ZAD TROLLA Koszalin
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.
ZAD TROLLA Koszalin

Forum miłośników gier bitewnych oraz strategicznych z Koszalina i regionu.
 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  Zaloguj  

 

 Imperialny Rycerz

Go down 
+6
Wilk
Bananovitch
faLus
łosiu
Szczur
Cezar
10 posters
Idź do strony : Previous  1, 2
AutorWiadomość
MGM
Ogr Tyrant
MGM


Liczba postów : 2392
Join date : 13/12/2011
Skąd : Koszalin

Imperialny Rycerz - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Imperialny Rycerz   Imperialny Rycerz - Page 2 EmptyWto Lut 25, 2014 4:51 pm

Malatyn napisał:
Okej, masz rację co do wyżyłowanych rozpisek jako jedynych słusznych na turniejach. A to dlatego, że sama istota ligi to wymusza. Liga to termin ze sportu i jeśli spojrzymy na to w kategoriach sportu to oczywiście dlaczego nie, tylko zwycięstwo się liczy. Spinamy poślady i co 0,5 edycji zmieniamy armię bo teraz to jest najlepsze.

ale moim zdaniem to spłyca zabawę, ale ja tam nie wiem, może gram w to za krótko Razz




Hej, ja jestem graczem od dwóch lat, nie spinam się specjalnie dla zwycięstwa ale i przegrywać nie lubię. Z super heavy grałem raz (Czarkowy BB) i uważam, że w takiej grze jest kto pierwszy ten lepszy - albo mój SH rozwali Twojego albo odwrotnie. Czarek nie rozegrał wtedy tej bitwy za dobrze, ale przy średnio doświadczonym graczu SH zabija grę.

Co z tego ze Knight nie jest aż tak przesadzony jak SHW Eldarów który jest trafiany tylko na 4+ (Hollow Field) i jak się rozkręci rozjeżdża Ci cały stół? A no nic bo są modele SH które są przeciętne i są takie co gną na potęgę.

A co do opinii z Ligowej to może i nie są przeciwne, natomiast na Glorii już na pewno tak.
Powrót do góry Go down
Cezar
Ogr
Cezar


Liczba postów : 1412
Join date : 27/10/2009
Age : 35
Skąd : Koszalin

Imperialny Rycerz - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Imperialny Rycerz   Imperialny Rycerz - Page 2 EmptyWto Lut 25, 2014 6:18 pm

No wiesz, jak się rzuciłeś na mojego benka jak wygłodniały dziki pies, to trudno o lepsze efekty  Razz . Super-ciężkie w większości nie są jakoś straszne. Są wielkie, ciężko się nimi manewruje i przyciągają nieproporcjonalnie dużo ognia i uwagi na siebie, nawet w stosunku do swoich niemałych możliwości. Te bez siły D jeszcze IMHO ujdą na spokojnie, ale te lepsze ( szczególnie takie z paroma blastami z taką siłą ) już mogą i tak kulawym balansem zachwiać jeszcze bardziej. A ten eldarski tytan i gargantuany to już ekstrema totalne.
Powrót do góry Go down
Bananovitch
Troll
Troll
Bananovitch


Liczba postów : 3818
Join date : 01/05/2009
Age : 40
Skąd : Zachodnie Immoren

Imperialny Rycerz - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Imperialny Rycerz   Imperialny Rycerz - Page 2 EmptyWto Lut 25, 2014 8:12 pm

Ja tam jestem z dużymi zabawkami. Oczywiście nie takimi co strzelają wzornikami po X kółek albo większymi niż 5-calowe ani takimi z siłą D.
Ale ja gram a nie zajmuję się wygrywaniem Wink
Powrót do góry Go down
MGM
Ogr Tyrant
MGM


Liczba postów : 2392
Join date : 13/12/2011
Skąd : Koszalin

Imperialny Rycerz - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Imperialny Rycerz   Imperialny Rycerz - Page 2 EmptyWto Lut 25, 2014 8:17 pm

Cezar napisał:
No wiesz, jak się rzuciłeś na mojego benka jak wygłodniały dziki pies, to trudno o lepsze efekty  Razz . Super-ciężkie w większości nie są jakoś straszne.

Czarek wsadzasz tego swojego BB w środek bloba, tak że nie można do CC wejść i życzę powodzenia w graniu normalną rozpiską z takim czymś ;D. A jako bonus techmarynarz albo libra (czyli albo naprawiamy albo inwujemy 4+, przerzucamy hity czy ch..uj wie co tam jeszcze ;/).

Zresztą mało co nie zarżnąłeś mi wybuchając 450 punktów - uratowało mnie tylko zniesienie blasta.

Moim zdaniem tak jak było do tej pory tzn. podział na Apo i 40-stkę był spoko - a tylko chciwość GW powoduje połączenie systemów. Gdyby tak wszyscy chcieli grać SH pojazdami to by nie zdechł śmiercią naturalną warszawski turniej na tych zasadach, a i pojazdy by się lepiej sprzedawały.
Powrót do góry Go down
quins
Maneater
quins


Liczba postów : 1610
Join date : 26/01/2014
Skąd : Koszalin

Imperialny Rycerz - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Imperialny Rycerz   Imperialny Rycerz - Page 2 EmptySro Lut 26, 2014 9:16 am

Wjechała gazetka WHITE DWARF z imperialnym rycerzem - do pooglądania w rctrax Smile
Rycerzyki powinien przyjść około 15-20 marca Smile
Powrót do góry Go down
http://www.rctrax.pl
Cezar
Ogr
Cezar


Liczba postów : 1412
Join date : 27/10/2009
Age : 35
Skąd : Koszalin

Imperialny Rycerz - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Imperialny Rycerz   Imperialny Rycerz - Page 2 EmptySob Mar 22, 2014 8:04 pm

Będąc na pyrkonie dokonałem małego freelooka w kodex ( tak, Polski  Razz ) ryców i oto wrażenia :

Ryce mają takie zasady jak WD. Jest też interesująca plotka, że FW wyda conversion kity i zasady do innych wariantów ryców ( Warden, Castellan, Lancer. Wszystkie trzy zresztą wspominane w dexie ).

Opcionalną zasadą jest, że razem z rzucaniem na warlorda można polosowwać rangi rycom. Warlord jest zawsze weteranem  Smile, czy losujemy, czy nie.

Kulasz wtedy k6 za każdego innego ryca.

1- nowiciusz. WS/BS 3, tarcze dają 5+ inv.
2-5 - standardowy rycerz
6 - weteran. WS/BS 5. tarcze dają 3+ inv.

Warlord :
1 - +1" do biegu/szarży dla ryców w 12"
2 - Wrogowie w 12" używają najniższej LD
3 - Warlord ma przerzuty nieudanych trafień w szarży
4 - Warlord i do k3 ryców może outflankować
5 - Warlord i ryce w 12" dodają +1 do uszkodzeń budynków
6 - Warlord ma IWND

Sojusze :

Battle Brothers: wszyscy Imperialni ( poza Szarakami).
Allies of Convenience: Eldar i Grey Knights.
Desperate Allies: Dark Eldar i Tau
Came the Apocalypse: Chaos Space Marines, Daemons, Necron, Orks, Tyranids

Co ciekawe, Inkwizycji nie ma na liście  Razz .
Powrót do góry Go down
quins
Maneater
quins


Liczba postów : 1610
Join date : 26/01/2014
Skąd : Koszalin

Imperialny Rycerz - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Imperialny Rycerz   Imperialny Rycerz - Page 2 EmptyWto Mar 25, 2014 6:30 am

W następnym tygodniu powinien trafić na nasz sklep Imperial Knight. Inbox będzie do pooglądania lub nabycia w sklepie modelarskim Smile
Powrót do góry Go down
http://www.rctrax.pl
quins
Maneater
quins


Liczba postów : 1610
Join date : 26/01/2014
Skąd : Koszalin

Imperialny Rycerz - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Imperialny Rycerz   Imperialny Rycerz - Page 2 EmptyPią Mar 28, 2014 11:33 am

Imperial Knight do "pomacania" na sklepie Smile
Powrót do góry Go down
http://www.rctrax.pl
Cezar
Ogr
Cezar


Liczba postów : 1412
Join date : 27/10/2009
Age : 35
Skąd : Koszalin

Imperialny Rycerz - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Imperialny Rycerz   Imperialny Rycerz - Page 2 EmptyCzw Maj 14, 2015 12:48 pm

Mamy chyba dzień nekromancji, bo przywracam temat o rycerzach by opisać ich nowy codex Razz . Przynajmniej będzie (w miarę) krótko Wink .

Detachment - 3-5 lord of war, bonusy to Objetive Secured, przerzut warlorda z tabelki ryców, a warlord jest characterem, ma +1 do WS/BS i może wziąć jeden relikt. Jest też mniejsza wersja 1-3 sloty lord of war, ale bez żadnych bonusów.

Relikty (tak, ryce też je mają ) :

Banner of macharius triumphant (10pkt) - przerzuty nieudanych morale, strachu i pinów dla wszystkich przyjaznych oddziałów z frakcji imperium w 12".
Paragon Gaunlet (15 pkt, nie dla crusadera, wymienia chainsworda/rękawicę) - rękawica z master crafted
Sanctuary (15 pkt) - 6+ inva na każdy facing niechroniony tarczą, poza close combatem.
Ravager (25 pkt, nie dla crusadera, wymienia chainsworda/rękawicę) - reaper chainsword z Ap1 i przerzutami 1 na trafienie.
Helm of the nameless warrior (30 pkt ) - rampage
Mark of Omissiash (30 pkt ) - IWnD

I rycerze po kolei :

Errant - 370 pkt, Stubbera można podmienić na meltaguna, miecz na rękawicę, plus do wyboru (i zakupu ) jedna z 3 broni na plecach ( identyczne dla wszystkich odmian ).

Paladyn - 375 pkt, reszta jak wyżej.

Warden - 375 pkt, jego bronią jest avenger gattling cannon (R36", S6, Ap3, heavy 12, rending) plus ciężki palnik, stubber, i miecz łańcuchowy. Reszta jak wyżej.

Gallant - 325 pkt, ryc czystko kombatowy. Ma i miecz i rękawicę, a do strzelania bazowo tylko jednego stubbera ( + ew. bronie na plecach jak dokupimy).

Cursader - 425 pkt, odwrotność powyższego, ryc czysto strzelecki. Ma uzbrojenie takie jak warden, tylko zamiast chainsworda ma errantowego thermal cannona ( z opcją zamiany na paladynowego battle cannona z drugim stubberem za +5 pkt ). Reszta jak wyzej.

Formacje :

Exalted court - 5 ryców, wszystkie dostają +1 do WS/BS, jeden nawet +2, oraz +1 do inv-a z tarczy ( no i relikty). Wszystkie są characterami i można przerzucać warlorda z tabelki ryców.

Baronial court - 3-5 ryców, jeden to baron (podbity WS/BS, character,może przerzucać warlorda z tabelki ryców i nieudane trafienia w czelkach). Ryce w 12" od barona mogą robić overwatcha i dostają kontr-atak, plus jesli trzymają się w 6" od innych rycerzy w formacji, dostają +1 do inv-a tarcz na ataki z przodu.

Tripartite Lance - warden, gallant i crusader, jako jeden oddział, plus każdy z nich, tak długo jak żyje, daje formacji określony bonus - warden -1 dla wrogiego covera, gallant k3 HoW, a crusader twin linka dla blastów.

Gallant Lance - 3 gallanty, rage, crusader i przerzut dystansu szarży.

Skyreaper lance - 3 ryce z ikarusami, tank hunter na latacze i shred na latające monstra.

Warlordy ( i nie można losować z innych tabelek !) :
1 - warlord i ryce w 12" dodają +1 do biegu
2 - Jedna broń, nie relikt, dostaje master-crafted.
3 - przerzuty trafień w szarży
4 - warord i k3 ryce mają outflank
5 - przerzuty 1 na inv-y
6 - +1 atak

Zbrojownia :
Bronie na plery :
ironstrom missile pod - R72", S5, Ap4, Duży blast, barrage
stormspear rocket pod - R48", S8, Ap3, heavy 3
twin icarus autocannon - R48", S7, Ap4, heavy 2, interceptor, skyfire, twin-linked

Thunderstrike gaunlet - rękawica jest tak wielka, że nawet rycerz bije nią z inicjatywą 1. Ma siłę D, Ap2 i jeśli zabije pojazd albo monstrum ( choć nie budunek, albo super wielkie odmiany poprzednich), to można zabity rzucić. Ew wybuch/wysiadkę rozpatruje się przed rzutem. Pocisk ten ma siłę różną T/połowie przedniego pancerza, zasięg 12" i bije dużym blastem. O model się nie matrwcie, bo i tak jest usuwany z gry  Razz .

W wersji Tl:dr, codex jest w zacnej jakości tam gdzie zazwyczaj.
Powrót do góry Go down
Szczur
Troll
Troll



Liczba postów : 4126
Join date : 05/05/2009
Age : 43
Skąd : Miasto sexu i biznesu

Imperialny Rycerz - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Imperialny Rycerz   Imperialny Rycerz - Page 2 EmptyCzw Maj 14, 2015 5:46 pm

No i ładnie, w Szczecinie mam nadzieje potestować te trójki ryców Twisted Evil
Powrót do góry Go down
Cezar
Ogr
Cezar


Liczba postów : 1412
Join date : 27/10/2009
Age : 35
Skąd : Koszalin

Imperialny Rycerz - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Imperialny Rycerz   Imperialny Rycerz - Page 2 EmptyPią Maj 15, 2015 11:19 am

Testuj, testuj Smile . BTW jest to pierwszy 7ed codex o którym mogę z czystym sumieniem powiedzieć, że jest lepszy od poprzednika. Ba, i chyba pierwszy który ma więcej jednostek niż odpowiednik z poprzedniej edycji. Skok z 2 do 5 to 150% wzrostu, ponad podwojenie Razz .
Powrót do góry Go down
Sponsored content





Imperialny Rycerz - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Imperialny Rycerz   Imperialny Rycerz - Page 2 Empty

Powrót do góry Go down
 
Imperialny Rycerz
Powrót do góry 
Strona 2 z 2Idź do strony : Previous  1, 2

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
ZAD TROLLA Koszalin :: WH40k-
Skocz do: