ZAD TROLLA Koszalin
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.
ZAD TROLLA Koszalin

Forum miłośników gier bitewnych oraz strategicznych z Koszalina i regionu.
 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  Zaloguj  

 

 Zielono mi

Go down 
+11
faLus
Carolus
Kwaku
Amittus
Szczur
łosiu
Bananovitch
MGM
GrimgorIronhide
Mad Mike
Cezar
15 posters
Idź do strony : Previous  1, 2, 3, 4
AutorWiadomość
Malatyn
Ork
Malatyn


Liczba postów : 488
Join date : 19/09/2013
Skąd : JS1373

Zielono mi  - Page 4 Empty
PisanieTemat: Re: Zielono mi    Zielono mi  - Page 4 EmptySro Lip 02, 2014 12:51 pm

Oficjalne zapowiedzi są tydzień przed.
Reszta to niepotwierdzone info ale jak narazie kolejność sie sprawdza
Powrót do góry Go down
Cezar
Ogr
Cezar


Liczba postów : 1412
Join date : 27/10/2009
Age : 35
Skąd : Koszalin

Zielono mi  - Page 4 Empty
PisanieTemat: Re: Zielono mi    Zielono mi  - Page 4 EmptyPon Lip 14, 2014 10:11 am

Dzięki uprzejmości Mad Mike-a ( niech mu bozia w dzieciach i kucykach wynagrodzi ) dokonałem wreszcie wglądu w zasady suplementu Gacka ( w sumie jakby się zastanowić to można by pomalować Gacka w całości na czarno, poza żółtym nietoperzem na klacie i wyglądało by to całkiem ciekawie. Pewnie równie przaśnie jak to - https://www.youtube.com/watch?v=WKVWZEDFcxM - ale na pewno zabawnie ).

Zasady :
- Warlord musi rzucać i przyjmować ( choć jeśli kilka modeli może przyjąć, dalej wybieramy kto przyjmuje ) czelki, ale jeśli zabije kogoś w chellengu, może przerzucać nieudanie zranienia do końca gry.

- Rzuty na Mob rule mają modyfikator +2, ale zadają k3+3 zamiast k6 hitów.

Warlordy ( nie ma przymusu ich używania, tylko możliwość ) :
1 - BS3 dla warlorda
2 - Crusader dla Warlorda i jego jednostki
3 - Rage dla warlorda
4 - Warlord i jego jednostka mają outflanka
5 - Jedna broń nie-relikt, dostaje master crafted
6 - FnP dla warlorda

Relikty czyli cudactwa orkimedesa ( wiadomo, dostępne w miejsce zwykłych orkowych ) :
- Choopa of da ragnaorkk (20 pkt ) - Big choopa która dodaje +1 do Siły i -1 do Ap na koniec każdej fazy walki wręcz w której posiadacz kogoś zabił, kumulatywne do max S+6 i Ap1.
- Big Bosspole (20 pkt ) - fearless dla posiadacza i oddziału.
- Da Supa-cybork (50 pkt) - FnP(5+), eternal warrior i relentless
- Da Killa Klaw (40 pkt ) - power klaw, można wykonać nim zamiast normalnych jeden atak z instan killem, acz ciągle z inicjiatywą 1  Razz . Jakby siła 10 nie wystarczyła do instantowania w jakichś 99% przypadków  Razz .
- Mega Force field (75 pkt ) - Tylko big mek, działa jak kustom force field, tylko daje 4+, a nie 5+ inv-a.
- Kill dakka (30 pkt ) - najbardziej randomowa zabawka tego systemu  Laughing . Pukawka dająca losowo wybraną  broń ( rzuca się przed wystawieniem ) z następującej listy :
1 - R24", heavy k3+1, S7, Ap4
2 - Templatka, S5, Ap4
3 - R24", assoult 3, S6, Ap4
4 - R24", Assoult 1, S2k6, Zapp ( jeśli rzucimy 11-12 na siłę, mamy siłę 10 i przegrzanie na 1-3 )
5 - R24", assoult 1, Mały blast, S6, Ap5
6 - R24", assoult 1, Duży blast, Sk6, Apk6 (ustalane 1 rzutem, więc np. S4 oznacza też Ap4 )

Detachment wielkiego Waaagh :
Podobne do standardowego tylko ma 2-8 TR i 1-5 Elit. Oprócz standardowych zasad z suplementu dostajemy jeszcze przerzut warlord traita ( ale tylko generowanego z listy suplementu ) oraz za każdą jedostkę nie-latacza możemy przed wystawieniem rzucić k6 i na 6+ ( Troopsy na 5+ ) dostaje deep strike-a.

Formacje ( wszystkie mają zadady suplementu odnośnie mob rula i czelków warlorda ):

Kuncil of Waaagh - Gacek, 2 warbossów, grotsnik i big mek, plus oddział nobów z waaagh bannerem w którym muszą siedzieć i go nie opuszczać. Banner daje fearlessa, +1 WS i przerzuty nieudanych morale i pinów w 12" odeń. Obaj warbossowie mają +1 do WS, a Gacek generuje dodatkowo 2 warlord traity w dodatku do już posiadanaego.

Bully boyz - 3 drużyny po 5 meganobów. Fear, fearless i +1 do WS-a.

Da Vulcha squadrun - Zagstruk i 3 oddziały stromboyzów. Całość można połączyć w 1 gigantyczny oddział, którego Zagstruk nie może opuścić. Muszą wychodzić DS, ale scaterują się wtedy tylko k6. Chłopacy w jednostce Zagstruka mają shred na swoim Hammer of wrath.

Blitz Brigade - 5 battalewagonów, każdy z rolką albo taranem. Scout.

Dred Mob - 1 painboy, 1 big mek, 2 gork/mork-anouty, 3 deff dredy, 3 jednostki 3+ killer kanów. Całość dostaje "ere we go i k3 zamiast 1 hammer of wrath.

Red skull komandos - Snikrot i 4 moby komandosów - całość wychodzi jednym rzutem z rezerw i działa tak jakby w oddziale siedział Snikrot ( shround zamiast stealth na 1 turę i outflank z dowolnej krawędzi ).

Green tide - warboss z buta ( nie gacek ), i 10 mobów boyzów. Całość jest jednym oddziałem, dostaje hammer of wrath jak rzuci 10+ na dystans szarży i wybiera kto obywa przy hitach z mob rule. Dodatkowo jeśli warboss formacji jest warlordem, może rzucać waaagh w każdej jednej turze. Poza pierwszą.
Powrót do góry Go down
 
Zielono mi
Powrót do góry 
Strona 4 z 4Idź do strony : Previous  1, 2, 3, 4

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
ZAD TROLLA Koszalin :: WH40k-
Skocz do: