ZAD TROLLA Koszalin
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.
ZAD TROLLA Koszalin

Forum miłośników gier bitewnych oraz strategicznych z Koszalina i regionu.
 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  Zaloguj  

 

 Codex: Necrons

Go down 
+6
Konrad
konri
Tutek
Szczur
Bananovitch
Morvius
10 posters
Idź do strony : Previous  1, 2, 3, 4  Next
AutorWiadomość
łosiu
Admin
łosiu


Liczba postów : 2696
Join date : 30/04/2009
Age : 41
Skąd : Outter space

Codex: Necrons - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Codex: Necrons   Codex: Necrons - Page 2 EmptyWto Paź 18, 2011 6:24 am

A ja też uważąm że są spoko. O niebo lepsi od poprzednich.
Szczególnie pretorianie i teriarchowie + lord.
Powrót do góry Go down
https://zadtrolla.forumpolish.com
Konrad
Goblin boss
Konrad


Liczba postów : 324
Join date : 01/05/2009
Age : 33
Skąd : Koszalin

Codex: Necrons - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Codex: Necrons   Codex: Necrons - Page 2 EmptySro Paź 26, 2011 1:59 pm

ta , typ z toporem i tarczą trzyma klimat jak jasny ...

wiadomo cos odnosnie desek i warriorów czy zostaja tacy sami ? a moze banned ? Very Happy
Powrót do góry Go down
konri
Ork Shaman
konri


Liczba postów : 836
Join date : 20/08/2009
Age : 29
Skąd : Mielno

Codex: Necrons - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Codex: Necrons   Codex: Necrons - Page 2 EmptySro Paź 26, 2011 2:54 pm

Warriorzy pewnie ci sami bo na barce są identyczni.
Powrót do góry Go down
Bananovitch
Troll
Troll
Bananovitch


Liczba postów : 3818
Join date : 01/05/2009
Age : 40
Skąd : Zachodnie Immoren

Codex: Necrons - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Codex: Necrons   Codex: Necrons - Page 2 EmptySro Paź 26, 2011 4:56 pm

Konrad napisał:


wiadomo cos odnosnie desek i warriorów czy zostaja tacy sami ? a moze banned ? Very Happy

W sumie nie chce mi się sprawdzać ale chyba była mowa o tym że zwykłe deski możesz upgrejdować do ciężkich. Mają być słabsze ale też tańsze.
Powrót do góry Go down
Cezar
Ogr
Cezar


Liczba postów : 1412
Join date : 27/10/2009
Age : 35
Skąd : Koszalin

Codex: Necrons - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Codex: Necrons   Codex: Necrons - Page 2 EmptyWto Lis 01, 2011 4:03 pm

http://www.dakkadakka.com/dakkaforum/posts/list/4140/403994.page;jsessionid=EFD5EFB7F2F7F69E86228FB082D4AA39#3511997

Chyba wszystko co się o blaszakach pojawiło. Pozatym jako że kodex jest już w sprzedarzy to wkrótce można się spodziewać PDF-a Smile .
Powrót do góry Go down
Cezar
Ogr
Cezar


Liczba postów : 1412
Join date : 27/10/2009
Age : 35
Skąd : Koszalin

Codex: Necrons - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Codex: Necrons   Codex: Necrons - Page 2 EmptyNie Lis 06, 2011 4:21 pm

Gdyby to kogoś interesowało, to codex blaszaków pojawił się w PDF-ie na serwisie z 4 w nazwie Smile .
Powrót do góry Go down
Bananovitch
Troll
Troll
Bananovitch


Liczba postów : 3818
Join date : 01/05/2009
Age : 40
Skąd : Zachodnie Immoren

Codex: Necrons - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Codex: Necrons   Codex: Necrons - Page 2 EmptyNie Lis 06, 2011 4:38 pm

Daj linka (na priv) Razz
Powrót do góry Go down
Szczur
Troll
Troll



Liczba postów : 4126
Join date : 05/05/2009
Age : 42
Skąd : Miasto sexu i biznesu

Codex: Necrons - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Codex: Necrons   Codex: Necrons - Page 2 EmptyNie Lis 06, 2011 8:05 pm

Kurcze wrzuć linka na forum nie ściemniaj.
Powrót do góry Go down
konri
Ork Shaman
konri


Liczba postów : 836
Join date : 20/08/2009
Age : 29
Skąd : Mielno

Codex: Necrons - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Codex: Necrons   Codex: Necrons - Page 2 EmptyNie Lis 06, 2011 8:08 pm

No chyba nie będzie bana... Rolling Eyes
Powrót do góry Go down
Szczur
Troll
Troll



Liczba postów : 4126
Join date : 05/05/2009
Age : 42
Skąd : Miasto sexu i biznesu

Codex: Necrons - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Codex: Necrons   Codex: Necrons - Page 2 EmptyNie Lis 06, 2011 8:51 pm

Ban to będzie jak nie wrzuci Razz
Powrót do góry Go down
Cezar
Ogr
Cezar


Liczba postów : 1412
Join date : 27/10/2009
Age : 35
Skąd : Koszalin

Codex: Necrons - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Codex: Necrons   Codex: Necrons - Page 2 EmptyNie Lis 06, 2011 8:56 pm

Oj ludzie, nie potraficie wejść na 4shared, wpisać hasła w wyszukiwarkę i ew. uporządkować wyników wg. czasu ?

No dobra, macie i nie narzekajcie więcej :

http://www.4shared.com/document/HihZ8lNX/Warhammer_40000_-_5E_-_Necrons.htm

Uprzedzam tylko, ze działa pełny link, nie skrócony odnośnik jaki będzie się wam wyświetlał ( wejdzcie w cytowanie posta, tam będzie pełny link, wystarczy tylko skopiować go w wkleić jako adres w nowej karcie )

Ew. próbujcie tu, tylko też pełnym linkiem.

http://search.4shared.com/q/CKACAw/1/warhammer?view=ls

Z takich przemyśleń na szybko, codex nie wydaje się jakoś szczególnie gięty, choć na pewno sporo silniejszy od poprzedniego na obecnych zasadach. Doszła tona nowego wargearu, mocno pozmieniali fluff ( sojusz blaszaki - BA nie jest już takim Suspect jak kiedyś ). Niemniej :

Wilki tą armię karcą przeokropnie. Wszystko ( prócz c-tan szarda i jednego speciala, a i to nie zawsze ) ma 2 inicjatywy. Jawsy i warp rift szaraków będą miały żniwa w najlepsze. Tym bardziej ze obrona anty-psioniczna jest tu na poziomie gwardii, czy orków, wszystko co blaszaki mają do powiedzenia w tej kwestii to jeden przedmiot na tom spiderach, działający na 4+ na....3 cale Razz .

Do GW W KOŃCU dotarło najwyraźniej, ze wysoki inv powinien jednak swoje kosztować. Phaseshifter daje teraz 3+ inv-a, ale kosztuje 45 na overlordzie i 30 na 1-woundwym crypteksie. A bez tego inv-ów nie ma.

Jedyne WTF-y cenowe puki co to tomb spidery ( znacz się canoptek spyder, bo tak się teraz nazywają ). 50 pkt za monstrum z 3W, 6S i 6T, nawet z 2 atakami i inicjatywą to tak trochę mało. Druga rzecz to wraity, które mają teraz 2 rany, przy koszcie 35 pkt za jednego, przy niezmienionym statlinie ( poza inicjatywą he he ). Z drugiej strony straciły swojego inv-a, więc moze tu nieco dramatyzuję.

Wojacy chyba wypadną całkowicie z rozpisek, koszt co prawda spadł do 13 pkt, ale sv 4+ boli.

We'll be back sporo uproszczony, ale chyba nawet silniejszy niż poprzednio. Można go robić na rany z dowolnego żródła ( czyli pw i instanty też ), na koniec każdej fazy, na 5+ ( 4+ z orbem ). Co ciekawe z zasady tej nie można korzystać gdy się ucieka ( blaszaki odpalają program "o_cholera.exe" i robią autodestrukcję by nie wpaść w ręce wroga Twisted Evil )
Powrót do góry Go down
łosiu
Admin
łosiu


Liczba postów : 2696
Join date : 30/04/2009
Age : 41
Skąd : Outter space

Codex: Necrons - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Codex: Necrons   Codex: Necrons - Page 2 EmptyPon Lis 07, 2011 11:44 am

Szanowny przedmówco.

Wrighty maja Phaseshifter - więc mają nadal 3+ inva. Dodatkowo z rendingiem i 2 W robią się kuszące. DoDATKOWO mają (za +10) Whip Coilsy które redukują inicjatywę do 1. Za 10 pts uważam za sensowny wydatek, a z 5 pts moga miec pistolet z S6 !!, a jak pistolet to wiadomo +1 A.
4 A z rendingiem i S6.za 50 pts. Latają. Mają 3+ inva. Myślę, że dość sensowne. Beemer jest OK ale za drogi i szkoda zaśmiecać tej jednostki.

Czy warriorzy zejdą z piedestału? Nie wiem. W połączeniu z Barką działać mogą dość dobrze. Tymbarziej, że Immortale są drozsi o +4 pts (za każdych 3 +1 warrior) a różnica tylko (a może AŻ) w wyposażeniu, które ma +1S w strzelaniu. A co za tym idzie. Mamy warriorów w bardze z AV 13 (przynajmniej na pcozątku).

Fakt - barka za tania nie jest ale myślę, że ma sens. Naprawia warriorów, transportuje i strzela w dwóch kierunkach.

W Elitach jak narazie widze sens w C'tan'ach. Ewentualnie Litchguard'zi z tarczami. Tacy terminatorzy z odbijaniem strzałów. Niestety zwykły sejw mniejszy.

Zawiodłem się na Flayedach. niby taniej, ale z I2 te 3A to troszkę LYPA. Jkaby były 2A i rending chociaż to spoko. A tak trzeba by całą hordę - z 10 - 15 szt czyli 130-195 pts. Za dużo.

Co do HQ chyba nadal Lord Deska.
Powrót do góry Go down
https://zadtrolla.forumpolish.com
Cezar
Ogr
Cezar


Liczba postów : 1412
Join date : 27/10/2009
Age : 35
Skąd : Koszalin

Codex: Necrons - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Codex: Necrons   Codex: Necrons - Page 2 EmptyPon Lis 07, 2011 2:48 pm

Cytat :
Wrighty maja Phaseshifter - więc mają nadal 3+ inva. Dodatkowo z rendingiem i 2 W robią się kuszące. DoDATKOWO mają (za +10) Whip Coilsy które redukują inicjatywę do 1. Za 10 pts uważam za sensowny wydatek, a z 5 pts moga miec pistolet z S6 !!, a jak pistolet to wiadomo +1 A.
4 A z rendingiem i S6.za 50 pts. Latają. Mają 3+ inva. Myślę, że dość sensowne. Beemer jest OK ale za drogi i szkoda zaśmiecać tej jednostki.
Fakt, nie wiem czemu to przegapiłem Neutral . Jak tak, to z dwoma ranami robią się naprawdę niezłe, i całkiem ( patrząc na koszt, chyba nawet zbyt bardzo ) wyporne. Tylko z taką kijowa inicjatywą coile są obowiązkowe, trochę balansując niski koszt podstawowy.

Cytat :


Czy warriorzy zejdą z piedestału? Nie wiem. W połączeniu z Barką działać mogą dość dobrze. Tymbarziej, że Immortale są drozsi o +4 pts (za każdych 3 +1 warrior) a różnica tylko (a może AŻ) w wyposażeniu, które ma +1S w strzelaniu. A co za tym idzie. Mamy warriorów w bardze z AV 13 (przynajmniej na pcozątku).
Też, ale 4+ sv na wojakach bardzo ogranicza ich przeżywalność, nawet mimo reanimacji. Nieśmiertelni mają lepszy pancerz i lepszą broń więć jak dla mnie nawet mimo sporo większego kosztu ( który i tak bardzo spadł zresztą, poprzednio taki super-blaszak stał za 28 pkt bodajże, co prawda miał 5T, ale za 11 pkt różnicy na modelu chyba można to przeżyć ) są lepsi.

Cytat :
Co do HQ chyba nadal Lord Deska.
Mam co do niego nieco mieszane uczucia. 3 ataki zawsze z przerzutami z kosy to całkiem nieźle, ale inv-a nie ma i mieć nie może, nie rusza się już jak jeb-bike, tylko jump infantry czyli nie ma zasuwania po 24 cale na turę, no i poza deskami nie ma za bardzo gdzie go trzymać. Pojazdy kroi jak chce, ale przez oddział z fistem będzie miał spore trudności z przebiciem się.

Generalnie armia zachowała swoją główną wadę jaką jest podatność na kombaty. Większość solidnych oddziałów do walki wręcz jest w stanie spuścić prawie każdemu rodzajowi blaszaka bęcki, a potem bez problemu zagoni z ich 2 inicjatywy. Pojawiło się sporo nowych zasad, ale odpadło też kilka rzeczy jakich bardzo w blaszakach nie lubiłem ( łańcuszki teleportacyjne, czy odporność monola na wszystko co się da ). Całość trzyma naprawdę wysoki poziom mocy, ale ( i całe szczęście ) nie będą to raczej nowe szaraki, wilki czy bladzie, ani nawet 4ed nekroni.
Powrót do góry Go down
łosiu
Admin
łosiu


Liczba postów : 2696
Join date : 30/04/2009
Age : 41
Skąd : Outter space

Codex: Necrons - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Codex: Necrons   Codex: Necrons - Page 2 EmptyPon Lis 07, 2011 2:59 pm

No ja znowu uważam, że się mylisz. Zyskała bardzo w sprawie h2h - poprzez wprowadzenie C'tanów do combatu. Ale koniec z wyciąganiem przez monolit jednostek. Monol już jest średni jeśli nie daje prze-rzutu na wstawianie. Obniżka kosztów - nie wiem czy to rekompensuje.
Powrót do góry Go down
https://zadtrolla.forumpolish.com
Cezar
Ogr
Cezar


Liczba postów : 1412
Join date : 27/10/2009
Age : 35
Skąd : Koszalin

Codex: Necrons - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Codex: Necrons   Codex: Necrons - Page 2 EmptyPon Lis 07, 2011 4:47 pm

Nie, no, nie zaprzeczę że blaszaki w kwestii h2h sporo zyskały Smile . Rzecz w tym, że balszaki mają podobną zmianę tak jak Gwardia która też na 5 ed codexie sporo w kwestii kombatu zyskała. Tylko nadal jest w nim plewna Razz .

Co do c'tanów. Jak dla mnie są całkiem miłą opcją, choć niepozbawioną pewnych wad, np. ich sv jest co prawda inv-em, ale tylko na 4+, sporo armii będzie w stanie je zapestkować ( chociaż odporność na latarki mnie wybitnie irytuje Razz , zobaczymy czy 6 ed wprowadzi zasadę "zawsze 6+ rani" ). Koszt, szczególnie z lepszymi mocami też do małych nie należy. Ciekawa by była kombinacja 2 takich gości z wrighting wordscape, gdyby nie to, że nie można brać tej samej mocy 2 razy. Gwiezdni bogowie są generalnie opcją do rozważenia, ale szału wielkiego raczej robić nie będą.

A monol jest po prostu taki jaki powinien być od zawsze. Moje wyobrażenia o tym jak powinny wyglądać jego zasady sprawdziły się w nowym codexie w prawie 100% Smile .
Powrót do góry Go down
wrubel
Ork
wrubel


Liczba postów : 529
Join date : 08/05/2009

Codex: Necrons - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Codex: Necrons   Codex: Necrons - Page 2 EmptyPon Lis 07, 2011 8:03 pm

Okiem lekkiego laika to co jest mocne to:

Wskrzeszanie - nie wiem czy było tak poprzednio ale teraz model można umieścić do 3" od markera w którym umarł, czyli zdejmujemy w turze przeciwnika i:
typa najbliższego do przeciwnika i w zależności od potrzeby wskrzeszamy go o 3" do przodu - by mieć szarżę/zasięg lub o 3" do tyłu by uciec - jak dla mnie mocne - szczególnie że uściślenia wymaga czy wskazujemy za którego rzucamy i jakich wymiarów jest marker wskrzeszania(nie znam do końca zasad ale sądzę że co bardziej ogarnięte osoby wiedzą o jaki manewr mi chodzi), co jeżeli wskrzeszamy w terenie który wymaga jakiegoś dengerous testu.

Ze słabości można wymienić niestety wysoki koszt unitów typu power - czyli walących twardo z bańki - choć w statach są srogie.

Na razie staram się zgłębić tajniki mojej armii także nie ma co do końca oceniać mojej wypowiedzi jako fachowej.
Powrót do góry Go down
łosiu
Admin
łosiu


Liczba postów : 2696
Join date : 30/04/2009
Age : 41
Skąd : Outter space

Codex: Necrons - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Codex: Necrons   Codex: Necrons - Page 2 EmptyPon Lis 07, 2011 8:12 pm

Ale tylko niektóre jednostki mają tą opcję. Kumam o co ci chodzi - i fakt jest fajne.

Z jednostek walacych z bani to chyba najlepiej wypadaja wrajciaki i tomb spajdery.
Powrót do góry Go down
https://zadtrolla.forumpolish.com
wrubel
Ork
wrubel


Liczba postów : 529
Join date : 08/05/2009

Codex: Necrons - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Codex: Necrons   Codex: Necrons - Page 2 EmptyPon Lis 07, 2011 9:17 pm

Spajdery fajne - tylko że Heavy Support. Klimat armii trochę został rozmyty - widać takie samo zboczenie jak w tomb kingach - modele lordów jaj nie urywają, bardziej wyglądają jak otyłe kupy złomu - tak jak w TK herosi są wychudzonymi pseudo wiórami - cóż GW oszczędza na projektantach, ale masa jednostek do mnie przemawia, nawet jak jest to plewa to jest pole do kombinacji.
Powrót do góry Go down
konri
Ork Shaman
konri


Liczba postów : 836
Join date : 20/08/2009
Age : 29
Skąd : Mielno

Codex: Necrons - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Codex: Necrons   Codex: Necrons - Page 2 EmptyPon Mar 26, 2012 8:02 pm

Chyba będę tym grać i jakaś pomoc by mi się przydała. Rozkminiam, czy właściwie warriorzy mają sens w porównaniu z immortalami. Niewiele tańsi i słabsze strzelanie, ale łatwiej wstają i pewniejsze utrzymanie znacznika.
Powrót do góry Go down
Bananovitch
Troll
Troll
Bananovitch


Liczba postów : 3818
Join date : 01/05/2009
Age : 40
Skąd : Zachodnie Immoren

Codex: Necrons - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Codex: Necrons   Codex: Necrons - Page 2 EmptyPon Mar 26, 2012 8:15 pm

Nie wstają łatwiej. Wstają tak samo jak wszystko inne (5+/4+ z orbem).
Powrót do góry Go down
łosiu
Admin
łosiu


Liczba postów : 2696
Join date : 30/04/2009
Age : 41
Skąd : Outter space

Codex: Necrons - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Codex: Necrons   Codex: Necrons - Page 2 EmptyPon Mar 26, 2012 8:19 pm

immortale rulez.
bareczki tez - a jak zobaczylem nekrosow docenta to mi zwieracze puscily.
Powrót do góry Go down
https://zadtrolla.forumpolish.com
Bananovitch
Troll
Troll
Bananovitch


Liczba postów : 3818
Join date : 01/05/2009
Age : 40
Skąd : Zachodnie Immoren

Codex: Necrons - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Codex: Necrons   Codex: Necrons - Page 2 EmptyPon Mar 26, 2012 8:54 pm

To znaczy co w nich takiego szczególnego?
Powrót do góry Go down
Szczur
Troll
Troll



Liczba postów : 4126
Join date : 05/05/2009
Age : 42
Skąd : Miasto sexu i biznesu

Codex: Necrons - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Codex: Necrons   Codex: Necrons - Page 2 EmptyWto Mar 27, 2012 5:42 am

Bananovitch napisał:
To znaczy co w nich takiego szczególnego?

Pomalowane na zniszczony złom, tylko, że na takim poziomie hmm np. farba rzeczywiście odpadała, ogólnie widać, że armia właśnie wstała na złomowisku Smile
Powrót do góry Go down
łosiu
Admin
łosiu


Liczba postów : 2696
Join date : 30/04/2009
Age : 41
Skąd : Outter space

Codex: Necrons - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Codex: Necrons   Codex: Necrons - Page 2 EmptyWto Mar 27, 2012 7:09 am

Miejscami wytrate do metalu. Miejscami pordzewiałe z zaciekami. No i zawijająca się, łuszcząca farba.

Kosomos. Może dlatego tym razem to nie Perzan dostał główną nagrodę.
Powrót do góry Go down
https://zadtrolla.forumpolish.com
Cezar
Ogr
Cezar


Liczba postów : 1412
Join date : 27/10/2009
Age : 35
Skąd : Koszalin

Codex: Necrons - Page 2 Empty
PisanieTemat: Blaszakony   Codex: Necrons - Page 2 EmptyPią Gru 12, 2014 7:31 pm

Ostatnio pojawiła się na GV jedna ciekawa poltka dotycząca najbardziej monotematycznej armii tego uniwersum Razz . Gwałciciele tosterów nadchodzą ?

Cytat :
Codex Necrons:
Schedule
Crammed into the GW schedule right before the new year.
Pre-orders Dec. 19th
Street date: Dec 26th

Models
Little to no new models (a la Grey Knights)

Rules
Look for Nerfs
Termin wygląda na niespodziewanie bliski, ale z drugiej strony GW już raz z szarakami wyskoczyło jak Filip z konopii, niekoniecznie indyjskiej Razz . No i wypuszczenie Nekronów zaraz po BA było by przejawem iście Trolowego poczucia humoru ze strony GW Laughing Razz
Powrót do góry Go down
Sponsored content





Codex: Necrons - Page 2 Empty
PisanieTemat: Re: Codex: Necrons   Codex: Necrons - Page 2 Empty

Powrót do góry Go down
 
Codex: Necrons
Powrót do góry 
Strona 2 z 4Idź do strony : Previous  1, 2, 3, 4  Next
 Similar topics
-
» Nowy codex TAU
» Codex: Tau Empire
» Codex : Inkwizycja
» TEMAT DLA POCZĄTKUJĄCYCH I NOWYCH W TEMACIE
» Codex - Deathwatch

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
ZAD TROLLA Koszalin :: WH40k-
Skocz do: