ZAD TROLLA Koszalin

Forum miłośników gier bitewnych oraz strategicznych z Koszalina i regionu.
 
IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  Zaloguj  

Share | 
 

 DMP 2018 WARSZAWA 14-15 IV

Go down 
Idź do strony : Previous  1, 2
AutorWiadomość
MGM
Ogr Tyrant
avatar

Liczba postów : 2387
Join date : 13/12/2011
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Re: DMP 2018 WARSZAWA 14-15 IV   Wto Mar 06, 2018 11:34 am

No ja jutro mam wolne więc pasuje mi 16 i 20.
Powrót do góry Go down
Styr
Night Goblin
avatar

Liczba postów : 114
Join date : 19/07/2016
Age : 30
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Re: DMP 2018 WARSZAWA 14-15 IV   Wto Mar 06, 2018 3:51 pm

Mogę być na 16:00 do 19.00 . kto gra ze mną ?
Powrót do góry Go down
MGM
Ogr Tyrant
avatar

Liczba postów : 2387
Join date : 13/12/2011
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Re: DMP 2018 WARSZAWA 14-15 IV   Wto Mar 06, 2018 4:20 pm

Myślę, że da radę Kwaka albo Fallusa, jak nie dadzą rady to ja mogę zagrać. Format DMP na 2k.

Kompozycja armii:
- 2000pkt
- max 3 detachmenty, które nie mogą się powtarzać
- armię budujemy na zasadach battle-forged, matched play
- FW niedopuszczony

General rules:
- gramy na zasadach 8 edycji, z uwzględnieniem FAQ GW, FAQ ETC, Ligi sędziowskiej
- na turnieju obowiązują codexy oraz FAQ'i wypuszczone przez GW lub ETC do dnia 9 kwietnia
- proxy niedozwolone
- Modele muszą mieć podstawowy WYSIWYG
- stoły 72" x 48"
- karty taktyczne z RB, z tym, że D3 = 2 oraz D6 = 4, można (ale nie trzeba) używać kart z codexów
- misje zgodnie z RB
- boots on the ground: modele/unity z battle field role: flyer nigdy nie trzymają znacznika (nawet w trybie hover)
- obj. sec.: wszystkie unity/modele z battle field role: troops jeśli są w odległości do trzymania znacznika, trzymają go niezależnie od liczby modeli w 3" od jego centrum, chyba, że wrogi unit/model ma taką samą, bądź podobną zasadę, tylko troopsy z detachmentu który ma jeden army keyword
- table do końca 3 rundy oznacza 20:0, małe pkt podajecie normalnie, od czwartej rundy dogrywacie scenariusz z uwzględnieniem rzutu na 6 i 7 turę
- tereny na stołach rozstawiają sędziowie
- w każdym rzędzie jeden stół będzie bardzo mocno zastawiony terenami blokującymi LoS, trzy umiarkowanie zastawione a ostatni będzie Lublińską patelnią
- dod. zasada do lasu: Las daje cover modelom nie będącym infrantry, jeżeli model i podstawka są całkowicie w lesie
- Każdy gracz dostanie swoją rozpiskę na miejscu
- od decyzji głównego sędziego nie można się odwołać, można dyskutować, ale awanturowanie się może grozić karnymi albo dyskwalifikacją
- Wszystkie decyzje sędziego są oceną subiektywną
- Sędzia nie musi znać/pamiętać wszystkich zasad, statystyk, FAQ-ów, więc jeżeli ktoś się nie zgadza, to trzeba przedstawić zapisy popierające daną tezę, jeżeli w czasie turnieju lub później okaże się, że interpretacja jest zła, bo np. była w FAQ-u itp. to mogą być przydzielane karne albo inne konsekwencje
- Każdy musi znać FAQ ogólne i do swojej armii
- Jeżeli jakaś zasada nie ma jeszcze interpretacji to najlepiej się o nią dopytać przed grą, aby potem nie było problemów
- W czasie turnieju nie można zaglądać na tabele wyników, spojrzenie będzie skutkowało karnymi
- Odrzucamy karty maelstromów jeżeli nie można ich wykonać, w sensie, że jak przeciwnik nie ma psykera albo FLY, a nie, że nie dobiegniemy do danego znacznika itp.)
- Na koniec tury można odrzucić jedną aktywną kartę maelstrom



Przygotowanie do gry:
Dodatkowe punkty można zdobyć za:
- armia ma pełen WYSWIG (w granicach rozsądku, granatów sprawdzać nie będziemy) - 2 pkt
- armia ma rozróżnione oddziały i pojedyńcze modele (musi być jakiś sposób na rozróżnienie na stole który Hemlock to który, choćby na potrzeby tego jakie czary mają) - 2 pkt
- gracz jest przygotowany do gry (posiada miarkę, kości, objective markers, zasady swojej armii oraz FAQ do niej (może być w wersji elektronicznej), karty oraz markery do ran) - 2 pkt
- teamspirit! - jeśli każdy z graczy w drużynie dostanie pełne punkty za 3 powyższe kategorie, cała drużyna dostaje 5 dodatkowych punktów

Tak jak było już wspomniane wcześniej, na turnieju obowiązuje zakaz prox'ów i WYSIWIG. W przypadku lekkich braków (pojedyńcze modele nie spełniają wymagań) gracz może zostać ukarany karnymi w wysokości 10 punktów.
W przypadku większych odstęp organizator zastrzega sobie prawo do wlepienia 30 punktów karnych lub, w skrajnych przypadkach, dyskwalifikacji gracza.

W celu uniknięcia niepotrzebnych sprzeczek i rozczarowań zachęcamy do wysyłania zdjęć wszelkich niestandardowych modeli wraz z informacją czym mają być na stole na adres 40k[małpa]psgs.eu. Aby nie było nieporozumień, przesłane zdjęcia modeli (wraz z opisem co reprezentują i czy zostały one zatwierdzone czy nie) będą upublicznione (ale bez informacji o autorze).



Kolejność rzeczy przed bitwą:
(nie można przerzucać tych rzutów przed ze statagemów)
- rzut na to kto umieszcza pierwszy objective marker, następnie gracze rozmieszczają objectivy na przemian, aż rozmieszczą
wszystkie
- rzut na wybór strony
- wybór bądź losowanie Warlord Traitów (zaczyna gracz, który wybrał stronę)
- wybór bądź losowanie Psychic Powers (zaczyna gracz, który wybrał stronę)
- Wystawienie armii - wystawiamy unity na przemian, zaczyna gracz, który nie wybierał strony
- rzut na zaczynanie, gracz, który pierwszy skończył wystawianie swoich jednostek ma +1 do rzutu, gracz, który wygra rzut
decyduje kto będzie zaczynał I turę
- rzut na przejęcie inicjatywy
- Vanguard Moves i podobne
- początek właściwej rozgrywki


Punktacja:
na końcowy wynik bitwy składają się:
- różnica w KP, max do 6VP
- VP zdobyte z obu scenariuszy składających się na jedną bitwę
- slay the warlord, linebreaker i first blood są warte po 1VP każde
- ostateczny wynik obliczamy na zasadzie:

Różnica VP...................wynik bitwy
0-1 ............................... 10 - 10
2-3 ............................... 11 - 9
4-5 ............................... 12 - 8
6-7 ............................... 13 - 7
8-9 ............................... 14 - 6
10-11 ........................... 15 - 5
12-13 ........................... 16 - 4
14-15 ........................... 17 - 3
16-17 ........................... 18 - 2
18-19 ........................... 19 - 1
20+ .............................. 20 - 0

Misje:
Wkrótce!
Misje będą standardowym mixem kart Maelstorm, misji Eternal War, Slay the Warlord, Linebreaker, First Blood oraz Kill Points.
Powrót do góry Go down
faLus
Ork Shaman


Liczba postów : 986
Join date : 05/07/2010
Age : 30

PisanieTemat: Re: DMP 2018 WARSZAWA 14-15 IV   Wto Mar 06, 2018 7:21 pm

A maci klucze by od 16 grać?
Jakby co, to będę ino same puste podstawki podpisane (sprawdzę pewną opcję tyrkową, a jak wiadomo tego nie mam w swoim burdelu).
Powrót do góry Go down
MGM
Ogr Tyrant
avatar

Liczba postów : 2387
Join date : 13/12/2011
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Re: DMP 2018 WARSZAWA 14-15 IV   Wto Mar 06, 2018 8:16 pm

Ja mam.
Powrót do góry Go down
MGM
Ogr Tyrant
avatar

Liczba postów : 2387
Join date : 13/12/2011
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Re: DMP 2018 WARSZAWA 14-15 IV   Sro Mar 07, 2018 11:58 am

Ok, Kwaka nie będzie, dlatego zagra sobie Styr z Fallusem - ja mogę zagrać później z kimś, nawet wieczorem.
Powrót do góry Go down
MGM
Ogr Tyrant
avatar

Liczba postów : 2387
Join date : 13/12/2011
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Re: DMP 2018 WARSZAWA 14-15 IV   Czw Mar 08, 2018 12:33 am

Ze zgrupowania repki:
Małe podsumowanie zgrupowania. Cały weekend grania i kminienia przyniósł ciekawe rezultaty. Jeszcze sporo czasu do wyboru armii, więc na ten moment pewniakami są armie grane przez graczy z top 3 ligi. Na szczęście armie te są jednymi z topowych! Co do pozostałych trzeba się jeszcze wstrzymać ponieważ czeka nas jeszcze sporo publikacji, ale nasze oczy zwróciły się ku kilku ciekawym złożeniom.
Zanim jednak zacznę opisywać armie dodam, że graliśmy już na Beta Rules i co do tego też kilka przemyśleń się pojawia:
- znerfienie Smite'ów sprawia, że stają się one znaaaacznie słabsze, w sensie nie można już się na nich opierać i mieć pewność, że się wygeneruje jakąś kosmiczną ilość Mortali. Średnio Tyrkami czy Eldarami generowaliśmy i 6 w turze. Przy 10 psykerach eldarzy wykręcali ich wcześniej ok. 15 co pokazuje różnice. Swoją drogą tu właśnie Tyrki i Eldarzy najbardziej obrywają od tego nerfa.
- co do drugiej zmiany, czyli niezasłaniania się nawzajem przez bohaterów nie udało nam się tego "wykorzystać" póki co, a to chyba dla tego, że meta na Hero-armies trochę już minęłą.

No to teraz wracamy do armii:
Panowie w złotych pancerzach- Armia składająca się z 21 modeli kosmicznie twardych modeli na prawdę bardzo fajnie się pokazała. I strzelają i się biją. Na Smite'y już tak bardzo nie cierpią, a jeszcze na 6+ odbijają Mortale w magii. Wydaje się, że taka armia nie ma jak kontrolować stołu, ale 6 małych oddziałów Bikerów, na prawdę daje rade nawet z tym zadaniem, bo każdy taki oddział jest groźny dla praktycznie każdego rodzaju jednostki jaką można spotkać na stole. Jeśli chodzi o złe strony to duża podatność na już nie wielkie odchylenia od statystki. Zdanie 2 invów mniej może spowodować stratę Bike’a , a każdy model dla Złotopolskich jest wart na prawdę sporo. Z zagranych testów wynikło, że armia ta może postawić się Eldarom choć ze wskazaniem na uszatych, skutecznie powstrzymuje fale Poxów przed rozlaniem się po stole, wygrywa z Dark Talonami i przegrywa ze spamem Flyrantów.

Disco Robaczki, a dokładniej 8 Flyrantów, 2 Mawlocki i jakiś naziemny śmietnik pozwalający na wrzucenie tego wszystkiego do rezerw i kontroli znaczników w swojej strefie. Tak naprawdę grę robią tu tylko i wyłącznie Hive Tyrant. Ze względu na swoja wyporność, czary i zdolności ofensywne stanowią niemalże jednoosobową armię, a jest ich aż 8 Wink W zależności o potrzeby drużyny uzbrajane będą w 4x Devourery jeśli będą miały czyścić hordy lub w 2x Devourery i 2x Rending Clawy dzięki czemu są wstanie zagrozić też elitarniejszym armiom ( np. Custodiesom ). Dzięki różnym Hive Fleetom uzyskujemy również ciekawe kombinacje na stratagemach. W tym wypadku również dużą wadą jest podatność na utratę pojedynczych modeli. Z testów wynika, że rozpiska ta pokonuje Złotych , ma spore szanse pogonić Eldarów oraz gra remisowo z Talonami.

Bladzie- a z bladziami rozczarowanie. Niestety ale zakon ten nie wygenerował żadnego pozytywnego wyniku i to z armiami niskiego poziomu. Wyprobowaliśmy chyba wszystkich rozwiązań: na bohaterach, na Sanguinary Guardach, na Death Company i nic… nawet przez Orków nie było się to w stanie przemielić, a w wielu paringach wynik rozpijał się o jedną czy dwie szarże na 9 więc nie można nawet założyć pewnego wyniku. No cóż, Kosmicznym Wampirom na razie dziękujemy.

Bardzo Agresywni Agresorzy- tutaj bardzo pozytywne wyniki, aczkolwiek już wcześniej wiedzieliśmy i tylko potwierdziliśmy się w tym przekonaniu. W naszej wersji grana na Raven Guard dzięki czemu za pomocą infiltracji nadrabiamy, krótkie zasięgi i stosunkowo nie wielką mobilność. Statystycznie 4 składy Agresorów generują ze stójki 456 pestek co jest w stanie poszatkować praktycznie wszystko, a wsparcia Lascannonów pozwala powalczyć z cięższymi celami. Testy pokazują, że armia zdolna zagrać z Poxami, a w niektórych przypadkach praktycznie kończąca grę w pierwszej turze. Prowadzi zacięty bój na wyniszczenie z Custodies i czy Talonami. Niestety nie ma zabardzo jak pograć z Lemanami czy Eldarami.
Powrót do góry Go down
Styr
Night Goblin
avatar

Liczba postów : 114
Join date : 19/07/2016
Age : 30
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Re: DMP 2018 WARSZAWA 14-15 IV   Czw Mar 08, 2018 8:36 am



jeszcze kartonik motorków bym nabył... by się zrobilo 3x3 + 2 capitanow zamiast 1cpt i 8w gwiazdce.

Wczoraj przeszkadzało mi to ze byli w grupie .

Powrót do góry Go down
MGM
Ogr Tyrant
avatar

Liczba postów : 2387
Join date : 13/12/2011
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Re: DMP 2018 WARSZAWA 14-15 IV   Czw Mar 08, 2018 11:06 am

Żeby mieć competetive to powinieneś mieć 3*6, ale jak się nie ma co się lubi ;D, Fallus kmini dla Ciebie większy wkład IG, bo z tego co zrozumiałem Twoja piechota jest za wolna. Sprawdzimy to w poniedziałek. Do DMP jeszcze miesiąc ponad, więc z zakupami zdążymy, malowanie jest drugorzędne, bo można grac na trzech odcieniach szarości ;D. W Twoim wypadku jest o tyle klarowana sytuacja, że pomalowane bike'i bez problemu sprzedasz po DMP.
Powrót do góry Go down
Styr
Night Goblin
avatar

Liczba postów : 114
Join date : 19/07/2016
Age : 30
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Re: DMP 2018 WARSZAWA 14-15 IV   Czw Mar 08, 2018 11:28 am

nie ma co kminić, bo więcej kurwonoxow niż teraz mam nie wpisze do rozpy. Dokupie 3 motory i zagram 4 3 3 i 2xcapitan
Powrót do góry Go down
Styr
Night Goblin
avatar

Liczba postów : 114
Join date : 19/07/2016
Age : 30
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Re: DMP 2018 WARSZAWA 14-15 IV   Czw Mar 08, 2018 11:24 pm

Złocisze versja 0.9

++ Outrider Detachment +1CP (Imperium - Adeptus Custodes) [98 PL, 1892pts] ++

+ HQ +

Shield-Captain on Dawneagle Jetbike [9 PL, 164pts]: Hurricane Bolter, Misericordia

Shield-Captain on Dawneagle Jetbike [9 PL, 164pts]: Hurricane Bolter, Misericordia

+ Fast Attack +

Vertus Praetors [20 PL, 436pts]
. Vertus Praetor: Misericordia, Salvo Launcher
. Vertus Praetor: Misericordia, Salvo Launcher
. Vertus Praetor: Misericordia, Salvo Launcher
. Vertus Praetor: Misericordia, Salvo Launcher

Vertus Praetors [15 PL, 282pts]
. Vertus Praetor: Hurricane Bolter, Misericordia
. Vertus Praetor: Hurricane Bolter, Misericordia
. Vertus Praetor: Hurricane Bolter, Misericordia

Vertus Praetors [15 PL, 282pts]
. Vertus Praetor: Hurricane Bolter, Misericordia
. Vertus Praetor: Hurricane Bolter, Misericordia
. Vertus Praetor: Hurricane Bolter, Misericordia

Vertus Praetors [15 PL, 282pts]
. Vertus Praetor: Hurricane Bolter, Misericordia
. Vertus Praetor: Hurricane Bolter, Misericordia
. Vertus Praetor: Hurricane Bolter, Misericordia

Vertus Praetors [15 PL, 282pts]
. Vertus Praetor: Hurricane Bolter, Misericordia
. Vertus Praetor: Hurricane Bolter, Misericordia
. Vertus Praetor: Hurricane Bolter, Misericordia

++ Total: [98 PL, 1892pts] ++

Created with BattleScribe
Powrót do góry Go down
MGM
Ogr Tyrant
avatar

Liczba postów : 2387
Join date : 13/12/2011
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Re: DMP 2018 WARSZAWA 14-15 IV   Czw Mar 08, 2018 11:33 pm

A 108 pts? Gwardia?
Powrót do góry Go down
Styr
Night Goblin
avatar

Liczba postów : 114
Join date : 19/07/2016
Age : 30
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Re: DMP 2018 WARSZAWA 14-15 IV   Pią Mar 09, 2018 7:57 am

no wlasnie nie zmieszcze żadnego detachmentu.

edyt.
Patrol kurvinoxów
Psyker + cadianski troops z mortarem
Powrót do góry Go down
MGM
Ogr Tyrant
avatar

Liczba postów : 2387
Join date : 13/12/2011
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Re: DMP 2018 WARSZAWA 14-15 IV   Pią Mar 09, 2018 12:52 pm

No i super, masz rozpiskę ;D, teraz kwestia malowania żebyś chociaż Ty maxa zgarnął
.
Powrót do góry Go down
faLus
Ork Shaman


Liczba postów : 986
Join date : 05/07/2010
Age : 30

PisanieTemat: Re: DMP 2018 WARSZAWA 14-15 IV   Pią Mar 09, 2018 6:20 pm

Przynajmniej jeden taki ziutek z znaczkiem tworzący -1 to hit w tych kilku calach, to obawiam się must have. Defensywna aura w przypadku armii elitarnej to obawiam się konieczność gdy masz niewiele modeli i każdy na wagę złota. Ma ktoś link do codexu custodesów? Sprawdzić chcę tylko legalność jednego alternatywnego wariantu.


Powrót do góry Go down
Styr
Night Goblin
avatar

Liczba postów : 114
Join date : 19/07/2016
Age : 30
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Re: DMP 2018 WARSZAWA 14-15 IV   Sob Mar 10, 2018 9:07 am

alternatywna rozpa :

++ Battalion Detachment +3CP (Imperium - Astra Militarum) [13 PL, 227pts] ++

+ No Force Org Slot +

Regimental Doctrine: Cadian

+ HQ +

Primaris Psyker [2 PL, 46pts]: Force Stave, Gaze of the Emperor, Mental Fortitude

Primaris Psyker [2 PL, 46pts]: Force Stave, Nightshroud, Psychic Barrier

+ Troops +

Infantry Squad [3 PL, 45pts]
. 7x Guardsman
. Heavy Weapon Team: Mortar
. Sergeant: Laspistol

Infantry Squad [3 PL, 45pts]
. 7x Guardsman
. Heavy Weapon Team: Mortar
. Sergeant: Laspistol

Infantry Squad [3 PL, 45pts]
. 7x Guardsman
. Heavy Weapon Team: Mortar
. Sergeant: Laspistol

++ Outrider Detachment +1CP (Imperium - Adeptus Custodes) [93 PL, 1768pts] ++

+ HQ +

Shield-Captain on Dawneagle Jetbike [9 PL, 164pts]: Hurricane Bolter, Misericordia

Shield-Captain on Dawneagle Jetbike [9 PL, 164pts]: Hurricane Bolter, Misericordia

+ Fast Attack +

Vertus Praetors [15 PL, 312pts]
. Vertus Praetor: Hurricane Bolter, Misericordia
. Vertus Praetor: Misericordia, Salvo Launcher
. Vertus Praetor: Misericordia, Salvo Launcher

Vertus Praetors [15 PL, 282pts]
. Vertus Praetor: Hurricane Bolter, Misericordia
. Vertus Praetor: Hurricane Bolter, Misericordia
. Vertus Praetor: Hurricane Bolter, Misericordia

Vertus Praetors [15 PL, 282pts]
. Vertus Praetor: Hurricane Bolter, Misericordia
. Vertus Praetor: Hurricane Bolter, Misericordia
. Vertus Praetor: Hurricane Bolter, Misericordia

Vertus Praetors [15 PL, 282pts]
. Vertus Praetor: Hurricane Bolter, Misericordia
. Vertus Praetor: Hurricane Bolter, Misericordia
. Vertus Praetor: Hurricane Bolter, Misericordia

Vertus Praetors [15 PL, 282pts]
. Vertus Praetor: Hurricane Bolter, Misericordia
. Vertus Praetor: Hurricane Bolter, Misericordia
. Vertus Praetor: Hurricane Bolter, Misericordia

++ Total: [106 PL, 1995pts] ++

Created with BattleScribe




Vexille -1 to hit ciężko wcisnąć bo kosztuje prawie tyle co cała Cadia z tej rozpy.

Co chcesz Fallusie sprawdzać w dexie ? Ja mam dex to zobaczę.


Z malowanien u mnie bez problemu , 3 motory jednego wieczoru na spokojnie . Jak się zepnę z kubkiem kawy to i 6 polecę ciurkiem .

Do końca przyszłego tygodnia gotowych bedę miał 9 motorow i 2 psykery i 3 troopy cadianskie z mortarami , wypodstawkowane i polakoerowane i czekam na kolejne 9 motorow .


Chyyyyba ,że rezygnujemy z cadian i w ich miejsce Vexille dam
Powrót do góry Go down
MGM
Ogr Tyrant
avatar

Liczba postów : 2387
Join date : 13/12/2011
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Re: DMP 2018 WARSZAWA 14-15 IV   Wto Mar 13, 2018 2:24 pm

Misja I
Wystawienie: Front-Line Assault (RB pg. 217)
Eternal War: pierwsze znaczniki które gracze rozstawią są pod koniec gry warte po 1 vp każdy, druga para jest warta po 2 vp każdy, ostatnie dwa są pod koniec gry warte po 3 vp każdy
Maelstorm of War: na początku każdej swojej tury gracz dobiera tak by mieć 3 karty. Obowiązują zasady Secret Orders, Cover of Darkness oraz Stratagem Flares z RB ze strony 234

Misja II
Wystawienie: Vanguard Strike (RB pg. 217)
Eternal War: cztery z sześciu znaczników gracze wystawiają dopiero po wybraniu strony. Pierwsza para znaczników musi się znajdować poza strefami wystawienia któregokolwiek gracza oraz powyżej 12" od środka stołu. Po jednym z pozostałych 2 znaczników każdy gracz umieszcza w swojej strefie wystawiania. Po koniec gry znacznik w strefie przeciwnika warty jest 4 vp, każdy z dwóch znaczników wystawionych na "ziemi niczyjej" warty jest 3 vp a znacznik w swojej strefie wart jest 2 vp
Maelstorm of War: na początku każdej swojej tury gracz dobiera tak by mieć 3 karty. Dodatkowo, każdy gracz który wykona 10 kart (znaczy wykona 10 kart a nie zdobędzie 10 vp z kart) dostaje dodatkowe 5 vp.

Misja III
Wystawienie: Hammer and Anvil (RB pg. 217)
Eternal War: 4ry znaczniki są pod koniec gry warte po 3 vp każdy
Maelstorm of War: na początku każdej swojej tury gracz dobiera tak by mieć 3 karty

Misja IV
Wystawienie: Search and Destroy (RB pg. 216)
Eternal War: jeżeli pod koniec tury gracza, dany gracz kontroluje znacznik w strefie wystawienia przeciwnika, może on taki znacznik "spalić" zyskując w nagrodę 2 vp. Dodatkowo, pod koniec każdej tury gracza, ten gracza zlicza ile "niespalonych" znaczników kontroluje i dostaje po 1 vp za każdy kontrolowany znacznik. Nie można w tej samej turze dostać 1 vp za kontrolę znacznika i 2 vp za spalenie go. Znaczniki "spalone" są normalnie aktywne na potrzeby misji Maelstorm
Maelstorm of War: na początku każdej swojej tury gracz odrzuca wszystkie swoje karty i dobiera 3 nowe karty

Misja V
Wystawienie: Dawn of War (RB pg. 216)
Eternal War: ostatnie dwa znaczniki gracze wystawiają dopiero po wybraniu strony. Każdy z nich warty jest pod koniec gry po 6 vp
Maelstorm of War: w swojej pierwszej turze gracze dobierają jedną kartę. W każdej kolejnej turze gracze dobierają tyle kart by mieć na ręce tyle samo kart co obecnie kontrolowanych znaczników
Powrót do góry Go down
Sponsored content




PisanieTemat: Re: DMP 2018 WARSZAWA 14-15 IV   

Powrót do góry Go down
 
DMP 2018 WARSZAWA 14-15 IV
Powrót do góry 
Strona 2 z 2Idź do strony : Previous  1, 2

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
ZAD TROLLA Koszalin :: WH40k-
Skocz do: