pm

W formie mini poradnika bo już mnie parę osób pytało jak co i dlaczego więc wypisuje krok po kroku.

1. Na początek określenie daty, jak już ją masz trza przejść się do Edwarda lub innego opiekuna i zorientować się jak stoi sala w danym terminie, jeżeli nie wiecie kto to Edward zawsze można poprosić kogoś bardziej kompetentnego (Malatyn, Banan, Faflun, Szczur) o pójście i uzgodnienie terminu. Do tej pory raz czy dwa była tylko odmowa.

2. Ogarnięcie zasad i formatu turnieju.

3. Wrzucenie zasad na forum trollowym oraz:
 -  w przypadku WFB na Border Princes i na stronie ligowej zgłosić z min 7 dniowym wyprzedzeniem.
    http://forum.wfb-pol.org/
    http://ranking.wfb-pol.org/n_turnieje.php <- tu zgłaszamy bez tego nie będzie ważne zgłoszenie
 - w przypadku wh40k - wystarczy, że założy się temat z datą miejscem i formatem punktowym na stronie ligi w
   dziale informacja turniejowa, też min 7 dni
   http://www.liga40k.pl/portal.php

4. Odpowiadanie na pytanie zadawane przez graczy, znając towarzystwo trolli jak olejesz odpowiadania nawet na najgłupsze pytanie, trolle mogą olać frekwencję Razz

5. Ogarnięcie kto ma klucz i jak on ma się dostać z organizatorem do sali. Przeważnie klucz posiada: Faflun, Malatyn, Szczur, Banan ale mogą zdarzać się wyjątki więc trza się dowiadywać.
6. Przyjście te min 30min przed datą rozpoczęcia turnieju i ustawiamy stoły, kawa dla szefa itp Razz Zawsze można poprosić przez forum o pomoc czasami znajdują się chętni o dziwo nawet licznie Smile

7. Ogarnianie turnieju pod względem wyników, parowania itp -> polecam program sędziówka, zapisanie dokładnych wyników oraz rankingu końcowego.

8. Ogarnięcie sali po turnieju, dopilnowanie aby wszystko zamknąć, usunąć śpiących itp

9. Wgranie wyników do ligi
  - w przypadku WFB proces co trza zrobić z wynikami informcja jest zawarta na stronie ligi
    http://ranking.wfb-pol.org/pliki.php
 - w przypadku WH40k można wyeksportować z programu sędziówki plik z wynikami i przesłać do mnie, niestety tylko koordynator może wgrywać wyniki, ewentualnie PMką przesłać kompletne (kto z kim i ile punktów, jaką armią każdy grał itp ) wyniki przez nasze forum

10. Rozkoszować się opiniami trolli na forum jaki to się zajebisty turniej zrobiło oraz kulturalne wypominanie wszelkich niedociągnięć jakie trolle zauważyły Razz
Powrót do góry Go down
 
Jak zorganizować turniej lokalny w naszym klubie??
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» 22.01.2015 - zimowisko w klubie
» Święta w klubie czyli ucieczka od ......
» Co się dzieje w klubie?
» Ferie w klubie
» Ustawki w Klubie

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
ZAD TROLLA Koszalin :: Karczma-
Skocz do: