| Codex: Necrons | |
|
+6Konrad konri Tutek Szczur Bananovitch Morvius 10 posters |
|
Autor | Wiadomość |
---|
łosiu Admin
Liczba postów : 2696 Join date : 30/04/2009 Age : 41 Skąd : Outter space
| Temat: Re: Codex: Necrons Wto Paź 18, 2011 6:24 am | |
| A ja też uważąm że są spoko. O niebo lepsi od poprzednich. Szczególnie pretorianie i teriarchowie + lord. | |
|
| |
Konrad Goblin boss
Liczba postów : 324 Join date : 01/05/2009 Age : 33 Skąd : Koszalin
| Temat: Re: Codex: Necrons Sro Paź 26, 2011 1:59 pm | |
| ta , typ z toporem i tarczą trzyma klimat jak jasny ... wiadomo cos odnosnie desek i warriorów czy zostaja tacy sami ? a moze banned ? | |
|
| |
konri Ork Shaman
Liczba postów : 836 Join date : 20/08/2009 Age : 29 Skąd : Mielno
| Temat: Re: Codex: Necrons Sro Paź 26, 2011 2:54 pm | |
| Warriorzy pewnie ci sami bo na barce są identyczni. | |
|
| |
Bananovitch Troll
Liczba postów : 3818 Join date : 01/05/2009 Age : 40 Skąd : Zachodnie Immoren
| Temat: Re: Codex: Necrons Sro Paź 26, 2011 4:56 pm | |
| - Konrad napisał:
wiadomo cos odnosnie desek i warriorów czy zostaja tacy sami ? a moze banned ?
W sumie nie chce mi się sprawdzać ale chyba była mowa o tym że zwykłe deski możesz upgrejdować do ciężkich. Mają być słabsze ale też tańsze. | |
|
| |
Cezar Ogr
Liczba postów : 1412 Join date : 27/10/2009 Age : 35 Skąd : Koszalin
| Temat: Re: Codex: Necrons Wto Lis 01, 2011 4:03 pm | |
| | |
|
| |
Cezar Ogr
Liczba postów : 1412 Join date : 27/10/2009 Age : 35 Skąd : Koszalin
| Temat: Re: Codex: Necrons Nie Lis 06, 2011 4:21 pm | |
| Gdyby to kogoś interesowało, to codex blaszaków pojawił się w PDF-ie na serwisie z 4 w nazwie . | |
|
| |
Bananovitch Troll
Liczba postów : 3818 Join date : 01/05/2009 Age : 40 Skąd : Zachodnie Immoren
| Temat: Re: Codex: Necrons Nie Lis 06, 2011 4:38 pm | |
| Daj linka (na priv) | |
|
| |
Szczur Troll
Liczba postów : 4126 Join date : 05/05/2009 Age : 42 Skąd : Miasto sexu i biznesu
| Temat: Re: Codex: Necrons Nie Lis 06, 2011 8:05 pm | |
| Kurcze wrzuć linka na forum nie ściemniaj. | |
|
| |
konri Ork Shaman
Liczba postów : 836 Join date : 20/08/2009 Age : 29 Skąd : Mielno
| Temat: Re: Codex: Necrons Nie Lis 06, 2011 8:08 pm | |
| No chyba nie będzie bana... | |
|
| |
Szczur Troll
Liczba postów : 4126 Join date : 05/05/2009 Age : 42 Skąd : Miasto sexu i biznesu
| Temat: Re: Codex: Necrons Nie Lis 06, 2011 8:51 pm | |
| Ban to będzie jak nie wrzuci | |
|
| |
Cezar Ogr
Liczba postów : 1412 Join date : 27/10/2009 Age : 35 Skąd : Koszalin
| Temat: Re: Codex: Necrons Nie Lis 06, 2011 8:56 pm | |
| Oj ludzie, nie potraficie wejść na 4shared, wpisać hasła w wyszukiwarkę i ew. uporządkować wyników wg. czasu ? No dobra, macie i nie narzekajcie więcej : http://www.4shared.com/document/HihZ8lNX/Warhammer_40000_-_5E_-_Necrons.htmUprzedzam tylko, ze działa pełny link, nie skrócony odnośnik jaki będzie się wam wyświetlał ( wejdzcie w cytowanie posta, tam będzie pełny link, wystarczy tylko skopiować go w wkleić jako adres w nowej karcie ) Ew. próbujcie tu, tylko też pełnym linkiem. http://search.4shared.com/q/CKACAw/1/warhammer?view=lsZ takich przemyśleń na szybko, codex nie wydaje się jakoś szczególnie gięty, choć na pewno sporo silniejszy od poprzedniego na obecnych zasadach. Doszła tona nowego wargearu, mocno pozmieniali fluff ( sojusz blaszaki - BA nie jest już takim jak kiedyś ). Niemniej : Wilki tą armię karcą przeokropnie. Wszystko ( prócz c-tan szarda i jednego speciala, a i to nie zawsze ) ma 2 inicjatywy. Jawsy i warp rift szaraków będą miały żniwa w najlepsze. Tym bardziej ze obrona anty-psioniczna jest tu na poziomie gwardii, czy orków, wszystko co blaszaki mają do powiedzenia w tej kwestii to jeden przedmiot na tom spiderach, działający na 4+ na....3 cale . Do GW W KOŃCU dotarło najwyraźniej, ze wysoki inv powinien jednak swoje kosztować. Phaseshifter daje teraz 3+ inv-a, ale kosztuje 45 na overlordzie i 30 na 1-woundwym crypteksie. A bez tego inv-ów nie ma. Jedyne WTF-y cenowe puki co to tomb spidery ( znacz się canoptek spyder, bo tak się teraz nazywają ). 50 pkt za monstrum z 3W, 6S i 6T, nawet z 2 atakami i inicjatywą to tak trochę mało. Druga rzecz to wraity, które mają teraz 2 rany, przy koszcie 35 pkt za jednego, przy niezmienionym statlinie ( poza inicjatywą he he ). Z drugiej strony straciły swojego inv-a, więc moze tu nieco dramatyzuję. Wojacy chyba wypadną całkowicie z rozpisek, koszt co prawda spadł do 13 pkt, ale sv 4+ boli. We'll be back sporo uproszczony, ale chyba nawet silniejszy niż poprzednio. Można go robić na rany z dowolnego żródła ( czyli pw i instanty też ), na koniec każdej fazy, na 5+ ( 4+ z orbem ). Co ciekawe z zasady tej nie można korzystać gdy się ucieka ( blaszaki odpalają program "o_cholera.exe" i robią autodestrukcję by nie wpaść w ręce wroga ) | |
|
| |
łosiu Admin
Liczba postów : 2696 Join date : 30/04/2009 Age : 41 Skąd : Outter space
| Temat: Re: Codex: Necrons Pon Lis 07, 2011 11:44 am | |
| Szanowny przedmówco.
Wrighty maja Phaseshifter - więc mają nadal 3+ inva. Dodatkowo z rendingiem i 2 W robią się kuszące. DoDATKOWO mają (za +10) Whip Coilsy które redukują inicjatywę do 1. Za 10 pts uważam za sensowny wydatek, a z 5 pts moga miec pistolet z S6 !!, a jak pistolet to wiadomo +1 A. 4 A z rendingiem i S6.za 50 pts. Latają. Mają 3+ inva. Myślę, że dość sensowne. Beemer jest OK ale za drogi i szkoda zaśmiecać tej jednostki.
Czy warriorzy zejdą z piedestału? Nie wiem. W połączeniu z Barką działać mogą dość dobrze. Tymbarziej, że Immortale są drozsi o +4 pts (za każdych 3 +1 warrior) a różnica tylko (a może AŻ) w wyposażeniu, które ma +1S w strzelaniu. A co za tym idzie. Mamy warriorów w bardze z AV 13 (przynajmniej na pcozątku).
Fakt - barka za tania nie jest ale myślę, że ma sens. Naprawia warriorów, transportuje i strzela w dwóch kierunkach.
W Elitach jak narazie widze sens w C'tan'ach. Ewentualnie Litchguard'zi z tarczami. Tacy terminatorzy z odbijaniem strzałów. Niestety zwykły sejw mniejszy.
Zawiodłem się na Flayedach. niby taniej, ale z I2 te 3A to troszkę LYPA. Jkaby były 2A i rending chociaż to spoko. A tak trzeba by całą hordę - z 10 - 15 szt czyli 130-195 pts. Za dużo.
Co do HQ chyba nadal Lord Deska. | |
|
| |
Cezar Ogr
Liczba postów : 1412 Join date : 27/10/2009 Age : 35 Skąd : Koszalin
| Temat: Re: Codex: Necrons Pon Lis 07, 2011 2:48 pm | |
| - Cytat :
- Wrighty maja Phaseshifter - więc mają nadal 3+ inva. Dodatkowo z rendingiem i 2 W robią się kuszące. DoDATKOWO mają (za +10) Whip Coilsy które redukują inicjatywę do 1. Za 10 pts uważam za sensowny wydatek, a z 5 pts moga miec pistolet z S6 !!, a jak pistolet to wiadomo +1 A.
4 A z rendingiem i S6.za 50 pts. Latają. Mają 3+ inva. Myślę, że dość sensowne. Beemer jest OK ale za drogi i szkoda zaśmiecać tej jednostki. Fakt, nie wiem czemu to przegapiłem . Jak tak, to z dwoma ranami robią się naprawdę niezłe, i całkiem ( patrząc na koszt, chyba nawet zbyt bardzo ) wyporne. Tylko z taką kijowa inicjatywą coile są obowiązkowe, trochę balansując niski koszt podstawowy. - Cytat :
Czy warriorzy zejdą z piedestału? Nie wiem. W połączeniu z Barką działać mogą dość dobrze. Tymbarziej, że Immortale są drozsi o +4 pts (za każdych 3 +1 warrior) a różnica tylko (a może AŻ) w wyposażeniu, które ma +1S w strzelaniu. A co za tym idzie. Mamy warriorów w bardze z AV 13 (przynajmniej na pcozątku). Też, ale 4+ sv na wojakach bardzo ogranicza ich przeżywalność, nawet mimo reanimacji. Nieśmiertelni mają lepszy pancerz i lepszą broń więć jak dla mnie nawet mimo sporo większego kosztu ( który i tak bardzo spadł zresztą, poprzednio taki super-blaszak stał za 28 pkt bodajże, co prawda miał 5T, ale za 11 pkt różnicy na modelu chyba można to przeżyć ) są lepsi. - Cytat :
- Co do HQ chyba nadal Lord Deska.
Mam co do niego nieco mieszane uczucia. 3 ataki zawsze z przerzutami z kosy to całkiem nieźle, ale inv-a nie ma i mieć nie może, nie rusza się już jak jeb-bike, tylko jump infantry czyli nie ma zasuwania po 24 cale na turę, no i poza deskami nie ma za bardzo gdzie go trzymać. Pojazdy kroi jak chce, ale przez oddział z fistem będzie miał spore trudności z przebiciem się. Generalnie armia zachowała swoją główną wadę jaką jest podatność na kombaty. Większość solidnych oddziałów do walki wręcz jest w stanie spuścić prawie każdemu rodzajowi blaszaka bęcki, a potem bez problemu zagoni z ich 2 inicjatywy. Pojawiło się sporo nowych zasad, ale odpadło też kilka rzeczy jakich bardzo w blaszakach nie lubiłem ( łańcuszki teleportacyjne, czy odporność monola na wszystko co się da ). Całość trzyma naprawdę wysoki poziom mocy, ale ( i całe szczęście ) nie będą to raczej nowe szaraki, wilki czy bladzie, ani nawet 4ed nekroni. | |
|
| |
łosiu Admin
Liczba postów : 2696 Join date : 30/04/2009 Age : 41 Skąd : Outter space
| Temat: Re: Codex: Necrons Pon Lis 07, 2011 2:59 pm | |
| No ja znowu uważam, że się mylisz. Zyskała bardzo w sprawie h2h - poprzez wprowadzenie C'tanów do combatu. Ale koniec z wyciąganiem przez monolit jednostek. Monol już jest średni jeśli nie daje prze-rzutu na wstawianie. Obniżka kosztów - nie wiem czy to rekompensuje. | |
|
| |
Cezar Ogr
Liczba postów : 1412 Join date : 27/10/2009 Age : 35 Skąd : Koszalin
| Temat: Re: Codex: Necrons Pon Lis 07, 2011 4:47 pm | |
| Nie, no, nie zaprzeczę że blaszaki w kwestii h2h sporo zyskały . Rzecz w tym, że balszaki mają podobną zmianę tak jak Gwardia która też na 5 ed codexie sporo w kwestii kombatu zyskała. Tylko nadal jest w nim plewna . Co do c'tanów. Jak dla mnie są całkiem miłą opcją, choć niepozbawioną pewnych wad, np. ich sv jest co prawda inv-em, ale tylko na 4+, sporo armii będzie w stanie je zapestkować ( chociaż odporność na latarki mnie wybitnie irytuje , zobaczymy czy 6 ed wprowadzi zasadę "zawsze 6+ rani" ). Koszt, szczególnie z lepszymi mocami też do małych nie należy. Ciekawa by była kombinacja 2 takich gości z wrighting wordscape, gdyby nie to, że nie można brać tej samej mocy 2 razy. Gwiezdni bogowie są generalnie opcją do rozważenia, ale szału wielkiego raczej robić nie będą. A monol jest po prostu taki jaki powinien być od zawsze. Moje wyobrażenia o tym jak powinny wyglądać jego zasady sprawdziły się w nowym codexie w prawie 100% . | |
|
| |
wrubel Ork
Liczba postów : 529 Join date : 08/05/2009
| Temat: Re: Codex: Necrons Pon Lis 07, 2011 8:03 pm | |
| Okiem lekkiego laika to co jest mocne to:
Wskrzeszanie - nie wiem czy było tak poprzednio ale teraz model można umieścić do 3" od markera w którym umarł, czyli zdejmujemy w turze przeciwnika i: typa najbliższego do przeciwnika i w zależności od potrzeby wskrzeszamy go o 3" do przodu - by mieć szarżę/zasięg lub o 3" do tyłu by uciec - jak dla mnie mocne - szczególnie że uściślenia wymaga czy wskazujemy za którego rzucamy i jakich wymiarów jest marker wskrzeszania(nie znam do końca zasad ale sądzę że co bardziej ogarnięte osoby wiedzą o jaki manewr mi chodzi), co jeżeli wskrzeszamy w terenie który wymaga jakiegoś dengerous testu.
Ze słabości można wymienić niestety wysoki koszt unitów typu power - czyli walących twardo z bańki - choć w statach są srogie.
Na razie staram się zgłębić tajniki mojej armii także nie ma co do końca oceniać mojej wypowiedzi jako fachowej. | |
|
| |
łosiu Admin
Liczba postów : 2696 Join date : 30/04/2009 Age : 41 Skąd : Outter space
| Temat: Re: Codex: Necrons Pon Lis 07, 2011 8:12 pm | |
| Ale tylko niektóre jednostki mają tą opcję. Kumam o co ci chodzi - i fakt jest fajne.
Z jednostek walacych z bani to chyba najlepiej wypadaja wrajciaki i tomb spajdery. | |
|
| |
wrubel Ork
Liczba postów : 529 Join date : 08/05/2009
| Temat: Re: Codex: Necrons Pon Lis 07, 2011 9:17 pm | |
| Spajdery fajne - tylko że Heavy Support. Klimat armii trochę został rozmyty - widać takie samo zboczenie jak w tomb kingach - modele lordów jaj nie urywają, bardziej wyglądają jak otyłe kupy złomu - tak jak w TK herosi są wychudzonymi pseudo wiórami - cóż GW oszczędza na projektantach, ale masa jednostek do mnie przemawia, nawet jak jest to plewa to jest pole do kombinacji. | |
|
| |
konri Ork Shaman
Liczba postów : 836 Join date : 20/08/2009 Age : 29 Skąd : Mielno
| Temat: Re: Codex: Necrons Pon Mar 26, 2012 8:02 pm | |
| Chyba będę tym grać i jakaś pomoc by mi się przydała. Rozkminiam, czy właściwie warriorzy mają sens w porównaniu z immortalami. Niewiele tańsi i słabsze strzelanie, ale łatwiej wstają i pewniejsze utrzymanie znacznika. | |
|
| |
Bananovitch Troll
Liczba postów : 3818 Join date : 01/05/2009 Age : 40 Skąd : Zachodnie Immoren
| Temat: Re: Codex: Necrons Pon Mar 26, 2012 8:15 pm | |
| Nie wstają łatwiej. Wstają tak samo jak wszystko inne (5+/4+ z orbem). | |
|
| |
łosiu Admin
Liczba postów : 2696 Join date : 30/04/2009 Age : 41 Skąd : Outter space
| Temat: Re: Codex: Necrons Pon Mar 26, 2012 8:19 pm | |
| immortale rulez. bareczki tez - a jak zobaczylem nekrosow docenta to mi zwieracze puscily. | |
|
| |
Bananovitch Troll
Liczba postów : 3818 Join date : 01/05/2009 Age : 40 Skąd : Zachodnie Immoren
| Temat: Re: Codex: Necrons Pon Mar 26, 2012 8:54 pm | |
| To znaczy co w nich takiego szczególnego? | |
|
| |
Szczur Troll
Liczba postów : 4126 Join date : 05/05/2009 Age : 42 Skąd : Miasto sexu i biznesu
| Temat: Re: Codex: Necrons Wto Mar 27, 2012 5:42 am | |
| - Bananovitch napisał:
- To znaczy co w nich takiego szczególnego?
Pomalowane na zniszczony złom, tylko, że na takim poziomie hmm np. farba rzeczywiście odpadała, ogólnie widać, że armia właśnie wstała na złomowisku | |
|
| |
łosiu Admin
Liczba postów : 2696 Join date : 30/04/2009 Age : 41 Skąd : Outter space
| Temat: Re: Codex: Necrons Wto Mar 27, 2012 7:09 am | |
| Miejscami wytrate do metalu. Miejscami pordzewiałe z zaciekami. No i zawijająca się, łuszcząca farba.
Kosomos. Może dlatego tym razem to nie Perzan dostał główną nagrodę. | |
|
| |
Cezar Ogr
Liczba postów : 1412 Join date : 27/10/2009 Age : 35 Skąd : Koszalin
| Temat: Blaszakony Pią Gru 12, 2014 7:31 pm | |
| Ostatnio pojawiła się na GV jedna ciekawa poltka dotycząca najbardziej monotematycznej armii tego uniwersum . Gwałciciele tosterów nadchodzą ? - Cytat :
- Codex Necrons:
Schedule Crammed into the GW schedule right before the new year. Pre-orders Dec. 19th Street date: Dec 26th
Models Little to no new models (a la Grey Knights)
Rules Look for Nerfs Termin wygląda na niespodziewanie bliski, ale z drugiej strony GW już raz z szarakami wyskoczyło jak Filip z konopii, niekoniecznie indyjskiej . No i wypuszczenie Nekronów zaraz po BA było by przejawem iście Trolowego poczucia humoru ze strony GW | |
|
| |
Sponsored content
| Temat: Re: Codex: Necrons | |
| |
|
| |
| Codex: Necrons | |
|