| | 07.02.2015 "Dzień pacynek" 1350p | |
|
+6Mad Mike Gryzzli Amittus Malatyn MGM Szczur 10 posters | |
Autor | Wiadomość |
---|
Szczur Troll
Liczba postów : 4126 Join date : 05/05/2009 Age : 43 Skąd : Miasto sexu i biznesu
| Temat: 07.02.2015 "Dzień pacynek" 1350p Wto Sty 27, 2015 12:16 pm | |
| Gdzie: Klub Wojskowy ul. 4-go Marca 3 Kiedy: 07.02.2015 sobota. ilość bitew: 3 start: od 9.00 pewnie do 18.00-19.00 FORMAT: 1350 Wejściówka: jeżeli będzie powyżej 6 osób to 5PLN PROXY: Dopuszczone w końcu to lokal, liczba proxów nie może przekroczyć 25% wartości punktowej armii, brak wysiwigu nie jest uznawany za prox czyli SM z bolterem, a w rozpie plasma nie jest liczony jako prox. Kolejność wydarzeń przed bitwą: 1. rzucamy kto wygra ten rozstawia pierwszy znacznik mealstorm 2. rzucamy zwycięzca wybiera stronę 3. Traity, ten gracz co wybrał stronę rzuca jako pierwszy 4. Rzucamy za gifty, boonsy i inne rzuty przed bitwą, gracz co wybrał stronę rzuca pierwszy 5. Losowanie mocy, gracz co wybrał stronę zaczyna jako pierwszy 6. rzut na night fight 7. rzut kto idzie a kto płaci za flaszkę dla Szczura 8. rzut na wystawienie, zwycięzca decyduje czy rozstawia się jako pierwszy i zaczyna czy oddaje pierwszeństwo. 9. rzut kto pierwszy wystawia infiltrację 10. Decyzja gracza co się pierwszy rozstawiał czy zaczyna czy oddaje pierwszą turę 11. rzut na scout move 12. Przejęcie inicjatywy 13. Przed pierwszym rzutem gracz co płacić za flaszkę przynosi do Szczura tą flaszkę Ocena Malarska Przygotowanie do bitwy: Marka, kostki, wzorniki, podręczniki do armii ( mogą być w wersji papierowej jak i elektronicznej ) 1p, brak któregokolwiek 0 punktów CZYTELNA ROZPA w formie papierowej 2p ( tak nie pomyliło mi się ) Ocena malarska: 100% pomalowanych modeli ( wliczamy to zrobione podstawki ) 3 punkty od 75% do 99% modeli pomalowanych ( wliczamy to zrobione podstawki ) 2 punkty od 50% do 74% modeli pomalowanych ( wliczamy to zrobione podstawki ) 1 punkt - Zasady DC napisał:
- 3. Armia:
- Każdy z graczy ma do dyspozycji 1350 pkt. - Każdy gracz może wystawić 1 dowolny detachment oraz dowolną ilość bez dublowania z następujących: Allied Detachment/Imperial Knight Detachment/Officio Assassinorum Detachment/Inquisitorial Detachment zgodnie z zasadami 7ed.
Dopuszczone: - Wszystkie oficjalne codexy oraz suplementy - Lords of War - Codex: Stronghold Assault (z wyłączeniem Macro-cannon Aquila Strongpoint, Void Shield, Imperial Strongpoint, Wall of Marytrs Imperial Defence Network, Void Shield Generator, Void Relay Network, Vortex Missile Aquila Strongpoint) - Dataslate'y - White Dwarf - Formacje - Toxicrene, Maleceptor, Tyranocyte, Sporocyst, Neurothrope, Mucolid spore - obowiązują najnowsze codexy - dopuszczone wszystkie suplementy wypuszczone do 12.02.2015
Niedopuszczone: - Armie Unbound - Eskalacja - Imperial Armour - Apokalipsa
4. Punktacja: a. Zgłoszenie Nadesłanie poprawnej rozpiski+wpłata do dnia 12.02.2015 zapewnia graczowi +5 punktów turniejowych.
b. Hobby Malowanie: 5 pkt - armia w pełni pomalowana
c. Bitwy zgodnie z misjami (patrz pkt. 5)
Gramy na stołach 60x48 cali
Każdy pojedynek między dwoma graczami składa się z 2 bitew - w pierwszej bitwie gracze grają armiami Przeciwnika, w drugiej zamieniają się i grają swoimi armiami. Punkty z obydwu gier liczymy osobno, następnie na koniec dwu-meczu każdy z graczy sumuje, ile punktów zdobył z obydwu bitew, dzieli na 2 i zaokrągla w górę.
Różnica VP...................wynik bitwy 0 .................................. 10 - 10 1-2 ............................... 11 - 9 3-4 ............................... 12 - 8 5-6 ............................... 13 - 7 7-8 ............................... 14 - 6 9-10 ............................. 15 - 5 11-12 ........................... 16 - 4 13-14 ........................... 17 - 3 15-16 ........................... 18 - 2 17-18 ........................... 19 - 1 19+ .............................. 20 - 0
Kill Pointy - co 1 KP różnicy - 1VP (do max
Maelstorm of War:
11 Secure Objective 1 12 Secure Objective 2 13 Secure Objective 3 14 Secure Objective 4 15 Secure Objective 5 16 Secure Objective 6 21 BEHIND ENEMY LINES—Score 1 VP if one of your scoring units is within 12" of your opponent's table edge at the end of your turn. 22 ASCENDENCY—Score 2 Victory Points if you control any three objective markers at the end of your turn. (Changed from D3 Victory Points) 23 SUPREMACY—Score 2 Victory Points if you control at least two Objective Markers and at least twice as many Objective Markers as your opponent controls at the end of your turn. (Changed from D3 Victory Points) 24 OVERWHELMING FIREPOWER— Score 2 Victory Points if you completely destroyed 3 units or more in the shooting phase 25 BLOOD AND GUTS— Score 2 Victory Points if you completely destroyed 2 units or more in the Assault Phase 26 NO PRISONERS—Score 2 Victory Points if you completely destroyed 3 or more enemy units during your turn. 31 HUNGRY FOR GLORY—Issue a Challenge in a HTH Phase 32 WITCH HUNTER—Score 1 Victory Point at the end of your turn if at least one enemy unitwith the Psyker, Psychic Pilot or Brotherhood of Psykers/Sorcerers special rule was completely destroyed during your turn. 33 SCOUR THE SKIES—Score 1 Victory Point at the end of your turn if at least one enemy Flyer or Flying Monstrous Creature was removed as a casualty during your turn. 34 ASSASINATE—Score 1 Victory Point at the end of your turn if at least one enemy character was removed as a casualty during your turn. 35 DEMOLITIONS—Score 1 Victory Point at the end of your turn if at least one gun emplacement or enemy building was destroyed during your turn. 36 BIG GAME HUNTER—Score 1 Victory Point at the end of your turn if at least one enemy Vehicle or Monstrous Creature was destroyed during your turn.
Za bitwę oddaną walkowerem, gracz otrzymuje 17 DP. Walkower będzie przyjęty tylko po zapoznaniu się z sytuacją przez sędziego głównego. Gracze przed rozpoczęciem bitwy mogą umówić się na wynik 10:10, 0VP - 0VP. Tabled - w takim przypadku liczymy normalnie straty itp. Gracz który zrobił tabled dogrywa swoje tury, tura 6 i 7 jest normalnie losowana. Maelstormy których już nie może wykonać (np. zabij Psykera) zostają uznane za niewykonane
KWESTIE SPORNE: Obowiązują zasady 7 ed. Wh40k, z uwzględnieniem aktualnych FAQ'ów ze strony GW oraz PKZ zgodnie z ostatnią aktualizacją dostępną w dniu turnieju.
KARNIAKI: Za każde 5 min spóźnienia w oddawaniu wyników (-1) pkt. Turniejowy dla obu graczy. Po 20 minutach opóźnienia obaj gracze otrzymują 0 punktów za bitwę.
5. Misje:
Order of Pre-Game Actions 1. Roll-off: Winner places the first objective. Players then alternate placing objectives until all are out, except for Emperor’s Will objectives in Mission #3. 2. Roll-off: Winner chooses deployment zone. 3. Roll for Warlord Traits, beginning with the player who chose deployment zones 4. Roll for Gifts, Boons and any other pregame rolls, beginning with the player who chose deployment zones 5. Roll for Psychic Powers, beginning with the player who chose deployment zones 6. Roll for Night Fight 7. Roll-off: Winner chooses whether to deploy first or second. Fortifications are placed during deployment. 8. Roll off to Deploy Infiltrators 9. Player who deployed first decides who gets first turn 10. Roll off for Scout moves. It is courtesy to ask your opponent if he has any Scout Moves before proceeding to Seize The Initiative. If the question has not been asked and the dice has been rolled, the Seize The Initiative Attempt must be re-rolled only if the player in question actually makes Scout Moves. 11. Seize the initiative 12. Let the fun begin
MISSION 1 Objective #1: Eternal War: Big Guns Never Tire - 5 Objectives (3 Victory Points each) Objective #2: Maelstrom of War: Tactical Escalation Rozstawienie: Hammer and Anvil
___________________________________________ MISSION 2 Objective #1: Eternal War: Crusade 4 objectives (3 Victory Points each) Objective #2: Maelstrom of War: Cleanse and Control Rozstawienie: Dawn of War
____________________________________________ MISSION 3 Eternal War: The Relic (6 Victory Points; the relic is a separate objective from all others) Objective #2: Maelstrom of War: Spoils of War Rozstawienie: Vanguard Strike
Ostatnio zmieniony przez Szczur dnia Pią Sty 30, 2015 7:53 pm, w całości zmieniany 1 raz | |
| | | Szczur Troll
Liczba postów : 4126 Join date : 05/05/2009 Age : 43 Skąd : Miasto sexu i biznesu
| Temat: Re: 07.02.2015 "Dzień pacynek" 1350p Wto Sty 27, 2015 12:51 pm | |
| Zapisani: 1. Falus 2. MGM 3. Skoku 4. Malatyn 5. Szczur 6.
...
Ostatnio zmieniony przez Szczur dnia Nie Lut 01, 2015 1:41 pm, w całości zmieniany 3 razy | |
| | | MGM Ogr Tyrant
Liczba postów : 2392 Join date : 13/12/2011 Skąd : Koszalin
| Temat: Re: 07.02.2015 "Dzień pacynek" 1350p Wto Sty 27, 2015 8:42 pm | |
| No to będę, aczkolwiek po Eldarach grając CSM-ami będę się czuł jak Usain Bolt z upierdolonymi nogami... | |
| | | Szczur Troll
Liczba postów : 4126 Join date : 05/05/2009 Age : 43 Skąd : Miasto sexu i biznesu
| Temat: Re: 07.02.2015 "Dzień pacynek" 1350p Wto Sty 27, 2015 9:00 pm | |
| - MGM napisał:
- No to będę, aczkolwiek po Eldarach grając CSM-ami będę się czuł jak Usain Bolt z upierdolonymi nogami...
Demony jakieś masz?? mam pewną koncepcję na ten format punktowy Bobo i Zaleś grają w WFB zagadaj nad pożyczką Eldarów Za to ja zagram w zależności od frekwencji jako zapchaj dziura do obu systemów, jak będzie parzyście to tam zagram gdzie mniejsza ilość graczy. | |
| | | MGM Ogr Tyrant
Liczba postów : 2392 Join date : 13/12/2011 Skąd : Koszalin
| Temat: Re: 07.02.2015 "Dzień pacynek" 1350p Sro Sty 28, 2015 12:05 pm | |
| Hehe, fajny pomysł z tym pożyczeniem Eldarów, ale już się stęskniłem za moimi CSM-ami, może coś tam z Deamonów dorzucę ;D. Ale nie chce mi się screamerami grać, więc pewnie Defiler wyjdzie jako Soul Grinder.
| |
| | | Malatyn Ork
Liczba postów : 488 Join date : 19/09/2013 Skąd : JS1373
| Temat: Re: 07.02.2015 "Dzień pacynek" 1350p Sro Sty 28, 2015 9:12 pm | |
| mnie też proszę dopisać. aha i od razu mam taką mała sugestie. Proponuje format Dice Crusherowy (jutro powinien być regulamin) - sprzyja on sytuacji gdzie jest mało graczy bo de facto bitwa+rewanż z jednym typem no i z tego co wiem to Falo i Szczur chcą jechać. Ja w ten piątek kończę sesję i wracam do żywych rucham figsy i maluję dziwki albo na odwrót jak kto woli. I z pewną taką nieśmiałością też szykować się będę na toruń, (jeggermaister kupiony ;d ) | |
| | | Malatyn Ork
Liczba postów : 488 Join date : 19/09/2013 Skąd : JS1373
| Temat: Re: 07.02.2015 "Dzień pacynek" 1350p Sro Sty 28, 2015 9:12 pm | |
| aha Skoku też jedzie, tylko jeszcze nie wie | |
| | | Szczur Troll
Liczba postów : 4126 Join date : 05/05/2009 Age : 43 Skąd : Miasto sexu i biznesu
| Temat: Re: 07.02.2015 "Dzień pacynek" 1350p Sro Sty 28, 2015 10:01 pm | |
| Jako, że format będzie i tak pod Dice Crushera to jeżeli do piątku będzie regulamin to będziemy grac na pełne zasady DC. | |
| | | Amittus Ork
Liczba postów : 444 Join date : 12/12/2010 Age : 42 Skąd : Słonowice
| Temat: Re: 07.02.2015 "Dzień pacynek" 1350p Pią Sty 30, 2015 4:36 pm | |
| szkoda ze to w sobote jest a nie w niedziele, w sobote mam 4 egzaminy, w niedziele bysmy z bratem ogarneli a tak to przepadnie ps. wymieniłem wszystkie kostki, teraz z gv mam tylko scaterke | |
| | | Szczur Troll
Liczba postów : 4126 Join date : 05/05/2009 Age : 43 Skąd : Miasto sexu i biznesu
| Temat: Re: 07.02.2015 "Dzień pacynek" 1350p Pią Sty 30, 2015 7:52 pm | |
| Format Dice Crushera w 100% czyli gramy mecz i rewanż. Zasady w pierwszym poście. | |
| | | Szczur Troll
Liczba postów : 4126 Join date : 05/05/2009 Age : 43 Skąd : Miasto sexu i biznesu
| Temat: Re: 07.02.2015 "Dzień pacynek" 1350p Nie Lut 01, 2015 1:41 pm | |
| Pamiętajcie o pełnym opisie zasad przy rozpisce aby przeciwnik wiedział co ma w armii. Dziś lub jutro wstawie przykładową rozpę jaką miałem rok temu na DC. Turniej zgłoszony do ligii. Acha zaznaczam, że gram w wh40k | |
| | | Szczur Troll
Liczba postów : 4126 Join date : 05/05/2009 Age : 43 Skąd : Miasto sexu i biznesu
| Temat: Re: 07.02.2015 "Dzień pacynek" 1350p Nie Lut 01, 2015 2:15 pm | |
| Przykładowe rozpy z DC znalazłem tylko jedną i swoją: - DE + Eldarzy napisał:
- Dark Eldar
-Power from pain: każdy unit nie pojazd DE, jeśli zniszczy cały unit nie pojazdów przeciwnika zyskuje token. jesli w oddziale jest indep pytaj. Kazdy token daje bonusa w kolejnosci. 1. fnp 2. furious charge 3. fearless - wszystkie jednostki DE mają zasadę nightfight, WSZYSTKIE!!!!! - grasz DE, jesteś zajebisty
Eldar -battle focus:mozesz biegać i strzelać, albo strzelac i biegać w tej samej turze, zanim przejdzie sie do nastepnej jednostki trzeba wykonać obie czynnosci. Dotyczy całej piechoty -Nie masz nightfight, maja go tylko DE -Grasz eldarami, nie jesteś tak zajebisy jak przy DE, ale też jest nieźle - jeszcze zasada o której nikt nie pamieta - Anciet Doom - Modele z ta zasada maja heatred przeciw demonon slaanesha i modelom z marka slaanesha. Przy zdawaniu Feara unit otrzymuje -1 do LD podczac combatu jezeli choc jeden model ma Marke lub zasade Deon of Slaanesh.
-wszystkie eldary i dark eldary maja fleeta, jedyną czarna owca jest humun który go nie ma -wszystkie pojazdy DE odpalaja wszystkie bronie do 12" ruchu -wszystkie pojazdy sa open topped, fast, skimmer
HQ Humunculus - warlord, splinter pistol - 50 (masz badziewny pistolet na poison 4+ i pain tokena, aaaa jesteś warlordem )
Farseer - singing spear, eldar jet bike, mantle of the laughing god, shuriken pistol, fleet, battle focus, lev 3, ghost helm, Anciet Doom - 160 (jesteś królem przestworzy, i madafaka magiem 3lev, dostepne diwinacja, telepatia i runes of fate; (eldar jet bike - latasz na koksiarskim eldarskim jet biku, masz 36" turbo boosta i skaczesz jak pancerze tau; dostajesz 3+ save i masz twinlinked shuriken catapult) (twinlinked shuriken catapult - 12" S4 AP5 assault 2,twinlink, rending ktory nie działa na pojazdy ale rani niezalenie od T) (mantle of the laughing god - dostajesz stealth i shrouded, przerzuty covera i stajesz sie asocjalny, traicsz zasadę indepów) (singing spear - taki witchblade tylko mozna nim rzucać, staty na rzucanie 12" S9 AP- assault 1, armour bane, flashbane, w combacie standardowy witchblade) (shuriken pistol - pistol S4 AP5 i rendingi jak w shuriken catapulcie) (ghost helm - genialne rozwiązanie eldarow na migreny spowodowane warpem, jesli dostaniesz perila mozesz wydać nasptenego charga ktory go niweluje)
Elite
3x trueborn - 2xsplinter cannon, haywire granates,splinter riffle, plasma granades, fleet, nightfight, transport 1 - 62 (splinter cannon - 36" S- AP5 poison 4+, assault 4, heavy6) (splinter riffle - S- AP5 rapid fire) 3x trueborn - 2xsplinter cannon, haywire granates,splinter riffle, plasma granades, fleet, nightfight, transport 1 - 62 3x trueborn - 2xsplinter cannon, haywire granates,splinter riffle, plasma granades, fleet, nightfight, transport 1 - 62
Troops
5xkabalite trueborn - 5xsplinter riffle, plasma granades, fleet, nightfight, transport 4 - 45 5xkabalite trueborn - 5xsplinter riffle, plasma granades, fleet, nightfight, transport 5 - 45 5xkabalite trueborn - 5xsplinter riffle, plasma granades, fleet, nightfight, transport 6 - 45 3xwindrider jet bike - eldar jet bike, 3x twinlinked shuriken catapult, battle focus, fleet, Anciet Doom - 51 3xwindrider jet bike - eldar jet bike, 3x twinlinked shuriken catapult, battle focus, fleet, Anciet Doom - 51
fast
5x warp spiders - death spinner, battle focus, fleet, warpjump generator, hit&run, Anciet Doom - 95 (Warp Jump Generator - Jet Pack - W fazie ruchu porusza sie jak Jet Pack infatry lub moze zrobiw Warp Jumpa na 6+2D6 cali w kazda stronę jezeli wypadnie dubel jeden warp spider ginie w warpie) (death spinner - 12" S6 AP- assault2, monofialment - generalnie jak cos ma I3 lub mniej dodajemy +1 do S, dodatkowo 6 na zranienie to taki pseudo rending który nie działa na pojazdy)
Heavy
Ravanger (open topped, fast, skimmer) 3x desintegrator cannon, shock prow, nightshield, aerial assault - 120 (desintegrator cannon 36" S5 AP2 heavy 3) (night shield - od zasiegu broni przeciwnia odejmujemy 6", dotyczy takze zasad spec, np melty) (shock prow - daje zasade tank shock i dodaje d3 do siły taranowania innych pojazdów) (aerial assault - mozemy strzelać ze wszystkiego co dała fabryka do 12" ruchu)
transport1 - venom (open topped, fast, skimmer) 2xsplinter cannon, night shield, flicker field - 75 (flicker field - inv 5+) transport2 - venom (open topped, fast, skimmer) 2xsplinter cannon, night shield, flicker field - 75 transport3 - venom (open topped, fast, skimmer) 2xsplinter cannon, night shield, flicker field - 75 transport4 - venom (open topped, fast, skimmer) 2xsplinter cannon, night shield, flicker field - 75 transport5 - venom (open topped, fast, skimmer) 2xsplinter cannon, night shield, flicker field - 75 transport6 - venom (open topped, fast, skimmer) 2xsplinter cannon, night shield, flicker field - 75 - Moja zeszłoroczna rozpa napisał:
- Gracz: Robert "szczur"Sońta
Armia: Grey Knights Miasto: Koszalin Id ligowe: KO 032
Zasady tyczšce się całej armii: And They Shall Know No Fear - USR Preferred Enemy (Daemons), - USR The Aegis - PSYKER RZUCAJĽCY MOC NA ODDZIAŁ Z MODELEM Z TĽ ZASADĽ MA -1Ld DO RZUTU NA MOC Brotherhood of Psykers - USR Combat Squads - KAŻDY SKŁAD 10 MODELI MOŻNA PODZIELIĆ NA 2X5 SKŁAD MOŻNA DOWOLNIE WYBRAĆ Psychic Pilot - POJAZD JEST PSYKEREM LEVEL 1 I Ld 10, PERIL TO AUMATYCZNY GALNCING HIT W POJAZD
HQ1: Inquisitor Coteaz (100pts) I've Been Expecting You - w 12 calach od Coteaza jak się pojawi oddział z rezerw oddział z Coteazem może strzelić, można wielokrotnie użyć w jednej turze Independent Character, Psyker (Mastery Level 2) - może wymienić na Divination, Pyromancy or Telekinesis - HAMMERHAND - ODDZIAŁ MA +1S W WALCE WRĘCZ BONUS DODAWANY PRZED INNYMI MODYFIKATORAMI - DARK EXCOMMUNICATION - DEMONIC GIFTS W WALCE WRĘCZ NIE DZIAŁAJĽ - SANCTUARY - w fazie assault przeciwnika, każdy oddział wroga w 12 calch od psykera traktuje każdy teren jak trudny i niebezpieczny Spy Network - pozwala przerzucić swojš lub kazać przeciwnikowi rzut na przejęcie inicjatywy Stubborn - USR
WARGEAR: Bolt Pistol (12 cali, S4 AP5 Pistol) Master Crafted Nemesis Daemon Hammer - thunder hammer z zasadš "force weapon" dodatkowo jak zada ranę demonowi lub psykerowi pod koniec tury demon lub psyker musi zdać test Ld jak nie uda się to ginie Frag, Krak - normalne z rulebooka Psyk-out Grenades - po szarży na oddział każdy demon lub psyker ma inicjatywę 1 do końca tej tury Psyber Eagle (24 cali, S4 AP- Assault D6)
HQ2: Ordo Xenos Inquisitor (94pts) Independent Character Stubborn - USR Psyker (Mastery Level 1) - może wymienić na Divination, Pyromancy or Telekinesis - PSYCHIC COMMUNICATION - +/-1 DO RZUTU NA REZERWY, TYLKO NA SWOJE
WARGEAR: Bolt Pistol (12 cali, S4 AP5 Pistol) Rad Granade: zaszarżowany oddział ma -1T Psychotroke Granades Frag, Krak - normalne z rulebooka Psyk-out Grenades - po szarży na oddział każdy demon lub psyker ma inicjatywę 1 do końca tej tury Carapace Armour (4+ armour save) 3x Servo Skull - rozstawiane przed scoutami i Infiltratorami, w 12 calach nie można rozstawiać infiltratorów, kończyć ruchu scoutów, swoje jednostki z deep strika rzucajš tylko D6 tak samo jak bronie blast.
TROOPS1: Formosan Inquisitorial Henchmen Warband (84pts) IN TRANSPORT 1 8x PSYKER Master Level 1 - (36 cali S3+każdy psyker ponad 1, AP 6-każdy psyker ponad 1 LARGE BLAST, Assault 1) 1x Warrior - laspistol (12 cali, S3, AP-, PISTOL)
TROOPS2: (7) Grey Knight Terminator Squad (305pts) In And They Shall Know No Fear, Brotherhood of Psykers - MASTER LEVEL 1, - HAMMERHAND - ODDZIAŁ MA +1S W WALCE WRĘCZ BONUS DODAWANY PRZED INNYMI MODYFIKATORAMI Combat Squads, Preferred Enemy (Daemons), The Aegis
WARGEAR: Frag, Krak - normalne z rulebooka Psybolt Ammunition - +1S dla broni storm bolter, Autocannon, assault cannon, bolter, heavy bolter, Terminatour Armour(2+ armour save, deep strike, 5+ inv) Psyk-out Grenades - po szarży na oddział każdy demon lub psyker ma inicjatywę 1 do końca tej tury 3X Nemesis Force Sword - Unusual Force Weapon - dodatkowo jak zada ranę demonowi lub psykerowi pod koniec tury demon lub psyker musi zdać test Ld jak nie uda się to ginie, zwiększa posiadany inv save o 1 3X Nemesis Daemon Hammer - thunder hammer z zasadš "force weapon" dodatkowo jak zada ranę demonowi lub psykerowi pod koniec tury demon lub psyker musi zdać test Ld jak nie uda się to ginie 6x Storm Bolter (24" S4 AP 5 assault 2) 1x Incinerator (template S6 AP4 Assault 1) ELITE1: 1 Paladin (55pts) And They Shall Know No Fear, Brotherhood of Psykers - MASTER LEVEL 1, - HAMMERHAND - ODDZIAŁ MA +1S W WALCE WRĘCZ BONUS DODAWANY PRZED INNYMI MODYFIKATORAMI - HOLOCAUST - 12 cali, S5 AP-, Large Blast, Assault 1 Combat Squads, Preferred Enemy (Daemons), The Aegis
WARGEAR: Frag, Krak - normalne z rulebooka Terminatour Armour(2+ armour save, deep strike, 5+ inv) Psyk-out Grenades - po szarży na oddział każdy demon lub psyker ma inicjatywę 1 do końca tej tury 1X Nemesis Force Halberd - Unusual Force Weapon - dodatkowo jak zada ranę demonowi lub psykerowi pod koniec tury demon lub psyker musi zdać test Ld jak nie uda się to ginie, zwiększa I +2 1x Storm Bolter (24" S4 AP 5 assault 2)
ELITE2: 1 Paladin (55pts) And They Shall Know No Fear, Brotherhood of Psykers - MASTER LEVEL 1, - HAMMERHAND - ODDZIAŁ MA +1S W WALCE WRĘCZ BONUS DODAWANY PRZED INNYMI MODYFIKATORAMI - HOLOCAUST - 12 cali, S5 AP-, Large Blast, Assault 1 Combat Squads, Preferred Enemy (Daemons), The Aegis
WARGEAR: Frag, Krak - normalne z rulebooka Terminatour Armour(2+ armour save, deep strike, 5+ inv) Psyk-out Grenades - po szarży na oddział każdy demon lub psyker ma inicjatywę 1 do końca tej tury 1X Nemesis Force Halberd - Unusual Force Weapon - dodatkowo jak zada ranę demonowi lub psykerowi pod koniec tury demon lub psyker musi zdać test Ld jak nie uda się to ginie, zwiększa I +2 1x Storm Bolter (24" S4 AP 5 assault 2)
HS1: Dreadnought (135pts) - WALKER Preferred Enemy (Daemons), Psychic Pilot - Crew Shaken i Crew Stunned po rzuceniu mocy ingnoruje Reinforced Aegis - zwiększa modyfikator zasady "The Aegis" do -4 dla wszystkich jednostek w 12 calach od Dreadnoughta The Aegis WARGEAR: 2x Twin Linked Autocannon (48" cali, S7 AP4 Heavy 4) Psybolt Ammunition - +1S dla broni storm bolter, Autocannon, assault cannon, bolter, heavy bolter, Smoke Launchers,
HS2: Dreadnought (135pts) - WALKER Preferred Enemy (Daemons), Psychic Pilot - Crew Shaken i Crew Stunned po rzuceniu mocy ingnoruje Reinforced Aegis - zwiększa modyfikator zasady "The Aegis" do -4 dla wszystkich jednostek w 12 calach od Dreadnoughta The Aegis WARGEAR: 2x Twin Linked Autocannon (48" cali, S7 AP4 Heavy 4) Psybolt Ammunition - +1S dla broni storm bolter, Autocannon, assault cannon, bolter, heavy bolter, Smoke Launchers,
HS3: Land Raider Crusader (270pts) Assault Vehicle Power of the Machine Spirit Psychic Pilot - Crew Shaken i Crew Stunned po rzuceniu mocy ingnoruje The Aegis WARGEAR: 2x Hurricane Bolters (3x twin linked bolters 24cali, S4, AP5 rapid Fire) Multimelta (24cali S8 AP1 Heavy 1, melta) Smoke Launchers, Twin Linked Assault Cannon (24cali S6 AP4 heavy 4 rending) Psybolt Ammunition - +1S dla broni storm bolter, Autocannon, assault cannon, bolter, heavy bolter,
TRANSPORT 1: Chimera (55pts) Amphibious - tereny wodne ignoruje
WARGEAR: Heavy Bolter, Multilaser, Smoke Launchers
Total models: 24 Total units: 9 Total points: 1288 Killpoints: 10
| |
| | | Gryzzli Snotling
Liczba postów : 8 Join date : 14/04/2010 Age : 32 Skąd : Białogard
| Temat: Re: 07.02.2015 "Dzień pacynek" 1350p Sro Lut 04, 2015 10:09 pm | |
| Jak jest jeszcze miejsce to też chętnie wezmę udział.
| |
| | | Mad Mike Night Goblin Shaman
Liczba postów : 191 Join date : 01/08/2013 Age : 30 Skąd : Ex-wieś Jamno
| Temat: Re: 07.02.2015 "Dzień pacynek" 1350p Czw Lut 05, 2015 1:22 am | |
| Miejsca zawsze jest dużo, a graczy nigdy za wiele. | |
| | | MGM Ogr Tyrant
Liczba postów : 2392 Join date : 13/12/2011 Skąd : Koszalin
| Temat: Re: 07.02.2015 "Dzień pacynek" 1350p Czw Lut 05, 2015 1:27 am | |
| - Mad Mike napisał:
- Miejsca zawsze jest dużo, a graczy nigdy za wiele.
No to też przyjdź, jak coś potrzebujesz to Ci pożyczę. | |
| | | Malatyn Ork
Liczba postów : 488 Join date : 19/09/2013 Skąd : JS1373
| | | | Mad Mike Night Goblin Shaman
Liczba postów : 191 Join date : 01/08/2013 Age : 30 Skąd : Ex-wieś Jamno
| Temat: Re: 07.02.2015 "Dzień pacynek" 1350p Czw Lut 05, 2015 12:05 pm | |
| - MGM napisał:
- No to też przyjdź, jak coś potrzebujesz to Ci pożyczę.
Nawet już się zastanawiałem nad złożeniem jakiejś śmieciorozpy z tego co mam, ale wczoraj się okazało że będę miał zajęcie na piątek i sobotę, a zawsze to parę groszy na te pacynki co mam od ciebie brać. Jutro w sumie będę wiedział jak dokładnie sobota wygląda. | |
| | | Malatyn Ork
Liczba postów : 488 Join date : 19/09/2013 Skąd : JS1373
| Temat: Re: 07.02.2015 "Dzień pacynek" 1350p Czw Lut 05, 2015 5:17 pm | |
| przychodźcie Panowie tłumnie | |
| | | Malatyn Ork
Liczba postów : 488 Join date : 19/09/2013 Skąd : JS1373
| Temat: Re: 07.02.2015 "Dzień pacynek" 1350p Czw Lut 05, 2015 5:31 pm | |
| może będą nekrony, tylko nie wiem czy stare czy nowe ;d | |
| | | Vectirius Snotling
Liczba postów : 16 Join date : 09/01/2014
| Temat: Re: 07.02.2015 "Dzień pacynek" 1350p Czw Lut 05, 2015 6:39 pm | |
| Nekrony nie ogarnęły podstawowych zasad 7 edycji, więc nie wiem czy mielibyście cierpliwość wobec nieogarniania xD | |
| | | Cezar Ogr
Liczba postów : 1412 Join date : 27/10/2009 Age : 35 Skąd : Koszalin
| Temat: Re: 07.02.2015 "Dzień pacynek" 1350p Czw Lut 05, 2015 6:50 pm | |
| Ze mną wytrzymują, to z tobą tym bardziej . | |
| | | Vectirius Snotling
Liczba postów : 16 Join date : 09/01/2014
| Temat: Re: 07.02.2015 "Dzień pacynek" 1350p Czw Lut 05, 2015 7:11 pm | |
| Muszę znaleźć jakieś quick starting rules czy coś takiego. Szkoda że AB nie zaktualizowali jeszcze do nowych Cronów | |
| | | Szczur Troll
Liczba postów : 4126 Join date : 05/05/2009 Age : 43 Skąd : Miasto sexu i biznesu
| Temat: Re: 07.02.2015 "Dzień pacynek" 1350p Czw Lut 05, 2015 9:40 pm | |
| Battle scribe się aktualizował są. Myślisz, że tylko Ty się nie ogarnąłeś z nową edycją, ja do tej pory nie mogę się odnaleźć i jeszcze jest zawsze Czarek | |
| | | Szczur Troll
Liczba postów : 4126 Join date : 05/05/2009 Age : 43 Skąd : Miasto sexu i biznesu
| Temat: Re: 07.02.2015 "Dzień pacynek" 1350p Pią Lut 06, 2015 3:20 pm | |
| Przypominam, że jutro o 8.30 ustawianie stołów, gramy na dole | |
| | | Szczur Troll
Liczba postów : 4126 Join date : 05/05/2009 Age : 43 Skąd : Miasto sexu i biznesu
| Temat: Re: 07.02.2015 "Dzień pacynek" 1350p Nie Lut 08, 2015 8:35 pm | |
| Rozpa Malatyna na DC chyba jednak ulegnie paru zmianom, wylatuje wirnik i strike squad z crowem i na to miejsce libra DA ma drugi poziom oraz weszła libra GK 3lvl i oddział termitów z młotami i psikanonem. | |
| | | Sponsored content
| Temat: Re: 07.02.2015 "Dzień pacynek" 1350p | |
| |
| | | | 07.02.2015 "Dzień pacynek" 1350p | |
|
Similar topics | |
|
| Permissions in this forum: | Nie możesz odpowiadać w tematach
| |
| |
| |