ZAD TROLLA Koszalin

Forum miłośników gier bitewnych oraz strategicznych z Koszalina i regionu.
 
IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  Zaloguj  

Share | 
 

 Infinity- przegląd po systemie i po armiach.

Go down 
AutorWiadomość
Bananovitch
Troll
Troll
avatar

Liczba postów : 3818
Join date : 01/05/2009
Age : 34
Skąd : Zachodnie Immoren

PisanieTemat: Infinity- przegląd po systemie i po armiach.   Nie Maj 17, 2015 9:09 pm

Jest zainteresowanie, więc prosiłbym Szczura o przyklejenie tematu, żeby nie zaginął gdzieś w odmętach trolowania.

WPROWADZENIE
Infinity to system skirmishowy- czyli taki, który do pogrania wymaga relatywnie małej ilości modeli. Tak naprawdę ich ilość jest zależna od formatu na jaki się gra (bo na własne scenariusze potrzebujesz czegoś innego, na oficjalny format ITS czegoś innego a na alternatywny YAMS jeszcze czegoś innego) ale także od preferencji gracza. Standard punktowy waha się między 200 a 400 punktów (przy czym 400 to rzadkość i gra się go niezmiernie rzadko, ponieważ ze względu na mechanikę taką bitwę gra się niezmiernie długo- coś jak 2000 w 40k czy 2500 w Battla). Przyjęło się, że im więcej modeli tym lepiej, ale również nie jest to regułą, ponieważ modele które są tanie rzadko co robią kozakom za 50-60 punktów (jakkolwiek są wyjątki) i w tym przypadku sprowadza się do do grania na farcie i próbie osiągnięcia rzutów krytycznych. W zależności od armii (ale i formatu) przeciętna ilość modeli to 12-16, oczywiście może być mniej lub więcej, ale granie na mniej niż 10 modelach przy formacie 300 punktów to proszenie się o przegraną już na poziomie tworzenia rozpiski.

Fajnie, ale jak w to się gra?
Podstawą do działania w Infinity są rozkazy. Rozkazy generują przytomne jednostki (nie wszystkie) i oczywistym jest, że lepiej jest mieć ich więcej niż mniej. Jednostki dzielimy na regularne (generujące rozkazy do ogólnej puli, z której możemy je wydawać na aktywację dowolnej jednostki) oraz nieregularne (generujące rozkaz tylko dla siebie czy to ze względu na wyszkolenie, czy to ze względu na umiejętności czy to ze względu na bycie świrem któremu nikt nie ufa).
Rozkazy z puli wydajemy dowolnie- dopóki nie opróżnimy puli, jeżeli przyjdzie nam fantazja, wszystkie władować w jeden model. Czasami ma to sens, czasami nie- zależne jest to od wielu czynników i od naszego widzimisię.
Specjalnym rodzajem rozkazów są ARO, czyli Automatyczne Rozkazy Reakcji. Nasi żołnierze, w przeciwieństwie do innych systemów nie stoją jak te kołki i nie umierają radośnie pod ogniem nieprzyjaciela, tylko podejmują reakcje- robią uniki, strzelają, próbują wykryć zakamuflowanego przeciwnika, krótko mówiąc- zachowują się jak normalni żołnierze na polu bitwy. Gra przez to jest bardziej dynamiczna, trzeba przewidywać ruchy przeciwnika a także planować własne z wyprzedzeniem i zawsze mieć jakiś plan awaryjny. Najlepiej opisuje to żart "Infinity to gra w której zawsze jest twoja tura".
Dodatkowo- tutaj jest prawdziwy True Line of Sight, nie to próbuje robić GW. Jeżeli żołnierz coś widzi to widzi, jeżeli nie, to nie. A nie, wielki kloc piechoty stoi za jeszcze większym klocem kawalerii a i tak można w niego strzelać, bo jednostki są przezroczyste. Wymaga to też pewnej gimnastyki, bo wiele razy trzeba pochylić się nad modelem żeby widzieć, czy naprawdę widzi czy też nie.

Ogólna czy sektorówka
Jedną z opcji budowania armii jest tzw. armia sektorowa- grupa żołnierzy jednej narodowości, pochodzenia etnicznego lub też po prostu trzymająca się w kupie. W przeciwieństwie do armii ogólnej (gdzie możemy wziąć wszytko co dusza zapragnie, w tym wynająć najemników) mają ograniczony dostęp do jednostek, ale po pierwsze- pewnych jednostek mogą wziąć więcej niż w liście ogólnej (ilość rodzajów jednostek dostępnych jest ograniczona specjalną charakterystyką- 1, 2, 3, 5 lub też Total, dający nieograniczoną ich ilość) ale w zamian do innych jednostek dostępu nie mają w ogóle (przykład- armia ogólna Nomadów może wystawić dwóch Interventorów z Tunguski- jednych z najlepszych hackerów w grze; armia Sił Bezpieczeństwa Corregidoru w ogóle nie ma do nich dostępu). Po drugie, pozwala na wystawianie tzw. linków- grup bojowych 3-5 żołnierzy działających wspólnie jak drużyna piechoty i dających w zależności od liczebności różne bonusy. Zasady pozwalają na stworzenie tylko jednego linku, jednakże są armie, które mogą mieć ich więcej (Haqqislam posiada jednostki z zasadą Haris- pozwala na stworzenie pomocniczego trzyosobowego linku; Stalowa Falanga ALEPHu posiada zasadę Enomotarchos- każdy bohater z tą zasadą pozwala stworzyć maksymalnie czteroosobowy link z odpowiednim typem jednostki; Tohaa posiada Triady- nieograniczoną ilość maksymalnie trzyosobowych linków).Kwestia "czy sektorówka i linki czy jednak ogólna i większa wszechstronność" to tylko i wyłącznie preferencje gracza- sam wolę grać listą ogólną (ale to tylko i wyłącznie z tego powodu, że nie ma jeszcze sektorówki Tunguski która dawałaby mi dostęp do pewnych jednostek, a bez nich gra mi się smutno Razz).

Tyle pokrótce. Teraz szybki przegląd armii.
PanOceania
PanOceania to tacy jakby "Amerykanie" tego systemu. Najbogatsi, świetnie wyszkoleni w cacanych błyszczących mundurach. Tacy Ultramarines Infinity Wink A żeby było śmieszniej, znajdziemy tam Australijczyków, Niemców, Szwedów czy Norwegów ale nie Amerykanów lol! Ze wszystkich armii posiadają najlepsze wyszkolenie strzeleckie, niemniej jednak są specjaliści do walki wręcz którzy nieźle potrafią się odgryźć. Jako największa siła Ludzkiej Sfery posiada najnowocześniejszy sprzęt którym brutalnie pacyfikuje wraże siły. Mnogość tu spadochroniarzy, TAGów (dużych pancerzy wspomaganych) czy innych tajniaków w najlepszym możliwym kamuflażu. Niestety coś za coś- jeżeli idzie o specjalistów mają chyba najgorszych ze wszystkich. Sektorówki tej armii to:
Szturmowa Armia Acontecimento
Dużo spadochroniarzy, dostępna do aż czterech TAGów (w tym jednego ciężkiego), dobrze opancerzona liniowa piechota a także Nag- jednostka ALEPHu pozwalająca wystawić sensownego hackera (i jest to jedyna jednostka w kamuflażu dla tej armii).
Neoterrańska Armia Stolicowa lol! Wiem, kretyńskie tłumaczenie ale i nazwa in inglisz kretyńska Wink
Świetne kamuflaże, bardzo dobrzy strzelcy oraz dostęp do jednej z najprzydatniejszych rzeczy w grze- wizjera multispektralnego trzeciego poziomu (dostępnego jeszcze tylko dla dwóch nacji), umożliwiającego automatyczne wykrywanie zakamuflowanych przeciwników. Opiera się głównie na parach operator+mały upierdliwy robocik z ciężkim miotaczem ognia. Posiadają też dostęp do dwóch jednostek ALEPHu- funkcjonariuszy Deva (twarde dranie co lekką piechotą są tylko z nazwy- dla Neoterry najlepsi specjaliści) oraz roboty Garuda- ot taki sobie robocik który coś tam postrzela ale przynajmniej jest relatywnie niedrogi.
Zakony Rycerskie
Armia dla ludzi, którzy brzydzą się miękkim mięsem i mają potrzebę wystawienia jak największej ilości twardych skurczybyków. Najdroższa (punktowo i złotówkowo niestety) armia PanOceanii, w której brak jest dobrych specjalistów (ale to bolączka całej tej frakcji) ale do wyrzynki idealna- wiele modeli które mogą przyjąć więcej niż jedną kulkę na klatę i nic sobie z tego nie robić. Armia najtrudniejsza w prowadzeniu dla gracza PanOceanii z najlepszym klimatem.

Yu Jing
Numer dwa, walczący z PanOceanią o supremację. Reprezentuje wszystko, co ma do zaoferowania Orient. Mieszanina Chińczyków i Japończyków, którzy stale walczą z chińskim okupantem. Strzelają gorzej niż przeciętnie, ale w walce wręcz wymiatają. Ogromna ilość modeli z kamuflażem ułatwia tylko podejście do wrog. Sektorówki:
Służba Imperialna
czyli cała rzesza agentów, od tych tajnych do jawnych policjantów i siepaczy. Mają nawet coś w rodzaju więźniów politycznych z wybuchowymi obrożami. Armia posiadająca dostęp do największej rzeszy Autoryzowanych Łowców Nagród- chyba najbardziej przydatnych najemników w grze. Mało popularna, ponieważ wszyscy kochają
Japońską Armię Sektorową
Co mają do zaoferowania Japończycy? To wszystko, o czym myślicie. Samurajów, wojowników Ninja, szybkie motory i nawet robogejsze. Jak ktoś lubi takie klimaty- armia dla niego. W przeciwieństwie do Chińczyków nie znajdziecie tam twardych koksów, ale raczej subtelne cięcie kataną z ukrycia.

Ariadna
Potomkowie pierwszych kolonizatorów kosmosu, którzy zaginęli w akcji, przez co są nieco zacofani. Nie znaczy że gorsi- opierają się po prostu na innych założeniach. Szkoci, Francuzi, Amerykanie i Kozacy tworzą wybuchową, ale nadzwyczaj skuteczną mieszankę. Armia opierająca się głównie na sile kamuflażu i robieniu przeciwnika w balona. Sektorówki:
Kaledońska Armia Wyżynna
czyli po ludzku Szkoci. Szkoci popylający w kiltach, beretach i machający claymore'ami. Banda oszołomów pod przywództwem Williama Wallace'a (tak, tego z Braveheart'a). Niezdyscyplinowana, robiąca zamieszanie i ogólnie przypominająca Orki. Wspierani przez wilkołaki mniejsze i większe i opierający swoją siłę głównie na zaskoczeniu.
Merowińskie Siły Szybkiego Reagowania
Francuzi z kolei walczą trochę inaczej- kamuflują się kiedy potrzeba a nie przy każdej okazji, wolą raczej komuś solidnie przygrzmocić niż wbić mu nóż w plecy w ciemnościach. Strasznie mała ilość jednostek do wyboru, ale jako jedyni Ariadnianie mają dostęp do najemniczego TAGa.

Haqqislam
Muzułmanie którzy doszli do wniosku, że fundamentalizm tylko szkodzi ich religii i zdecydowali się cofnąć do czasu, kiedy Islam był religią rozwoju nauki a nie wysadzania się gdzie popadnie. Mają najlepszą opiekę medyczną w całej grze a także dostęp do rzadkich zabawek- broni wirusowych zabijających na amen. No i gangu motocyklowego wyjętego rodem z Mad Max'a. Sektorówki:
Hassassin Bahram
Jak nazwa wskazuje- asasyni, inni asasyni i jeszcze więcej asasynów. Gdyby byli Hiszpańską Inkwizycją ich metodami działania byłyby strach, zaskoczenie i bezgraniczne oddanie sułtanowi. Armia brudnych sztuczek (typu przebieranie się za przeciwnika i wbijanie mu noża w plecy) czy też zagłuszanie jego łączności i uniemożliwianie sensownego wykorzystania puli rozkazów.
Quapu Khalki
Obrońcy Bramy, a raczej szlaków handlowych. Armia, której bliżej do kompanii najemniczej niż regularnego wojska. W przeciwieństwie do Bahramu operują raczej grupami (wspomniany we wprowadzeniu Haris, czyli możliwość tworzenia pomocniczych linków) i kontroli przedpola. A także absolwenci Akademii Wojskowej, którzy mogą uzupełniać za grosze linki droższych kolegów, zwiększając ich efektywność minimalnych kosztem. Dodatkowo mają dostęp do kilku jednostek nomadzkich.

Nomadzi
Hipsterzy tego systemu, którzy odrzucili istniejące status quo, zwalczają system (przez co rozumieją Sztuczną Inteligencję- ALEPH) a także handlują czym się da z kim się da. Zamieszkują na trzech olbrzymich okrętach kosmicznych (i milionie mniejszych). Sektorówki:
Siły Bezpieczeństwa Corregidoru
Corregidor jest byłym więzieniem, więc sprzedaje to co ma najcenniejszego- agresję i wyszkolenie bojowe swoich obywateli, uważanych za najlepszych najemników. Armia mało subtelna, opierająca się na sile i brutalności a nie na finezji. Dostęp do 5 TAGów (w tym jednego ciężkiego), licznych spadochroniarzy i jednostka uważana za najlepszego snajpera w grze.
Siły Bezpieczeństwa Bakunina
Jeżeli coś jest drogie, nielegalne albo uzależniające- na pewno dostaniesz to na Bakuninie. Modyfikacje ciała są bardzo popularne wśród obywateli, a ich siły specjalne nie mają sobie równych. Ta armia z kolei polega głównie na unikaniu walki gdzie się da- jej liniowi żołnierze są gorzej wyszkoleni id innych, mają za to dużo kamuflaży i świetnych hackerów. A jak ktoś lubi klimaty zakonnic w obcisłych habitach- też je tu znajdzie. Armia trudna w prowadzeniu (choćby ze względu na gorsze niż u innych statystyki nawt najbardziej elitarnych jednostek), wymagająca sporo kombinowania i dająca dużo frajdy w grze.

Połączone Armie (zwane też Kombinatem)
Najeźdźcy spoza galaktyki. Wysłannicy Wyewoluowanej Inteligencji, wyznającej zasadę "albo jesteś z nami albo będziemy niszczyć kolejne planety twoich ziomków aż wreszcie się poddasz". Armia dla miłośników kosmitów wszelakiej maści, mało finezyjna, niezwykle skuteczna. Sektorówki:
Morackie Siły Agresyjne
Przerośnięte małpy w zbrojach płytowych. Banda twardzieli, którzy nie boją się niczego, wspierana przez coś co jest ni to psem ni to wydrą ni to niewiadomoczym. Minimalna ilość finezji, maksymalna siłą ognia i piąchy.
Korpus Ekspedycyjny Shasvastii
Shasvastii to z kolei kosmiczne żuki albo chrząszcze. Spadają na przeciwnika w jajach (a'la Obcy), wymagają więcej kombinowania i myślenia w grze. Mają dostęp do największego ścierwa w grze- TAGa o pięknej nazwie Avatar, którego szczerze nienawidzę jak psa, bo nie dość, że ciężko ubić to jeszcze potrafi przejąć twoje jednostki i użyć przeciwko tobie.

Tohaa
Uciekinierzy przez Wyewoluowaną Inteligencją, którzy próbują nawiązać kontakt z ludźmi i zwrócić ich przeciwko niej. Chudzielce posiadający z reguły tak jakby dwa punkty życia (w tym jeden z lepszym profilem) opierający się głównie na sile swoich Triad (czyli nieograniczonej liczbie trzyosobowych linków) a także na wspomnianej już broni wirusowej. Szczerze mówiąc jak dla mnie armia dodana trochę na siłę, bo ani jakieś zasady nie są wypasione ani modele za ładne. Sektorówek brak.

ALEPH
Sztuczna Inteligencja posiadająca własną tożsamość, opierająca swoje wojska na mitologii wedyjskiej, żydowskiej i greckiej. Raj dla miłośników robotów, Agenta Smitha z "Matrixa" czy "Iliady" Homera. Twardzi, dobrze wyszkoleni, z odpowiedzią na prawie każdą sytuację. Taki jest ALEPH. I ma świetne figurki Wink Sektorówką jest
Podsekcja Szturmowa, zwana też Stalową Falangą
Sektorówka uważana za wyrastającą ponad przeciętność, nie wymagającą zbyt wiele myślenia, najzwyklejszy w świecie nobrainer. Masa koksów których ciężko zastrzelić, a w walce wręcz robią klasyczną z dupy jesień średniowiecza. Armia, przy której twórców fantazja poniosła trochę za bardzo- punktowo droga, ale za umiejętności, które posiada i tak jest za tania. Armia dla miłośników Achillesa (jedna z ikon systemu, z której wielu się nabija), Ajaxa (świetny model) czy innego Patroklosa (którego mało kto wystawia). Zasada Enomotarchos pozwala wystawić sporo maksymalnie czteroosobowych linków (co jest największą bolączką, bo nie wiadomo za który się brać najpierw). Oczywiście można z nią wygrać, ale sporo zależy niestety od szczęścia w kościach (chyba, że ustawimy się specjalnie pod Falangę, ale idąc na turniej nie ma to większego sensu). Pomimo wyrastania ponad przeciętność trudno odmówić jej świetnego klimatu.

Tyle. W najbliższym dodatku (czyli tak naprawdę nie wiadomo kiedy) możemy spodziewać się kolejnych sektorówek- na pewno wyjdą Amerykanie do Ariadny, którzy wg doniesień mogą zdetronizować Falangę jeżeli idzie o nobrainowość. Z dużą dozą prawdopodobieństwa możemy też przypuszczać że wyjdzie trzeci okręt do Nomadów- Tunguska, opierająca swą siłę na hackingu czy ogólnie pojętej wojnie informatycznej. Do PanOceanii prawdopodobnie (oparte tylko na domysłach niestety) wyjdzie Svalarheima, z najtwardszym TAGiem w grze. Do Haqqislamu planowany jest Sułtanat, co sprowadza się raczej do gangu motocyklowego. ALEPH możliwe, że dostanie wedyjską sektorówkę (chociaż wydawca zdementował te pogłoski, ku mojemu rozczarowaniu). Kombinat prawdopodobnie dostanie Sygmaa, będące "złymi Tohaa". A "dobrych" Tohaa nikt nie kocha, więc nie wiadomo czy cokolwiek dostaną Wink

Podsumowując- system jest świetny, ma fajny klimat, śliczne figurki (co miesiąc wychodzą nowe wzory) i ze względu na mechanikę ARO gra się w niego zupełnie inaczej niż w inne systemy, do których jesteście przyzwyczajeni. No i za koszt armii do Battla czy 40k masz dwie czy trzy (a jak się postarasz to i cztery) armie do Infinity. Nie znajdziesz tu epickich bitew z setkami modeli, ale uwierz mi, że bitwy są co najmniej tak samo emocjonujące jak te serwowane przez systemy GW.
Powrót do góry Go down
quins
Maneater
avatar

Liczba postów : 1610
Join date : 26/01/2014
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Re: Infinity- przegląd po systemie i po armiach.   Pon Maj 18, 2015 1:28 pm

Wow.! Ale wypas Smile już czytam...
Powrót do góry Go down
http://www.rctrax.pl
Bananovitch
Troll
Troll
avatar

Liczba postów : 3818
Join date : 01/05/2009
Age : 34
Skąd : Zachodnie Immoren

PisanieTemat: Re: Infinity- przegląd po systemie i po armiach.   Pon Maj 18, 2015 1:37 pm

Jak coś to pytaj, grałem przeciwko każdej frakcji i większości sektorówek, w miarę możności pomogę.
Powrót do góry Go down
GrimgorIronhide
Ork Shaman
avatar

Liczba postów : 873
Join date : 08/03/2010
Age : 22
Skąd : Waaaaagh!

PisanieTemat: Re: Infinity- przegląd po systemie i po armiach.   Pon Maj 18, 2015 4:19 pm

Oszołomy ? Przyjedź no z tą kosmiczną cyganerią to zobaczysz jak walczy pijany szkot!
Powrót do góry Go down
Bananovitch
Troll
Troll
avatar

Liczba postów : 3818
Join date : 01/05/2009
Age : 34
Skąd : Zachodnie Immoren

PisanieTemat: Re: Infinity- przegląd po systemie i po armiach.   Pon Maj 18, 2015 7:01 pm

Załatw klucze na piątek Twisted Evil
Powrót do góry Go down
Jurdasz
Goblin boss
avatar

Liczba postów : 257
Join date : 09/03/2015
Age : 31
Skąd : Kosz-Malin

PisanieTemat: Re: Infinity- przegląd po systemie i po armiach.   Sro Maj 20, 2015 8:53 pm

Bardzo ładny post bananie. Muszę przyznać, że całkiem dobrze i co ważne syntetycznie przedstawiłeś każdą frakcję Smile
Powrót do góry Go down
GrimgorIronhide
Ork Shaman
avatar

Liczba postów : 873
Join date : 08/03/2010
Age : 22
Skąd : Waaaaagh!

PisanieTemat: Re: Infinity- przegląd po systemie i po armiach.   Sro Maj 20, 2015 11:51 pm

Jeszcze tylko takiego podkreślenia, że wszystkie frakcje są równie silne i jest wewnętrzy balans mi brakuje. Ale fajny opis.

Bananovitch napisał:
Załatw klucze na piątek Twisted Evil
Serio ? Wpadasz ? Jak tak to na którą godzinę ? Razz
Powrót do góry Go down
Bananovitch
Troll
Troll
avatar

Liczba postów : 3818
Join date : 01/05/2009
Age : 34
Skąd : Zachodnie Immoren

PisanieTemat: Re: Infinity- przegląd po systemie i po armiach.   Czw Maj 21, 2015 8:03 am

No właśnie nie, nie są tak samo silne, bo Falanga ewidentnie się wyłamuje i to zdrowo ponad przeciętność (a dodatkowo co i rusz dostaje nowe zabawki- w zeszłym miesiącu Teucer, w tym Scylla- jakaś wypasiona hackerka niby z dwoma devabotami i przydupasem). Ale jak pisałem- i z Falangą da się wygrać. Nie jest to oczywiście proste, ale już mam parę pomysłów afro

Pominąłem jeszcze często podnoszoną kwestię "niegrywalności" modeli. Ktoś tam kiedyś stwierdził, że w Infinity czegoś takiego nie ma, że czego nie weźmiesz to będzie cacy. Początkowo też tak myślałem, ale po pograniu stwierdziłem, że albo koleś był nie wiadomo jakim farciarzem i potrafił wykręcać niesamowite rzeczy, albo- co bardziej prawdopobne- kimś, kto powtarza zasłyszane frazesy. Typowym przykładem, który ciśnie mi się pod palce jest panoceański ORC- za 40 dostajemy typową ciężką piechotę z solidnym pancerzem, dobrym BTSem i dwoma ranami. I wszystko jest fajnie dopóki nie spojrzymy sobie na statystyki Rycerza Szpitalnika który nie dość, że jest tańszy, ma lepsze statystyki to jeszcze dodatkowo ma lepszy majcher, Sztuki Walki 2 poziomu, Religijność a po zarżnięciu przeciwnika dodatkowy darmowy rozkaz.

Będę w piątek, w Koszalinie pewnie koło 19tej. Z chłopakami jestem ustawiony na alkoholizację, zagadaj ze Szczurem czy dałoby radę ją zrobić w klubie, połączoną z nocką czy pół-nocką Wink

A przy okazji- jeszcze nie wiem, ale raczej się zawiedziesz Razz Za miesiąc mam duży turniej ITSowy i ćwiczę to niego ALEPH. Więc raczej przyjadę z nim (chociaż jeszcze się zastanawiam, Nomadó mam trochę bardziej ogranych).
Powrót do góry Go down
Artur
Ork
avatar

Liczba postów : 454
Join date : 29/03/2010
Age : 30
Skąd : z Koszalina urodzony we Wrocławiu ! ;)

PisanieTemat: Re: Infinity- przegląd po systemie i po armiach.   Czw Maj 21, 2015 3:53 pm

Banan a ty nie jesteś za stary na tą grę ? Chociaż modele są w pytę  Laughing
Powrót do góry Go down
quins
Maneater
avatar

Liczba postów : 1610
Join date : 26/01/2014
Skąd : Koszalin

PisanieTemat: Re: Infinity- przegląd po systemie i po armiach.   Pią Paź 02, 2015 9:12 pm

Artur napisał:
Banan a ty nie jesteś za stary na tą grę ?
Skoro Banan jest za stary, to mnie już chyba żrą robale lol!

Powrót do góry Go down
http://www.rctrax.pl
Jurdasz
Goblin boss
avatar

Liczba postów : 257
Join date : 09/03/2015
Age : 31
Skąd : Kosz-Malin

PisanieTemat: Re: Infinity- przegląd po systemie i po armiach.   Pon Lut 22, 2016 5:23 pm

Stary, nie stary, to wszystko jest względne. A robale mogą żreć, tylko zależy gdzie... Z tego co wiem, to dzieciarnia raczej w Infinity nie gra. Do infinity trzeba dojrzeć Razz

EDIT: Dojrzeć, jak cebula...
Powrót do góry Go down
Szczur
Troll
Troll


Liczba postów : 4119
Join date : 05/05/2009
Age : 37
Skąd : Miasto sexu i biznesu

PisanieTemat: Re: Infinity- przegląd po systemie i po armiach.   Pon Lut 22, 2016 5:45 pm

Jurdasz napisał:
Stary, nie stary, to wszystko jest względne. A robale mogą żreć, tylko zależy gdzie... Z tego co wiem, to dzieciarnia raczej w Infinity nie gra. Do infinity trzeba dojrzeć Razz

EDIT: Dojrzeć, jak cebula...

To w takim razie jestem przy was młody Razz Starocie Razz

_________________
Nie ma co grać słabymi armiami aby potem się nie wściekać na swoje wyniki Smile
Powrót do góry Go down
Bananovitch
Troll
Troll
avatar

Liczba postów : 3818
Join date : 01/05/2009
Age : 34
Skąd : Zachodnie Immoren

PisanieTemat: Re: Infinity- przegląd po systemie i po armiach.   Pon Lut 22, 2016 9:19 pm

A ile Ty chłopczyku masz lat? 10? Mama wie, że na forum dla dorosłych wchodzisz? Razz
Powrót do góry Go down
Szczur
Troll
Troll


Liczba postów : 4119
Join date : 05/05/2009
Age : 37
Skąd : Miasto sexu i biznesu

PisanieTemat: Re: Infinity- przegląd po systemie i po armiach.   Pon Lut 22, 2016 10:16 pm

Bananovitch napisał:
A ile Ty chłopczyku masz lat? 10? Mama wie, że na forum dla dorosłych wchodzisz? Razz

Nie pisz tak bo dostane zakaz korzystanie z komputera przez tydzień Smile

_________________
Nie ma co grać słabymi armiami aby potem się nie wściekać na swoje wyniki Smile
Powrót do góry Go down
Jurdasz
Goblin boss
avatar

Liczba postów : 257
Join date : 09/03/2015
Age : 31
Skąd : Kosz-Malin

PisanieTemat: Re: Infinity- przegląd po systemie i po armiach.   Sro Mar 16, 2016 1:39 pm

I ten też Razz Zatem jeśli jest to możliwe, jeśli już zasłużyliśmy sobie na własną zakładkę, to proszę o dodanie tych dwóch wątków. Dziękuję Smile
Powrót do góry Go down
Sponsored content




PisanieTemat: Re: Infinity- przegląd po systemie i po armiach.   

Powrót do góry Go down
 
Infinity- przegląd po systemie i po armiach.
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
ZAD TROLLA Koszalin :: Inne systemy-
Skocz do: