ZAD TROLLA Koszalin
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.
ZAD TROLLA Koszalin

Forum miłośników gier bitewnych oraz strategicznych z Koszalina i regionu.
 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  Zaloguj  

 

 Wycena Skavena ?

Go down 
3 posters
AutorWiadomość
MGM
Ogr Tyrant
MGM


Liczba postów : 2392
Join date : 13/12/2011
Skąd : Koszalin

Wycena Skavena ? Empty
PisanieTemat: Wycena Skavena ?   Wycena Skavena ? EmptyCzw Gru 08, 2016 1:43 pm

Siemka, potrzebuję ogarnąć co jest co i ile kosztuje, a na skavenach nie znam się w ogóle :/ , da radę ktoś pomóc?

Wycena Skavena ? 1_t Wycena Skavena ? 2_t Wycena Skavena ? 3_t Wycena Skavena ? 4_t Wycena Skavena ? 5_t Wycena Skavena ? 6_t Wycena Skavena ? 7_t Wycena Skavena ? 8_t Wycena Skavena ? 9_t Wycena Skavena ? 10_t Wycena Skavena ? 11_t Wycena Skavena ? 12_t Wycena Skavena ? 13_t Wycena Skavena ? 14_t Wycena Skavena ? 15_t Wycena Skavena ? 16_t Wycena Skavena ? 17_t Wycena Skavena ? 18_t Wycena Skavena ? 19_t
Zobacz całą galerię | Aukcjoner.pl - darmowe galerie na Allegro
Powrót do góry Go down
Bananovitch
Troll
Troll
Bananovitch


Liczba postów : 3818
Join date : 01/05/2009
Age : 40
Skąd : Zachodnie Immoren

Wycena Skavena ? Empty
PisanieTemat: Re: Wycena Skavena ?   Wycena Skavena ? EmptyPią Gru 09, 2016 1:43 pm

Zdjęciami:
1, 2, 3 Stormvermini (z dwóch edycji)
4 Plague Monki
5 Assassini
6 Death wind cośtam? Chyba tak to się nazywało. TO ostatnie to chyba jakiś stary warrior (z tego zestawu chyba najwięcej warty)
7 Warlord, stary Snikch, coś co nie znam (chyba jakiś specjal), stary Thanquol? albo Grey Seer, ostatni to też chyba jakiś specjal
8 Rat Swarmy
9 Gutter Runnersi
10 dwóch z korbaczami to Plague Censer Bearersi, pozostali to 1/2 załogi Jezzail
11 1/2 załogi Warpfire Throwera
12 albo Gutter RUnner albo jakiś Assassin i połowa załogi Warpfire THrowera