ZAD TROLLA Koszalin

Forum miłośników gier bitewnych oraz strategicznych z Koszalina i regionu.
 
IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  Zaloguj  

Share | 
 

 25.08 od godz. 10 do oporu mini turniej regulamin

Go down 
AutorWiadomość
MGM
Ogr Tyrant
avatar

Liczba postów : 2387
Join date : 13/12/2011
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: 25.08 od godz. 10 do oporu mini turniej regulamin   Nie Sie 19, 2018 9:40 pm

Zasady:
* Zasady gry Matched Play z RB, wraz z Advanced Rules i Chapter Approved
* Armie Battle-Forged, 750 points, max 2 detachments
* Stół do gry: 48x48".
* Sędzia: Rulebook
* Gramy na najnowsze FAQ & Designers Commentary.
* Gramy na Beta Rules z The Big FAQ przede wszystkim Deep strike poza swoją strefą rozstawienia dopiero od drugiej tury
* Gracz zobowiązany jest do znajomości zasad swojej armii oraz posiadania kopi zasad i FAQ do wglądu.
* Nie gramy na Lords of War


Zasady dodatkowe:
Maksymalnie jeden model (vehicle/monster) w squadron/brood/unit, dotyczy jednostek (vehicle/monster) które możemy wystawić 1-3 w datasheet, a po wystawieniu działają jako osobne oddziały, np. Leman Russ, Carnifex.
Zakaz dublowania datasheets, nie dotyczy Troops.
Maksymalny koszt oddziału to 1/3 punktów całej armii, czyli 250p.
Proxy dozwolone ale w granicach zdrowego rozsądku.

Zasady terenów:
* [Woods] Lasy traktowane są jakby zasłaniały w 51% i są „do nieba”
* [Ruins] Ruiny działają po obrysie podstawki, obowiązuje zasada City Ruins (RB str. 260)


Jak grać (zgodnie z Chapter Approved)?
1. Wymień się rozpiską z przeciwnikiem, sprawdź przeciw komu grasz.
2. Sekretnie wybierz i zapisz, a następnie równocześnie ujawnij Warlord Trait, Psychic Powers, Relics.
3. Roll off d6, zwycięzca rozpoczyna naprzemienne wystawianie Objectives wg. zasad misji (zawsze 6).
4. Roll off d6, zwycięzca wybiera stronę.
5. Rzut na Night Fight - na 5+ w I turze będzie obowiązywać zasada „Cover of Darkness” oraz stratagem „Flares” (RB str. 234). Rzut wykonuje gracz, który nie wybierał strony.
6. Naprzemienne wystawianie oddziałów, zaczynając od gracza, który przegrał #4.
7. Roll off d6, dodaj 1 do rzutu, jeśli zakończyłeś wystawianie się jako pierwszy.
8. Zwycięzca #7 wybiera czy zaczyna grę albo czy będzie drugi.
9. Gracz, który nie zaczyna gry może odebrać inicjatywę.
10. Vanguard Moves.
11. Rozpoczynamy pierwszą turę gry.

Punktacja:
Na wynik bitwy składają się cztery elementy:
**Punkty za misje Maelstorm
- liczymy następująco: d3VP=2VP.
- karty których nie da się wykonać można od razu odrzucić
**Punkty za misje Eternal War - zgodnie z opisem.
** Secondary Missions, każde po 1VP:
- First Blood (RB),
- Linebreaker (RB),
- Slay the Warlord (RB),
** Tetriary Missions:
Co 1 KP różnicy (Kill Points, zniszczony oddział) - 1VP, do max 4VP.

Misje turniejowe:
Po zakończonej grze notujemy punkty na Karcie Gracza.

* Bitwa I
Deployment: Dawn of War (RB str. 216-217)
Eternal War: The Relic (RB str. 223) - Relikt wart 8 pkt jeśli się go niesie lub 3 pkt jeśli kontroluje się go jak gdyby był normalnym znacznikiem. Pozostałe znaczniki na potrzeby Maelstorm of War można umieścić gdziekolwiek na stole, nie są warte żadnych pkt w ramach Eternal War.
Maelstorm of War: Sealed Orders (CA str. 78) - 6 kart TO w pierwszej turze, gdy skończą się karty to w następnej naszej turze dobieramy 5 nowych, kolejnym razem 4 itd. Karty są tajne, stratagem misyjny „Acceptable Loses - 1CP – odrzuć do 3 kart TO”

* Bitwa II
Deployment: Search and Destroy (RB str. 216-217)
Eternal War: Front-line Warfare (CA str. 68) - 4 znaczniki - po 1 w swoim deploymencie i po 1 poza. Znacznik w strefie przeciwnika wart 4 pkt, w swojej 1 pkt, a pozostałe po 2 pkt. Znaczniki 5 i 6 na potrzeby Maelstorm of War można umieścić gdziekolwiek na stole, nie są warte żadnych pkt w ramach Eternal War.
Maelstorm of War: Kill Confirmed (CA str. 74) - 3 karty, w każdej swojej turze dociągamy do 3 kart, nie można odrzucić kart związanych z niszczeniem jednostek.

* Bitwa III
Deployment: Hammer and Anvil (RB str. 216-217)
Eternal War: Big Guns Never Tire (RB str.221, modyfikacja!) – 4 znaczniki po 2VP. Znaczniki 5 i 6 na potrzeby Maelstorm of War można umieścić gdziekolwiek na stole, nie są warte żadnych pkt w ramach Eternal War. Dodatkowo na koniec gry za każdą jednostkę ze slotu FA/HS/Elites gracz otrzymuje 1VP.
Maelstorm of War: Spoils of War (RB str.233) W każdej swojej turze dociągamy do 3 kart TO. Jeśli zostanie wylosowana karta TO Secure Objective X obaj gracze mogą ją ukończyć. Nie można odrzucać kart Secure Objective X.

* Bitwa IV
Deployment: Dawn of War (RB str. 216-217)
Eternal War: The Scouring (RB str. 220) - 6 znaczników, po wystawieniu losowo określamy Inferior Objective (1VP) oraz Superior Objective (4VP), pozostałe są warte 2VP.
Maelstorm of War: Tactical Escalation (RB str.232 modyfikacja!)) – po wystawieniu znaczników należy określić typ Tactical Objectives (Take & Hold, Capture & Control, itp.). Jeśli na koniec gry gracz zdobędzie więcej TO wybranego typu niż przeciwnik swojego wybranego typu to otrzymuje dodatkowe 3VP. Na początku tury dobieramy do X TO, gdzie X to aktualna tura gry.

Aby określić zwycięzcę bitwy gracze sumują punkty za Primary, Secondary i Tetriary Missions.

Za każdy scenariusz gracze zdobywają do 20 punktów. Liczymy różnicę zdobytych VP, wynik porównujemy z tabelką:
Różnica VP...................wynik bitwy
0 ................................ 10 - 10
1-2 ............................. 11 - 9
3-4 ............................. 12 - 8
5-6 ............................. 13 - 7
7-8 ............................. 14 - 6
9-10 ............................ 15 - 5
11-12 ........................... 16 - 4
13-14 ........................... 17 - 3
15-16 ........................... 18 - 2
17-18 ........................... 19 - 1
19+ .............................. 20 - 0

W przypadku zabicia wszystkich jednostek wroga (tabled wg. RB) zwycięzca może dograć tury gry.
BYE - w przypadku nieparzystej ilości osób jedna osoba otrzymuje BYE. W kolejnych rundach wybrana osoba otrzymuje BYE oraz 15 VP za bitwę. Gracz nie może otrzymać BYE więcej niż raz podczas turnieju.

Paringi będą losowe lub na podstawie rzuconych czelendży.

Wynik turnieju NIE zostanie zgłoszony do Ogólnopolskiej Ligi WH40k.

Opuszczenie wcześniej turnieju, walkower to 0 VP za bitwę.

Ranking turnieju:
O kolejności graczy w rankingu decydują zdobyte Tournament Points, następnie Victory Points.
Wynik Meczu, a zdobyte VP w bitwie:
a) WIN 20-16 VP – gracz otrzymuje 3 Tournament Points
b) DRAW 15-6 VP - gracz otrzymuje 1 Tournament Point
c) LOSE 0-5 VP - gracz nie otrzymuje żadnych Tournament Points
Punkty otrzymujemy za wynik bitwy (0-20 VP za każdą z trzech bitew), w przypadku remisu decyduje bezpośredni wynik starcia, następnie lepszy stosunek zdobytych do straconych VP.
Powrót do góry Go down
Malatyn
Ork
avatar

Liczba postów : 488
Join date : 19/09/2013
Skąd : JS1373

PisanieTemat: Re: 25.08 od godz. 10 do oporu mini turniej regulamin   Sro Sie 22, 2018 2:52 pm

Zgłaszam się
Powrót do góry Go down
MGM
Ogr Tyrant
avatar

Liczba postów : 2387
Join date : 13/12/2011
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Re: 25.08 od godz. 10 do oporu mini turniej regulamin   Czw Sie 23, 2018 7:50 am

I super! Aktualna lista chętnych:
Na ten moment :
- Ja
- Kwak
- Oskar
- Amitutis
- Skoku
- Kuba
- Fallus
- Malatyn
Powrót do góry Go down
Sponsored content




PisanieTemat: Re: 25.08 od godz. 10 do oporu mini turniej regulamin   

Powrót do góry Go down
 
25.08 od godz. 10 do oporu mini turniej regulamin
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
ZAD TROLLA Koszalin :: WH40k-
Skocz do: