ZAD TROLLA Koszalin
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.
ZAD TROLLA Koszalin

Forum miłośników gier bitewnych oraz strategicznych z Koszalina i regionu.
 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  Zaloguj  

 

 Zielono mi

Go down 
+11
faLus
Carolus
Kwaku
Amittus
Szczur
łosiu
Bananovitch
MGM
GrimgorIronhide
Mad Mike
Cezar
15 posters
Idź do strony : Previous  1, 2, 3, 4  Next
AutorWiadomość
Szczur
Troll
Troll



Liczba postów : 4126
Join date : 05/05/2009
Age : 43
Skąd : Miasto sexu i biznesu

Zielono mi  - Page 3 Empty
PisanieTemat: Re: Zielono mi    Zielono mi  - Page 3 EmptySob Cze 14, 2014 10:39 pm

Coś chyba ich pogrzało, że nie dali preordera podręcznika, to kiedy ma być ta premiera?? w lipcu??
Powrót do góry Go down
Mad Mike
Night Goblin Shaman
Mad Mike


Liczba postów : 191
Join date : 01/08/2013
Age : 30
Skąd : Ex-wieś Jamno

Zielono mi  - Page 3 Empty
PisanieTemat: Re: Zielono mi    Zielono mi  - Page 3 EmptySob Cze 14, 2014 11:00 pm

Pre-order 21 czerwca. Dużo rzeczy wypuszczają, to rozciągneli w czasie żeby hype'u naładować.
Powrót do góry Go down
Szczur
Troll
Troll



Liczba postów : 4126
Join date : 05/05/2009
Age : 43
Skąd : Miasto sexu i biznesu

Zielono mi  - Page 3 Empty
PisanieTemat: Re: Zielono mi    Zielono mi  - Page 3 EmptyNie Cze 15, 2014 1:13 pm

Dużo rzeczy wypuszczają??
pierwszy tydzień mini stompy
drugi Ci kolesie z dużym asortymemntem broni
trzeci działa i wydanie w plastiku modelu co był wcześniej metalowy
czwarty tydzień podręcznik, dla mnie to rozciągnięcie jak flaki w oleju.
Powrót do góry Go down
Mad Mike
Night Goblin Shaman
Mad Mike


Liczba postów : 191
Join date : 01/08/2013
Age : 30
Skąd : Ex-wieś Jamno

Zielono mi  - Page 3 Empty
PisanieTemat: Re: Zielono mi    Zielono mi  - Page 3 EmptyNie Cze 15, 2014 3:56 pm

Gorkamorkanauty, Flash Gitzy, działa, mek z SAGiem, do tego jeszcze coś meganobami ma być i plastikowy warboss do tego niby. Cholera ich tam wie co jeszcze wymyślili.
Powrót do góry Go down
Cezar
Ogr
Cezar


Liczba postów : 1412
Join date : 27/10/2009
Age : 35
Skąd : Koszalin

Zielono mi  - Page 3 Empty
PisanieTemat: Re: Zielono mi    Zielono mi  - Page 3 EmptyWto Cze 24, 2014 6:26 am

Codex jeszcze nie wyszedł, a już ma suplement  Razz .

Zielono mi  - Page 3 ZCP0qg7
Gazrurka nadchodzi !
Powrót do góry Go down
Mad Mike
Night Goblin Shaman
Mad Mike


Liczba postów : 191
Join date : 01/08/2013
Age : 30
Skąd : Ex-wieś Jamno

Zielono mi  - Page 3 Empty
PisanieTemat: Re: Zielono mi    Zielono mi  - Page 3 EmptyWto Cze 24, 2014 6:52 am

I będzie LoWem z takimi samymi statami co dotychczas, woooNOPE.
Powrót do góry Go down
Bananovitch
Troll
Troll
Bananovitch


Liczba postów : 3818
Join date : 01/05/2009
Age : 40
Skąd : Zachodnie Immoren

Zielono mi  - Page 3 Empty
PisanieTemat: Re: Zielono mi    Zielono mi  - Page 3 EmptyWto Cze 24, 2014 8:06 am

Lol. Ja się pytam, gdzie są Crimson Fiści? Wyszedł gacek, jest nadzieja.
Powrót do góry Go down
Cezar
Ogr
Cezar


Liczba postów : 1412
Join date : 27/10/2009
Age : 35
Skąd : Koszalin

Zielono mi  - Page 3 Empty
PisanieTemat: Re: Zielono mi    Zielono mi  - Page 3 EmptyWto Cze 24, 2014 8:19 am

Gacek to ten od armagedonu. Crismonów potargało Waaaagh!!! Snagrod  Razz .
Powrót do góry Go down
Bananovitch
Troll
Troll
Bananovitch


Liczba postów : 3818
Join date : 01/05/2009
Age : 40
Skąd : Zachodnie Immoren

Zielono mi  - Page 3 Empty
PisanieTemat: Re: Zielono mi    Zielono mi  - Page 3 EmptyWto Cze 24, 2014 8:45 am

Zajmowałem się Armageddonem kiedy Ty na chleb mówiłeś bep Razz Zieloni są zieloni, jest okazja do ich radosnego mordowania? Jest. A nikt tego lepiej nie robi niż Kantor i jego wesoła gromadka.
Powrót do góry Go down
MGM
Ogr Tyrant
MGM


Liczba postów : 2392
Join date : 13/12/2011
Skąd : Koszalin

Zielono mi  - Page 3 Empty
PisanieTemat: Re: Zielono mi    Zielono mi  - Page 3 EmptyWto Cze 24, 2014 9:03 am

Bananovitch napisał:
Zajmowałem się Armageddonem kiedy Ty na chleb mówiłeś bep Razz(...)

Ale on dalej tak mówi na chleb  tongue .
Powrót do góry Go down
Cezar
Ogr
Cezar


Liczba postów : 1412
Join date : 27/10/2009
Age : 35
Skąd : Koszalin

Zielono mi  - Page 3 Empty
PisanieTemat: Re: Zielono mi    Zielono mi  - Page 3 EmptyWto Cze 24, 2014 9:23 am

Tak, ale w przeciwieństwie do ciebie mogę już przyjmować pokarmy stałe, a nie ciągle półpłynne  Razz .

Cytat :
Zajmowałem się Armageddonem kiedy Ty na chleb mówiłeś bep Razz
A na muchy tapty  Razz .
Powrót do góry Go down
MGM
Ogr Tyrant
MGM


Liczba postów : 2392
Join date : 13/12/2011
Skąd : Koszalin

Zielono mi  - Page 3 Empty
PisanieTemat: Re: Zielono mi    Zielono mi  - Page 3 EmptyWto Cze 24, 2014 10:24 am

Cezar napisał:
Tak, ale w przeciwieństwie do ciebie mogę już przyjmować pokarmy stałe, a nie ciągle półpłynne  Razz ...

Płynne synu, tyko płynne i w dużych ilościach  geek  drunken .
Powrót do góry Go down
Szczur
Troll
Troll



Liczba postów : 4126
Join date : 05/05/2009
Age : 43
Skąd : Miasto sexu i biznesu

Zielono mi  - Page 3 Empty
PisanieTemat: Re: Zielono mi    Zielono mi  - Page 3 EmptyWto Cze 24, 2014 11:21 am

Dieta na płynach jest najlepsza Razz Im więcej płynów tym lepiej Smile
Powrót do góry Go down
SkullBoy
Snotling
SkullBoy


Liczba postów : 38
Join date : 04/01/2014

Zielono mi  - Page 3 Empty
PisanieTemat: Re: Zielono mi    Zielono mi  - Page 3 EmptyCzw Cze 26, 2014 4:02 pm

Powrót do góry Go down
Cezar
Ogr
Cezar


Liczba postów : 1412
Join date : 27/10/2009
Age : 35
Skąd : Koszalin

Zielono mi  - Page 3 Empty
PisanieTemat: Re: Zielono mi    Zielono mi  - Page 3 EmptyNie Cze 29, 2014 10:31 pm

Tak się trafiło, że na nasze łamy przybywa nareszcie pierwszy 7ed codex. Tym razem padło na zielonych – obcych dziwnie podobnych zachowaniem do mieszkańców nowej huty. Tylko stroje ludowe inne, a i maczety jakieś większe.

Nie powiem, bardzo podoba mi się, że z codexu wyleciało sporo z zadka wziętych zasad – motorkowy cover 4+ za nic, prasująca wszystko rolka, czy trukki których niszczenie często miało taki, że zamiast spowolnić wroga, tylko przyspieszałeś jego przybycie pod swoje linie. Nie żeby GW pewnie nie dało czegoś co najmniej równie głupiego w zamian...

Zasady armijne :

'Ere We Go – jednostki w całości z tą zasadą ( groty jej nie mają ) mogą przerzucać kostkę na dystans szarży.

Furious charge – jak w RB, acz praktycznie wszystkie orki to mają.

Mob rule – innowacyjne nowe podejście zamiast starego liczebność=LD. Teraz jak mob nie zada ( po ew przerzucie ) morale/pina, rzucamy na tabelkę :
1 – oddział w walce zdaje test. Oddział poza walką oblewa.
2-3 – oddział z charakcerem/indepem dostaje k6 randomowych hitów z S4, które nie mogą trafić charcterów. Oddziały bez characterów oblewają.
4-6 – oddziały mniej niż 10 modeli oblewają. Oddziały 10+ modeli dostają k6 randomowych hitów z S4 ( acz tu nob, a nawet herszt, może oberwać w zęby ) i zdają.

Waaaghlord traits :
1 – Warlord dostaje Waaagh!!!, a jak już je ma, to w turze w której je rzuca, wszyscy z zasadą 'Ere We Go dostają fearlessa
2 – przyjazne orki i groty w 12" przerzucają nieudane morale i piny,
3 – przyjaźni zielonoskórzy w 12" przerzucają kostki na bieg i szarżę ( efektywnie – fleet )
4 – warlord może przerzucić jedno trafienie lub zranienie w każdej turze
5 - warlord może przerzucić jeden nieudany armour lub inv w każdej turze
6 – warlord dostaje +1 do siły

Relikty ( albo dary Gorka. Albo Morka )

- Da Dead Shinny Shoota (5pkt) – 6 strzałowa linkowana shoota. 1 na trafianie biją w wybrany przez przeciwnika cel w 6", acz nie w oddział posiadacza.

- Da Finkin Kap (10 pkt, tylko warlord ) - warlord dolosowuje dodatkowy trait ze strategicznych. Taniutkie, a jakie przydatne !

- Da Fixer Upperz (15 pkt, tylko wielcy mekaniacy ) - naprawa na 3+

- Da Lucky Stikk (25 pkt ) - działa jak waaagh banner ( i się z nim nie sumuje ), plus posiadacz może przerzucać nieudane trafienia, zranienia i save-y, acz jeśli w jednej turze nie zda trzech przerzutów, ginie. Peszek  Razz !

- Headwoppa's Killchopa (20 pkt) – big choppa z rendingiem i instanowaniem przy 6 na ranieniu. Nareszcie jakaś alternatywa dla power klawa !

- Warboss Gazbag's Blitzbike ( 35 pkt, nie wymaga motora, bo sam nim jest. No i nie można nosić jednocześnie mega blachy, bo się by boss za często przewracał, a to źle wpływa na autorytet ) - orkowy motorek, acz może robić turbo boosta do 18, a nie 12", plus ma fajniejsze spluwy ( R24", S6, Ap3, Assoult 3, linkowana )

I jednostki po kolei :

HQ

Warboss – cena i profil bez zmian. Waaagh ( o ile uzurpator nie kulnie stosownego traita ) jest jego wyłączną zasadą specjalną. Ryczenie jak do tej pory może odbyć się od 2 tury gry, ale obecnie daje szarżę po biegu. No i wersja w mega-puszce doczekała się wreszcie możliwości brania kombi-broni. Acha, i nie przenosi już nobów do TR.

Wiredboy – dziwoląg znormalniał i generuje moce jak każdy normalny psionik, albo z zielonej strony mocy, albo z demonologii ( co jest cokolwiek durne, z obu odmian ). 45 (-10) pkt, drugi poziom za +25. Jak na początku psychic fazy w 12" jest 10+ modeli chłopaków, to generuje dodatkowy WC, acz jeśli nie rzuci co najmniej jednej mocy, i nie siedzi w transoprterze/budynku, to na koniec fazy dostaje migreny ( hit z S2, no save ). No i dostał kijek-power mace-a.

Mek – 15 pkt, można wziąc 1 za każde inne HQ, poza innymi mekami. Po losowaniu warlorda można ( ba, trzeba ) przydzielać ich do piechoty lub artylerii. Może naprawiać pojazdy ( jak każdy inny do tej pory. Broń, immobil albo HP do wyleczenia ) na 5+.

Big Mek – 35 pkt, po staremu może brać SAG lub pole, oba za 50 pkt. Pole niestety nie marchewkowe. Pole daje 5+ inv-a modelom w 6". Jak siedzi w transporcie, to tylko transporterowi. Może też brać mega-armour, i za połowę tego co za pole, uzbroić się w teleyporta blaster ( mały blast, R12", S8, Ap2, 6 na ranienie/penkę instantuje/penkuje automatycznie ). Może naprawiać pojazdy na 5+. Nie przenosi też już deff dreda do TR.

Painboy – 50 pkt, profil Noba, ccw z poisonem na 4+, oraz FnP dla oddziału w którym jest. Nie ma opcji ani na bicykla, ani mega-blachę.

TR

Boyz – dalej jedna jednostka, ale upgrade do shootasa kosztuje +1 pkt. Bronie specjalne ( teraz boyz exclusive ) dalej tylko big shooty i rokitnice, największa zamiana to w sumie taka, że blachy na 4+ pancerz nie są już limitowane.

Groty – 35 pkt za bazową dyszkę z poganiaczem, i poza tym, cena bez zmian. Zabrali im czyszczenie pól minowych ( i tak nikt nigdy tej zasady nie używał ), acz odrobinę zmieniły się zasady broni poganiacza. Grabba stick zabiera atak tylko w czelku, a grot-prod pozwala popieścić przeciwnika jednym atakiem z podwojoną siłą ( tylko że dalej z Ap- )

Dedyki

Trukk – 30 (-5) pkt, praktycznie jedyna istotna zmiana to taka, że rozklekotanie zmienia na 6+ penkę w glana.

Elity :

Burnasi – podskoczyli o pkt w cenie ( pewnie dlatego, że dostali granaty ). Burna to palnik, a w walce wręcz działa jak dwuręczny power sword ( wiecie, siła użytkownika i Ap3. Szkoda że burnasi mają bazową siłę 3 )

Tankbustas – boost i to nienagorszy. Butasi nie tylko potanieli o 2 pkt ( do 13 pkt za model ), to jeszcze dostali tank huntera, meltabomby, a ich przymus rozwalenia czegoś dużego pozwala podwoić VP za first blooda jeśli był nim zniszczony przez nich pojazd, bądz szwadron takowych. Tankhammery są teraz normalną bronią do walki wręcz, acz dość niełatwą w użyciu ( S8, Ap3, dwuręczny, nieporęczny ), szczególnie jak za 15 pkt.

Noby – noby dostały teraz własnego dowódcę – boss noba – który.....ma dokładnie te same staty co zwykły nob  Suspect . 18 pkt (-2) za model, ale bicykle odrobinę droższe ( 27 miast 25 pkt ). Nie mają też już możliwości wykupienia osobistej polisy zdrowotnej w postaci doka, muszą się w tej materii zdawać najwyzej na publicznego painboya, którego umiejętności anestezjiologiczne sa wysoce wątpliwe ( acz w stomatologii jest istnym wirtuozem  Razz ).

Meganoby – he he, dalej nie mają opcji na cyborka. W zasadzie prawie w całości po staremu, doszła tylko opcja na wymianę obu broni na 2 killsawy za +10 pkt (takie orkowe chainfisty ).

Komandosi – ceny i opcje po staremu, acz dostali stealth.

FA

Stormboyzi – no tu ich troszeczkę poniosło. Nie dość że cena spadła do 9 pkt za model ( z 12 ), to jeszcze ich rokkit paki oprócz zmieniania ich w jump infantry pozwalają jeszcze pobiec na – sumowane- 2k6 cali. Kosztem dangerousa ? Łał, tragedia, nie  Suspect ? .... A mam wam może przypominać jak działa teraz Waaagh!!!  Rolling Eyes ?

Deffkoptasy – 30 (-5 pkt ) na modelu, opcje stzrelackie też wyraźnie potaniały – rokity o -15 (!!!), a kustom blasty o -5 pkt. Reszta bez zmian.

Dakkajest – neff i to dość wyraźny. Pomijając wciąż kwestionowalną przeżywalność latającego pudła z 10/10/10 i 3HP, odpalenie waaagh nie daje mu już podwójnego strzelania, tylko po prostu +1 strzał do każdej broni jaką ma. Podwoił się też koszt dodatkowej super shooty.

Burna Bommer – Bez zmian

Blitza Boomer – Bez zmian

Warbikes – potanieli do 18 pkt za model, z niemałych 25, ale jak wspominałem, nie mają już magicznego covera 4+, tylko dostają +1 do covera jak zrobią turbo-boosta. Bicykl dalej daje 4+ pancerz i ma linkowanego dakka guna.

Warbuggies – bez zmian ( jak na zachodzie )

HS

Mek Gunz – dokładnie tak jak je całkiem niedawno opisywano w WD. Aż 7 różnych opcji do wyboru, acz najpopularniejsze będą myślę tracktor kanony, będące naprawdę solidną bronią przeciwlotniczą.

Battalewagon - 110 pkt (+20), acz killkanon jest 2x tańszy, bo stoi 30 pkt. Reszta bez zmian ( znaczy się parę upradów zmieniło działanie, a o nich to zaraz ).

Deff dred – 80 (+5, ale w sumie -5, bo ma wbudowane 2 big shooty które kiedyś musiał oddzielnie wykupywać ). Pozostałe opcje broni też potaniały o -5 pkt.

Killer Kans – szwadron 1-6, nieźle ! I by było jeszcze zabawniej, pierwsze w historri zasady dla morale pojazdów ! Jeśli bowiem stracimy 1/4 szwadronu, musimy rzucać k6, i na 1-2, całośc dostaje crew shacken ( acz bez straty HP ). Obecnoś 3+ kanów w oddziale, jak również deff dreda w 6", dają +1 do rzutu ( czyli jeśli zachodzą obie okoliczności na raz, rzut zdajemy z automatu ). Same kany podrożały do 50 pkt (+15, ale część wyrównuje wbudowana big shoota), ale wyraźnie potaniały ich opcje uzbrojenia, np rokity, czy kustom-mega blasty o aż -15 pkt. Ważne też, że ichni power klaw nie daje siły x2, tylko +2, czyli biją z siła 7, a nie 10 ( wciąż z Ap2, ale przy WS2 jakoś szału to nie robi ).

Gorkanaught i Morkanaught – dokładnie takie same jak w WD.

Lootasi – potanieli o 1 pkt ( a nawet więcej w sumie, bo granaty też dostali ), do 14 łącznie, zachowując swoje sławetne pestkosiejki. Wow Dakka tak wiele.

Flash gitz – powszechnym życzeniem do jeszcze całkiem niedawna było przeniesienie ich do elit w miejsce lootasów ( i vice versa ). Cóż, z lootasami się udało, na gadżeciaży już pomyślunku nie starczyło  Razz . Dokładnie tacy sami jak w WD. BS3 jest fajny ( jak na orka ), ale zasięg ich pestkoplujej jest odrobinkę za mały IMHO by byli skuteczni w roli wsparcia ogniowego. Lootasi w tym samym slocie robią to lepiej moim zdaniem.

Lord of War – TAK, LOW JEST W CODEXIE  Shocked ! I to w postaci bagatela :

Stompy ! - 770 pkt czystej orkowości. Acz po zasady odsyłam waszmościów do eskalacji ( btw, trzeba zupdatować zapisy – ban eskalacji nie banuje LoW z codexów, czyli obecnie Gacka i Stompy właśnie ).

Zbrojownia :

Cybork body już nie daje 5+ inva, tylko FnP. Na 6+  Laughing ....

Bosspole daje przerzut tabelki mob rule, oprócz rezultatu 2-3.

Squigi i groty :

Attack sqig – nie daje już +1 ataku, tylko przerzut jednego trafienia w cc ( efektywnie – master crafted )

Bomb squg – jest teraz jednorazową bronią. Trfia na 2+ ( acz nie można nim snapować, ani atakować lataczy, latajacych monstrów, ani skimmerów, ale można np. Zwykłe monstra, a nie tylko pojazdy ), i ma R18", S8, Ap4, assoult 1

Pojazdy :

Boarding plank (15 pkt )– dodaje +2 do zasięgu szarży w turze w której oddział wysiadł.

Deff rola (10 pkt. )– dodaje +2 do pancerza pojazdu na potrzeby taranowania. Przy tank shock-u jeśli oddział robił death or glory i nie zatrzymał wagonu, to obrywa k3 hitów S10, Ap4. Plus jak zawsze przerzuty dangerousa. Czyli jak widać tradycyjnie GW z gargantuicznym opóźnieniem nadaje przedmiotowi postać jaką powinien mieć od samego początku  Rolling Eyes .

Grabbin klaw ( ? pkt ) – 2" zasiegu. Trafia na 4+ ( acz nie flyera ani skimmera ), trafiony pojazd nie może się ruszać ( acz nie jest to immnobil ).

Grot Riggersi ( 10 do 20 pkt zalezy na czym )– IwnD

Red pait job (5 pkt. )- +1 do ruchu....w flat-outcie.....

Wreckin ball ( 10 pkt. )– odrzucając na bok skojarzenia z pewnym teledyskiem którego nazwy wspominać nie będę, kula jest teraz normalną bronią. Ma co prawda całe 3" zasięgu, ale bije konkretnie ( S9, Ap4, Assoult k3 ).

I szkoła mocy Waaagh!!!

0 – Frazzle – witchfire, R24", S6, Ap3, Assoult 1, Blast
1 – 'Eadbanger – focused witchfire, cel zdaje T, albo obrywa ranę z no armour, no cover. Słuuuabe
2 – Warpath – bessing. Psionik i orki w jego oddziale dostają +1 atak.
3 – Da jump – Blessing, trochę jak gate of infinity. Oddział psionika teleportuje się DS na dowolne miejsce, acz jesli wypadnie dublet na scaterze, oddział może tylko snap shotować w tej turze.
4 – Beam, R18", S10, Ap2. 2WC
5 – Power womit – Witchfire, templatka, S7, Ap2 ( bez torrenta ) 2WC
6 – Da Krunch – witchfire, duży blast na 24", z S2k6, Ap4. Jeśli kulniemy 11-12 na siłę, generujemy kolejny strzał, z też losowaną siłą i tak długo jak rzucamy 11-12 na siłę, generujemy kolejne. 2WC.

Speciali jak tradycje już nakazuje, machnę w kolejnym poście.
Powrót do góry Go down
faLus
Ork Shaman



Liczba postów : 986
Join date : 05/07/2010
Age : 35

Zielono mi  - Page 3 Empty
PisanieTemat: Re: Zielono mi    Zielono mi  - Page 3 EmptyPon Cze 30, 2014 7:41 am

Imho sturmboyzi, motory i moce psioniczne na ten moment gniotą (przynajmniej na papierze). Widzę tu kilka różnych opcji na grywalne rozpy.
Powrót do góry Go down
Cezar
Ogr
Cezar


Liczba postów : 1412
Join date : 27/10/2009
Age : 35
Skąd : Koszalin

Zielono mi  - Page 3 Empty
PisanieTemat: Re: Zielono mi    Zielono mi  - Page 3 EmptyWto Lip 01, 2014 5:58 pm

Jak nakazuje tradycja – boterowie special(nej troski).

Mad dok Grostnik – cena i staty bez zniam, ale najbardziej szalony doktor pośród szalonych doktorów oferuje teraz całkiem znaczący bonus do całego oddziału w którym siedzi ( i w którym musi być dopuki nie zostanie sam ), a mianowicie fearless i rampage. Jakbyście nie pamiętali, to taka mało znana zasada dająca +k3 ataki w każdej rundzie, o ile nie robiliśmy disordered charga, i wróg przewyższa nas liczebnie. O ile w wypadku hordy chłopakuf może być to ciężkie do osiągniecia, to na mniejszym oddziale np. Meganobów podnosi morderczość znacząco ! Warlord nr.4.

Kaptin Badrukk – 110 pkt (-25), ale jest teraz normalnym HQ, a nie upgradem dla flashów. Warlord nr 5, niby całkiem przydatny przy jego 3+/5++, ale kto normalny go będzie warlordował ? Gościu jest jak na tyle ile kosztuje trochę cieniaski. Żeby jego giwera jeszcze strzelała blastami, to by uszedł, ale tak ? Bleh...

Boss Zagstruk – ponownie HQ zamiast dawnego upgrada oddziału. 20 pkt taniej, do 65, zyskał 5S, ale LD spadło mu do 8, stracił też egzekucję i szarżę do DS. No i nawet nie daje stormboyzów w TR. A jego sępie szpony dają tylko S8 Ap2 na hammer of wrath. Warlord nr 2, ale rzadko będzie z nego kożystał z racji średniej LD.

Boss Snikrot – jest elitą, ale nie zajmuje slotu jeśli w armii są też komandosi ( jest indepem, ale tylko do nich może się dołączać ). "Zabujcza reputacja" została zmieniona po prostu na strach, a jego zembiaste noże mają teraz Ap5 i shreda zamiast dawnych przerzutów trafień. 60 pkt zamiast dawnych 85, daje też swoim oddziałowym komandosom specialne wyjście z rezerw ( nie outflank !), mianowicie jeśli nie ma w jego oddziale dołączonego innego indepa ( ale np. mek już może być ), to wychodzą z dowolnej krawędzi stołu. W turze w której to się dzieje, on i jego komandosi zastępują też swój stealth shroudem.

Ghazgkhull – Ha ha, herszt wszytskich hersztów jest teraz Lord of War Smile . Koszt i sprzęt ten sam (no, EW jest teraz z zasady a nie z czahy, której zresztą już nie ma, czyli stracił swój "rage" ). Warlord nr 1, do tego w turze w której rzucił Waaagh, oprócz 2+ inv-a, on i inni posiadacze mega-blachy w jego oddziale mogą biegać ( i szarżować !) mimo S&P. Dalej tylko 9 LD i brak fearlessa poza turą waagh !!!

Wazzdakka i stary zagwot niestety wylecieli, bubu.

I jeszcze jedna ciekawostka – orki oprócz swoich własnych taktycznych objetivów, mogą też skożystać z alternatywnego FoC-a, jako bazowego. Jest on identyczny z standardowym z tym wyjatkiem, ze ma 1-3 zamiast 1-2 HQ i 3-9 zamiast 2-6 TR. Traci się też objective secured, zyskując w zamian hammer of wrath na oddziałach 10+ modeli, o ile kulnie sie 10+ cali ( przed modyfikatorami ) na dystans szarży ( nawet z orkowym przeżytem kostki, szansa na to nie jest za wysoka).
Powrót do góry Go down
Szczur
Troll
Troll



Liczba postów : 4126
Join date : 05/05/2009
Age : 43
Skąd : Miasto sexu i biznesu

Zielono mi  - Page 3 Empty
PisanieTemat: Re: Zielono mi    Zielono mi  - Page 3 EmptyWto Lip 01, 2014 9:29 pm

Dobra z tego rozumiem, że zieloni nie mają ani jednej jednostki HQ, która przenosi jakieś jednostki do Troopsa??
Żal.pl Jeszcze Gazghull Traka jako LoW to sorry ale właśnie chłopak wyleciał z wszelkich rozpisek, Stompa lepsza od wielkiego warbosa Very Happy
Powrót do góry Go down
Wilk
Night Goblin
Wilk


Liczba postów : 125
Join date : 27/05/2013
Age : 42
Skąd : Kołobrzeg

Zielono mi  - Page 3 Empty
PisanieTemat: Re: Zielono mi    Zielono mi  - Page 3 EmptySro Lip 02, 2014 8:11 am

No chyba ten kodeks jakis powergamerski nie jest, albo ludzie jeszcze nie odkryli przegiętego komba.
Powrót do góry Go down
Cezar
Ogr
Cezar


Liczba postów : 1412
Join date : 27/10/2009
Age : 35
Skąd : Koszalin

Zielono mi  - Page 3 Empty
PisanieTemat: Re: Zielono mi    Zielono mi  - Page 3 EmptySro Lip 02, 2014 9:11 am

Gazrurka jako LoW ma tą jedną zaletę, że nie zajmuje HQ  Razz .

Cytat :
Dobra z tego rozumiem, że zieloni nie mają ani jednej jednostki HQ, która przenosi jakieś jednostki do Troopsa??

Ano  Smile .
Powrót do góry Go down
Szczur
Troll
Troll



Liczba postów : 4126
Join date : 05/05/2009
Age : 43
Skąd : Miasto sexu i biznesu

Zielono mi  - Page 3 Empty
PisanieTemat: Re: Zielono mi    Zielono mi  - Page 3 EmptySro Lip 02, 2014 11:37 am

Wilk napisał:
No chyba ten kodeks jakis powergamerski nie jest, albo ludzie jeszcze nie odkryli przegiętego komba.

Poziom tyranidów, do eldarów, tau daleko mu. Jestem ciekaw co zrobią bloodziom.
Powrót do góry Go down
faLus
Ork Shaman



Liczba postów : 986
Join date : 05/07/2010
Age : 35

Zielono mi  - Page 3 Empty
PisanieTemat: Re: Zielono mi    Zielono mi  - Page 3 EmptySro Lip 02, 2014 11:43 am

A co, Krwawi mają być następni? Very Happy
Powrót do góry Go down
Cezar
Ogr
Cezar


Liczba postów : 1412
Join date : 27/10/2009
Age : 35
Skąd : Koszalin

Zielono mi  - Page 3 Empty
PisanieTemat: Re: Zielono mi    Zielono mi  - Page 3 EmptySro Lip 02, 2014 11:45 am

Ano tak. Wilki są w sumie starszym codexem, ale bladzie bardziej potrzebują zasad na obecne czasy.
Powrót do góry Go down
faLus
Ork Shaman



Liczba postów : 986
Join date : 05/07/2010
Age : 35

Zielono mi  - Page 3 Empty
PisanieTemat: Re: Zielono mi    Zielono mi  - Page 3 EmptySro Lip 02, 2014 12:16 pm

Ale to już oficjalna zapowiedź czy domysły internautów?
Powrót do góry Go down
Szczur
Troll
Troll



Liczba postów : 4126
Join date : 05/05/2009
Age : 43
Skąd : Miasto sexu i biznesu

Zielono mi  - Page 3 Empty
PisanieTemat: Re: Zielono mi    Zielono mi  - Page 3 EmptySro Lip 02, 2014 12:48 pm

Bloodzie są na wrzesień bodajże.
Powrót do góry Go down
Sponsored content





Zielono mi  - Page 3 Empty
PisanieTemat: Re: Zielono mi    Zielono mi  - Page 3 Empty

Powrót do góry Go down
 
Zielono mi
Powrót do góry 
Strona 3 z 4Idź do strony : Previous  1, 2, 3, 4  Next

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
ZAD TROLLA Koszalin :: WH40k-
Skocz do: