| KOPER, czyli Kącik O Przegiętych Ewidentnie Rozpiskach | |
|
+11Tutek Artur Szczur Bananovitch DaBoss Cezar wrubel Dux Sztajger łosiu R0gal 15 posters |
|
Autor | Wiadomość |
---|
łosiu Admin
Liczba postów : 2696 Join date : 30/04/2009 Age : 41 Skąd : Outter space
| Temat: Re: KOPER, czyli Kącik O Przegiętych Ewidentnie Rozpiskach Pon Lip 12, 2010 6:30 am | |
| Apropos Rarów:
Obecnie działo ma grape shoot na 12" i działa jak organy. A zanim cos dojdzie w zasieg nawet organ to mozna postrzelac z normalnego dział. Jakkolwiek 1-2 organy moga wejsc.
Flame cannon ma obciete te 12"+artylerka - napisane jest ze działą jak flame thrower z podrecznika.
No a żyrek autohitujący wszystko pod templatka i -1 do sejwa. Moze dac w kosc nawet kawalerii, nie mowiac o piechocie. Nie schodzi juz od S7.
Nie nadaje sie juz do blokowania ruchu i nie ma takiego celu.
Co do dispella. Zawsze to +2 do dispelowania maja ale to marna pociecha skoro pgosc majacy 4 poziomowego maga ma na bazie +4. Ale nie o to chodzi. Wszystko generuje kostki dispela jak generowalo wiec wiec na bazie sa 4 + z wiatrów magii. Ja tam nie płaczę. Ale teraz będzie dużo IF'ek - wiec i z krasnoluda dupa kiedy kostek kupa.
Jak narazie nie wiele sie zmienia w kompozycji u mnie, jedyne co to żyrki wskakują. | |
|
| |
Artur Ork
Liczba postów : 454 Join date : 29/03/2010 Age : 36 Skąd : z Koszalina urodzony we Wrocławiu ! ;)
| Temat: Re: KOPER, czyli Kącik O Przegiętych Ewidentnie Rozpiskach Pon Lip 12, 2010 11:44 am | |
| łosiu od razu z góry powiem że nie jestem ekspertem bo gram mało co każdy wie ale uwierz mi na słowo nie ma już +4 dd "z magi wiatrów" - jak to ładnie ująłeś, nie ma bo zabrali nam te +2 dd za to ze jesteśmy krasnalami ( a dali + 2 do wyniku rzutu) nie widziałem tego zapisu w eracie wiec pewnie jest RB ale jest to faktem ogólnie znanym na border prince w dziale krasnali wiec ja im wierze na słowo i ty tez tak zrób co do cannonów super sprawa tylko że ta edycja to edycja wyje....ch szarży więc i pewnie trudno będzie kogoś złapać na 12 calach no ale od tego już jest kowadło i inne takie pierdy pozdro ps pytanie jeszcze brzmi co z naszym cannonem bo RB mówi że ma d6 a erata nic nie mówi porucz tego ze jak dasz do działa mg to wali d6 co by sugerowało ze wali d3 i wychodzi z tego niezły galimatias | |
|
| |
łosiu Admin
Liczba postów : 2696 Join date : 30/04/2009 Age : 41 Skąd : Outter space
| Temat: Re: KOPER, czyli Kącik O Przegiętych Ewidentnie Rozpiskach Pon Lip 12, 2010 12:22 pm | |
| to uwaga tłumaczę. NIE CHODZI MI O GENEROWANE Z BAZY KOŚCI.
Chodzi mi o kości: - 2 za run lorda - 1 za kowadło - 1 za kolejnego runesa
Tego nie zdjeli i nie mamowy o chanellowaniu, bo nie napisali czy runiaki maja jakikolwiek poziom do dispelowania. | |
|
| |
Artur Ork
Liczba postów : 454 Join date : 29/03/2010 Age : 36 Skąd : z Koszalina urodzony we Wrocławiu ! ;)
| Temat: Re: KOPER, czyli Kącik O Przegiętych Ewidentnie Rozpiskach Pon Lip 12, 2010 12:37 pm | |
| - łosiu napisał:
-
Ale nie o to chodzi. Wszystko generuje kostki dispela jak generowalo wiec wiec na bazie sa 4 + z wiatrów magii. Ja tam nie płaczę. Ale teraz będzie dużo IF'ek - wiec i z krasnoluda dupa kiedy kostek kupa. - łosiu napisał:
- to uwaga tłumaczę. NIE CHODZI MI O GENEROWANE Z BAZY KOŚCI.
Zwróć uwagę na słowo baza w 2 cytatach. Więc jest ta baza czy nie hehe spox już wiem o co Ci chodziło a Ty się nie irytuj i nie wrzucaj capsa bo sam widzisz że napisałeś to w taki sposób że się można było pomylić. pozdro co złego to nie ja | |
|
| |
łosiu Admin
Liczba postów : 2696 Join date : 30/04/2009 Age : 41 Skąd : Outter space
| Temat: Re: KOPER, czyli Kącik O Przegiętych Ewidentnie Rozpiskach Pon Lip 12, 2010 1:19 pm | |
| Nie irytuje sie tylko zaznaczam. Szczególnie, że nie ma już puli bazowej - w związku z powyższym zastosowanie słowa BAZA ma na myśli ilość kości z którymi zaczynasz turę magii. | |
|
| |
Bananovitch Troll
Liczba postów : 3818 Join date : 01/05/2009 Age : 40 Skąd : Zachodnie Immoren
| Temat: Re: KOPER, czyli Kącik O Przegiętych Ewidentnie Rozpiskach Pon Lip 12, 2010 6:12 pm | |
| Z takim układem masz od pięciu do dziesięciu kostek dispela. I do tego +2. Tak naprawdę przy ograniczeniu 12 kostek mocy na turę to groźne są tylko Haje z Book of Hoeth. Ewentualnie Lizaki z żabolągiem. Reszta to tylko statystyka-więcej nie wejdzie niż wejdzie. Naprawdę duży plus. | |
|
| |
łosiu Admin
Liczba postów : 2696 Join date : 30/04/2009 Age : 41 Skąd : Outter space
| Temat: Re: KOPER, czyli Kącik O Przegiętych Ewidentnie Rozpiskach Wto Lip 13, 2010 8:50 am | |
| Dobra, po kilku przemysleniach:
RunLord (kowadło, 2xDS) = 365 Runsmith(GW, DS, Challenge, Run of Gromil) = 149 BSB (golas) = 90
20x warriors z FCG i GW = 245 20x long beard z FCG = 265 10x quarrelers = 110
10x miners z FCG = 135 2x bolt(goły) z inżynierem = 120 2x klopa (+1 S, jedna z ogniem) + inżynier = 245 1x cannon (forging, fire) = 130 1x cannon (fire) = 95
2x żyrek = 280 1xorgany = 120
TOTAL: 2349
Maszyn: 9 + kowadło | |
|
| |
Artur Ork
Liczba postów : 454 Join date : 29/03/2010 Age : 36 Skąd : z Koszalina urodzony we Wrocławiu ! ;)
| Temat: Re: KOPER, czyli Kącik O Przegiętych Ewidentnie Rozpiskach Wto Lip 13, 2010 8:53 pm | |
| Wszystko ok oprócz tego bsb bo przy nowych zasadach to będzie klepany niemiłosiernie jak ktoś się dowie że jest goły, chyba ze ma stać obok oddziałów i ma dawać tylko przerzuty na 12 cali, no ale wtedy przy coombacie nie da nam +1 CR więc tak go średnio widzę go gołego no ale jak chcesz tak grac i masz na to pomysł to ok ps. sprawdź najpierw na proxach te żyrki zanim je kupisz (jeśli już ich nie masz) bo wydaje mi się że mocno je przeceniasz pozrdo | |
|
| |
Szczur Troll
Liczba postów : 4126 Join date : 05/05/2009 Age : 43 Skąd : Miasto sexu i biznesu
| Temat: Re: KOPER, czyli Kącik O Przegiętych Ewidentnie Rozpiskach Wto Lip 13, 2010 9:30 pm | |
| Niezła rozpa dobry stoper magii co prawda jak coraz bardziej zaczynam się uświadamiać limit 12 kosci powera jest tylko chwilowym limitem. dark elfy przy 2 magach wyciągnąć łącznie w fazie maks 20 kości i przejdzie to jako legal. Magowie korzystający z death lora również, tzeentch demoniczny też. masa strzelania co w tej edycji jest WIELKIM bonusem wręcz bardzo wskazanym. Wszystko oczywiście teraz jest na papierze, trza siąść na uklepanym 72x48 i rozegrać parę bitewek dopiero wyjdzie co gdzie jak i dlaczego BSB w 8 edycji jest wręcz MUST HAVE - przerzut każdej LD zwrócić proszę uwagę na słowo KAŻDEJ Ld, paniki terroru itp itd. | |
|
| |
DaBoss Night Goblin
Liczba postów : 135 Join date : 23/06/2009
| Temat: Re: KOPER, czyli Kącik O Przegiętych Ewidentnie Rozpiskach Sro Lip 14, 2010 5:49 am | |
| W żadnym momencie fazy magii nie może być więcej kości niż 12. Ale jeśli się zużyją to możesz sobie dopakować | |
|
| |
łosiu Admin
Liczba postów : 2696 Join date : 30/04/2009 Age : 41 Skąd : Outter space
| Temat: Re: KOPER, czyli Kącik O Przegiętych Ewidentnie Rozpiskach Sro Lip 14, 2010 6:26 am | |
| Nie no pamiętajcie, że średni rzut to 7 na 2k6. Wiec te fazy magi nie musza byc takie przerazajace. Moze nawet sie okazac ze bedzie sie miec 2 kostki. No ale mozna miec i 12.
Żyrka jednego mam. Drógiego jakby co na poczatku od Kwaka może pożyczę. Zobacze jak sie gra. Jak nie sprawdza sie to beda punkty na hamaki albo wiecej maszyn. | |
|
| |
Bananovitch Troll
Liczba postów : 3818 Join date : 01/05/2009 Age : 40 Skąd : Zachodnie Immoren
| Temat: Re: KOPER, czyli Kącik O Przegiętych Ewidentnie Rozpiskach Sro Lip 14, 2010 8:41 am | |
| - DaBoss napisał:
- W żadnym momencie fazy magii nie może być więcej kości niż 12. Ale jeśli się zużyją to możesz sobie dopakować
No właśnie nie wiem. Generalnie to jest kwestia sporna, zależy od interpretacji niejasno napisanej zasady w podręczniku. Nigdzie nie jest napisane, że można uzupełniać w trakcie fazy magii pool (z wyjątkiem tego scrolla) a jak coś nie jest dozwolone, to jest zabronione. Żeby nie było dalszych kłótni, cytacik: - Rulebook 8 ed. napisał:
- There is a limit on the amount of power a Wizard can control. The casting player's power pool can never exeed 12 dice at any point in the phase-any dice generated beyond this number are lost
Czyli jasno i wyraźnie napisane, że nie możesz mieć w poolu więcej niż 12 kostek, a wszystko wygenerowane ponad to jest tracone. To wiemy i z tym się zgadzamy. I dalej: - Cytat :
- This limit applies to all power dice, regardless of the source, and includes dice gained through the Winds of Magic , channeling, from magic items, special abilities and so on.
Nie wiem jak dla was, ale dla mnie kostki uzyskane z Banner of Sorcery, sztyletu DE, Annulian Crystalu (czy jak to się tam zwie-ten co odsysa kostki) cz yinnych tego typu bajerów są właśnie kostkami uzyskanymi z magicznych przedmiotów. Więc nie możesz użyć trzech kostek i potem zassać sobie z BoS. Ja w każdym razie tak bym to interpretował-masz do 12 kostek na turę (coś jak w BP) i ani jednej. Jak wyrzucisz mało to BoS/sztylet/cokolwiek się przyda. Jak dużo-punkty idą w błoto.Oczywiście takie jest moje zdanie, zapraszam do polemiki. W sumie w Battla nie grałem już dawno, ale coś tam jeszcze pamiętam Jakbyście nie mogli rzucać czarów jak w 40k-test liderki i tyle | |
|
| |
łosiu Admin
Liczba postów : 2696 Join date : 30/04/2009 Age : 41 Skąd : Outter space
| Temat: Re: KOPER, czyli Kącik O Przegiętych Ewidentnie Rozpiskach Sro Lip 14, 2010 8:57 am | |
| Tak banan ale sztylet daje kostki po rzuceniu czaru. A zapis który przytoczyłeś potwierdza, że w żadnym momencie nie może przekroczyć 12, a nie że wogóle na całą turę nie możesz więcej niż 12. Kostki generujesz na poczatku tury, a pozniej mozesz miec bonusy z powodu rzucenia czaru. | |
|
| |
DaBoss Night Goblin
Liczba postów : 135 Join date : 23/06/2009
| Temat: Re: KOPER, czyli Kącik O Przegiętych Ewidentnie Rozpiskach Sro Lip 14, 2010 9:40 am | |
| Wydaje mi się że jest tak jak mówi Łosiu. Jeżeli możesz wygenerować kostki w dowolnym momencie i nie przekroczysz 12 to "pompujesz " ile chcesz | |
|
| |
Bananovitch Troll
Liczba postów : 3818 Join date : 01/05/2009 Age : 40 Skąd : Zachodnie Immoren
| Temat: Re: KOPER, czyli Kącik O Przegiętych Ewidentnie Rozpiskach Sro Lip 14, 2010 12:40 pm | |
| No właśnie-i tu jest Cold One pogrzebany. Zapewne w tym zapisie chodziło o coś, co jest w BP. Czyli o ograniczenie i tak już bardzo mocnej magii, tak żeby nie wygrywała bitew na 2+ z przerzutem. Ale opis jest tak niefortunnie sformułowany, że jest tak, jak mówicie. A że obowiązują nas zasady ogólne, więc można wyciągnąć i 100 PD, co jest już przegięciem i to ostrym. I tak z mocnych już DE da się teraz zrobić potworka, przy którym Demony to pan Pikuś. Miało być dobrze, a wyszło jak zwykle | |
|
| |
Szczur Troll
Liczba postów : 4126 Join date : 05/05/2009 Age : 43 Skąd : Miasto sexu i biznesu
| Temat: Re: KOPER, czyli Kącik O Przegiętych Ewidentnie Rozpiskach Sro Lip 14, 2010 1:46 pm | |
| Akurat demony to nie pikuś bo też dorzucają kości Aktualnie DE, Demony, Vampiry, Lizaki mają wbudowane opcję dogenerowywania kosci, jak również wszystkie armie mające dostęp do lore of Death | |
|
| |
Cezar Ogr
Liczba postów : 1412 Join date : 27/10/2009 Age : 35 Skąd : Koszalin
| Temat: Re: KOPER, czyli Kącik O Przegiętych Ewidentnie Rozpiskach Sro Lip 14, 2010 2:39 pm | |
| Spoko, jak czytam bordera, to limit 12 kostek ( i nic ponad ) jest chyba przesądzony. Na to zreasztą dość jasno wskazują erraty . | |
|
| |
łosiu Admin
Liczba postów : 2696 Join date : 30/04/2009 Age : 41 Skąd : Outter space
| Temat: Re: KOPER, czyli Kącik O Przegiętych Ewidentnie Rozpiskach Sro Lip 14, 2010 7:00 pm | |
| I tak czarodziej jest ograniczony do ilości czarów które zna. Wiec tez nie demonizujmy. Raptem wampiry moga powtorzyc czar. | |
|
| |
Bananovitch Troll
Liczba postów : 3818 Join date : 01/05/2009 Age : 40 Skąd : Zachodnie Immoren
| Temat: Re: KOPER, czyli Kącik O Przegiętych Ewidentnie Rozpiskach Sro Lip 14, 2010 7:44 pm | |
| I chyba tylko nekromancję? Czy już wszystkie? Generalnie jak przeglądałem podręcznik to chyba death jest najbardziej wykoksisty. Niby shadow, fire, life czy ligh są ciekawe, ale death to przegięcie na maksa. | |
|
| |
Szczur Troll
Liczba postów : 4126 Join date : 05/05/2009 Age : 43 Skąd : Miasto sexu i biznesu
| Temat: Re: KOPER, czyli Kącik O Przegiętych Ewidentnie Rozpiskach Sro Lip 14, 2010 8:48 pm | |
| W death jest tylko jeden czar 6 tzw. słoneczko reszta hmm w innych lorach są lepsze, no i opcja zwracania kosci powera przy zadaniu ran | |
|
| |
Cezar Ogr
Liczba postów : 1412 Join date : 27/10/2009 Age : 35 Skąd : Koszalin
| Temat: Re: KOPER, czyli Kącik O Przegiętych Ewidentnie Rozpiskach Czw Lip 15, 2010 10:50 am | |
| Noo, metal też zły nie jest . Choć faktycznie purpurowe słoneczko "nieco" zagina czasoprzestrzeń . | |
|
| |
Szczur Troll
Liczba postów : 4126 Join date : 05/05/2009 Age : 43 Skąd : Miasto sexu i biznesu
| Temat: Re: KOPER, czyli Kącik O Przegiętych Ewidentnie Rozpiskach Czw Lip 15, 2010 12:01 pm | |
| Metal jest beznadziejny nie ma siły tylko dobry na bretkę, chaos warriorów i chyba koniec | |
|
| |
Cezar Ogr
Liczba postów : 1412 Join date : 27/10/2009 Age : 35 Skąd : Koszalin
| Temat: Re: KOPER, czyli Kącik O Przegiętych Ewidentnie Rozpiskach Czw Lip 15, 2010 1:12 pm | |
| Metal jest dobry na każdą armię z dużym pancerzem - wojaków, bretę, krasnoludy, imperium, daje też radę na wampiry. Jakaś mega szkoła to nie jest ale poużywać można . | |
|
| |
Bananovitch Troll
Liczba postów : 3818 Join date : 01/05/2009 Age : 40 Skąd : Zachodnie Immoren
| Temat: Re: KOPER, czyli Kącik O Przegiętych Ewidentnie Rozpiskach Czw Lip 15, 2010 1:32 pm | |
| Jeszcze ciężką kawalerię, której teraz będzie pewnie jak na lekarstwo przy wzmocnieniu piechoty. | |
|
| |
wrubel Ork
Liczba postów : 529 Join date : 08/05/2009
| Temat: Re: KOPER, czyli Kącik O Przegiętych Ewidentnie Rozpiskach Czw Lip 15, 2010 3:34 pm | |
| | |
|
| |
Sponsored content
| Temat: Re: KOPER, czyli Kącik O Przegiętych Ewidentnie Rozpiskach | |
| |
|
| |
| KOPER, czyli Kącik O Przegiętych Ewidentnie Rozpiskach | |
|