Najnowszy dataslate i co w nim jest:
VINDICARE aka superhipermegaturbosnajper
fearless, infiltracja, move through cover i stealth, 4++, nie dostaje kar za szarżę przez trudny teren, nigdy nie może się do niczego dołączać ani nic nie może się dołączać do niego
wszystkie trafienia są precision shotami (z wyjątkiem snapów)
charakterzy mają -2 do look outa od ran przez niego zadanych
do tego 72" snajperka z AP2 i magiczną amunicją oraz snajperski pistolet z magiczną amunicją która to:
-ignoruje inva
-przeciwko pojazdom S10, przeciwko nie-pojazdom zadaje k3 rany
-rani na 2+
do wyboru jeden z efektów
na dodatek ignoruje cover (za wyjątkiem snapów niestety, czyli nie zdejmiesz z latajki jinka)
i to za jedyne 150 pkt.
CALLIDUSKAfearless, infiltracja, move through cover i stealth, 4++, nie dostaje kar za szarżę przez trudny teren, nigdy nie może się do niczego dołączać ani nic nie może się dołączać do niego, precision strikes, h-n-r, -2 do look outów jak u Vindicare'a
może się wystawić w infiltracji nawet cal od przeciwnika, niezależnie od tego czy jest widoczna czy nie albo wychodząc z rezerw może wyjść z krawędzi przeciwnika, dodatkowo w pierwszej turze lub w turze w której się pojwia z rezerw przeciwnik może strzelać do niej tylko na snapach
możesz przerzucić nieudany rzut na przejęcie inicjatywy a przeciwnik ma -3 do pierwszego rzutu na rezerwy
strzela łezką raniącą zawsze na 4+ z AP2
w walce wręcz majcher z AP2 przy 6 na zranienie ignorujący cover albo zatruty (3+) majcher z rendingiem
cena: 145 (jak za tą cenę to przy Vindicarze wygląda trochę blado)
EVERSOR aka GW mnie nie kocha
fearless, infiltracja, move through cover i stealth, 4++, nie dostaje kar za szarżę przez trudny teren, nigdy nie może się do niczego dołączać ani nic nie może się dołączać do niego, furious charge, feel no pain
power sword, meltabomby, pistolet strzelający 4 razy albo z poisonem (lol, niech żyje GW, nie napisali z poisonem na ile
albo ze statami bolt pistola-można przed każdym strzałem wybrać inną amunicję), majcher z fleshbanem i shredem
szarżuje 3k6, w szarży dostaje 3 ataki zamiast jednego, strzela overwatcha na pełnym BSie
a jak umrze to się rozpuszcza zadając modelom w k6" hita z S5 bez AP
Za koszt 135 punktów dostajemy świnkę morską. ni to świnka, ani morska. Ani się dobrze nie klepie, ani dobrze nie strzela. IMO najsłabszy wybór ze wszystkich.
CULEXUS aka jesteś psykerem to uciekaj
fearless, infiltracja, move through cover i stealth, 4++, nie dostaje kar za szarżę przez trudny teren, nigdy nie może się do niczego dołączać ani nic nie może się dołączać do niego, fear, prefer na psykerów
w walce wręcz ignoruje pancerz (nie żadne wieśniackie AP2 czy AP1, po prostu ignoruje go i już), 6 na zranienie w walce wręcz to instant, chyba że jesteś psykerem, to każda rana jest instantem
psykerzy w 12" (swoi i wraży) dostają-3 do liderki, nie generują warp charge'y i coś czego nie rozumiem (only harness wapr charge on a 6). Nie można na niego rzucać czarów, blessingi i maledictiony w 12" przestają działać natychmiast
strzela na 18" S5 AP1 w FAZIE MAGII
jeden strzał+połączona ilość leveli wszystkich psykerów w 12"+możesz jeszcze wyrzucić z włąsnej puli 3 warp charge=sumaryczna ilość strzałów (hello rado
)
W walce wręcz i strzelaniu do niego przeciwnik ma WS i BS=1
w fazie strzelania może rzucić granat na 8" S2 AP-, jeden z trafionych psykerów oprócz normalnego demejdża dostaje automatycznie perila, w walce wręcz szarżujący go przeciwnik nie dostaje bonusów za szarżę
i to wszystko za jedyne 140 punktów.
Po staty zapraszam do chomiczej nory