| | chaos - dyskusja generalna | |
|
+11Amittus Carolus Bananovitch R0gal Cezar Tutek GrimgorIronhide Szczur Kwaku MGM łosiu 15 posters | |
Autor | Wiadomość |
---|
łosiu Admin
Liczba postów : 2696 Join date : 30/04/2009 Age : 41 Skąd : Outter space
| Temat: Re: chaos - dyskusja generalna Pon Paź 08, 2012 8:29 am | |
| Również, ale nie tylko. Lord z odpowiednim markiem - pomijając 1000S. 1000S wchodzi w troopsy jak sorcerer jest w armi z MoT. | |
| | | łosiu Admin
Liczba postów : 2696 Join date : 30/04/2009 Age : 41 Skąd : Outter space
| Temat: Re: chaos - dyskusja generalna Pon Paź 08, 2012 1:52 pm | |
| tak pokrótce: 1)HS: - havocy (juz wczesniej wspominani) maja pociski flakk za +10(nikt inny nie ma) 75 +13/model - oblity moga miec marki (nie są fearless) - do wyposazenia doszedł assault cannon - nie moga wziąć dwa razy pod rząd tego samego wyposażenia - no i PF do walki wręcz - 70 pts/model (wydaje się być kuszący mark tzeentzha za + - defiler 195 pts baj baj defajlerku - włąsnie opuściłeś na dobre nasz army list. 45 pts za daemon forge i It will not die ?? wydaje się drogo, ale z drugiej strony demon - pomyślimy - na razie skreślam - forge fiend - 175 pts - dred z 2 hadesami ?? wydaje sie byc duzo - mauler fiend - 125 pts - za 10 pts - modele w styku maja -2 ataki. mamy zwycięzcę - Denver ostatni dinozaur. No i jest bestią. - land rider - 230 pts - vindycator 120 pts - predator 75 pts - ale tu uwaga. para laserów za jedyne 40 pts, a na wierzy za 25. mysle ze sponsony wystarcza. ZWYCIĘZCA NR 2 w zestawieniu HS. 2) FA: - heldrake - 170 pts generalnie oprócz tego, że lata to obsysa - ma jednego hadesa, którego może wymienić na flamer S6Ap3. - warp talony - 160 +30/model. dużo? ale są demonami (5++, fear); dwa pazury; jak wejdą w deepie to modele wroga w 6" dostają Blinde (co szału nie robi); jak do tego podejść? nie wiem - raptorsy - 95 + 17/model (czyli dużo taniej niż było); ale nie ma hit&run; za to mogą mieć dwie bronie specjalne - spawn - 30 pts (25% w dół) - bajki - 70 + 20/model - jak dla mnie Tesco. 3) elity - CSM kultów - jak już pisałem - choseni - jedyni z nielicznych, którzy mają 2A. 90 + 18/model (przyzwoicie jak na ten dex) - possesed - 130 pts+26/model; S5; 2A; Demon (5++); fleet; nie maja specjalnych broni; na tabelke rzucaj aprzed kazda tura walki wrecz - d3 (trzay różne efekty np. ataki z Ap3. niby fajne ale drogo imho - termosy - 95 za 3 +31/model; wyposzenie bez wiekszych zmian - helbrut - 105 ; dred - nie wiele mówiąc. na tabelkę rzuca jak dostaje glana albo penkę. ale nie strzela i nie bije już swoich. - mutilatory (oblity h2h) - 55/model - szkoda gadać - jakie modele taka jednostka. lepiej wyjdą termosy. 4) troopsy: - csm - wiadomo już pisałem - kultyści - wiadomo MGM pisał 5) HQ: - DP 145 pts + obowiązkowy mark (minimum 10 pts za MoS); skrzydła za +40; Power Armour za +20; magia 25/level DUUUUUUUUUUUUUUUUUŻO; 215 na start ? może nie strasznie dużo jak na skille, ale nie do tego się przyzwycziliśmy - sorcek - już pisałem 60 pts + wyposażenie. - warp smith 110 _ wyp ; już pisałem o nim - dark apostol 105 + wyp; taki czapla - lord 65 + wyp; To na razie tyle. | |
| | | MGM Ogr Tyrant
Liczba postów : 2392 Join date : 13/12/2011 Skąd : Koszalin
| Temat: Re: chaos - dyskusja generalna Pon Paź 08, 2012 2:28 pm | |
| Ogólnie ja tu jakiegoś mega comba nie widzę, nie ma również jednostek przegiętych. Flyer jeden, taki poganiacz na niebo niby nic ale myślę że to będzie jedyna alternatywa do walki w powietrzu. Fajny jest Palanquin Nurgle'a +2 Wound +1 Attack. Nie wiem może taki układ jak w tyrkach, parę mega napakowanych kreatur plus stadka kultystów ?? Fajni mogą być bohaterowie imienni - Ahriman z ML 4, Kharn z Denay na 2+, trafianiem na 2+, Typhus zmieniający kultystów w zombie z feel no pain.... ale nie na każdym turnieju można nimi grać;/. I chyba nie ma już deamonów w dexie . Pozostaje sojusz. | |
| | | GrimgorIronhide Ork Shaman
Liczba postów : 873 Join date : 08/03/2010 Age : 27 Skąd : Waaaaagh!
| Temat: Re: chaos - dyskusja generalna Pon Paź 08, 2012 4:16 pm | |
| No tak, battle brothers - takie tam Qrde, mocne. Specjale tak w Battlu jak i w 40 tce są teraz chlebem powszednim więc jak najbardziej do armii, może się na chaos przerzucić ? (naprawdę trza CSM z półki odkurzyć), | |
| | | Cezar Ogr
Liczba postów : 1412 Join date : 27/10/2009 Age : 35 Skąd : Koszalin
| Temat: Re: chaos - dyskusja generalna Pon Paź 08, 2012 4:46 pm | |
| Widzę, że genaralnie chaos dostał neffa . Bez tego pogiętego lasha to już nie ta sama armia, z czego się zresztą całkiem cieszę . Zyskali jak widzę CSm-i [ 13 za model ? codex creep pełną parą ], sorce i lordowie.Kultyści też są fani, do tego baaardzo klimatyczni. Stracił DP [ z tego co czytam na warseerze nie ma już odporności na instanty ], no i lasher, ale jemu to akurat się to zdrowo należało. Do przenoszenia cultów [plagusy/berki i td] rozumiem wystarczy zwykły bohater z markiem ? Jesli tak, to baaardzo sensowna zmiana. I jak sądzę Abbadon daje w TR chosenów, nie termosy, więc nie będzie Abbadonwingu ? - Cytat :
- - defiler 195 pts baj baj defajlerku - włąsnie opuściłeś na dobre nasz army list. 45 pts za daemon forge i It will not die ?? wydaje się drogo, ale z drugiej strony demon - pomyślimy - na razie skreślam
No nie wiem. Regeneracja HP kiedy się ma ich 4 to super sprawa. Do tego inv, i defiler jest nomen omen nie do zdaracia . | |
| | | Szczur Troll
Liczba postów : 4126 Join date : 05/05/2009 Age : 43 Skąd : Miasto sexu i biznesu
| Temat: Re: chaos - dyskusja generalna Pon Paź 08, 2012 5:12 pm | |
| - MGM napisał:
Fajni mogą być bohaterowie imienni - Ahriman z ML 4, Kharn z Denay na 2+, trafianiem na 2+, Typhus zmieniający kultystów w zombie z feel no pain.... ale nie na każdym turnieju można nimi grać;/.
. Spokojnie od początku 6 ed. nie było turnieju bez specjali, | |
| | | łosiu Admin
Liczba postów : 2696 Join date : 30/04/2009 Age : 41 Skąd : Outter space
| Temat: Re: chaos - dyskusja generalna Pon Paź 08, 2012 5:43 pm | |
| Na razie przed oczami staje mi horda CSM na dopingu. | |
| | | Szczur Troll
Liczba postów : 4126 Join date : 05/05/2009 Age : 43 Skąd : Miasto sexu i biznesu
| Temat: Re: chaos - dyskusja generalna Pon Paź 08, 2012 6:40 pm | |
| Jak teraz wyglądają zasady to 1000?? | |
| | | łosiu Admin
Liczba postów : 2696 Join date : 30/04/2009 Age : 41 Skąd : Outter space
| Temat: Re: chaos - dyskusja generalna Wto Paź 09, 2012 5:21 am | |
| 1000s? - 4++ - slow and purepusfull - nie wariują bez maga - inferno bolts bez zmian - 1W | |
| | | łosiu Admin
Liczba postów : 2696 Join date : 30/04/2009 Age : 41 Skąd : Outter space
| Temat: Re: chaos - dyskusja generalna Wto Paź 09, 2012 8:31 am | |
| bilans zyskow i strat 1)berki - jest za 105 +19/model (było 120 +21/model) - na plus - jest -1 AiLd - na minus - mogą wziąć chainaxy z Ap4 za +3 - tak sobie = na zero - z pomocą przychodzi MoK (rage+counter-attack) = zawsze +2 do ataku czyli na plus. - banner, który pozwala przerzucić odległość szarży Podsumowując mamy TAŃSZĄ. Goście mają ZAWSZE w pierwszej turze +3 A(rage+broń). W ich wypadku chyba wskazane jest danie skilla Veterans of the Long War (+1Ld i Hate na SM) - Łatwiej zdają wtedy Ld co C-A i przerzuty na trafienie w SM. 2)nojsi - jest 95+17/model (było 115+20/model) - na plus - -1 Ld (mogą mieć VotLW za +1 pkt) - na minus (ale nie duży) - nie są już Rambo (CCW za +1 pkt) - na minus (nie duży) - blastery za +3 (było za +5) - na plus - balst master za +30 (było +40) ponadto co miał ignoruje covery - na plus Podsumowując. TAŃSI za, a +2 pts (CCW+VotLW) mamy identycznych jak byli i nadal o 1 punkt tańsi, a z Hate'em na SM. Blastery tańsze co może spowodować, że będzie to silna jednostka strzelecka. 3)1000S - 150+26/model (było 92(4)+60(sorc)+10(najtańsza obowiązkowa moc=162+23/model) - powiem, że na 0 (bo im więcej ich tym mniej opłacalne - wstosunku do poprzedniego dexu - inferno bolts bez zmian - force weapon nadal na sorcu - nie mają minusów jeśli sorc zginie - na plus - mogą mieć ikonę, która daje ich strzałom SoulBlaze (SB sam w sobie jest, średni) - na 0 Ja bym powiedział, że 1000S zostali w miejscu. Nie ma wielkich zmian. Moce na sorcu są losowane. Podstawowa jest w miarę (blast z SD6+1, a każdy model który zginie generuje kolejne d3 hity z S3). 4) plagusy - jest 120 +24/model (było 130+23/model) - na 0 - dostali w standardzie Plague Knife (poison 4+), czyli są jedynymi RAMBO - na plus - blight granades - bez zmian, dostały dodatkowo umiejętności - wbrew plotką FnP jest bez zmian czyli na 5+ Czyli w sumie patrząc na koszt(10 ziutków kosztuje 240 pts, a kosztowało 245) lekko do przodu, reszta bez zmian, a nawet na plus (knife). MOgą mieć ikonę, która wzbudza strach. Jak spojrzeć na chłodno to albo na plus, albo na 0. Więc generalnie na plus. Poza jednym malutkim szczególikiem - NIE SĄ TROOPS. | |
| | | Szczur Troll
Liczba postów : 4126 Join date : 05/05/2009 Age : 43 Skąd : Miasto sexu i biznesu
| Temat: Re: chaos - dyskusja generalna Wto Paź 09, 2012 11:16 am | |
| Dobra a co może lądować w tropsach, biorąc coś tam np.jakiegoś HQ? | |
| | | Cezar Ogr
Liczba postów : 1412 Join date : 27/10/2009 Age : 35 Skąd : Koszalin
| Temat: Re: chaos - dyskusja generalna Wto Paź 09, 2012 2:49 pm | |
| - Cytat :
- Goście mają ZAWSZE w pierwszej turze +3 A(rage+broń).
Błąd . Szał działa tylko w szarży, kontr-atak daje po prostu +1 A po zdaniu LD, nie ma już w nim zapisu s tylu "jakbyś sam szarżował" ( zresztą nawet w 5 ed któreś FAQ precyzowało, że kontra nie dodaje zasad działających w szarży ). - Cytat :
- - balst master za +30 (było +40) ponadto co miał ignoruje covery - na plus
Ale 1 na 10, a nie 5 jak kiedyś. | |
| | | łosiu Admin
Liczba postów : 2696 Join date : 30/04/2009 Age : 41 Skąd : Outter space
| Temat: Re: chaos - dyskusja generalna Wto Paź 09, 2012 3:23 pm | |
| @Czarek: Masz w obu wypadkach 100% racji. Nie będę nawet podważał.
@Szczur: lord z odpowioednim markiem daje odpowiedni kult w troopsach. Oprócz 1000S - ci wskakują w troopsy jak masz sorca z MoT.
| |
| | | MGM Ogr Tyrant
Liczba postów : 2392 Join date : 13/12/2011 Skąd : Koszalin
| Temat: Re: chaos - dyskusja generalna Wto Paź 09, 2012 9:43 pm | |
| Berki w szarży mają 4 ataki (1 z bazy, 1 za szarżę, 1 rage, 1 dwie bronie) Berki zaszarżowane mają 3 ataki (1 baza, 1 counter-attack, 1 dwie bronie)
Czy na landku da się zamontować np. Lasher tendrils?? Jak tak to za ile pkt.??
W opisie landka jest, że może korzystać z Vehicle Equipment list.
Zaczynam formować rozpę na 1750:
Dark apostol - niezły, za 110 pkt mamy lidera dla kultystów z s3+ i 4++ do tego możliwość wykupienia masy gadżetów z całkiem już bogatego zasobu CSM (ikony, marki, artefakty, rewards) tylko moim zdanie powinien być trochę gorszy i w elitach do tego ta masa papieru toaletowego;/. Osobiście jeżeli okaże się grywalny to pokuszę się o konwersję.
3 * 20 cultyst'ów
Helldrake z hades autocannon'em
Kharn i berserkerzy w landku, do tego dwa unity oblitów.
P.S. Warpsmith mimo BARDZO klimatycznej figurki to za 110 pkt. jest trochę słaby - naprawianie imho jest mało wydajne, do cursowania musi dojść na 18 cali i robi Gets hot do początku swojej tury, ma s2+ ale nie ma s++, obniża cover ale tylko jeden, coś tam jego tendrile robią ale czy to wystarczy, aby wypchnąć kogoś ze slotu HQ?
| |
| | | łosiu Admin
Liczba postów : 2696 Join date : 30/04/2009 Age : 41 Skąd : Outter space
| Temat: Re: chaos - dyskusja generalna Sro Paź 10, 2012 6:10 am | |
| sorry men ale tendrillsy maja tylko ci, którzy mają wpisane u siebie. na liscie kosztowej ich nie ma | |
| | | MGM Ogr Tyrant
Liczba postów : 2392 Join date : 13/12/2011 Skąd : Koszalin
| Temat: Re: chaos - dyskusja generalna Sro Paź 10, 2012 6:39 am | |
| Tia, teraz doczytałem, że jest takowa lista.
Mam wrażenie że teraz się trochę ciasno w HQ chaosu zrobiło, Swinia już nie jest bezkonkurencyjna a przy swojej cenie ciężko powiedzieć czy będzie wystarczająco wyporna (teraz chyba już nie ma eternal warriora więc jest na strzała przy sile 10).
Mam dwa pytania:
Up do świni - Nurgle po co mu Slow and purposeuful skoro jest Relentless?? Slaanesh po co mu Rending skoro jest monstrous'em i bije z AP2 (smash)?? | |
| | | łosiu Admin
Liczba postów : 2696 Join date : 30/04/2009 Age : 41 Skąd : Outter space
| Temat: Re: chaos - dyskusja generalna Sro Paź 10, 2012 8:14 am | |
| teraz nic nie ma eternala.
a co do pozostałych - cholera wie co autor miał na myśli. trudno tez brac bez skrzydeł i nie użyć ich skoro bedzie lataczem. | |
| | | Cezar Ogr
Liczba postów : 1412 Join date : 27/10/2009 Age : 35 Skąd : Koszalin
| Temat: Re: chaos - dyskusja generalna Sro Paź 10, 2012 9:36 am | |
| Mi wczoraj wieczorem udało się w końcu dorwać codex ( chomik jak zawsze niezawodny ), wczytałem się - i w sumie codex całkiem mi się podoba, choc kilka rzeczy wywołuje śmiech . Pomijając speciali lista +/- idzie mniej więcej tak. Lord - plus, choć trochę mniejszy niż się spodziewałem. Koszt bazowy jest owszem bardzo niski, ale jak chcemy kozaka dopakować, to poniżej 150+ pkt ( broń, dary, steedy id. ) zejść ciężko. Brakuje bardzo opcji na Sv 2+, poza rzutem na tabelkę i terminatorką, no i nie wiem dlaczego lord thzeencha nie daje 1Ksynów jak TR ( robi to dopiero sorc/arhiman ). Sorc - gorsze staty, ale 3 poziomowy kosztuje 10 pkt wiecej niż 2 poziomowy libra z takimi samymi statami . Z mocy dalej najlepsze ma IMHO slannesh, ale dyscypliny innych bogów też są całkiem niezłe. apostoł - na hordy kultystów - Uber gość. Nie daje co prawda ani przerzutów, ani feralessa, ale biorąc pod uwagę, ze 3/4 armii i tak ma za śmiechowe pkt. hate na SM ( czyli jakieś 90% potencjalnych oponentów ) i/lub fearlessa, to nie jest to aż takie potrzebne. Bez kultystów - meh Kowal - takie niby nic, ale w sumie całkiem niezły. Obniżanie covera jest zawsze bardzo przydatne, metla z BS 5 też się przyda, do tego naprawa i w miarę przyzwoity wygar w cc - 110 pkt to trochę sporo, ale można przeżyć. Ksiażątko - spooory neff. Staty są owszem wypaśne, ale brak eternala mimo wszystko boli przy 5T. Fajnym złożeniem jest książę z czarną maczugą ( AP 4 nam wisi bo i tak mamy smasha ), cińczem, skrzydłami i zbroją, ale wychodzi drooogo. No i musi mieć marka. Termosy - miej więcej tak samo jak kiedyś. Miła jest opcja na weteranów, tylko sprzęt na czempiona droogi. Opętani - dalej losowi, ale przynajmniej od czasu do czasu może się pojawią na stołach jako coś innego niż bitsy na innych modelach. Berki - Toporki są średnie - nie kojarzę żadnej jednostki z sv 4+ która mogła by im zagrozić ( tfardziele ? Tylko kto ich wystawia ? ), 1 atak to trochę śmiech, ale obniżka ceny w sumie to wyrównuje. Ikona na FC i przerzut dystansu w zasadzie jest konieczna. Plagusy - drożsi o pkt, ale to im się akurat należało. Dalej baaardzo solidny oddział, jak najbardziej warty brania. Noisi - wieelki boost. Weteran z blasterem i drugą bronią to raptem 22 pkt za model ( a nie każdemu musimy dawać blastera nie ? ). Balstmaster może i 1 na 10, ale blast z S8 AP3 bez covera ?. I wszystkie bronie soniczne też bez ? Do tego ikona z FnP ? Z wszytskim wychodzi dość sporo, ale mamy nieustraszony i wyporny oddział który i postrzela i przywali jak trzeba. Armie z niskim sv. będą ich nienawidzić.... 1kSons - przy generalnym zmniejszeniu covera w tej edycji AP 3 zyskuje na przydatności. Tylko trzeba sorca z odpowidnim markiem dla troopsowania ich. CSM - generalnie zysk. Można iśc zarówno w dopakowanie ich, jak i robienie całkiem tanich, wielkich hord, prujacuch masą pestek z bolterów. Kultyści - jednak trochę gorsi od tego co pierwotnie mieli sobą reprezentować. Jako mobilny cover, trzymacze znaczników i ogólnie pomocnicy - są świetni. Tylko czy gwardia nie robi tego wszystkiego tak samo, tylko lepiej ? Rapcie - tańsi, i generalnie fajniejsi niż byli. Dalej IMO brakuje im "tego czegoś", ale jest lepiej niż było. Warp talony - brak fragów - i wszystko jasne. Trochę taka kopia vanguard weteranów z SM - fajni, ale koszt ich zabija. Można zrobić jakieś małe samobójcze oddziały do atakowania nieuważnych celów, bo biją całkiem fajnie, ale jakoś nie widze ich jako powszechnie występujacej jednostki. W planetsriku są całkiem zabawni, ale na standardowych zasadach - meh. smok - całkiem ok. Nie powala ( szczególnie modelem ), ale jakies zastosowanie znajdzie, szczególnie jako plotka. Dakka dino - 8 pestek z siła 8 - baajer. Całkiem przyjemna machina, choć już na piwerwsz rzut oka widać, ze dred szaraków robi to samo, tylko lepiej. I duuużo taniej . kombat dino - jak już zauważył łosiu - zwycięzca. Solidny wygar za naprawdę dobrą ( wręcz za dobrą nieco ) cenę. Oblity - można markować, doszła nowa broń ( i zakaz używania takiej samej 2x pod rząd ), nie maja feralessa, resza bez zmian. Dalej prawdopodobnie stały pkt rozpisek. Mutilatory - Meh. Nie są złe, ale w tak zapchanym slocie nie ma dla nich zasadniczo miejsca. Termosy chyba jednak biją się lepiej w stosunku do ceny. biki - wieeelki spadek w cenie - 13 (sic!) pkt. 6T z nurglem. Jak dla mnie - wielki powrót na stoły. Spam - spooory boost. Dalej przeciętny, ale okazjonalnie da się wystawić. Landek - dalej nie ma ducha. No i podrożał, ale dalej solidna machina. Predek - nieco tańszy w dakka wariancie. I tak opcja dalej będzie myślę dość popularna. Havocy - Jak CSM-i - tani i całkiem skuteczni. Tylko flakki pierońsko drogie. Vindyk - dostał super spychacz. Wreszcie . Big boom jak zawsze. Defiler - IMHO boost w zasadach rekompensuje koszt. Bardzo wyporna machina, ale też i spory fire magnet. Moim zdaniem wciąż jak najbardziej wystawiany. | |
| | | Szczur Troll
Liczba postów : 4126 Join date : 05/05/2009 Age : 43 Skąd : Miasto sexu i biznesu
| Temat: Re: chaos - dyskusja generalna Sro Paź 10, 2012 11:30 am | |
| Wczoraj Łosiu na szybko na 1750 stworzył coś takiego:
2x swinie tzenntcha i slanesha, tropsy: noissi i noissi + lutysci di zapchania 6 slotow tropsow 3xsmok jakies oblity | |
| | | łosiu Admin
Liczba postów : 2696 Join date : 30/04/2009 Age : 41 Skąd : Outter space
| Temat: Re: chaos - dyskusja generalna Sro Paź 10, 2012 12:06 pm | |
| jest problem bo śwenia nie przerzuca w troopsy noisow | |
| | | Szczur Troll
Liczba postów : 4126 Join date : 05/05/2009 Age : 43 Skąd : Miasto sexu i biznesu
| Temat: Re: chaos - dyskusja generalna Sro Paź 10, 2012 1:29 pm | |
| Ogólnie, to zmienili bardzo mocno chaos, a raczej kompozycje armii, już wybory tego czy tamtego nie są tak oczywiste, np. oblity, czy DP slanesha z lashem | |
| | | GrimgorIronhide Ork Shaman
Liczba postów : 873 Join date : 08/03/2010 Age : 27 Skąd : Waaaaagh!
| Temat: Re: chaos - dyskusja generalna Sro Paź 10, 2012 2:57 pm | |
| NOISE MARINE DUBSTEP ! EEEEEVERR! AIDS CANNON AIDS CANNON ... A poważniej, Czempion Chosenów z DV świetnie z tym Crosiusem robi za Apostoła, (choć wolałbym I-wiecznego żyda w szacie i sandałach jezuskach ) A Lucius ? Przenosi do NCSM do TR ? A lepszy jest ? I co z resztą specjali ? Fabius/Abbi ? A co do rendingów - smasha nie robisz zawsze, czasem lepiej wypłacić w hordę tyrków wszystkie A a nie 1/2. A slow and... z nurgla chyba miał go znerfić. Czarek, pominąłeś Hellbruta. | |
| | | Szczur Troll
Liczba postów : 4126 Join date : 05/05/2009 Age : 43 Skąd : Miasto sexu i biznesu
| Temat: Re: chaos - dyskusja generalna Sro Paź 10, 2012 3:39 pm | |
| Rendingi dla demon princa, wątpliwe bonusy ale ma: - w walce z modelami z T -> jak coś ma 10T to też na 6 wounduje, - w walce z pojazdami -> dodaje sobie d3 do armour pen. czyli może z 5 ataków walić w Landka i go zabić. | |
| | | MGM Ogr Tyrant
Liczba postów : 2392 Join date : 13/12/2011 Skąd : Koszalin
| Temat: Re: chaos - dyskusja generalna Sro Paź 10, 2012 4:15 pm | |
| Smash zawsze daje ataki z ap2 z wyjątkiem Hammer of wraith a to czym mówisz to "Smash Attack" połowa ataków z podwojoną siłą.
co do kwestii pojazdów to hmmm... monstrusy nie mają już 2d6 na przebicie???
Nawet gdyby to i tak bardziej opłaca się zrobić Smash Attack (3 ataki z siła 10 i przerzutem d6 na penetracji) [w tym pierwszym wypadku też].
Wiec dalej uważam że ten rending jest zupełnie bez sensu.
Co do zmian w dexie to uważam że jest (jak na GW) niebywale rozsądny, na pierwszy rzut oka (i drugi też) nie maj jakichś ewidentnych przegięć, a zmiany bardzo fajnie wpasowują się w klimat armii (z wyjątkiem wyglądu Dziadka klozetowego, Zgwałconego smoka, Muti-down'ów czy Denverów). Martwię się tylko tym, że kodeks nie wytrzyma rywalizacji na przełomie jednego roku a jest pisany na cztery?? W tym momencie CSM może co najwyżej rywalizować o miejsce w pierwszej piątce czterdziestki, a co będzie jak wyjdą kodeksy typu geje itd. | |
| | | Szczur Troll
Liczba postów : 4126 Join date : 05/05/2009 Age : 43 Skąd : Miasto sexu i biznesu
| Temat: Re: chaos - dyskusja generalna Sro Paź 10, 2012 5:22 pm | |
| Patrząc z perspektywy WFB i 8 ed. to może CSM nie powinni się bać, pierwsze w WFB wyszły orki i nadal są bardzo mocną armią, aktualnie tylko ogry są silniejsze od innych kodeksów 8ed.
Bardzo podoba mi się przypisanie Warlord Traitów już do specjali, brak losowości. | |
| | | Sponsored content
| Temat: Re: chaos - dyskusja generalna | |
| |
| | | | chaos - dyskusja generalna | |
|
Similar topics | |
|
| Permissions in this forum: | Nie możesz odpowiadać w tematach
| |
| |
| |