ZAD TROLLA Koszalin

Forum miłośników gier bitewnych oraz strategicznych z Koszalina i regionu.
 
IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  Zaloguj  

Share | 
 

 Mordheim - dyskusja

Go down 
Idź do strony : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next
AutorWiadomość
Cezar
Ogr
avatar

Liczba postów : 1412
Join date : 27/10/2009
Age : 30
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Re: Mordheim - dyskusja   Wto Lut 16, 2010 3:15 pm

Wychodzi na to ze gracze i bandy to nastepująco :

Ja - wojacy chaosu
Konri - mariennburg
Banan - krasnale ( na razie proksy mu odpuszczę )
Ivo - Gladiatorzy
Szpon - skaveny

5 graczy czyli zrobię 10 lokacji. No chyba, ze jeszcze się ktoś rzutem na taśmę dołączy Cool .
Powrót do góry Go down
Bananovitch
Troll
Troll
avatar

Liczba postów : 3818
Join date : 01/05/2009
Age : 34
Skąd : Zachodnie Immoren

PisanieTemat: Re: Mordheim - dyskusja   Wto Lut 16, 2010 3:23 pm

Z tego co pamiętam to jeszcze sztajger chciał grać skavenami.
Powrót do góry Go down
Cezar
Ogr
avatar

Liczba postów : 1412
Join date : 27/10/2009
Age : 30
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Re: Mordheim - dyskusja   Wto Lut 16, 2010 3:27 pm

Mówił, że się zastanawia, ale potwierdzenia nie dał Razz . Więc na razie graczy jest 5. Choć jak che to go z chęcią przyjmę do kampanii.
Powrót do góry Go down
Konrad
Goblin boss
avatar

Liczba postów : 324
Join date : 01/05/2009
Age : 28
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Re: Mordheim - dyskusja   Wto Lut 16, 2010 8:23 pm

i tak przegrasz
Powrót do góry Go down
wrubel
Ork
avatar

Liczba postów : 528
Join date : 08/05/2009

PisanieTemat: Re: Mordheim - dyskusja   Sro Lut 17, 2010 7:10 am

Wrubel - Reiklanders
Powrót do góry Go down
łosiu
Admin
avatar

Liczba postów : 2695
Join date : 30/04/2009
Age : 36
Skąd : Outter space

PisanieTemat: Re: Mordheim - dyskusja   Sro Lut 17, 2010 7:15 am

Łosiu - Dwarf tresure hunters lub skavy Smile

_________________
We're the Bad Guys. It's what We do.
Powrót do góry Go down
http://zadtrolla.forumpolish.com
Tutek
Ork Shaman
avatar

Liczba postów : 947
Join date : 07/01/2010
Age : 22

PisanieTemat: Re: Mordheim - dyskusja   Sro Lut 17, 2010 12:45 pm

Iwo grac nie będzie (tak mi w szkole powiedział, bo ten system nie odpowiada), ale za to będzie grał mój kolega z klasy (battlowiec) orkami. Zamiast iwa wpiszcie Bartek Boguski pożyczę mu podręcznik do mordy (internet mu kablówa ukradła na 2 tygodnie Razz )bo se cały za free drukłem.
Powrót do góry Go down
Cezar
Ogr
avatar

Liczba postów : 1412
Join date : 27/10/2009
Age : 30
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Re: Mordheim - dyskusja   Sro Lut 17, 2010 3:19 pm

Nie szkodzi, warbanda orków też jest.
Powrót do góry Go down
Tutek
Ork Shaman
avatar

Liczba postów : 947
Join date : 07/01/2010
Age : 22

PisanieTemat: Re: Mordheim - dyskusja   Czw Lut 18, 2010 1:34 pm

mógłby mi ktoś druknąć dwie sztuki kart postaci do mordy, bo ojciec mi druknoł w robocie i oprawił cały podręcznik do mordheima, ale o najważniejszych kartach postaci zapomniał
Powrót do góry Go down
Cezar
Ogr
avatar

Liczba postów : 1412
Join date : 27/10/2009
Age : 30
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Re: Mordheim - dyskusja   Czw Lut 18, 2010 4:12 pm

Dobrze, druknę ci, tylko nie zapomnij przynieść podręcznika w sobotę Razz . Bo jak zapomnisz to wyślę na tortury Evil or Very Mad .

I jutro wrzucę zasady lokacji, powinny się spodobać.
Powrót do góry Go down
Bananovitch
Troll
Troll
avatar

Liczba postów : 3818
Join date : 01/05/2009
Age : 34
Skąd : Zachodnie Immoren

PisanieTemat: Re: Mordheim - dyskusja   Czw Lut 18, 2010 5:28 pm

Czy stosujemy zasady szarży mordowe czy battlowe?
Powrót do góry Go down
konri
Ork Shaman
avatar

Liczba postów : 836
Join date : 20/08/2009
Age : 23
Skąd : Mielno

PisanieTemat: Re: Mordheim - dyskusja   Czw Lut 18, 2010 5:52 pm

Są tu tacy którzy nie znają battlowych. Razz
Powrót do góry Go down
łosiu
Admin
avatar

Liczba postów : 2695
Join date : 30/04/2009
Age : 36
Skąd : Outter space

PisanieTemat: Re: Mordheim - dyskusja   Czw Lut 18, 2010 6:10 pm

To ja se jednak zagram w 40k.

_________________
We're the Bad Guys. It's what We do.
Powrót do góry Go down
http://zadtrolla.forumpolish.com
konri
Ork Shaman
avatar

Liczba postów : 836
Join date : 20/08/2009
Age : 23
Skąd : Mielno

PisanieTemat: Re: Mordheim - dyskusja   Czw Lut 18, 2010 6:11 pm

Moja nieznajomość zasad wfb cie zniechęciła? Razz
Powrót do góry Go down
łosiu
Admin
avatar

Liczba postów : 2695
Join date : 30/04/2009
Age : 36
Skąd : Outter space

PisanieTemat: Re: Mordheim - dyskusja   Czw Lut 18, 2010 6:15 pm

Nie - chęć przetestowania nowych BA.

_________________
We're the Bad Guys. It's what We do.
Powrót do góry Go down
http://zadtrolla.forumpolish.com
Bananovitch
Troll
Troll
avatar

Liczba postów : 3818
Join date : 01/05/2009
Age : 34
Skąd : Zachodnie Immoren

PisanieTemat: Re: Mordheim - dyskusja   Czw Lut 18, 2010 7:06 pm

konri napisał:
Są tu tacy którzy nie znają battlowych. Razz

Różnią się tym od 40k, że szarżujący bije zawsze pierwszy. A Mordzie jeszcze są udziwnienia (np. włócznia z racji długiego zasięgu bije zawsze pierwsza, dwurak zawsze ostatni). Generalnie chodzi mi o tego dwuraka, czy bije ostatni nawet przy szarży, czy po battlowemu-szarżujesz to bijesz pierwszy niezależnie od broni (no, chyba że przeciwnik ma dzidę). Czarek-jako MG musisz to rozstrzygnąć, bo nie wiem jak mam uzbroić szefa Razz
Powrót do góry Go down
konri
Ork Shaman
avatar

Liczba postów : 836
Join date : 20/08/2009
Age : 23
Skąd : Mielno

PisanieTemat: Re: Mordheim - dyskusja   Czw Lut 18, 2010 7:13 pm

Z tego co mi wiadomo zasady się zmieniają no i dzida już nie bije pierwsza tylko po inicjatywie. A poza tym nie zgadzam się aby dwórak bił pierwszy przy szarży. Po prostu w mojej frakcji się ich nie stosuje i jest mi to wybitnie nie na rękę. Poza tym zasada dotycząca tej broni jest sensownie wyjaśniona więc nie widzę powodu aby ją zmieniać dla "ugrywalnienia". Wink
Powrót do góry Go down
Konrad
Goblin boss
avatar

Liczba postów : 324
Join date : 01/05/2009
Age : 28
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Re: Mordheim - dyskusja   Czw Lut 18, 2010 8:05 pm

to tak jakby fist bił po normalnej inicjatywie Very Happy
Powrót do góry Go down
Bananovitch
Troll
Troll
avatar

Liczba postów : 3818
Join date : 01/05/2009
Age : 34
Skąd : Zachodnie Immoren

PisanieTemat: Re: Mordheim - dyskusja   Czw Lut 18, 2010 8:28 pm

Tylko że:
1. w battlu nie ma instantów
2. wyciągniesz góra 6 siły
3. moje biedne krasnale z I2 w takim razie nie mają szans w HtH.
4. konri-poczytaj zasady a potem się mądruj Razz
Powrót do góry Go down
Cezar
Ogr
avatar

Liczba postów : 1412
Join date : 27/10/2009
Age : 30
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Re: Mordheim - dyskusja   Pią Lut 19, 2010 12:29 pm

Dwurak poza szarżą bije ostatni ( choć jest zdolność pozwalająca to obejść ), w szarży normalnie - czyli pierwszy.

Włócznia zaś faktycznie ( wg. dość już starej, ale chyba jedynej oficialnej erraty ) nie bije pierwsza, tylko wymusza starcie wg. inicjatywy ( czyli wyższa inicjatywa, niższa inicjatywa, dwuraki z wyższą inicjatywą, dwuraki z niższą inicjatywa i tak dalej ). Największa zaletą dwuraków jest to, ze jak ma się siłę 2x większą niż cel, to nie można ich ataków parować.

Cytat :
3. moje biedne krasnale z I2 w takim razie nie mają szans w HtH.
Biorąc pod uwagę jakie puszki z nich można zrobić i zasadę "hard to kill" śmiem wątpić Razz .

Dobra - oto zasady terenów, jakie wyznaczyłem na mapie miasta :

Karczma
Dzięki zgromadzonym tu zapasom banda kontrolująca karczmę na potrzeby obliczania kosztów utrzymania jest traktowana jako o 3 modele mniej liczna ( do minimum 1 modelu )

Rynek
Dzięki drobnym kradzieżom, wymuszeniom i opłatom "za ochronę i spokój" lokacja ta przynosi kontrolującej ją bandzie co rundę 2k6 zk dochodu. Dodatkowo drużyna otrzymuje premie +1 do rzutu na sprawdzenie czy jest dostępny jakiś rzadki towar.

Doki
Dzięki drobnym kradzieżom, niewinnemu "porzyczaniu" czy wymuszeniom lokacja ta przynosi kontrolującej ją bandzie co rundę 2k6 zk dochodu. Dodatkowo drużyna kontrolująca doki ma znacznie ułatwiony dostęp do różnorakich używek - wszystkie narkotyki i trucizny są automatycznie dostępne i kosztują o 5 zk na sztuce mniej.

Gildia najemników
Drużyna kontrolująca tą lokację może łatwiej wynajmować różnych najemników - ich koszt bazowy i koszt utrzymania kosztuje odpowiednio o 5 i o 2 zk mniej.

Świątynia Shayli
Drużyna kontrolująca tą lokację może wydać 20 zk by uleczyć efekty jednego z poważnych obrażeń jakich doznał jeden z jej bohaterów ( poza oczywiście efektami takimi jak "pojmany" czy "na arenę" ). Można zapłacić wielokrotność tej sumy by wykurować wiele efektów na raz. Kapłanki nie pomogą nigdy bandom orków, skavenów czy chaosu.

Krater
Drużyna kontrolująca tą lokację może oddelegować jednego lub wiecej swoich bohaterów do przeszukiwania krateru. Każdy przeszukujący znajduje dodatkowo K3 odłamki spaczenia, ale po przeszukaniu należy rzucić k6. Na wyniku 1-2 bohater spotkał jakąś przerażająca istotę zamieszkującą krater i zostaje usunięty z bandy wraz z całym wyposażeniem.

Opuszczona światynia
Jeśli drużyna ma jakiegoś jeńca może złożyć go tu w ofierze za dodatkowe k3 pkt. doświadczenia ( rozdzielane wedle woli ). W wypadku niektórych gangów będzie to reprezentowane przez wydanie jeńca inkwizycji, pożarcie go, rytualną egzekucję czy wysłanie jako niewolnika do skavenblight albo podobne działania w zależności od charakteru bandy. Efekty są identyczne.

Płatnerz
Drużyna kontrolująca tą lokację może nabyć dowolną broń do walki wręcz ( poza broniami specyficznymi dal niektórych band ) bez rzucania na dostępność danego towaru. Dodatkowo drużyna może tu nabyć bron z gormilu za 3 a nie 4-krotność standardowej ceny.

Willa
Drużyna kontrolująca tą lokację może oddelegować jednego lub więcej swoich bohaterów do przeszukiwania willi. Każdy przeszukujący znajduje drobiazgi i bibeloty warte 3k6 zk. Po przeszukaniu należy rzucić k6. Na 1-2 bohater nadział się na jakąś pułapkę i należny wykonać rzut na poważne obrażenia, przerzucając wyniki "martwy", "pojmany", "okradziony" i "na arenę" .

Wielka biblioteka
Drużyna kontrolująca tą lokację może co rundę wynieść stąd księgi warte 2k6 zk. Jeśli drużyna wyrzucała 12, może wedle wyboru zamiast złota wziąć jeden z następujących tomów : Tom magii, Święty tom lub książka kucharska niziołka.


Ostatnio zmieniony przez Cezar dnia Pią Lut 19, 2010 2:23 pm, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry Go down
konri
Ork Shaman
avatar

Liczba postów : 836
Join date : 20/08/2009
Age : 23
Skąd : Mielno

PisanieTemat: Re: Mordheim - dyskusja   Pią Lut 19, 2010 2:16 pm

Ten krater jest wg mnie poważnie przegięty. Shocked
EDIT:
Mogą wysłać więcej bohaterów, czyli ilu? Poza tym inne lokacje są lipne w porównaniu z tą i należy ją przyciąć. Smile
Powrót do góry Go down
Cezar
Ogr
avatar

Liczba postów : 1412
Join date : 27/10/2009
Age : 30
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Re: Mordheim - dyskusja   Pią Lut 19, 2010 2:23 pm

Cytat :
Mogą wysłać więcej bohaterów, czyli ilu?
Ilu chcesz Razz .

Edytowałem odrobinę krater. Teraz winno być ok.
Powrót do góry Go down
konri
Ork Shaman
avatar

Liczba postów : 836
Join date : 20/08/2009
Age : 23
Skąd : Mielno

PisanieTemat: Re: Mordheim - dyskusja   Pią Lut 19, 2010 2:39 pm

Ta lokacja jest świetna bo można delegować najgorszego wieśniaka i nabijać kupę forsy! Kto będzie ją kontrolował??? Cool
Powrót do góry Go down
Cezar
Ogr
avatar

Liczba postów : 1412
Join date : 27/10/2009
Age : 30
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Re: Mordheim - dyskusja   Pią Lut 19, 2010 2:49 pm

Wieśniaka nie wyślesz, można tylko bohaterów, nie stronników. Zysk może być spory, ale masz 1/3 szansy na utratę gościa. Pozatym eksploracja jest przed kupnem nowych członków bandy.
Powrót do góry Go down
konri
Ork Shaman
avatar

Liczba postów : 836
Join date : 20/08/2009
Age : 23
Skąd : Mielno

PisanieTemat: Re: Mordheim - dyskusja   Pią Lut 19, 2010 2:52 pm

Miałem na myśli takiego wieśniaka jak młodzik w najemnikach, czy giermek w Beretonii.
Powrót do góry Go down
Sponsored content




PisanieTemat: Re: Mordheim - dyskusja   

Powrót do góry Go down
 
Mordheim - dyskusja
Powrót do góry 
Strona 5 z 10Idź do strony : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
ZAD TROLLA Koszalin :: Inne systemy-
Skocz do: