| | KoPER-Kącik o Przegiętych Ewidentnie Rozpiskach | |
|
+16MGM Kwaku BrotherM GrimgorIronhide Tutek Szczur Dropsik Morvius konri Cezar Konrad wołek wrubel Kajsper łosiu Bananovitch 20 posters | |
Autor | Wiadomość |
---|
faLus Ork Shaman
Liczba postów : 986 Join date : 05/07/2010 Age : 35
| Temat: Re: KoPER-Kącik o Przegiętych Ewidentnie Rozpiskach Sro Wrz 16, 2015 1:45 pm | |
| Natchnęło mnie dziś na zrobienie na FoFa rozpiski na czystych Wilkach. A jako, żee wiadomo iż jestem powergamerem to nawet udało mi się ją wyżyłować pod obecną metę. O dziwo, było to proste. CAD HQ 1) Rune Priest (bike, runic axe, meltabomb, ml 2) - 110 {WARLORD} TROOPS 1) Blood Claws [5] (flamer, Stomwolf + multimeltas) - 300 2) Blood Claws [5] (flamer, Stomwolf + multimeltas) - 300 FA 1) Droppod - 35 2) Droppod - 35 3) Droppod - 35 Champion of Fenris: Company of the Great Wolf Detachment HQ 1) Wolf Guard Battle Leader (thunderwolf mount, 2x fenrisian wolves, runic armour, storm shield, power fist) - 181 2) Wolf Guard Battle Leader (thunderwolf mount, 2x fenrisian wolves, runic armour, storm shield, power fist) - 181 3) Wolf Guard Battle Leader (thunderwolf mount, 2x fenrisian wolves, runic armour, storm shield, power fist) - 181 ELITE 1) Wolf Guard Terminators [3] (3x storm shield + combi-plasma) - 114 2) Wolf Guard Terminators [3] (3x storm shield + combi-plasma) - 114 3) Wolf Guard Terminators [3] (3x storm shield + combi-plasma) - 114 4) Wolf Guard Squad [5] (bikes, meltabombs) - 150 1850/1850 Przy ograniczeniu do 1 sztuki SH/GC nie są straszne, objsecure z na twardych samolotach, zmasowany WS 5, trolling tesco termosami. Jest czym zabijać centurionów, bike'i, eldarskie motory, Wrajciaki blokuję śmieciotermosami, IK zabijam bez podchodzenia pajacami na wilkach, blokując samolotem i podjeżdżając meltabombami hitującymi na 3+. Ze spadocentkami nie muszę zaczynać plasmami w podach, a w razie czego mam dużo 3+ inv, od biedy 4+ jinka na mięsie Jedyne co to kara to klasyczny już wilkostar na Ravenwingu i o ironio CSMi xD Jak tylko sprawdzę w boju, odpalam aero i maluję wilki | |
| | | Amittus Ork
Liczba postów : 444 Join date : 12/12/2010 Age : 41 Skąd : Słonowice
| Temat: Re: KoPER-Kącik o Przegiętych Ewidentnie Rozpiskach Sro Wrz 16, 2015 2:31 pm | |
| ja wymyslilem cos innego 3x 5gh w podzie jeden oddzial z melta pody mają locatorbecona lorda na wilku w runicu z tarcza i tym mieczykiem co ma ap2 no i jeden wilcek do look out sera 2x 3 wg w termosie z tarcza i cmelatami 2x 3wg termosie z tarczą i cplasmami 4x wilki na wilkach 2 tracza i szpon 2 tarcza i mlotek latajke z suportu i 2 pody w fascie do tego mam kuleczke( jedyny sojusz jaki jestem w stanie uznac) spadam podami i w tamtym miejscu ląduje termosami bez znoszenia mam solindny objectiw secure dobre walniecie i smiecio termosy do zapychania kozakow kuleczka pokara wszystko co jest psycho | |
| | | Amittus Ork
Liczba postów : 444 Join date : 12/12/2010 Age : 41 Skąd : Słonowice
| Temat: Re: KoPER-Kącik o Przegiętych Ewidentnie Rozpiskach Sro Lut 03, 2016 4:05 pm | |
| Chłopaki w Białymstoku czymś takim się jarają, ktoś wie czy to coś moze zrobic cy to tylko rozpa jak te moje dla cystego funu TAU: Piranha Firestream Wing (Montka) FAST 1: Piranhas (40) x5 [200] - WARLORD FAST 2: Piranhas (40) x5 [200] FAST 3: Piranhas (40) x4, Fusion Blaster x4 (10) [200] FAST 4: Piranhas [40] TAU: Riptide Wing (Montka) ELITE 1: Riptide (180), Ion Cannon (5), Target Lock (5), Early Warning Overide (5) [195] - [605] Riptide (180), Target Lock (5), Velocity Tracker (20) [205] Riptide (180), Early Warning Overide (5), Velocity Tracker (20) [205] ELITE 2: Riptide (180), Early Warning Overide (5), Counterfire Defence System (5) [190] ELITE 3: Riptide (180), Early Warning Overide (5), Counterfire Defence System (5) [190] TAU: Drone Net VX1-0 (Montka) FAST 1: Marker Drone (14) x4 [56] FAST 2: Marker Drone (14) x4 [56] FAST 3: Marker Drone (14) x4 [56] FAST 4: Marker Drone (14) x4 [56] na DMP się z tym wybierają
| |
| | | faLus Ork Shaman
Liczba postów : 986 Join date : 05/07/2010 Age : 35
| Temat: Re: KoPER-Kącik o Przegiętych Ewidentnie Rozpiskach Sro Lut 03, 2016 4:47 pm | |
| Nawet powiem ci dlaczego się jarają. Respujacych sie tauowskich speederow (a respia sie z byle powodu), ripki raz na gre mogace strzelić 2x więcej i marker drobny które o ile dobrze pamiętam mają interceptora. Innymi słowy nowa jakość w Tau. Ale ma to jeden mankament-firepower rozpy jest w ripkach, zabij ripki i po sprawie. Moje kombo ktore teraz robię pod aktualnego faqa etc (i tym teraz bede gral na turniejach) tableuje to w 2 turze. Skyhammer z bladziami i cult mechanicus ze skitarii | |
| | | Amittus Ork
Liczba postów : 444 Join date : 12/12/2010 Age : 41 Skąd : Słonowice
| Temat: Re: KoPER-Kącik o Przegiętych Ewidentnie Rozpiskach Sro Lut 03, 2016 6:10 pm | |
| to nie bedziesz potrzebował wilków??
| |
| | | faLus Ork Shaman
Liczba postów : 986 Join date : 05/07/2010 Age : 35
| Temat: Re: KoPER-Kącik o Przegiętych Ewidentnie Rozpiskach Sro Lut 03, 2016 7:13 pm | |
| Ależ potrzebuje wilków. Na nnajbliższym, czyt. Dice Crusher'ze będę grał wilkami, i to czystymi | |
| | | Bananovitch Troll
Liczba postów : 3818 Join date : 01/05/2009 Age : 40 Skąd : Zachodnie Immoren
| Temat: Re: KoPER-Kącik o Przegiętych Ewidentnie Rozpiskach Sro Lut 03, 2016 8:26 pm | |
| Grał | |
| | | faLus Ork Shaman
Liczba postów : 986 Join date : 05/07/2010 Age : 35
| Temat: Re: KoPER-Kącik o Przegiętych Ewidentnie Rozpiskach Sro Lut 03, 2016 8:29 pm | |
| No fakt, chamskie (acz w pelni legalne na tej rozpie) stallowanie ciezko nazwac grą xD | |
| | | faLus Ork Shaman
Liczba postów : 986 Join date : 05/07/2010 Age : 35
| Temat: Re: KoPER-Kącik o Przegiętych Ewidentnie Rozpiskach Pią Lut 19, 2016 9:26 pm | |
| MAM NIE-SMową ROZPISKĘ NA DMP JAKO NAJEMNIK (jesli nie zlozymy teamu)
CSM: CS, CAD HQ 1) Chaos Lord (MoT, Disc of Tzeentch, daemonheart, p.axe, meltabomb, Sigil of Corruption, Gift of Mutation) - 195 2) Sorcerer (3 lvl, spell familiar, bike, f.axe, meltabomb) - 150 {WARLORD} TROOPS 1) CSM (rhino+dozerblade+ dirgecaster, meltagun, meltabomb)-135 2) CSM (rhino+dozerblade+ dirgecaster, meltagun, meltabomb)-135 ELITE 1) Chaos Terminatora (3x combi-plazma + p.axe) - 110 2) Chaos Terminatora (3x combi-plazma + p.axe) - 110 FA 1) Helldrake (baleflamer) - 170 2) Helldrake (baleflamer) - 170 3) CSM Bikers [8] (2x meltagun, Champion with p.sword + meltabomb) - 210 HS 1) Maulerfiend (Lasher tendrils) - 135 2) Maulerfiend (Lasher tendrils) - 135
CSM, Allied Detachment HQ 1) Sorcerer (3 Lvl, spell familiar, jump pack, f.axe, meltabomb) - 145 TROOPS 1) Chaos Cultists - 50
Duży star, maulery mają support, termity samobójcy do przepłaszania ze znacznikow i na deepujace centki etc. Smoki zawsze w cenie jako AA i do łupania motorów/marynarzy/wysnajpowywania mieska ze starow typu Ravenwingu. Sorc na jumppacku uniwersalny pod ewentualny deep z termosami, ciupniecia vehicla na impasie i przede wszystkim w starze on kula telepatie pierwszy pod niewidke i shrieka. Sorc-Warlord szuka niewidki tylko gdy jumppackowy jej nie znajdzie, w miarę możliwości szuka buffów z biomancji. Uwzgledniam też obie demonologie i piromancje (dobra nova nie jest zla).Star ma duzo atakow ze srednia sila i dobrym ap. CSMi pilnują znaczników, melty na droppody itp. Dirgecastery na Rhinosach na ewentualnosc Tau i innych mocnych Overwatchy, gdzie robienie kart trzeba będzie robić "po drodze". Kamienie się w starciu z Tau może nie zdać egzaminu więc wszystkim ttrzeba iść do przodu. | |
| | | MGM Ogr Tyrant
Liczba postów : 2392 Join date : 13/12/2011 Skąd : Koszalin
| Temat: Re: KoPER-Kącik o Przegiętych Ewidentnie Rozpiskach Pią Lut 19, 2016 9:54 pm | |
| Eeeee, może na DMP to może zadziałać ale tak po prawdzie to słabe to . Nie bardzo jest czym zabijać, Maulery zacinają się na byle większym oddziale przez małą ilość ataków, star praktycznie nie ma nic z ap2 poza Sorcem/Sorceami który bohatersko jako drugi/trzeci w kolejności do challenge'a. Jak rozumiem to ma być rozpa naporowa oparta na tym słynnym pressingu Maulerami, ale jak to ma walczyć z Wilkami, Dropami Cetków, Bikerami, Demonami czy Tau ? Ale ja się nie znam ;D. | |
| | | faLus Ork Shaman
Liczba postów : 986 Join date : 05/07/2010 Age : 35
| Temat: Re: KoPER-Kącik o Przegiętych Ewidentnie Rozpiskach Pią Lut 19, 2016 11:36 pm | |
| Mało dobrych atakow w starze? Bez szarży 11 atakow z ap2 (z czego przynajmniej 6 Instantami) i 3 z ap3? +Niewidka i inne buffy? Maulery i star się pięknie kombujo. Ważna rzecz-maulery zabijają co najwyżej spado-centki a sĄ blisko 3x tansze. Ich moc to warzywieniE, efektywne blokowanie i ewentualne rozmontowanie mocnych rzeczy w stylu pajace, WK, czy IK Znając obecną metę mogę dla odmiany stwierdzić ze rozpa ta może być bardzo efektywną ;P Grunt ze wszystko w tej rozpie jest szybkie, 2 tura i jestem w CC i jedyna karta która nastręcza trudności to zabicie 3 unitów w shootingu bo nie zawsze się droppod pod meltĘ naiwnie | |
| | | MGM Ogr Tyrant
Liczba postów : 2392 Join date : 13/12/2011 Skąd : Koszalin
| Temat: Re: KoPER-Kącik o Przegiętych Ewidentnie Rozpiskach Pią Lut 19, 2016 11:45 pm | |
| Tak z ciekawości skąd 11 ap2? | |
| | | faLus Ork Shaman
Liczba postów : 986 Join date : 05/07/2010 Age : 35
| Temat: Re: KoPER-Kącik o Przegiętych Ewidentnie Rozpiskach Pią Lut 19, 2016 11:51 pm | |
| 6 z sorcow, 5 z lorda (Power axe?) No i pamiętamy też o tym ze nic nie utknie bez pecha w kościach na niechcianyM czelendżu (od czego jest Interwencja ;P | |
| | | MGM Ogr Tyrant
Liczba postów : 2392 Join date : 13/12/2011 Skąd : Koszalin
| Temat: Re: KoPER-Kącik o Przegiętych Ewidentnie Rozpiskach Sob Lut 20, 2016 12:49 am | |
| Hehe, czyli rozumiem że sorc na JP ma z reguły biegać z resztą i ich spowalniać runem? I o co chodzi z tą interwencją, bo nie pamiętam już zasad czelendżów ? Dalej uważam że rozpa bez wygaru, przy obecnych rozpiskach zabija tylko i wyłącznie star, który nie ma ani jakiegoś specjalnego wygaru w CC, ani nie strzela jakoś cudownie. Do tego zaczyna na stole co oznacza że jak nie wyjdzie niewidka albo przeciwnik zaczyna to ma duze szanse wyparować przy armii na DS-sie. Jakoś idea Maulerów do mnie nie przemawia - mam dwa i może jutro je wezmę ale jak dla mnie to tylko taki straszak co za dużo nie zrobi. Ale w sumie masz dużo większe ode mnie doświadczenie w mecie więc skoro mówisz że to może dawać radę, to super, tym bardziej że widzę że, pomimo upośledzonego deksu, co i rusz skłaniasz się ku chaosowi... bogów to cieszy . | |
| | | faLus Ork Shaman
Liczba postów : 986 Join date : 05/07/2010 Age : 35
| Temat: Re: KoPER-Kącik o Przegiętych Ewidentnie Rozpiskach Sob Lut 20, 2016 1:07 am | |
| Dante będący również jumperem biegajacy w motostarze z przodu jako tanker i buffer nigdy mnie nie spowalnial (kwestia ustawiania modeli), a dawał sporo elastycznosci. Wierzę ze sorc z przodu nie stojący jednak tego Stara nie spowolni | |
| | | MGM Ogr Tyrant
Liczba postów : 2392 Join date : 13/12/2011 Skąd : Koszalin
| Temat: Re: KoPER-Kącik o Przegiętych Ewidentnie Rozpiskach Sob Lut 20, 2016 9:30 am | |
| Bo go zostawiałeś samego, a reszta była sobie bez niego poradzić, a tu mamy CSM, samotny sorc to martwy sorc - czyli wszystko jak SM tylko drożej i gorzej (poza czarowaniem może).
Jednak nie dam rady się wyrobić, jak z Tobą zagram to całkowicie opuszczę i tak osamotnionego Quinsa w terenokracji, a na to mi sumienie nie pozwala. | |
| | | faLus Ork Shaman
Liczba postów : 986 Join date : 05/07/2010 Age : 35
| Temat: Re: KoPER-Kącik o Przegiętych Ewidentnie Rozpiskach Sob Lut 20, 2016 10:29 am | |
| Tak jeszcze tylko gwoli scislosci, Dante przez te wszystkie gry opuszczal stara kilka razy, nie ginaC od byle pierdniecia tylko 2 razy: na Wojnie światów bo schował się na impasie a przeciwnik nie miał czym to ruszyc. A na Herezji w grze z Romkiem mial przed soba tylko kultystow z Sorcem. Wierz mi, samotny Dante ginie rownie latwo jak Sorc EDIT: Nigdy nie wygrałem żadnego duzego tturnieju ;P Ale najwyższe miejsca ugrywalem właśnie rozpĄ z "spowalniajacym motory" ;P
Ostatnio zmieniony przez faLus dnia Nie Lut 21, 2016 9:50 am, w całości zmieniany 1 raz | |
| | | MGM Ogr Tyrant
Liczba postów : 2392 Join date : 13/12/2011 Skąd : Koszalin
| Temat: Re: KoPER-Kącik o Przegiętych Ewidentnie Rozpiskach Sob Lut 20, 2016 11:21 am | |
| To tak jeszcze gwoli ścisłości ile turniejów wygrałeś grając rozpą z mieszaniem bike'ów z czymś co je spowalniało ;P ? A ile razy Dante nie nadążał za TB ? Ale to czcza dyskusja, skoro jako jeden z dwóch (a chyba nawet aktualnie jedyny) PG, mówisz że to działa to pewnie tak jest. | |
| | | faLus Ork Shaman
Liczba postów : 986 Join date : 05/07/2010 Age : 35
| Temat: Re: KoPER-Kącik o Przegiętych Ewidentnie Rozpiskach Czw Kwi 07, 2016 7:49 pm | |
| Z nudów zrobiłem na 1666, format lokala w Sopocie:
4x enclavy 1 cad HQ Eteral (drona do jezdzenia, shield drone) - 67
TRoops Crisis (2x bursty, interceptor) - 47 Crisis (2x bursty, interceptor) - 47
HS Brodside (pody i smsy, interceptor) - 70 Brodside (pody i smsy, interceptor) - 70 Brodside (pody i smsy, interceptor) - 70
FORTIFICATION Tidewall shieldline (czy jak się ten plotek energetyczny nazywal) - 60
2 cad HQ Eteral (drona do jezdzenia) - 55?
TRoops Crisis (2x bursty, interceptor) - 47 Crisis (2x bursty, interceptor) - 47
HS Brodside (pody i smsy, interceptor) - 70 Brodside (pody i smsy, interceptor) - 70 Brodside (pody i smsy, interceptor) - 70
FORTIFICATION Tidewall shieldline (czy jak się ten plotek energetyczny nazywal) - 60
3 cad
HQ Eteral (drona do jezdzenia) - 55?
TRoops Crisis (2x bursty, interceptor) - 47 Crisis (2x bursty, interceptor) - 47
HS Brodside (pody i smsy, interceptor) - 70 Brodside (pody i smsy, interceptor) - 70 Brodside (pody i smsy, interceptor) - 70
FORTIFICATION Tidewall shieldline (czy jak się ten plotek energetyczny nazywal) - 60
4 cad HQ Eteral (znów na dronie) - 55
TROOPS Crisis (Melta, linkowana melta) - 57 Crisis (Melta, linkowana melta) - 57 Crisis (Melta, linkowana melta) - 57 Crisis (flamer, linkowany flamer) - 37 Crisis (flamer, linkowany flamer) - 37 Crisis (flamer, linkowany flamer) - 37
I po raz kolejny plotek - 60
Chamówka na całego. Jedyna opcja to to zaszarzpwac a nic nie zrobi takiej multiszarzy żeby złapać 9 pojedynczych brodkow xD Tyrki - łatwe 20:0 tym robię. Gladius - prawie godny przeciwnik. Ale tylko prawie ;P Eldary - prędzej ja je stejbluje niż one mnie xD Centki? Jak dozyja strzelania to sciagna mi Max 2 modele kosztujace 1/3 ich kosztu. Motostar rcs? To chyba jedyne co mnie boli. No i jeszcze szaraki z innymi lojalistami jako Taxi ( o ironio) Rozpiska jest kumulacja pomysłów Szczura, Bosfora, skrzyżowana z koncepcją gladiusow, lion blade itp | |
| | | faLus Ork Shaman
Liczba postów : 986 Join date : 05/07/2010 Age : 35
| Temat: Re: KoPER-Kącik o Przegiętych Ewidentnie Rozpiskach Pią Mar 03, 2017 10:35 pm | |
| Nabyłem za śmieszne pieniądze orków i zrobiłem z tego całkiem fajną rozpiskę do której brakuje mi tylko meganobów, artylerii i samolotów ------------------------------------------------------------------------------- 1 det. CAD HQ1: Painboy (warbike, bosspole) - 80 {WARLORD} HQ2: Warboss (warbike, Da Lucky Stikk, Power Claw) - 135 Troop1: Boyz [10] (eavy armor, Boss Nob + bosspole, powerklaw, transport1) - 140 Troop2: Boyz [10] (eavy armor, Boss Nob + bosspole, powerklaw, transport2) - 140 HS1: Looted Wagoon (reinforced ram) - 42 HS2: Looted Wagoon (reinforced ram) - 42 HS3: Looted Wagoon (reinforced ram) - 42 FA1: Deffkoptas [5] (5x t-l rokkit launcha) - 150 FA2: Burna-bommer - 115 FA3: Burna-bommer - 115 Transport1: Trukk (reinforced ram) - 35 Transport2: Trukk (reinforced ram) - 35 Fortifications1: 'Eegis Deffens Line (s tom antenom do pszeszucania rezerw) - 70 ------------------------------------------------------------------------------- 2 det. Great Waaagh! Detachment HQ3: Warboss (warbike, Big Bosspole, Power Claw) - 130 HQ4: Big Mek (warbike, Mega Force Field, killsaw) - 165 HQ4a: Mek - 15 HQ4b: Mek - 15 Troop3: Gretchin - 35 Troop4: Gretchin - 35 Elite1: Mega-nobz [3] (bosspole) - 125 FA4: Blitza-bommer - 135 HS4: Mek Gunz [3] (Lobba) - 54 Raczej nikt z was nie kuma o co w tej rozpie kaman ;P Ale chodzi o to, że: -Mam w d*pie spadające centki z ignore coverem -Tau czy spam motoeldarów w 1szej turze też mi niewiele robi xD -Niewidka? Ravenwing? Mam 6 bomb large blast, 4 z S5 ignore cover, 2 z S7 ap 2 armourbane -Mam moto-Deathstar z S10 ap 2, 4++ (jeden warboss przerzuca svy xD), 5+ fnp i S9 Ap 2 armourbane i H&R na I4 (więc tragedii nie ma). -Pojedynczy Imperial Knight? Zabijam płacąc 2,5 raza pkt mniej niż IK jest wart ;P -Najważniejsze - nie muszę nic losować, zero randomu, mocy itp. Wszystek z automatu mam, prócz traita Jazda wielką bańką z 4++ invem na prawie całej armii, w tym assault pojazdach z AV11 Nie jest to nie wiadomo jakie op, ale to rozpa ewidentnie w stylu motostarów SM, gorsze SV (4+ i 4++ zamiast 2+ i 3+) rekompensuje mi 2x tyle woundów, za to mam jeżdżące tarcze mordujące w combacie MSU EDIT: Żeby nie było nieporozumień, 4++ inv jest tylko w shootingu. Ale to wystarczy, dopóki nie trafi się na star 7-8 CSMowych sorców z lepszą wersją H&R i KDK na 15-20 psach mięska albo tzw "Ciapkowo" (unit 40-50 fenrisian wolfów z DA, Celestyną i Conclave). Chociaaaaż, przy odpowiednim scenariuszu i uwarunkowaniach zewnętrznych (kto się pierwszy rozstawi, jakie rozstawienie etc; da się urwać nawet remis). Gdyby jeszcze mieścił się deffdred albo ze 2 killakany. Niestety nie można mieć wszystkiego
Ostatnio zmieniony przez faLus dnia Sob Mar 04, 2017 12:30 am, w całości zmieniany 4 razy | |
| | | MGM Ogr Tyrant
Liczba postów : 2392 Join date : 13/12/2011 Skąd : Koszalin
| Temat: Re: KoPER-Kącik o Przegiętych Ewidentnie Rozpiskach Pią Mar 03, 2017 11:25 pm | |
| Fajne . A co do tego: "meganobów, artylerii i samolotów" to nic nie mam, ewentualnie Nobów cobyś ich na mega przerobił. | |
| | | faLus Ork Shaman
Liczba postów : 986 Join date : 05/07/2010 Age : 35
| Temat: Re: KoPER-Kącik o Przegiętych Ewidentnie Rozpiskach Pią Mar 03, 2017 11:57 pm | |
| No właśnie na nobzów od ciebie liczę, bo mam tylko 4-ech A 1 orkowy samolot do sklonowania będę miał, jak tylko znajdę chętnego na eldarskiego Crimson Huntera za 120 zł (takiego w wypraskach, chcę kupić Stormcloud w sklepie w którym mam kupon rabatowy). Kurde, czytałem codex orków od dechy do dechy, supla też [który nota bene ssałby po same kule, gdyby nie 1 naprawdę mocny (choć drogi) relikt i 2 kolejne średnie jak na standardy gry ale dla orków mocne], który jest tylko po to by mieć 4 HQ. I muszę przyznać, że jest naprawdę fajny. Przez 2 dni wykminiłem już 3 buildy (bez modeli z FW, które sporo orkom dają) które (opierając o statystykę) są po pierwsze zaskakujące dla przeciwnika, ergo, poza przeciwnikami na poziomie ETC i graczy orków, nie będą wiedzieli z czym to się je, a dwa, że wbrew pozorom grywalne i nie tak drogie złotówkowo jak mi się kiedyś wydawało. Powiem tak, uniwersalna armia SM, złotówkowo wychodzi 1,5-2 razy tyle, co armia orków, którą w wersji całkowicie uniwersalnej można skompletować za 800-900 ziko (uwzględniając pominięcie zakupu modeli które NIGDY nie będą grywalne i zakup Stompy ze sklepu xD). Grając SMami, 2x tyle trzeba wydać (z drugiej ręki kompletując uniwersalną armię, zabuliłbym 1200-1300, gdzie same pojazdy to blisko 800-900 zeta, czyli tyle co całe orki). No i najważniejsza cecha - wymaga pomysłu. Nie to co SMy na obecnej mecie (już mnie zmęczyły przez ten nobrain) BTW, Quins i Szczuras, w końcu pozbędziecie się Stompy xD | |
| | | Sponsored content
| Temat: Re: KoPER-Kącik o Przegiętych Ewidentnie Rozpiskach | |
| |
| | | | KoPER-Kącik o Przegiętych Ewidentnie Rozpiskach | |
|
Similar topics | |
|
| Permissions in this forum: | Nie możesz odpowiadać w tematach
| |
| |
| |