ZAD TROLLA Koszalin
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.
ZAD TROLLA Koszalin

Forum miłośników gier bitewnych oraz strategicznych z Koszalina i regionu.
 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  Zaloguj  

 

 Codex: Space Wolves

Go down 
+13
Tutek
Bananovitch
Mad Mike
Cezar
GrimgorIronhide
Artur
MGM
łosiu
Amittus
quins
Kwaku
Szczur
Szatański
17 posters
Idź do strony : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
AutorWiadomość
Amittus
Ork
Amittus


Liczba postów : 444
Join date : 12/12/2010
Age : 41
Skąd : Słonowice

Codex: Space Wolves - Page 4 Empty
PisanieTemat: Re: Codex: Space Wolves   Codex: Space Wolves - Page 4 EmptyPon Sie 11, 2014 7:49 am

kawalerii mam 6 sztuk więc zakup odpada, ale jeszce ze 3 musze dokupić
stormlatajki bede potrzebował ze dwie, ale to dopiero na fista, da sie grać bez nich narazie Very Happy
Powrót do góry Go down
łosiu
Admin
łosiu


Liczba postów : 2696
Join date : 30/04/2009
Age : 41
Skąd : Outter space

Codex: Space Wolves - Page 4 Empty
PisanieTemat: Re: Codex: Space Wolves   Codex: Space Wolves - Page 4 EmptyPon Sie 11, 2014 10:33 am

Coś nie ogarniam.

Mam pytanie. Czy tylko lord będąc terminatorce może wziąć SS? Czy może w każdym wypadku za 15 pts?
Wtedy URWAŁ. Kto liczył punkty? 15 pts za inva 3++.

No i Battle Leader. 50 pts? za 2 W I5 ? Kogoś tu pogło.

Wolf Guardzi mają JP za 3? I 2A w statystyce? czyli 21 pts za gośćia z 2A i JP. Nieeeee no spoko.

troszkę mi oczko odpadło.
Witamy wilki ponownie na stołach.


Ostatnio zmieniony przez łosiu dnia Pon Sie 11, 2014 10:55 am, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry Go down
https://zadtrolla.forumpolish.com
Amittus
Ork
Amittus


Liczba postów : 444
Join date : 12/12/2010
Age : 41
Skąd : Słonowice

Codex: Space Wolves - Page 4 Empty
PisanieTemat: Re: Codex: Space Wolves   Codex: Space Wolves - Page 4 EmptyPon Sie 11, 2014 10:55 am

jeżeli ma dostęp do zbrojowni typu meele to wtedy moze w każdym przypadku, jezeli ma terminatorke to wtedy moze za friko Very Happy
Powrót do góry Go down
łosiu
Admin
łosiu


Liczba postów : 2696
Join date : 30/04/2009
Age : 41
Skąd : Outter space

Codex: Space Wolves - Page 4 Empty
PisanieTemat: Re: Codex: Space Wolves   Codex: Space Wolves - Page 4 EmptyPon Sie 11, 2014 10:56 am

spoooooooooko.
Powrót do góry Go down
https://zadtrolla.forumpolish.com
Kwaku
Black Ork Chieftain
Kwaku


Liczba postów : 1045
Join date : 23/06/2009
Age : 42
Skąd : Karak Kwak

Codex: Space Wolves - Page 4 Empty
PisanieTemat: Re: Codex: Space Wolves   Codex: Space Wolves - Page 4 EmptyPon Sie 11, 2014 11:19 am

ja to chromolę. przerzucam się na wilki. to co czytam w podręczniku to mit hit i legenda. DA odpada już na starcie bijatyki.  Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad 
Powrót do góry Go down
Amittus
Ork
Amittus


Liczba postów : 444
Join date : 12/12/2010
Age : 41
Skąd : Słonowice

Codex: Space Wolves - Page 4 Empty
PisanieTemat: Re: Codex: Space Wolves   Codex: Space Wolves - Page 4 EmptyPon Sie 11, 2014 12:07 pm

ale nie ma wulfena, sztandary jeden na całą armię, fangi maja zwykły split fire zamioast dzielenia ognia, zwiad stracił swoją specjalną zdolność i nie wychodzi już gdzie chce, za to jak gram na czystych wilkach mam rerol warlord traita i tropsy dostaja outflanka n a 4+ a reszta na 6+
Powrót do góry Go down
łosiu
Admin
łosiu


Liczba postów : 2696
Join date : 30/04/2009
Age : 41
Skąd : Outter space

Codex: Space Wolves - Page 4 Empty
PisanieTemat: Re: Codex: Space Wolves   Codex: Space Wolves - Page 4 EmptyPon Sie 11, 2014 12:23 pm

no rzeczywiście smutek i nostalgia.

Przyjmę te minusy na klatę Smile
Powrót do góry Go down
https://zadtrolla.forumpolish.com
GrimgorIronhide
Ork Shaman
GrimgorIronhide


Liczba postów : 873
Join date : 08/03/2010
Age : 27
Skąd : Waaaaagh!

Codex: Space Wolves - Page 4 Empty
PisanieTemat: Re: Codex: Space Wolves   Codex: Space Wolves - Page 4 EmptyPon Sie 11, 2014 12:49 pm

By Leman Russ... u can't pimp my chariot  Razz Laughing 
Codex: Space Wolves - Page 4 ELCAMINO
Powrót do góry Go down
faLus
Ork Shaman



Liczba postów : 986
Join date : 05/07/2010
Age : 35

Codex: Space Wolves - Page 4 Empty
PisanieTemat: Re: Codex: Space Wolves   Codex: Space Wolves - Page 4 EmptyPon Sie 11, 2014 1:03 pm

Mnie zastanawia, czy ta relict-zbroja może obniżać inicjatywę do 0 Smile
Powrót do góry Go down
Bananovitch
Troll
Troll
Bananovitch


Liczba postów : 3818
Join date : 01/05/2009
Age : 40
Skąd : Zachodnie Immoren

Codex: Space Wolves - Page 4 Empty
PisanieTemat: Re: Codex: Space Wolves   Codex: Space Wolves - Page 4 EmptyPon Sie 11, 2014 2:40 pm

Inicjatywa nie może wynosić mniej niż jeden.
Powrót do góry Go down
faLus
Ork Shaman



Liczba postów : 986
Join date : 05/07/2010
Age : 35

Codex: Space Wolves - Page 4 Empty
PisanieTemat: Re: Codex: Space Wolves   Codex: Space Wolves - Page 4 EmptyPon Sie 11, 2014 7:18 pm

Hehe, przejrzałem dex i mam mega kminę bez samolotów Smile
Do tego prawdziwie wilczą!
Powrót do góry Go down
Amittus
Ork
Amittus


Liczba postów : 444
Join date : 12/12/2010
Age : 41
Skąd : Słonowice

Codex: Space Wolves - Page 4 Empty
PisanieTemat: Re: Codex: Space Wolves   Codex: Space Wolves - Page 4 EmptyPon Sie 11, 2014 8:50 pm

ja bym widzial cos takiego Herald z dwoma runkami na motorach moce w zaleznosci od przeciwnika oczywiscie z drugim levelem i runiciem, lord na wypasie na wilku, w elitach WG na motorach i jumppackach, w fascie kawaleria i dwa oddziały gh w stormfangach jeden ze sztandarem zeby lepiej rozdawac bonus od niego
Powrót do góry Go down
Szczur
Troll
Troll



Liczba postów : 4126
Join date : 05/05/2009
Age : 42
Skąd : Miasto sexu i biznesu

Codex: Space Wolves - Page 4 Empty
PisanieTemat: Re: Codex: Space Wolves   Codex: Space Wolves - Page 4 EmptyWto Sie 12, 2014 5:52 am

Co za kretyn dał pojazdy dedykowane jako sloty Fast Attack?? teraz wilki będą bardzo popularnym sojuszem Very Happy
I czemu dedykowanym transportem jest żelako?? Flayer z opcją SUPER SCOROWANIE, super
Powrót do góry Go down
faLus
Ork Shaman



Liczba postów : 986
Join date : 05/07/2010
Age : 35

Codex: Space Wolves - Page 4 Empty
PisanieTemat: Re: Codex: Space Wolves   Codex: Space Wolves - Page 4 EmptyWto Sie 12, 2014 6:13 am

Samoloty śmierdzą. Tfu tfu.
Przynajmniej nie mogą jumppackowców przewozić.
Powrót do góry Go down
Szczur
Troll
Troll



Liczba postów : 4126
Join date : 05/05/2009
Age : 42
Skąd : Miasto sexu i biznesu

Codex: Space Wolves - Page 4 Empty
PisanieTemat: Re: Codex: Space Wolves   Codex: Space Wolves - Page 4 EmptyWto Sie 12, 2014 6:29 am

Moja rozpa GK + SW zaczyna nabierać kształtów Very Happy
Powrót do góry Go down
MGM
Ogr Tyrant
MGM


Liczba postów : 2392
Join date : 13/12/2011
Skąd : Koszalin

Codex: Space Wolves - Page 4 Empty
PisanieTemat: Re: Codex: Space Wolves   Codex: Space Wolves - Page 4 EmptyWto Sie 12, 2014 8:16 am

Jakby co to mam trochę ichnich termich i tak z 10-15 Grey Hunterów w praktycznie dowolnej opcji (Skyclawy, Swiftclawy, Bloodclawy, Long Fang Clawy, Scaut Clawy, Anal Clawy, Loser Clawy, Burko Clawy...) + jakieś inne wilcze badziewie ;D.
Powrót do góry Go down
Cezar
Ogr
Cezar


Liczba postów : 1412
Join date : 27/10/2009
Age : 35
Skąd : Koszalin

Codex: Space Wolves - Page 4 Empty
PisanieTemat: Re: Codex: Space Wolves   Codex: Space Wolves - Page 4 EmptyWto Sie 12, 2014 1:55 pm

Cytat :
Co za kretyn dał pojazdy dedykowane jako sloty Fast Attack?? teraz wilki będą bardzo popularnym sojuszem Very Happy
I czemu dedykowanym transportem jest żelako?? Flayer z opcją SUPER SCOROWANIE, super
U orków też są trukki w FA  Razz . Jeśli powtórzyli to jeszcze raz, no to mamy nowy trend  Smile .
Powrót do góry Go down
Szczur
Troll
Troll



Liczba postów : 4126
Join date : 05/05/2009
Age : 42
Skąd : Miasto sexu i biznesu

Codex: Space Wolves - Page 4 Empty
PisanieTemat: Re: Codex: Space Wolves   Codex: Space Wolves - Page 4 EmptyWto Sie 12, 2014 3:06 pm

To ja w nowych GK poproszę dedykowane cegły, będę zajmował objectivy dużo łatwiej.
Powrót do góry Go down
Mad Mike
Night Goblin Shaman
Mad Mike


Liczba postów : 191
Join date : 01/08/2013
Age : 30
Skąd : Ex-wieś Jamno

Codex: Space Wolves - Page 4 Empty
PisanieTemat: Re: Codex: Space Wolves   Codex: Space Wolves - Page 4 EmptyWto Sie 12, 2014 4:33 pm

Co do tego nic nie wiem, ale masz Nemesis Strike Force detachment. 2 HQ, 4 Troopsy, 4 Elity, 2 FA, 2 HS, 1 LoW, 1 Fortyfikacja. Tylko jednostki GK albo bez frakcji. Jednostki które mogą Głęboko Strajkować, mogą zrobić to w pierwszej turze i mogą w niej biec i strzelać w dowolnej kolejności. Dodatkowo, jeżeli detachment jest wybrany jako główny, to przerzucasz traita z tabelki GK.

Also, będzie dataslate z Officio Assasinorum zawierający 4 główne wydziały i zasady do ich wystawiania.
Powrót do góry Go down
Bananovitch
Troll
Troll
Bananovitch


Liczba postów : 3818
Join date : 01/05/2009
Age : 40
Skąd : Zachodnie Immoren

Codex: Space Wolves - Page 4 Empty
PisanieTemat: Re: Codex: Space Wolves   Codex: Space Wolves - Page 4 EmptyWto Sie 12, 2014 4:36 pm

Cytat :
Also, będzie dataslate z Officio Assasinorum zawierający 4 główne wydziały i zasady do ich wystawiania.

Radocha  cheers  Jeżeli będzie kosztował jak inne do 5 funciorów to aż kupię z tej radości Smile
Powrót do góry Go down
MGM
Ogr Tyrant
MGM


Liczba postów : 2392
Join date : 13/12/2011
Skąd : Koszalin

Codex: Space Wolves - Page 4 Empty
PisanieTemat: Re: Codex: Space Wolves   Codex: Space Wolves - Page 4 EmptyWto Sie 12, 2014 5:50 pm

Sorki ale ja już odpadam  Mad , za dużo tego i już w ogóle nie ogarniam co wychodzi, gdzie wychodzi i jak wychodzi... dziesiątki dataslate'ów, formacji, mini kodeksy, zwykłe kodeksy i to w odstępach 1-2 miesięcy + parę innych zmian które następują w takim tempie że chyba tylko Czarek ma czas to wszystko ogarniać.
Powrót do góry Go down
faLus
Ork Shaman



Liczba postów : 986
Join date : 05/07/2010
Age : 35

Codex: Space Wolves - Page 4 Empty
PisanieTemat: Re: Codex: Space Wolves   Codex: Space Wolves - Page 4 EmptyWto Sie 12, 2014 7:33 pm

Ba, nawet Czarek nie nadąża Wink
Od dawna nic nie wrzucił xD
Powrót do góry Go down
Kwaku
Black Ork Chieftain
Kwaku


Liczba postów : 1045
Join date : 23/06/2009
Age : 42
Skąd : Karak Kwak

Codex: Space Wolves - Page 4 Empty
PisanieTemat: Re: Codex: Space Wolves   Codex: Space Wolves - Page 4 EmptyWto Sie 12, 2014 7:46 pm

Cezar utknął w okopach gdzieś pod Sonną. albo się jeszcze nie obudził ze swojego snu o Wszechczterdziestce.

nie zmienia to sytuacji tryliona dataniewolników pędzących co nie miara. ostatnio po necie się rozeszła plota o odejściu jednego z gównopiszących te badziewia po 5 ojro. wszyscy wstajemy i żegnamy Matta Ward-a.
Powrót do góry Go down
Bananovitch
Troll
Troll
Bananovitch


Liczba postów : 3818
Join date : 01/05/2009
Age : 40
Skąd : Zachodnie Immoren

Codex: Space Wolves - Page 4 Empty
PisanieTemat: Re: Codex: Space Wolves   Codex: Space Wolves - Page 4 EmptyWto Sie 12, 2014 7:59 pm

Pochylmy głowę nad naczelnym gwałcicielem fluffu...

Patrzę i patrzę i jakoś dziwnie napisałem "poskaczmy po jego głowie w glanach". To na pewno Polska?
Powrót do góry Go down
Cezar
Ogr
Cezar


Liczba postów : 1412
Join date : 27/10/2009
Age : 35
Skąd : Koszalin

Codex: Space Wolves - Page 4 Empty
PisanieTemat: Re: Codex: Space Wolves   Codex: Space Wolves - Page 4 EmptySro Sie 13, 2014 8:29 am

Cytat :
To na pewno Polska?
Zależy za którą opcją polityczną stoisz  Razz . Są takie co uważają, że Polski nie ma.

Cytat :
Ba, nawet Czarek nie nadąża Wink
Od dawna nic nie wrzucił xD
Jaśnie jam był ostatnio zajęty szukaniem pracy. Którą zresztą znalazł i której to poświęca na razie gros sił by się w niej utrzymać.

Ale chwilę na recenzję dexu wilkonów chyba wygospodaruję  Smile . By było szybciej, tym razem od razu z specialami, w końcu to armia bohaterów.

Po staremu zasadami ogólnoarmijnymi są acute senses, kontratak i ATSKNF. Prawie każdy character może też wykupić sobie przyboczne wilczki, które działają trochę jak dronki Tau - nie zabraniają dołączania się, ale poza tym, sa normalnymi modelami ( i jako bestie, uniemożliwiają wejście do transporterów i budynków ).

Frost blady i axy są po staremu - jak power weapony, tylko z extra +1 do siły ( czyli toporek +2 łącznie ).

HQ

Wolf lord - 105 pkt (+5), ale dostał pas Russa, czyli ichnie Iron halo. Staty niezmienione, acz sporo pozmieniało się w cenach osprzetu - np. storm shield potaniał z 30 do 15 pkt.

Ragnar czarnołebcy - wielkie potanienie do 195 (-45!) pkt. Też dostał własne pole siłowe, więc reflex pozwala mu już "tylko" przerzucac 1 niezdany dowolny save na fazę walki wręcz. Musi rzucac i przyjmować czelki, ma rage i daje sobie i swojemu oddziałowi furious charge, choć nie moze już jednorazowo rozciągnąć tego na 12" jak kiedyś. Plus mc-frost sword z rendingiem.

Harald Deathwolf - Nowy osobnik, 190 pkt. Pomyka na wielkim wilku, ma frost axa, tarczę i outflanka. Plus przyjazne wilcze oddziały w całości z kawalerii i bestii w 12" mogą używać jego LD. Płasz z truchła króla Trolii ( niestety nie internetowych ) daje mu niewrażliwość na piromancję i flamery ( innymi słowy - wal się, smoku  lol! ).

Canis - cena po staremu, tylko zamiast tego swojego śmiesznego ataki=ilośc wrogów w styku, ma po prostu rampage. Dalej bez inv-a, dalej z parą wolf-clawów, plus on i wilki (i cyber wilki ) w jego drużynie, mają przerzuty nieudanych trafień w szarży.

Rune priest - 60 pkt (-40), 2lvl za +25. Ma runic weapon ( force weapon dający adamantium willa ), no i nareszcie może też dokupić sobie psychic hooda, czyniąc z gościa świetnego buffera obrony magicznej.

Njal Burzoprzyzywacz - 3lvl psionik, dostał tez 3 ranę. 180 (-60) pkt, ale nie zna już całej wilczej dziedziny mocy, choć ma przerzut jednego testu psioniki jak z niej czaruje. Jego kruczek to k6 strzałowy lasgun, a jego kijek to runic staff dający przerzut jednego DtW posiadacza. Runic lub terminator armour wedle wyboru, wymiana jest darmowa.

Wolf Priest -110 pkt (+10), daje 6+ FnP oddziałowi. Po staremu feraless, ale zamiast SM-owego zealota daje prefer na jeden wybrany typ jednostki ( monstra/piechota/bestie/kawaleria i td.)

Ulrik the Slayer - 145 pkt. Nie jest już mentorem, a wilczy łeb który nosi daje po prostu stubborna na 12". Wzbudza strach, a przysięga zabójcy zamiast nakazywać mu ganianie po starym świecie w tę i nazad w poszukiwaniu chwalebnej śmierci pozwala mu rozdawać prefered enemy na wszystko dla wszystkich wilków w 6". Dostał też 3 W.

Wolf guard Battle leader - 50 (-20) pkt, poza tym bez wiekszych zmian poza cenami broni.

Bjorn - 220 (-50) pkt. Po staremu 5+ inv-a, 13/12/10 i weneryczność, a 9k lat doświadczenia pozwala jego armii mieć +1 do przejęcia inicjatywy. Jego drednotowa łapka ma stałą S10, mc i shred.

TR

Blood clawy - 12 pkt za model, rage, dalej BS/WS 3. Jedna broń specialna (2 przy 15 modelach ), jedna specialna do walki wręcz, wolf guard jest po prostu sierżantem. Mogą brać stormwolfa jako dedyka.

Lukas aka loki - 80(-60!) pkt. Jest indepem, ale nie zajmuje slotu jeśli mamy watachę blood clawów, do których tylko może się dołączać. Jego drużyna nigdy nie może używać LD innej niż jego 8, a ostatni śmiech działa już tylko w czelku, podobnie jak jego płasz który obniża wrogiemu adwersarzowi WS o k3.

G(r)ey hunterzy - Nareszcie naprawieni. 14 pkt za model, bolter + pistolet, ccw trzeba już dokupić za +2 pkt. Wilczy sztandar jest 1 na detachment, nie ma też darmowej drugiej broni specialnej. Które notabene są na każde 5 modeli, więc 9+wolf guard sierżant może brać dwie.

Elity

Iron priest - 55 (+5) pkt, zasady i wyposażenie bez zmian, za to został indepem.

Serwitorzy - są oddzielnym oddziałem, ale nie okupują slotu jeśli armia ma choć jednego iron priesta. 2 moze brać broń ciężką, niestety po dość sporych cenach.

Wolf scouci - 14 (-1) pkt za model, nie ma już tego skopanego BEL  cheers . Jest dalej oczywiście outflank z acute senses. No i scout + infiltracja i MtC. Mogą brac płaszcze za +2 pkt i snajperki za +1. 2 modele mogą brac plasma pistole/power weapony, jeden jeszcze broń specialną, albo ciężki bolter.

Lone wolf - cena po staremu, nigdy nie jest scoringiem, monster hunter i dalej nie wolno się doń dołaczać i przeszkadzać w samobójcej misji. Acz popularna konfiguracja chainfist+storm shield jest już nielegalna  Razz .

Drednot - 95 bazowo, upgrade do weneryka za +25 pkt. Weneryk może też brać za kolejne +25 pkt wielgachny topór ( master crafted dred CCW ) i tarczę, która nie dość że też jest bronią, to jeszcze daje 3+ inva na ataki w przód. Zwykły dred może też mieć za +5 wielki wilczy szpon - dred ccw z shredem.

Murderfang - było już tu wklejane kiedyś zdjęcie z jego zasadami, więc tego chyba znacie.

Wolf guardzi - po staremu 18 pkt za model, całą druzynę można posadzic na jump packi za +3 pkt/model, albo na motorki za +7 pkt/model. Reszta po staremu, poza terminatorkami.

Wolf guard terminators - 33 za jedego z power weaponem, młotek +tarcza, albo para wilczych szponów stoją 15 pkt/model ( trochę więcej niż lojaliści, no ale szpony są lepsze, no i pamiętajmy - wbudowany kontr-atak ). Naprawili też beton z broniami ciężkimi, jest 1 na pięciu. Landki, albo stormwolf jako dedyk.

Arjac Rockfist - Jest indepem, ale nie zajmuje slotu jeśli mamy drużynę wilczej gwardii dowolnego typu. 115 (-73!)pkt. Musi przyjmować i rzucać wyzwania, ale ma w nich przerzuty trafień. 3+ inv, eternal ( na 2W, wow), HoW. Młotek dalej z S10 dzięki bazowej sile 5, tylko w rzucie ma Ap2 zamiast 1.

FA

Swiftclaws - Zmiany jak u BC. 20(-5) pkt za model.

Rhino, razor, drop pod, land speeder - jak u marines

Stormwolf - jak w WD

Stormfang - jak w WD

Thunderwolf cavalary - 40 pkt (-10) za model, rending w cc zawsze, niezależnie od broni, a i część broni potaniało. Nie ma to jak buffować i tak już niezły oddział  Rolling Eyes .

Fenrisian wolfy - cyber wilk minimalnie droższy ( +10 miast +Cool, reszta bez zmian. Co zabawne, teraz są normalnym Scoringiem !

Skyclawy - 15(-3) pkt za model, dwie bronie specialne niezależnie od wielkości oddziału. Nieboszpony doczekały się nareszcie sierżanta. Reszta jak u BC.

HS

Long fangi - oddział 2(SIC!) do 5 modeli, cena bez zmian. Fire control to teraz zwykły splith fire, choć co zabawne nie ma już przymusu brania broni ciężkiej na każdym. Ceny tychże jak u SM-ów, czyli missla i bolec droższe, ale plasma i las cannon tańsze o 5 pkt.

Vindicator, predek, landek (wszystkie 3) - jak u SM-ów.

Lord of War :

Logan - dostał 4W, ternala, toporek jest albo S+2,Ap3, albo Sx2, Ap2, unvieldy, i po staremu można dzielić ataki między te dwa profile. Rakietowe sanki za +70 pkt mogą się ruszać 12, są chariotem, mają 4+ inv-a, ale penki automatycznie są glanami. 12/12/12 i 3HP. Wilki pociągowe dają 4 extra ataki z S5, iniciatywą 5 i dodają dzięki temu extra pile in.

Warlordy :

1 - przerzuty trafień w czelku
2 - Stubborn dla wszystkich bestii i kawalerii, FC dla w/w w 12"
3 - monster hunter
4 - FnP 6+ dla siebie i jednostki
5 - outflank i stealth
6 - przerzuty morale i pinów w 12"

Relikty

Armour of Russ - 2+/4++, -5 do iniciatywy wroga w czelku

bite of fenris - bolter, albo z helfrostem, albo z S5, Ap4, bez covera

Black death - frost axe, jeśli wróg przeważa liczebnie, daje +3 ataki

helm of durafest - przerzuty trafień i ignore cover dla posiadacza.

Fangsword of ice wolf - frostblade, helfrost i rending

Wulfenstone - rage dla posiadacza, FC dla posiadacza i oddziału.




Powrót do góry Go down
Sponsored content





Codex: Space Wolves - Page 4 Empty
PisanieTemat: Re: Codex: Space Wolves   Codex: Space Wolves - Page 4 Empty

Powrót do góry Go down
 
Codex: Space Wolves
Powrót do góry 
Strona 4 z 5Idź do strony : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
 Similar topics
-
» Codex: Necrons
» Nowy codex TAU
» Codex: Tau Empire
» Codex : Inkwizycja
» TEMAT DLA POCZĄTKUJĄCYCH I NOWYCH W TEMACIE

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
ZAD TROLLA Koszalin :: WH40k-
Skocz do: